Page 58 of 62

Re: [All] LSD

Posted: 22 Mar 2015 11:50
by Patiokas.
visu prima susirast blokuota reduktoriu arba blokiruote pacia didziausia 210 korpusu, arba surask dvi tada smulkiai papasakosiu ir parodysiu viska ir antra perpirksiu is taves :)

Re: [All] LSD

Posted: 23 Mar 2015 23:47
by sinsay
Ta prasme, reik reduktoriaus 210? o koks perdavimas, nesvarbu?

Re: [All] LSD

Posted: 24 Mar 2015 08:39
by Artik
sinsay wrote:Ta prasme, reik reduktoriaus 210? o koks perdavimas, nesvarbu?
taip, jis tau siulo nusipirkt 210 LSD reduktoriu. Perdavimas nesvarbu koks, nebent nori sau pasikeist perdavima i 330d.

Re: [All] LSD

Posted: 15 Apr 2015 21:49
by lėnas
O man dedant lsd i e39 535i, reikia didziausio ar vidutinio reduktoriaus?

Re: [All] LSD

Posted: 23 Apr 2015 21:20
by tadux
sveiki. toks klausimas klausymas iškilo jai LSD 188 reduktoriaus dangtelį (ant kuriuo dedasi guolis) vidinį paviršių nušlifavus 4mm ar dar užteks jo tvirtumo? Šlifuojama nes bus dedama 4 diskeliai. LSD nebus sportui tik šiaip smagiam pasilakstymui padangų padeginimui.

Re: [All] LSD

Posted: 24 Apr 2015 15:03
by romkasponka
tadux wrote:sveiki. toks klausimas klausymas iškilo jai LSD 188 reduktoriaus dangtelį (ant kuriuo dedasi guolis) vidinį paviršių nušlifavus 4mm ar dar užteks jo tvirtumo? Šlifuojama nes bus dedama 4 diskeliai. LSD nebus sportui tik šiaip smagiam pasilakstymui padangų padeginimui.
As vazineju ir visko ten uztenka, bet aisku geriau butu tiesiog nauja dangteli istekinti. Galbut jei uzsidesi kokius draginius slikus su 1000ag gal ir nelaikys...

Re: [All] LSD

Posted: 25 Apr 2015 21:08
by tadux
oi ne pas mane nepirmos jaunystės m50 ir padangos padrožimui dar orą laiko ir gerai :D. Dėkingas už atsakymą

Re: [All] LSD

Posted: 03 May 2015 13:32
by audryla
danats wrote:romka, taip samsonas jas kepa jau nuo pernai vasaros.esu mates samsono isardyta blokiruote tai ten eina keturi metalinei diskeliai ir keturi dengti. beto pats kirpusas yra slifuojamas kad jos tilpu, bei diskeliu ispjovimai skiriasi negu standartiniai. siaip labai patenkinti kas turi ja susideja is ilgaamziskumas geras, po ralio viso sezona blokiruote labai mazai buna sudilusi. beto buvo atvejis kai vienam nusisuko pusasis jis daredejo savo chodu iki servizo apie 30km.
yra padarytu ir po 6 diskelius, aisku dangtelis jau gaminamas kitas buna, beto susidaro ispudis, kad nemaza dalis galvoja jog didint ivarza yra gerai, bet maziau iverzta blokuoja stipriau :ideja

Re: [All] LSD

Posted: 03 May 2015 21:09
by tadux
Audriau aš įvaržos ir nedariau, aš sukišau 4 diskelius ir tikejausi kad 4mm užteks nušlifuot ir nebus perveržta. aš tik norėjau sukibimo paviršių padidinti kas pasisekė ir dabar gerai kabina blokiruotė. dar gal padėjo ir nauji tepalai supilti nes senieji jau tamsoki buvo.

Re: [All] LSD

Posted: 03 May 2015 22:10
by audryla
as tau nieko ir nesakau :)

Re: [All] LSD

Posted: 03 May 2015 23:50
by romkasponka
As tai ne 4mm tekinau. Matavau diskelius naujus ir tada pasiskaiciavau kiek tekinti. Pas mane ir.kampai keisti i 30/45. Kabina tikrai gerai, bet kaip ir reikia tiketis ant kibios dangos megsta understeerinti jei gaza smarkiai spaudi. Su keturiais diskeliais tikrai nereikia didelio iverzimo daryti jei nevaziuosi kokiam ralyje arba krose, nes kitaip masina nenores i posuki suktis ant kibios dangos.

Re: [All] LSD

Posted: 04 May 2015 12:18
by audryla
iverztas supanaseja i virinta, beveik visad vienodai blokuoja ir sunkiau nugalet iverzima (specialiai padaryta), kad max isskestu stumokliukus blokiruotes ir uzspaustu diskelius, juk su maza ivarza tai ivyksta daug lengviau, nu su mazintu kampu tai visai greit sukanda, tik nebe visiems imanoma pasidaryt :)

Re: [All] LSD

Posted: 05 May 2015 13:41
by Patiokas.
standartine yvarza ir naujais diskeliais is krastos nebuvo nei karto kad nesublokuotu, jei diskeliai mire tai jo... bet gi diskeliai 2 nauji krastoj kainuoja 260lt... kam is s spaust vaska jei gali turet garantuota blokavima su maza yvarza. o yvarza stipriai kerta ilgaamziskumui

Re: [All] LSD

Posted: 05 May 2015 14:22
by romkasponka
Patiokas. wrote:standartine yvarza ir naujais diskeliais is krastos nebuvo nei karto kad nesublokuotu, jei diskeliai mire tai jo... bet gi diskeliai 2 nauji krastoj kainuoja 260lt... kam is s spaust vaska jei gali turet garantuota blokavima su maza yvarza. o yvarza stipriai kerta ilgaamziskumui
Didesne ivarza reikalinga tada kai daznai vazineji/sportuoji ant mazo sukibimu pavirsiu ir ten kur daznai ratas gali buti ore, t.y. ralis, krosas ir panasiai. Tam didina iverzima ir naudoja "astresnius" kampus satelitu aselems, t.y. vietoje standartiniu 45/45 daro 45/30, 45/35, 60/35. Su astresniu kampu ir netgi standartiniu iverzimu blokiruote blokuojasi didesniu procentu. Pas mane padaryta 45/30 ir 4 diskeliai tai ziema kaifas vaziuoti, o vasara reikia nepamirsti posukyje smarkiai gazo nespausti, o prilaikyti arba spausti dugna kai jau beveik tiesiai vaziuoji. Blokiruote betkoku atveju mazina asies pasukamuma, t.y. nesvarbu FWD ar RWD, nes kai ji blokuoja abu ratai sukasi vienodu greiciu, o posukyje tai yra labai blogai. Didelis iverzimas butent ir gadins isukima i posuki, nes galiniai ratai stengsis vaziuoti tiesiai del vienodo greicio.

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 12:10
by audryla
naudojami bukesni kampai, kad lengviau isskestu stumokliukus(dezutes), didinant ivarza (pvz kietinant diskines spyruokles spyruokes) juk sukuriamas ir pasipriesinimas didesnis tiem stumokliukam issiskest, tai dingtu logika visa norint isgaut didziausia imanoma diskeliu uzspaudima, pvz su padarius ivarza 2-3kg pilnai uzspaust diskelius lengviau nei darant kokius 6-7kg..arba kazkur as nesigaudau labai :D

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 12:31
by Patiokas.
nesigaudai :D yvarza tai kiek suspausti diskiukai be apkrovos, kuo daugiau suspausi tuo sunkiau juos prasuksi, bet del to graziai vaziuojant jie labai dils. rampu kampai reguliuoja kaip greitai surakins esant apkrovai, duodi gazo ir nuo apkrovos frikciniai diskeliai spaudziami

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 15:20
by audryla
tai tiek aisku, neaisku kam reikalinga, kad butu iverzimas nebuksuojant, nes buksuojant, kai reikia rakinimo iverzta uzsispaus sunkiau

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 15:28
by Patiokas.
jei visada vazineji asfaltu tai viskas ok, bet jei purvynais ar ziema ? didini yvarza kad be apkrovos vis tiek abu ratai suktusi. ** kokia yvarza bus, nuo apkrovos spaus vienodai, jei reikia tarkim 100kg jegos kad surakintu ratus o ant ytempimo gauni 150kg. pradine yvarza orginaliai tarkim 20kg, ja padidinsi iki 50kg. tai ant ytempimo vis tiek reikes 100kad susirakintu. skaiciuok nuo 0 kiek reik surakint, o ne nuo esamos yvarzos. kuo didesne yvarza tuo maziau apkrovos reiks kad sublokuotum ratus

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 17:01
by audryla
tai sublokuotu gi ir su 2kg, iskart vienam ratui pradejus buksuot, tai kame tas purvas ar sniegas..? pvz iverztas rakins pastoviai 60%, kas sunkins vaziavima posukiuose, mazesnes ivarzos rakins kada reikia ir staigiau, nes spyruokles bus minkstos, tai ta max blokavima tarkim 100% gaut lengviau su maziau iverztu, gaunas sitaip man :D

Re: [All] LSD

Posted: 06 May 2015 23:51
by Patiokas.
nu netaip tu cia supranti. rakina nuo suspaudimo, kuo daugiau spaudi tuo daugiau rakina, pakelk viena rata ir nebus rakinimo nes neytempsi ir nebus apkrovos, ysivaizduok taip, reikia suspaust tiek kad pasiektum tam tikra jega, pradine yvarza neytakoja kokia jega toliau darosi, pradine yvarza duoda tik blokavimo procenta be apkrovos, su apkrova yvarza nieko nekeicia, aprova gaunasi kai variklis bando sukt ratus. sunku tau cia kazkaip isaiskint :)