[e36] stiprus LSD

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

[e36] stiprus LSD

Post by audriob » 28 Oct 2007 16:52

Situacija tokia, kad mums su ROMASO reikalingas stiprus lsd i e36.
Zinau kad pasiulysit nuo m3 e36, taciau tokio laukiau jau 2 men is Lenku ir Lietuvoje nelabai randu (nebent kas pagelbesit).
Teko girdeti kad lsd sitam modeliui buna dideli ir mazi, kaip atskirti?
Ar pats reduktorius didesnis? Perdavima galima pakeisti perrinkus, ar tai tiesa. Turiu 318is blokiuota 91m. Ar bus is jo naudos, kai uzsuksim 500Nm? is patirties manau kad laikys lygiai savaite. Ka manote jus? Aciu tiems kurie paspasakos faktu o ne samprotavimu
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
VaidasBMW
BMW Fan draugas
Posts: 139
Joined: 18 Jan 2006 14:41
BMW: e60 530dA
Location: Kedainiai
Contact:

Post by VaidasBMW » 28 Oct 2007 17:26

na 500 Nm ? turbo...ir visas kitas s...

nelaikys net didele.\

buna e36 dvieju tipu reduktoriai , pas iS mazasis, pas 325 buna didesnis

jei planuoji tiek sukt tai reiketu makliut kazka is 735, 535 dar didesni reduktoriu... taciau netinka nei pusasiai nei tvirtinimai...
[flash=486x60]C:\Documents and Settings\Vaidas\Desktop\Untitled-2.swf[/flash]

User avatar
ard
Posts: 120
Joined: 15 Jun 2006 17:57
BMW: braaaap
Contact:

Post by ard » 28 Oct 2007 19:51

prie tiek NM nelaikys net ir didieji 7er ir 5eriu reduktoriai. neziurejai aftermarketu rimtesniu? pvz quaife http://www.quaifeamerica.com
tik kainos ju... pamegink parashyt meila jiems, parashyk kiek nm bus, gal tures ka pasiulyt.
eat, sleep, BOOST
teambeat.lt

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 28 Oct 2007 21:35

hm reduktoriu imontuoti bet koki ner dideles bedos, kardana pagaminti ner bedos, tik kaip su pusasiais? Vargu ar juos kas pameistraus pas mus. Butu galima nuo M3 e46, nes ji ner taip sudetinga gauti
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 28 Oct 2007 21:38

kazkada turejau pasidares e30 su M30 3.5 motoru, tai perrinktas reduktorius nuo 325e islaike kokius 500km vis1
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
tankas
Posts: 1041
Joined: 30 Jan 2007 15:33
BMW: KTM 640SM + Kawasaki ZX9R
Location: Dublin

Re: [e36] stiprus LSD

Post by tankas » 28 Oct 2007 22:46

audriob wrote:Teko girdeti kad lsd sitam modeliui buna dideli ir mazi, kaip atskirti?
Ar pats reduktorius didesnis? Perdavima galima pakeisti perrinkus, ar tai tiesa.
Ne tik LSD, ir paprasti buna mazi arba dideli. Atskirsi vizualiai, is pirmo zvilgsnio. Perdavimus galima gan lengvai keisti, perdedant dantracius is neblokuotu reduktoriu, smulkiau apie tai:
http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?t=19821
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 29 Oct 2007 22:21

o jei perrinkinejant, viduriai to mazo ir didelio reduktoriu skiriasi?
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 30 Oct 2007 00:58

audriob wrote:kazkada turejau pasidares e30 su M30 3.5 motoru, tai perrinktas reduktorius nuo 325e islaike kokius 500km vis1
1 dalykas nemanau kad tu turi tam tikra iranga kad nustatyti kur dantracio pradzia bei kur pabaiga ir sustatyti tiksliai "pora" o 2 dalykas cia ne pasiteisinimas kad perinktas tai geras ir turi laikyti beto e30 dydis reduktorius turi tikrai didesni resursa nei 200ag. Ir pabaigai pusasius gamino ir gamina po siai dienai.
V12 manual

User avatar
LaimisBMW
Posts: 692
Joined: 15 Jan 2006 23:30
BMW: M50B25 700AG 2.1bar
Location: Klaipėda

Post by LaimisBMW » 30 Oct 2007 01:14

Karoliss wrote:
audriob wrote:kazkada turejau pasidares e30 su M30 3.5 motoru, tai perrinktas reduktorius nuo 325e islaike kokius 500km vis1
1 dalykas nemanau kad tu turi tam tikra iranga kad nustatyti kur dantracio pradzia bei kur pabaiga ir sustatyti tiksliai "pora" o 2 dalykas cia ne pasiteisinimas kad perinktas tai geras ir turi laikyti beto e30 dydis reduktorius turi tikrai didesni resursa nei 200ag. Ir pabaigai pusasius gamino ir gamina po siai dienai.
Jo, man irgi idomu ka tas perrinkimas reiskia siuo atveju, nes nera ten ka perrinkinet, nebent salnikus ir guolius pakeist ir dantracius suvest (ko realiai be priezasties niekada daryti nereikia).

Nesu mates kad sulauzytu kas nors didiji LSD reduktoriu, pazistamas turi e30 su 3.6 24v mpower varikliu + NOS, laiko 640ag (ir dar daugiau nm).

Dar nuo padangu priklauso labai. Ir siaip dazniausiai nuo per didelio torko nusisuka sankaba, pusasiai, o reduktorius paskutinej eilej. O e36 kebului labiau reiketu ziuret reduktoriaus ir tilto pakabinimo taskus, nes pirmoj vietoj ten isplys viskas.

Maza reduktoriu reiktu pamirst iskarto, su 2.5 paprastu jie nelaiko daznai.
Dynapack 2WD 1500HP Dyno

tuso
Posts: 115
Joined: 31 Jul 2006 17:32
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » 30 Oct 2007 19:17

O atskirti tai galima pagal tas vietas kur kisasi pusasiai. Po tomis ausimus kur prisitvirtina pusasiai yra varztai, pas maza 4 pas dideli 6 o pas 735 ir dar didesnius 8 ten buna. Patys reduktoriai neesu 100% tikras bet pas emke ejo lyg ir tokie patys. tik pusasiai storesni nei 325, bet tokie patys kaip 328 :D Pas emke daugiau vaziuokle pati skyresi(ka siulyciau pasidaryti ir tau)o vat reduktorius...
Krc taip didysis reduktorius ejo y 325, 328, M3
didziojo plonesnieji pusasiai y 325
didziojo storesnieji pusasiai y 328, M3
Jai kas tikroveje mate m3 redukturiu ir 100% gali pasakyt kad skiriasi tai pataisykit mane :)
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 3733
Joined: 13 Apr 2006 11:39
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Post by zygasbmw » 30 Oct 2007 19:20

nu bent e30 tai skirtumas buvo kad dangtelis reduktoriaus turejo papildoma difuzoriu ausinimui

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 30 Oct 2007 20:02

Karoliss wrote:
audriob wrote:kazkada turejau pasidares e30 su M30 3.5 motoru, tai perrinktas reduktorius nuo 325e islaike kokius 500km vis1
1 dalykas nemanau kad tu turi tam tikra iranga kad nustatyti kur dantracio pradzia bei kur pabaiga ir sustatyti tiksliai "pora" o 2 dalykas cia ne pasiteisinimas kad perinktas tai geras ir turi laikyti beto e30 dydis reduktorius turi tikrai didesni resursa nei 200ag. Ir pabaigai pusasius gamino ir gamina po siai dienai.
Tavo tiesa del neaiskaus reduktoriaus stovio, as tik nupirkes ji buvau, zmogus sake kad pakeisti guoliai buvo, tepalai ir salnikai.

200ag ne rodiklis, ne arkliai nusuka pusasius o niutonaimetrui. Nepamenu kokie rodikliai pas ta M30 3.5 tik tiksliai pamenu, kad pirma karta paleidus varikli dar su 316 reduktorium po geru triju "sniuru" jis subiro o reduktorius nuo 327e islaike apie 500km driftinimo mieste
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 30 Oct 2007 20:04

LaimisBMW wrote:
Karoliss wrote: 1 dalykas nemanau kad tu turi tam tikra iranga kad nustatyti kur dantracio pradzia bei kur pabaiga ir sustatyti tiksliai "pora" o 2 dalykas cia ne pasiteisinimas kad perinktas tai geras ir turi laikyti beto e30 dydis reduktorius turi tikrai didesni resursa nei 200ag. Ir pabaigai pusasius gamino ir gamina po siai dienai.
Jo, man irgi idomu ka tas perrinkimas reiskia siuo atveju, nes nera ten ka perrinkinet, nebent salnikus ir guolius pakeist ir dantracius suvest (ko realiai be priezasties niekada daryti nereikia).

Nesu mates kad sulauzytu kas nors didiji LSD reduktoriu, pazistamas turi e30 su 3.6 24v mpower varikliu + NOS, laiko 640ag (ir dar daugiau nm).

Dar nuo padangu priklauso labai. Ir siaip dazniausiai nuo per didelio torko nusisuka sankaba, pusasiai, o reduktorius paskutinej eilej. O e36 kebului labiau reiketu ziuret reduktoriaus ir tilto pakabinimo taskus, nes pirmoj vietoj ten isplys viskas.

Maza reduktoriu reiktu pamirst iskarto, su 2.5 paprastu jie nelaiko daznai.
noreciau kad tai butu tiesa, bandysiu dometis toliau
tai visdelto ar lsd is mazo reduktoriaus tinka i dideli? ar ten viskas skiriasi?
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

Kunigas
Posts: 109
Joined: 08 Sep 2006 18:21
BMW: E 60 M54B25
Location: Kaunas

Post by Kunigas » 30 Oct 2007 22:15

E30 tinka,o e36 netinka kardanas ir pusasiai.

tuso
Posts: 115
Joined: 31 Jul 2006 17:32
BMW: e39 528
Location: Kaunas
Contact:

Post by tuso » 30 Oct 2007 22:28

Kunigas wrote:E30 tinka,o e36 netinka kardanas ir pusasiai.
mazojh mazesnis didelej didesnis lsd ;)
E39 528 touring
Honda CBR 900 RR Fireblade
Go insane

User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Post by MENDOZA » 30 Oct 2007 23:34

manau didysis turetu laikyti. ieskok m5 ar 535sport(e34) turiu viena, bet noriu sau pasilaikyti :)
tiesa, man atrodo pas 328(e36) irgi didelis.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 397
Joined: 28 Oct 2007 16:22
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Post by audriob » 31 Oct 2007 00:23

MENDOZA wrote:manau didysis turetu laikyti. ieskok m5 ar 535sport(e34) turiu viena, bet noriu sau pasilaikyti :)
tiesa, man atrodo pas 328(e36) irgi didelis.
o ka pasiulysi daryti su pusasiais?? tvirtinimas nebeda, kardanas taip pat
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
Karoliss
Posts: 1368
Joined: 02 Mar 2006 14:30
BMW: e34 554 94m e30 325 88
Location: Vilnius

Post by Karoliss » 31 Oct 2007 13:14

audriob wrote:
LaimisBMW wrote: Jo, man irgi idomu ka tas perrinkimas reiskia siuo atveju, nes nera ten ka perrinkinet, nebent salnikus ir guolius pakeist ir dantracius suvest (ko realiai be priezasties niekada daryti nereikia).

Nesu mates kad sulauzytu kas nors didiji LSD reduktoriu, pazistamas turi
e30 su 3.6 24v mpower varikliu + NOS, laiko 640ag (ir dar daugiau nm).

Dar nuo padangu priklauso labai. Ir siaip dazniausiai nuo per didelio torko nusisuka sankaba, pusasiai, o reduktorius paskutinej eilej. O e36 kebului labiau reiketu ziuret reduktoriaus ir tilto pakabinimo taskus, nes pirmoj vietoj ten isplys viskas.

Maza reduktoriu reiktu pamirst iskarto, su 2.5 paprastu jie nelaiko daznai.
noreciau kad tai butu tiesa, bandysiu dometis toliau
tai visdelto ar lsd is mazo reduktoriaus tinka i dideli? ar ten viskas skiriasi?

Man idomu tada kaip Antonis su e30 4.4 vazineja ar bagazinei reduktorius 3 vezioja zapase :D
V12 manual

Kunigas
Posts: 109
Joined: 08 Sep 2006 18:21
BMW: E 60 M54B25
Location: Kaunas

Post by Kunigas » 01 Nov 2007 15:57

MENDOZA wrote:manau didysis turetu laikyti. ieskok m5 ar 535sport(e34) turiu viena, bet noriu sau pasilaikyti :)
tiesa, man atrodo pas 328(e36) irgi didelis.
Pas 328(e36)toks kaip ir pas 325.Didelis,bet ne didziauses.

User avatar
MARIUS
Posts: 258
Joined: 23 Jan 2006 21:05
BMW: E30 325i
Location: Kaunas

Post by MARIUS » 01 Nov 2007 16:09

e30 24v 325i
MB

Post Reply