[e36] Vairo stiprintvo problema

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Karolis328
Posts: 65
Joined: 17 May 2012 18:23
BMW: E36 328i
Location: Kaunas

[e36] Vairo stiprintvo problema

Post by Karolis328 » 12 Dec 2012 19:22

Auto: e36 328, 95metu sedanas.
Beda ta, kad pajuodavo stiprintuvo skystis, pradejo kartais zyzt sukamas vairas ir toks jausmas lyg smelio mechanizme butu. Su trukdziais sukasi. Pakeiciau paprastuoju budu skysti, bet jis labai greit vel tapo juodas ir problema nedingo. Tai kas gi cia sugedo? Skystis abu kartus buvo toks, koks reikia pagal popierius.

User avatar
Gbite
Posts: 242
Joined: 01 Nov 2008 14:48
BMW: E36sedan & E30coupe
Location: Siauliai
Contact:

Re: [e36] Vairo stiprintvo problema

Post by Gbite » 14 Jan 2013 20:59

Susiduriau su tapacia problema ir as sendien viskas gerai buvo sustojau pastoviau apie 10 15 min uzkuriau susku vaira biskutis gazo kad apsisukt ir poto visai vos pasukti gali , skystis kaip paziurejius neleidzia nieko atrodo niekur bet na jau keiciamas praktiskai ira jis lauke -15 salcio gal jis pasales galejio ir nenoriai vaiksto nes vaziuojant aukstom apsukom kaip ir rodos jis dirba ar tiesiog siurblio jau pabaiga cionais butu

User avatar
usonic777
Posts: 10
Joined: 16 Sep 2012 23:10
BMW: E36/5 318ti

Re: [e36] Vairo stiprintvo problema

Post by usonic777 » 25 Mar 2013 01:13

Pats nedariau, bet skaiciau sita straipsni:
http://www.318ti.org/forum/showthread.php?t=15555
mintis kad keiciant skysti praplauna sistema: kelis kart uzpildo ir kelis kart isvaro ta visa skysti sukantant vaira uzvestai masinai, kad nebeliktu dumblo.

User avatar
Justans
Posts: 640
Joined: 14 Oct 2008 13:26
BMW: E30 328 Coupe MT1 | E46 320td
Location: Vilnius

Re: [e36] Vairo stiprintvo problema

Post by Justans » 27 Mar 2013 21:55

Cia jei jau susitvarket bedas, tai ateiciai pasakysiu ka zinau. Isplauti sitema normaliai galima tik su specialiu aparatu, kuris vienu metu traukia sena skysti ir ipurskia nauja. Tai atlieka pastoviai sukinejant vaira ir varinejant skysti. Skysti verta priziureti pradzioj, kol dar veikia ir niekas neuzia. Daugumai automobiliu su aliumininiais siurbliais beda ta, kad jie droziasi viduje. Tada kaupiasi aliumininio drozles, tamseja skystis. Ir neisplovus ji, su laiku prdet gali strigti viztuvas, nebeveiks stiprintuvas, pergazavus pramusa. Jei jau vietoj sukinejant nebeveikia, gazo davus dar veikia tai siurbliui pabaiga (nebesukelia spaudimo). Jeigu neveikia, pergazavus pramusa ir toliau veikia kuri laika, tai siurblio voztuvas stringa, bus uzkabintas jis jau. Pakeitus siurbli i nauja, butina isplauti sitema, isplauti visu pirma bakeli, prausti slangas ir plauti su aparatu. Juos turi specelizuoti hidraulikos centrai, daug nekainuoja. Tik gerai isplovus sistema, galesit but ramesni kad artimiausiu metu naujas siurblys nesuges. Tai tiek :)

User avatar
usonic777
Posts: 10
Joined: 16 Sep 2012 23:10
BMW: E36/5 318ti

Re: [e36] Vairo stiprintvo problema

Post by usonic777 » 16 Apr 2013 17:37

Sugalvojau ir sita procedura atlikt. Nes koks tai negeras garsas kartais pasigirsdavo ir siektiek tepala leido sistema. Kaip nurodyta auksciau pabandziau paskambint i hidraulikos firma, ten pasake atliekam valyma bet ne vairo stiprintuvam nes ten kitokia sistema... Na tai galvoju tiekto tada su firmom.
Persiskaiciau dar karta nuoroda kur idejau auksciau;
Nusipirkau 3 litrus Dexron3 ATF (1 litras liko) ir keturis chamutus;
Nusukau tepalo bakeli, praploviau, apziurejau, jokiu itrukimu. "Uzglusinau" jungti kur ateina gryztama zarna ir uzdejau atgal;
Atjungiau zarna is bakelio i pompa, apziurejau, jokiu itrukimu. Nupjoviau abu galus kurie buvo chamutais uzspausti ir uzdejau atgal. Cia nupjovio del to kad neverzt chamuto ant tos pacios vietos;
Uzpildziau bakeli Dexron3 ATF atjungta gryztama zarna nukreipiau i tam paruosta inda uzveciau masina ir sukau vairai nuo vienos puses iki kitos kol pasunkejo/pasigirdo stiprintuvas ir tuojpat uzgesinau;
Kadangi nespejau pilnai susukt nuo vienos puses iki kitos kol skystis isbego tai uzpildziau bakeli ir pabaigiau sukti;
Tuomet nupjoviau gryztamos zarnos gala kuris buvo prispaustas chamuto ir prijungiau prie tepalo bakelio;
Uzpildziau bakeli, uzvedziau masina, pasukiojau vaira, uzgesinau;
Tepalas is bakelio dingo nes uzsipilde sistema, po to dar karta uzpildziau, uzvedziau masina, pasukiojau vaira, uzgesinau;
Dabar is bakelio jau nebedingo tik suputojo (oras is sistemos);
Kad isvaryti ora is sistemos kelis kartus neuzvestai masinai susukau vaira is vienos puses i kita (girdejau taip padeda nusiorinti);
Pavazevau apie 10km, masina liko nakciai;
Ryte bakelis pilnas, jokiu putu, skystis svarus.


Rezultatai dar neaiskus. Garso kolkas nebebuvo po sitos proceduros, nors sukiojant vaira kartais lyg ir juntamas kazkoks nesklandumas. Tikriausiai del issidevejimo ir skystis jau nepades.

Post Reply