[All] Auto suzeminimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
na jai desi komplekta tai parkiu nebus ,bet jai desi pats susikomplektaves tai visko gali butithor wrote:noreciau skubiai suzinot... ar galima idet priekines spyruokles nuo 2.0 i 1.8...ar labai dvilitrinio aukstesnes uz 1.8? gale desiu raudonas,ar nebus priekis auksciau uz gala idejus priekines raudonas 2.0 litrinio...auto: e30 aciu labai
Zodziu iseinu i kiema - stovi bmw. Ne ant zoles, ne per 2 vietas, ne skersai. Nu tikrai tvarkingai stovi! Blemba. Priejau ir apspjoviau - nekenciu issisokeliu!
- AndriuxaBMW
- BMW Fan brolis
- Posts: 1817
- Joined: 13 Jan 2006 11:56
- BMW: e30 sr20det M-Tech II
- Location: Kaunas
- Contact:
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
Gal kazkam bus naudinga - zeminant e36 jeigu reikia trumpinti stoka (kalbu apie gala) - galima ideti e30 amortus (uz e36 trumpesni 70mm).
raudonas E30'tos.
raudonas E30'tos.
www.autovaga.lt
Re: [All] Auto suzeminimas
perskaiciau visa tema,buvo klausimas(ir man jis iskilo),ar tinka e36 spiruokles i e30,ten konkrecej taip ir neatsakyta.Tai ar tinka?
E30 M62B44 coupe driftcar(DRIFTDEVIL)
E30 M50B25 touring(94m) daily
E34 M20B25 sedan (89m) ex
E34 M50B25 touring (95m) ex
E36 M52B20 coupe (95m) ex
E38 M52B28 aftamat (98m) ex
E34 M51B25 touring (96m) ex
E30 M50B25 touring(94m) daily
E34 M20B25 sedan (89m) ex
E34 M50B25 touring (95m) ex
E36 M52B20 coupe (95m) ex
E38 M52B28 aftamat (98m) ex
E34 M51B25 touring (96m) ex
- Marius E30
- Posts: 243
- Joined: 14 May 2008 19:01
- BMW: E30 320i
- Location: Kretinga
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
Ar skiriasi spyruokles nuo 4 kausu ir 6 ? priekines ?
Re: [All] Auto suzeminimas
Bent E36 tai skiriasi.. manau tinka ir kitiem kebulam sita taisykle, del 4 cilindru vs 6 cilindru variklio svorio skirtumo.
- xxxxlinuxxxx
- Posts: 1197
- Joined: 11 Jun 2007 11:36
- BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
- Location: Prienai/Vilnius
Re: [All] Auto suzeminimas
ai nusprendziau ir as apie pakaba patirti pasidalint.
na jei teko matyt japoskes kaip jie zaidzia su amortikais tai galima visai nesunkiai is stock amortiku ilgu padaryt trumpesnius, zinoma geriau kad tie stock butu dujiniai- ilgiau gyvybingesni buna
pvz galas. norint zemint iki 5cm politika pasak andriuchos paprasta amortikai tie patys spyruokles firmines arba pjautos kas kam geriau, bet norint pazemint daugiau mano nuomone nebutina ismest keleta simteliu uz amortikus norint pavazinet su masiniuku zemu keleta menesiu.
imam amortika ir ta vieta kur riamesi i atramine praslifuojam su kad ir su bulgarke kokius 3cm padarom kad liktu kantelis kad galetu atsiremt atramine ir nepabegt toliau uzsukam srieg,sriegikli ant stoko pati stoko gala spaudziam i spaustuva ir prasriegiam tuos pacius 3cm sriegio verzlei.atpjaunam 3cm nuo galo sriegio kur spaustuve ispaustas ir stai amortas trumpu stoku, aisku galima nesriekt o idejus amorta i atramine ikist verzliu 3cm ir uzverzt is virsaus verzle bet sriegt manau geriau
su priekiu galima lygiai taipat padaryt.
sakot pjautos spyruokles nestabilios.hm puse sezono vazinejau su pjautomis spyruoklemis ir dar kiekivienos spyruoklej po 2 gumas isukes buvau.gumos nepabego masina TIKRAI neplaukiojo, pjaunant tiesiog reikia horizontaliai o ne vertikaliai spyruokle pjaut taip ji stabiliau isistato i vieta, priekinem spyruoklem pjovimas e30 modeliui jokios itakos neturi nes spyruokle formos nepakeicia.
pjovus spyruokle ji tampa trumpesne ir kietesne.
kiek pjaut-as eksperimentavau is pradziu puse vijos kai arteji prie tixlo zaidi ir po cm
dar vienas svarbus daiktas gumos maunamos ant amort stoko specialios kurios neleidzia amortui pagaut taip sakumo dugno sueiti jam iki galo ir bumbtelt.
ju pagalba galima padaryt kokio norio aukscio ypac kieta vaziuokle su stock spyruoklem
buvau savo zveri suzemines labai daug,tiek daug jog gale sakes sudejus tas originalias gumas ant kuriu usideda spyruokles lietes viena i kita ratai r16 205 50 buvo gal iki 1cm like kad liestu ne pati virsu arkos priekij karteris per 2 cm nuo asfalto visa tai daryta su pjaustymais ir su trumpintais visais 4 amortikais. stabilumas 100proc. svarbiausia kad viskas butu padaryta tvarkingai ir nebutu numire amortikai.
o jei taip darai kad pakelus rata iskrenta spyruokle is vietos, manau rizikuoji patirt oversteera jei netiketai pakiltum i tramplina piktesne ir spiruokle atsilaisvinus pabegtu
na jei teko matyt japoskes kaip jie zaidzia su amortikais tai galima visai nesunkiai is stock amortiku ilgu padaryt trumpesnius, zinoma geriau kad tie stock butu dujiniai- ilgiau gyvybingesni buna
pvz galas. norint zemint iki 5cm politika pasak andriuchos paprasta amortikai tie patys spyruokles firmines arba pjautos kas kam geriau, bet norint pazemint daugiau mano nuomone nebutina ismest keleta simteliu uz amortikus norint pavazinet su masiniuku zemu keleta menesiu.
imam amortika ir ta vieta kur riamesi i atramine praslifuojam su kad ir su bulgarke kokius 3cm padarom kad liktu kantelis kad galetu atsiremt atramine ir nepabegt toliau uzsukam srieg,sriegikli ant stoko pati stoko gala spaudziam i spaustuva ir prasriegiam tuos pacius 3cm sriegio verzlei.atpjaunam 3cm nuo galo sriegio kur spaustuve ispaustas ir stai amortas trumpu stoku, aisku galima nesriekt o idejus amorta i atramine ikist verzliu 3cm ir uzverzt is virsaus verzle bet sriegt manau geriau
su priekiu galima lygiai taipat padaryt.
sakot pjautos spyruokles nestabilios.hm puse sezono vazinejau su pjautomis spyruoklemis ir dar kiekivienos spyruoklej po 2 gumas isukes buvau.gumos nepabego masina TIKRAI neplaukiojo, pjaunant tiesiog reikia horizontaliai o ne vertikaliai spyruokle pjaut taip ji stabiliau isistato i vieta, priekinem spyruoklem pjovimas e30 modeliui jokios itakos neturi nes spyruokle formos nepakeicia.
pjovus spyruokle ji tampa trumpesne ir kietesne.
kiek pjaut-as eksperimentavau is pradziu puse vijos kai arteji prie tixlo zaidi ir po cm
dar vienas svarbus daiktas gumos maunamos ant amort stoko specialios kurios neleidzia amortui pagaut taip sakumo dugno sueiti jam iki galo ir bumbtelt.
ju pagalba galima padaryt kokio norio aukscio ypac kieta vaziuokle su stock spyruoklem
buvau savo zveri suzemines labai daug,tiek daug jog gale sakes sudejus tas originalias gumas ant kuriu usideda spyruokles lietes viena i kita ratai r16 205 50 buvo gal iki 1cm like kad liestu ne pati virsu arkos priekij karteris per 2 cm nuo asfalto visa tai daryta su pjaustymais ir su trumpintais visais 4 amortikais. stabilumas 100proc. svarbiausia kad viskas butu padaryta tvarkingai ir nebutu numire amortikai.
o jei taip darai kad pakelus rata iskrenta spyruokle is vietos, manau rizikuoji patirt oversteera jei netiketai pakiltum i tramplina piktesne ir spiruokle atsilaisvinus pabegtu
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
Re: [All] Auto suzeminimas
tokia pakaba su standartiniais amortikais ir nupjautom spyruokle, ir dar i jas prikista gumu- viskai nedirba! padarai tik graziai stovincia masina, bet manau kad net standartine auksta geriau stovetu ant kelio nei taip suzeminta. negalvokit kad tie "sportiniai" zemi amortikai siaip sau tiek kainuoja...
- xxxxlinuxxxx
- Posts: 1197
- Joined: 11 Jun 2007 11:36
- BMW: e30 330 for fun e36 318is daily
- Location: Prienai/Vilnius
Re: [All] Auto suzeminimas
man prie 195km/h netampe ne centimetro.
nesigincysiu su jumis. tik pabreziu tai kad isbandyta ir galiu drasiai teigt kad toks kaimiskas vaziuokles tiurlingas minusu neparode.
priesingai mano ratukams buvo pats tas nes kebula pakelus per 5cm jau kyla ir ratas o nuleidus ant zemes vaziuokle visa spaudes iki 2cm maximaliai, laisvumu jokiu nepastebeta.
nesigincysiu su jumis. tik pabreziu tai kad isbandyta ir galiu drasiai teigt kad toks kaimiskas vaziuokles tiurlingas minusu neparode.
priesingai mano ratukams buvo pats tas nes kebula pakelus per 5cm jau kyla ir ratas o nuleidus ant zemes vaziuokle visa spaudes iki 2cm maximaliai, laisvumu jokiu nepastebeta.
Yra automobiliai kurie ryja dulkes ir yra BMW
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
DDTeam Racing (ziureti on facebook)
Re: [All] Auto suzeminimas
nzn ar paskysiu paslapty ar nea, bet ant e36 labai puikiai tinka opel astros ~98m galines spyruokles o i prieki opel vekrtos nzn kuriu metu...(galima daryti koilus,nes jos yra siauros, kaip tik koilams) ash isidejau raudonas tai normaliai susmuko... vakare jei iseis idesiu foto gal kam pravers si info ))
Re: [All] Auto suzeminimas
taip i gala tinka ir standartinio Kadett ar Astra galines spyruokles.
bet dabar as tau isduosiu paslapti- jos yra ziauriai perminkstos!
bet dabar as tau isduosiu paslapti- jos yra ziauriai perminkstos!
- karolis
- Posts: 144
- Joined: 16 Jan 2006 12:39
- BMW: pure cocaine, e46 320d sport
- Location: northampton
Re: [All] Auto suzeminimas
kur kaune restauruoja dujinius amortikus, trumpina stokus?
life is too short to drive a sedan
Re: [All] Auto suzeminimas
Kaunas, sansiai, Siulu g. 3 Vieno amortiko restauracija 100Lt siaip daug kur restauruoja,tik nzn atsiliepimu
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801
- karolis
- Posts: 144
- Joined: 16 Jan 2006 12:39
- BMW: pure cocaine, e46 320d sport
- Location: northampton
Re: [All] Auto suzeminimas
dabar per paieska vartau folumiuka, tai atrodo vilou sanciuose buvo nekaip padare
life is too short to drive a sedan
Re: [All] Auto suzeminimas
Siaip eiguliuose yra tokie garaziukai,draugelis sake buvo uzmates kazkada senai andriuxa su koviniu ir del amortiku buvo atlekes,tai gal ten gerai daro Del informacijos negarantuoju
Automobiliu remontas http://forumas.bmwfan.lt:8080/viewtopic.php?f=22&t=53801
Re: [All] Auto suzeminimas
man kietino/trumpino stoką eiguliuose, nesiskundžiu. Atsiliepimų blogų negirdėjęs taipogi.
tiksli vieta (p.s. mišrų žemėlapį pasirinkt):
http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio ... 283dff8a91" onclick="window.open(this.href);return false;
tiksli vieta (p.s. mišrų žemėlapį pasirinkt):
http://www.maps.lt/map/query.aspx?actio ... 283dff8a91" onclick="window.open(this.href);return false;
Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: [All] Auto suzeminimas
tikrai taip. as dariau e36 siulu gatvej, tai padare kietus kaip turi but,stokus storus, sutrumpino, padare kaip prasiau. metus virsu atidroziau ir nieko, dar bukle gera ir laiko gerai labai.735 - 7... wrote:
kam vargt sitiek skaityt ir iekot kazkokiu atsiliepimu??? vezi amortikus jai reikia ir daraisi, koks tau skirtumas vistiek garantija gauni , (o gamina arba is s... vaska spaudzia, t.y. is tavo negyvo amortiko padaro gyva ir dar sportini, na pats pagalvok, reik palikt paklaida zmonem gi nekiekvienam pavyksta 100% idealiai ta pati operacija, nors jis ja bus dares jau 30m. ) jai nekas vaziuoji daro pernauja, nesuprantu as kam sau problemu prisidaryt, arba matyt nelabai reikia
kiek pamenu 100lt vienas amortikas tipo sportinis, man kainavo po 150lt, buvo daugiau darbo, bet nusiskundimu neturiu.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: [All] Auto suzeminimas
Nu as savo susmaugiau gana daug, daugiau nei 40mm. Galas susizemino apie 60mm priekis apie 70mm isvirtimas prieky ir gale 2.5 laipsnio ir ant posukio viskas gerai. Gal kazkiek isvirsta kaip minejai, bet tikrai daug geriau stovi ant kelio nei stock ir valdymas geresnis, blogumo nepastebejau. Aisku kokiam ziede vaziuodamas ir pastebeciau, reiktu keist, bet gatvem vazinet ir kartais palakstant savo malonumui viskas gerai.