Page 2 of 2

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 03 Nov 2014 23:43
by Evaldaz
Varžtą prasukai-šakės, keiti guolį arba veži, darai naują sriegį. špilką prasukai-išsuki ir įsuki kitą. Čia tas pats kaip klausti kam variklio galvą prisuka špilkom keliant daug galios.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 01:55
by _marshall_
Evaldaz wrote:Varžtą prasukai-šakės, keiti guolį arba veži, darai naują sriegį. špilką prasukai-išsuki ir įsuki kitą. Čia tas pats kaip klausti kam variklio galvą prisuka špilkom keliant daug galios.
Tik jau ne del to, kad prasukus lengviau pakeist :D

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 09:31
by Evaldaz
_marshall_ wrote:
Evaldaz wrote:Varžtą prasukai-šakės, keiti guolį arba veži, darai naują sriegį. špilką prasukai-išsuki ir įsuki kitą. Čia tas pats kaip klausti kam variklio galvą prisuka špilkom keliant daug galios.
Tik jau ne del to, kad prasukus lengviau pakeist :D
kas naudoja, visi žino dėl ko naudoja. Naudojant sportui, ratai atsukinėjami daugybę kartų, atsukinėjant varžtus, greitai stebulėse neliktų sriegio. Beto ratai greičiau užsideda, nereikia gaudyt.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 10:53
by _marshall_
Evaldaz wrote: kas naudoja, visi žino dėl ko naudoja. Naudojant sportui, ratai atsukinėjami daugybę kartų, atsukinėjant varžtus, greitai stebulėse neliktų sriegio. Beto ratai greičiau užsideda, nereikia gaudyt.
O galvos naudojant sportui kaip daznai nuiminejamos, kad spilkas deda?

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 14:12
by Evaldaz
_marshall_ wrote:
Evaldaz wrote: kas naudoja, visi žino dėl ko naudoja. Naudojant sportui, ratai atsukinėjami daugybę kartų, atsukinėjant varžtus, greitai stebulėse neliktų sriegio. Beto ratai greičiau užsideda, nereikia gaudyt.
O galvos naudojant sportui kaip daznai nuiminejamos, kad spilkas deda?
todėl kad sukant neištrauktų sriegio. Juk varžtas sukasi ir tempiasi kartu, o špilką įsuki, ir tik tada įtempi su veržle.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 14:25
by _marshall_
Tai apie ka mes ir kalbam! Ir ne prie ko cia, kad smeigia pakeisti lengviau, negu remontuoti sugadinta sriegi...
Varzta veikia tempimo ir sukimo jegos, o smeige tik tempimo, del to ji yra patikimesne. :)

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 04 Nov 2014 14:35
by Evaldaz
_marshall_ wrote:Tai apie ka mes ir kalbam! Ir ne prie ko cia, kad smeigia pakeisti lengviau, negu remontuoti sugadinta sriegi...
Varzta veikia tempimo ir sukimo jegos, o smeige tik tempimo, del to ji yra patikimesne. :)
Kaip tai ne prie ko, čia vienas iš špilkos privalumų.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 07 Nov 2014 01:46
by tomasbmw
Pasidomejau siektiek ir aptikau siokios tokios info.del privalumo spilkos.tai va kaip minejau rata prie stupicos prilaiko varzto ar verzles konusine dalis.varzto atveju kai masina stovi ar tolygiai tiesiai vaziuoja tai varzto kotas neturi tempimo.spilkos atveju tempimas i spilka pastovus.o kaip zinia is fizikos tempiamas sukamas ar spaudziamas daiktas nori grizti i pradine busena.tai privalumas tas kad spilkos atveju rato atsilaisvinimo atsisukimo procentas mazesnis.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 20 Nov 2014 17:55
by tadux
kubas wrote:nu as ne ''asas'' bet spilkos verzle su uzdaru sriegiu... :ouch ,pas mane(e30) ir draugo cabrio(e30),ir ant e39(savas auto) spilkas sukises buvau,tai kas ten per strigimas sriegio?nafiga tept,jei sriegy ''paediai'' imk lauk ir persrieg(sriegy pataisyt) ir bedos baigtos.o ir kaip sakai-tepalas?jis sriegio neistaisys,cia tik tau atrodo kad lengviau sukasi sutepta smeige, ir pakeisk nuomone kol nevelu :D ale kaip ir sakai paskui sriegy sueda ir tt-nu tj jei y montofke nuleki kur su oriniu studentai dirba ir paseme oriny iskart sriegio nepagave suka verzle..nu tai irgi ne vadeliotojo protas :D
ps.furos priekabos verzle nuo spilkos sutepta nusisuka PATI po 100-300km ,buvo bedu-buvo isbandyta,taip kad....

Nežinau kaip tu tada rata prisisuki puspriekabes kad po 100-300km materkos pateptos atsisuka, pas mane visis 6 ratai sutepti, nes jai neteptos be mesarubkes rato nepasikeisi ant kelio. o rata pasikeitus po 100km vis tiek reikia stot jo paveržt, nes atsistoja į vietą. Čia viena keičiau (pastebėjau defektą padangoje dėl kurio reikėjo užsidėt zapaskę) kur nesuteptos poveržlės buvo, tai gerai kad savaitgali stovėdamas keičiau, su lamu kol aš jas visas atsukiau tai prasikeikiau nesveikai. lengvajai visada sriegis pas ame suteptas tik kūugio netepu ir niekad rato nebuvau pametęs, nebent prieš išvažiuodamas pamirštu prisiveržt rimčiau, o ne pakeltam ratui tik.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 20 Nov 2014 19:41
by zygasbmw
neesu furistas,bet komandiruotese tenka buti daznai,ir dirbu ten,kur surinkineja nuo nulio visa puspriekabe,saldytuvine- linijoje. ivaziuoja remas- isvaziuoja pilna puspriekabe su saldytuvu. tai kaip deda ratus ir verzles,niekas ju netepa,uzsuka su spec elektriniais,irankiais,kuriu prisukimo jega reguliuoja kompas. beto ant kiekvienos naujos puspriebes,ar priekabos buna lipdukas,ispejantis,kad po 200-500km pasitikrinti ir persiverzti visus ratus.

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 20 Nov 2014 20:33
by jogis
tomasbmw wrote:Pasidomejau siektiek ir aptikau siokios tokios info.del privalumo spilkos.tai va kaip minejau rata prie stupicos prilaiko varzto ar verzles konusine dalis.varzto atveju kai masina stovi ar tolygiai tiesiai vaziuoja tai varzto kotas neturi tempimo.spilkos atveju tempimas i spilka pastovus.o kaip zinia is fizikos tempiamas sukamas ar spaudziamas daiktas nori grizti i pradine busena.tai privalumas tas kad spilkos atveju rato atsilaisvinimo atsisukimo procentas mazesnis.
sesk, kuolas

Re: [ALL] spilkos vietoj ratu varztu

Posted: 20 Nov 2014 23:14
by kubas
zygasbmw wrote:neesu furistas,bet komandiruotese tenka buti daznai,ir dirbu ten,kur surinkineja nuo nulio visa puspriekabe,saldytuvine- linijoje. ivaziuoja remas- isvaziuoja pilna puspriekabe su saldytuvu. tai kaip deda ratus ir verzles,niekas ju netepa,uzsuka su spec elektriniais,irankiais,kuriu prisukimo jega reguliuoja kompas. beto ant kiekvienos naujos puspriebes,ar priekabos buna lipdukas,ispejantis,kad po 200-500km pasitikrinti ir persiverzti visus ratus.
as ir turejau omeny kad sutepus gali atsisukt-ir atsisuks,isbandytas reikalas,nes buvo tokiu reikalu .