[e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
dejatel
Posts: 71
Joined: 30 Sep 2007 14:00
BMW: e30, e34
Location: Kaunas LT<->Lancashire UK
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by dejatel » 10 Feb 2008 15:56

Mukshas wrote: as dar nieko nelindau nieko neziurejau kaip ten kas yra, cia kaip suprantu abiejuose pusese reikia ta pati padaryti?
ne, reguliatorius vienas. ten kai pamatysi suprasi, prie stabilizatoriaus pritvirtintas.
E30 318i m10 nebeturiu.
E34 touring 525i m50

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by unguriux » 10 Feb 2008 19:14

Didelis dekui uz labai issamu info "dejatel" :D
tavo info papilde visa mano trukstama biblioteka :D del touring'u :appl :D
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

Mukshas
Posts: 82
Joined: 23 Oct 2007 22:37
Location: Migruojantis paukstis
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Mukshas » 11 Feb 2008 19:50

dekui, bandysim kazka gimdyti :alc
masinos kaip moterys, - su amzium vis daugiau spakliaus

http://www.autogidas.lt/styling

User avatar
Rencius
Posts: 114
Joined: 25 Oct 2007 10:42
BMW: E30 m52b28
Location: Kaunas/Birstonas

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Rencius » 12 Feb 2008 17:52

o del padangu tai puse metu vazineju ir tikrai vienodai ir normaliai nudilo, nemanau kad greiciau ar nelygiai dyla

User avatar
dejatel
Posts: 71
Joined: 30 Sep 2007 14:00
BMW: e30, e34
Location: Kaunas LT<->Lancashire UK
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by dejatel » 10 Apr 2008 22:17

unguriux wrote:Didelis dekui uz labai issamu info "dejatel" :D
tavo info papilde visa mano trukstama biblioteka :D del touring'u :appl :D
Mukshas wrote:dekui, bandysim kazka gimdyti :alc
dekui perdaug, geriau paremkit finansiskai :D
E30 318i m10 nebeturiu.
E34 touring 525i m50

User avatar
Tetis
Posts: 379
Joined: 02 Jul 2006 17:27
BMW: E46 black wagon
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Tetis » 12 Apr 2008 16:13

as ismeciau self leveling amortikus pastaciau paprastus :D pats viska dariau, tai isejo mazdaug apie 600Lt :D

User avatar
dejatel
Posts: 71
Joined: 30 Sep 2007 14:00
BMW: e30, e34
Location: Kaunas LT<->Lancashire UK
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by dejatel » 11 Jun 2008 16:30

Tetis wrote:as ismeciau self leveling amortikus pastaciau paprastus :D pats viska dariau, tai isejo mazdaug apie 600Lt :D
uz ka ten 600??? kiek amortikai kainavo?
E30 318i m10 nebeturiu.
E34 touring 525i m50

User avatar
Tetis
Posts: 379
Joined: 02 Jul 2006 17:27
BMW: E46 black wagon
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Tetis » 11 Jun 2008 22:23

dejatel wrote:
Tetis wrote:as ismeciau self leveling amortikus pastaciau paprastus :D pats viska dariau, tai isejo mazdaug apie 600Lt :D
uz ka ten 600??? kiek amortikai kainavo?
na tiksliai neatsimenu bet +/- 600 gavosi, t.y. amortikai, spyruokles, atraminiai, stiprintuvo pompa(lygtais taip vadinasi), dar variau i servisa, kad senu amortiku ivores ismustu is sakes, nes pats nepriveikiau. Ir susidaro ta sumele.

Mukshas
Posts: 82
Joined: 23 Oct 2007 22:37
Location: Migruojantis paukstis
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Mukshas » 08 Sep 2009 09:10

sorry kad prikelineju tokia labai sena tema, bet geriau nebus jei sukursiu dar viena, dabar cia siulo man pirkti 5er touringa viena, bet sako kad gale paprasti amortikai ne hidraulika, tai klausimas skamba taip:
ar touringai buvo isleidziami is gamyklos tik su self-levelingu ar buvo ir su paprastais amortikais?
masinos kaip moterys, - su amzium vis daugiau spakliaus

http://www.autogidas.lt/styling

User avatar
Tetis
Posts: 379
Joined: 02 Jul 2006 17:27
BMW: E46 black wagon
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Tetis » 08 Sep 2009 09:16

gali buti, kad ir paprasta važiuoklė

User avatar
stashas
Posts: 906
Joined: 11 Dec 2006 22:52
Location: Kaunas

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by stashas » 08 Sep 2009 09:56

Mukshas wrote:sorry kad prikelineju tokia labai sena tema, bet geriau nebus jei sukursiu dar viena, dabar cia siulo man pirkti 5er touringa viena, bet sako kad gale paprasti amortikai ne hidraulika, tai klausimas skamba taip:
ar touringai buvo isleidziami is gamyklos tik su self-levelingu ar buvo ir su paprastais amortikais?
eidavo ir su paprasta vaziuokle, o kad ji paprasta dziaukis, nebus bedu su skyscio leidimu per kai kuriuos mazgus ir amortikai nekainuos taip brangiai :D
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex

Mukshas
Posts: 82
Joined: 23 Oct 2007 22:37
Location: Migruojantis paukstis
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by Mukshas » 08 Sep 2009 10:03

dekui uz atsakymus jums, as butent ir noriu kad butu paprasta, tai reiks vaziuoti apziureti kas ten per auto
masinos kaip moterys, - su amzium vis daugiau spakliaus

http://www.autogidas.lt/styling

BATMANAS:D
Posts: 36
Joined: 21 Oct 2007 17:18
Location: klp

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by BATMANAS:D » 31 Aug 2012 19:58

Sveiki, atkapstau sia sena tema turedamas klausima, kurio atsakymo nerandu ir paciam negera daros. Yra tokia problema, e34 touringe su self-levelingu keiciant amortikus i ne self-levelingo skiriasi amortizatoriaus galo diametras kuris kisasi y stupica ir prisiverzia varztu. Maniskiam touringe akivaizdziai mazesnis skersmuo skyles nei esanti asis ant amortizatoriaus, kaip kolegos isprendet sia problema, butu saunu isgirst pasiulymu :)

User avatar
nt2
Posts: 171
Joined: 02 Aug 2007 13:42
BMW: BMW E39 Touring
Location: KAUNAS
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by nt2 » 31 Oct 2012 16:07

BATMANAS:D wrote:Sveiki, atkapstau sia sena tema turedamas klausima, kurio atsakymo nerandu ir paciam negera daros. Yra tokia problema, e34 touringe su self-levelingu keiciant amortikus i ne self-levelingo skiriasi amortizatoriaus galo diametras kuris kisasi y stupica ir prisiverzia varztu. Maniskiam touringe akivaizdziai mazesnis skersmuo skyles nei esanti asis ant amortizatoriaus, kaip kolegos isprendet sia problema, butu saunu isgirst pasiulymu :)
Keiciau savajam, viskas tiko, itariu, kad taviskiai amortikai gali but nuo kokio 4,0 :) ar 3,0 V8, nes pas juos ejo kitokie amortikai ir ju vaziuokle apskritai skiriasi nuo 525 ar 520 :)
I don't drive fast - I fly low

splur
Posts: 9
Joined: 14 Feb 2013 12:11
BMW: E34 m50b20tub

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by splur » 24 Jul 2014 22:13

Sveiki, kad nekurt bereikalingai temos, paklausiu cia. Kuom skiriasi e34 sedano ir e34 touringo amortikai ar ju tvirtinimo taskai? ar jie isvis kazkuom skiriasi? klausimas tiek apie prieki tiek apie gala, aciu uz info

User avatar
nt2
Posts: 171
Joined: 02 Aug 2007 13:42
BMW: BMW E39 Touring
Location: KAUNAS
Contact:

Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas

Post by nt2 » 28 Jul 2014 20:32

splur wrote:Sveiki, kad nekurt bereikalingai temos, paklausiu cia. Kuom skiriasi e34 sedano ir e34 touringo amortikai ar ju tvirtinimo taskai? ar jie isvis kazkuom skiriasi? klausimas tiek apie prieki tiek apie gala, aciu uz info
Priekis nesiskiria niekuo. Galinių gal štoko ilgis, bet realiai nepajausi ir nepamatysi.
I don't drive fast - I fly low

Post Reply