Page 1 of 2
[e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 03 Feb 2008 12:21
by Mukshas
sveiki, norejau paklausti ar imanoma kazkaip truputi suzeminti touringo gala kai yra self-levelingas? ar jei idesiu kokias pazemintas spyruokles ar nupjovus viena spyruokles vija self levelingas vistiek nekels masina i buvusia padeti? gal kazkaip eina reguliuoti auksti
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 00:36
by 735 - 7...
aktuali tema, manau prie to pacio paklausiu ir as manau temos autorius nepyks, nes vis klausimas su tuo susijas, taigi yra e32 visi amortikai su laidais viduj reguliuojas S/K, masina pakrovus beveik pilnai neikiek nepaseda zodziu krauk ka nori ir kiek nori
(net lingavimas nesikeicia) tai kaip suprantu cia irgi yra self-leveling, ar ne ar tai yra hidrauline pakaba? ir kokiu budu gal galima reguliuoti jos auksti?
P.S. dar idomus reikalas pastovejus automobiliui kokia gera valanda jis pradeda visas girgzdeti tyliai. t.y. pasilenkus prie ratu ties amortikais girdisi tiek priekis tiek galas toks vaizdas, kad atsipalaiduoja amortikai ir auto nori pasesti kazkiek. tai tesiasi apie valanda ir po to sustoja, vizualiai automobilio aukstis atrodo nepasikeicia. gal kas daugiau zinot apie tokia e32 vaziuokle, kokie jos +, kokie - ?
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 01:46
by strim
735 - 7... wrote:aktuali tema, manau prie to pacio paklausiu ir as manau temos autorius nepyks, nes vis klausimas su tuo susijas, taigi yra e32 visi amortikai su laidais viduj reguliuojas S/K, masina pakrovus beveik pilnai neikiek nepaseda zodziu krauk ka nori ir kiek nori
(net lingavimas nesikeicia) tai kaip suprantu cia irgi yra self-leveling, ar ne ar tai yra hidrauline pakaba? ir kokiu budu gal galima reguliuoti jos auksti?
P.S. dar idomus reikalas pastovejus automobiliui kokia gera valanda jis pradeda visas girgzdeti tyliai. t.y. pasilenkus prie ratu ties amortikais girdisi tiek priekis tiek galas toks vaizdas, kad atsipalaiduoja amortikai ir auto nori pasesti kazkiek. tai tesiasi apie valanda ir po to sustoja, vizualiai automobilio aukstis atrodo nepasikeicia. gal kas daugiau zinot apie tokia e32 vaziuokle, kokie jos +, kokie - ?
jo cia selfleveling amortikai bet tik gale turetu but.skystis pilasi chf.ilgiau pastovejus nuseda kaip citroenas
uzkurus po biski kyla.seip labai kietas galas turetu but vaziuojant jos,perk gulinti menta vaziuojant galas net pasoka.seip + nematau jokio as juose.bent jau pas e32.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 09:50
by unguriux
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 14:46
by 735 - 7...
strim wrote:735 - 7... wrote:aktuali tema, manau prie to pacio paklausiu ir as manau temos autorius nepyks, nes vis klausimas su tuo susijas, taigi yra e32 visi amortikai su laidais viduj reguliuojas S/K, masina pakrovus beveik pilnai neikiek nepaseda zodziu krauk ka nori ir kiek nori
(net lingavimas nesikeicia) tai kaip suprantu cia irgi yra self-leveling, ar ne ar tai yra hidrauline pakaba? ir kokiu budu gal galima reguliuoti jos auksti?
P.S. dar idomus reikalas pastovejus automobiliui kokia gera valanda jis pradeda visas girgzdeti tyliai. t.y. pasilenkus prie ratu ties amortikais girdisi tiek priekis tiek galas toks vaizdas, kad atsipalaiduoja amortikai ir auto nori pasesti kazkiek. tai tesiasi apie valanda ir po to sustoja, vizualiai automobilio aukstis atrodo nepasikeicia. gal kas daugiau zinot apie tokia e32 vaziuokle, kokie jos +, kokie - ?
jo cia selfleveling amortikai bet tik gale turetu but.skystis pilasi chf.ilgiau pastovejus nuseda kaip citroenas
uzkurus po biski kyla.seip labai kietas galas turetu but vaziuojant jos,perk gulinti menta vaziuojant galas net pasoka.seip + nematau jokio as juose.bent jau pas e32.
na va pas maniski kur nusipirkau dabar tai visi keturi, tiek priekis tiek galas, na sokinejimo efekto nejauciu, nei leciau nei greiciau vaziuojant per gulinti, pabandziau. yra tik reguliavimas sSPORT/KONFORT, tai ijungus sport padeti tampa standesne pakaba, bet irgi nesokineja, o ant komforto tai perplaukia
ir fsio.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 14:56
by 735 - 7...
jo va tas idomu butu jo paleidimas zemyn na reik pasiaiskint daugiau jai kazkas darosi reiskias imanoma, o juk amzino nieko nera, po to galima ir paprastus susideti.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 16:16
by Mukshas
elektroniskai gal ir galima kazka padaryti, bet as klausiu daugiau del mechanines dalies, ar jei ideti zemintas spyruokles, self levelingas ju neistemps i virsu i buvusiu normaliu spyruokliu auksti
ka cia zinai kaip gali buti, o gal tepalo reikia biski isleisi ir amortiko
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 16:17
by unguriux
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 16:22
by unguriux
Mukshas wrote:elektroniskai gal ir galima kazka padaryti, bet as klausiu daugiau del mechanines dalies, ar jei ideti zemintas spyruokles, self levelingas ju neistemps i virsu i buvusiu normaliu spyruokliu auksti
ka cia zinai kaip gali buti, o gal tepalo reikia biski isleisi ir amortiko
manau gali tekti tau pas koki patyrusi meistriuka uzsukti, nes manau idejes spyruokles gal ir pazemes,bet.....
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 04 Feb 2008 18:20
by 735 - 7...
viskas, aisku, kad nieko nepridarysi, o gaila galvojau gal iseina pasireguliuot visa auksti, na teks pasivazineti kol nudus tada standarta susimest, bet tipo vokietis naujus sudejas neseniai, tai gali tekt ilgai pasivazinet.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 07 Feb 2008 11:55
by Rencius
pas mane ta self-leveling nesamone ir labai graziai zemai stovi. Priekyje melynos spyruokles, o gale tas self-... paliktas. Nezinau ar ten kas padaryta, siaip nesimato kad kas butu pakeista ar isimta. Masina ziauriai kieta, bet ant kelio kazkaip nelabai gerai stovi, reiketu kazka daryti, bet baisu net pradeti
antroj foto geriausiai matosi aukstis
http://www.bmwfan.lt/forumas/viewtopic.php?f=37&t=10053
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 07 Feb 2008 12:36
by unguriux
pas mane kai yra r17 tai gan gerai atrodo, o dabar su zieminem r15 tai kudai galas
o pas tave fotkese tai normalaii atorod dar gerus batus uzmovus tai is vis ledas
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 07 Feb 2008 20:03
by Mukshas
Rencius wrote:pas mane ta self-leveling nesamone ir labai graziai zemai stovi. Priekyje melynos spyruokles, o gale tas self-... paliktas. Nezinau ar ten kas padaryta, siaip nesimato kad kas butu pakeista ar isimta. Masina ziauriai kieta, bet ant kelio kazkaip nelabai gerai stovi, reiketu kazka daryti, bet baisu net pradeti
antroj foto geriausiai matosi aukstis
http://www.bmwfan.lt/forumas/viewtopic.php?f=37&t=10053
pas mane man rods biski auksciau stovi bet ne daug
http://www.bmwfan.lt/forumas/viewtopic.php?f=37&t=10202 , pradziai prieki reikia padaryti, spyruokles jau turiu, o siaip gala butu galima palikti, bet vakar pabandziau ant slapio asfalto padriftinti, kazkaip nelabai nori suktis ratai, sokineja gale, reiskia amortikai link pabaigos galiniai, noriu deti paprastus be self leveling, gal kokius sportinius nzn ir zemintas kietas spyruokles, nes variklis urzgia neblogai o ratai gale sokineja, tai kazkaip nieko gero
tuo paciu noriu paklausti ar galiniai SEDANO ir TOURINGO amortizatoriai be self levelingo yra tie patys? ir ar spyruokles tos pacios, jei taip tai gyvenimas pasidarytu sviesesnis is karto man
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 09 Feb 2008 01:06
by dejatel
nesamones.
is zeminto e34 per 3 minutes garazo duobei pasidare standartas. is irankiu reikalingas raktas 10 ir tiek.
self leveling e34 amortai sedano ir touringo vienodi, taip pat nera taisykle kad visi touringai su hydraulika, buna gamikliniu paprastu.
pakeliamas-nuleidziamas galas reguliojant traukute
http://www.elcats.ru/bmw/image.aspx?imid=7FB00075
truputi atlaisvinam detale N5 ir patempiam klirenso reguliatoriaus trauke i prieki arba atgal priklausomai nuo to ka reikia padaryt.
dar buna kad laikui begant susidevi membranos pneumo-akumuliatoriose (ten yra 2 tokios kriauses N1
http://www.elcats.ru/bmw/image.aspx?imid=F7200074 ) todel buna kad pasidaro amortikai kietesni ir galas nukrenta pats aisq ir ratai susivercia.
Andriau, + self levelingo tik tokie kad sikna zeme nevilksi net jei bordiuru saligatviniu i bagazine prisikrausi. na o minusas tai tik kaina. apie e32 nzn, nesidomejau.
2 strim jei sistema tvarkinga tai ir labai ilgai stovint nenusileis
2 unguriux jokiu fiskiu e34 nera, nuleidus devisi padangos
del kompo apgavystes tai nebent e39. nzn, nesidomejau.
2 mukshas pas tave jokios elektronikos nera. viskas paprastai kaip ir rasiau.
2 rencius kieta del kriausiu.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 09 Feb 2008 01:34
by 735 - 7...
jo ta as pastebejau krauk ka nori ir kiek nori
vienodai rodo
, bet noretusi ji paleist siek tiek zemiau, kiek prieki ziurejau tai nesupratau kaip tai padaryti.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 09 Feb 2008 14:36
by Rencius
teisingai, pastebejau kad pas mane ta traukute iki maksimaliai i kazkuria puse nustumta
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 10 Feb 2008 12:05
by Mukshas
as turejau omeny ar vietoj touringo self levelingo amortiku galima ideti paprstus sedano be self levelingo kai jau nuspresta atsisakyti is vis sl, ar jie yra skirtingu ilgiu ir pan
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 10 Feb 2008 12:09
by dejatel
Mukshas wrote:as turejau omeny ar vietoj touringo self levelingo amortiku galima ideti paprstus sedano be self levelingo kai jau nuspresta atsisakyti is vis sl, ar jie yra skirtingu ilgiu ir pan
taip.
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 10 Feb 2008 12:27
by Mukshas
tai labai gerai tada
Re: [e34] Self leveling + masinos suzeminimas
Posted: 10 Feb 2008 12:30
by Mukshas
dejatel wrote:nesamones.
is zeminto e34 per 3 minutes garazo duobei pasidare standartas. is irankiu reikalingas raktas 10 ir tiek.
self leveling e34 amortai sedano ir touringo vienodi, taip pat nera taisykle kad visi touringai su hydraulika, buna gamikliniu paprastu.
pakeliamas-nuleidziamas galas reguliojant traukute
http://www.elcats.ru/bmw/image.aspx?imid=7FB00075
truputi atlaisvinam detale N5 ir patempiam klirenso reguliatoriaus trauke i prieki arba atgal priklausomai nuo to ka reikia padaryt.
dar buna kad laikui begant susidevi membranos pneumo-akumuliatoriose (ten yra 2 tokios kriauses N1
http://www.elcats.ru/bmw/image.aspx?imid=F7200074 ) todel buna kad pasidaro amortikai kietesni ir galas nukrenta pats aisq ir ratai susivercia.
Andriau, + self levelingo tik tokie kad sikna zeme nevilksi net jei bordiuru saligatviniu i bagazine prisikrausi. na o minusas tai tik kaina. apie e32 nzn, nesidomejau.
2 strim jei sistema tvarkinga tai ir labai ilgai stovint nenusileis
2 unguriux jokiu fiskiu e34 nera, nuleidus devisi padangos
del kompo apgavystes tai nebent e39. nzn, nesidomejau.
2 mukshas pas tave jokios elektronikos nera. viskas paprastai kaip ir rasiau.
2 rencius kieta del kriausiu.
as dar nieko nelindau nieko neziurejau kaip ten kas yra, cia kaip suprantu abiejuose pusese reikia ta pati padaryti?