[all] Pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
tai kad pats priestarauji, skaiciau ir patvirtinau ir taip zinoma inforomkasponka wrote:del ishvertimo ir stabdymo nelabai sutikchiau, va del suvedimo tai jo...
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Noriu pasakyti, kad kreivai stovintys ratai (t.y. su suvedimu i ishore arba i vidu) stabdo mashina ir be stabdziu, t.y. sukuria papildoma pasiprieshinima. Dabar aisq?Antonis wrote:tai kad pats priestarauji, skaiciau ir patvirtinau ir taip zinoma inforomkasponka wrote:del ishvertimo ir stabdymo nelabai sutikchiau, va del suvedimo tai jo...
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
del suvedimo ir pirmokui aisku, bet pats rasei "del ishvertimo ir stabdymo nelabai sutikchiau".... o cia sneki apie camber'i... vnz vienas kita supratom
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
nes zygas rashe: na ir per didelis isvirtimas aisku turi ta blogybe kad tiesiojoje stabdo kazkiek masina,bet uztat atsiemi posukiuose .
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
cia prie to pacio.Nuvariau padaryt suvedima,[e36]ir kai pasiimiau masina, sako isvirtimo nepadariau, nes pas tave raudonos spyruoklės ir su geru suvedimu vaziuoju lygiai dvi dienas, po to vel viskas issiderina gal kas gali pasyk kame cia reikalas?
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
gal guolis, gal koks sarnyras, o gal sudarankiai atliko darba.
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
kai as dariausi suvedima, pas mane rado kad galinai ratai /----\ tai stovi (ziurint is virsaus) bet tipo sake kad pas e34 isvis gale niekas nesireguliuoja, tai taip ir paliko o_O
kokio dydzio kampas turetu but kad reiktu sunerimti? nes daba nesiekia puse laipsnio ir kaip ir nejauciu...
kokio dydzio kampas turetu but kad reiktu sunerimti? nes daba nesiekia puse laipsnio ir kaip ir nejauciu...
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Tu kalbi apie "Rear toe-in"sPunky wrote:kai as dariausi suvedima, pas mane rado kad galinai ratai /----\ tai stovi (ziurint is virsaus) bet tipo sake kad pas e34 isvis gale niekas nesireguliuoja, tai taip ir paliko o_O
kokio dydzio kampas turetu but kad reiktu sunerimti? nes daba nesiekia puse laipsnio ir kaip ir nejauciu...
ant E34 535i sport saloon turi buti: 0.47±0.12 lapsnio (± plius-minus, jei matavimai 1/100 laipsnio dalimis, jei tikrais laipsniais tada 0°28'±7')
info is autodata.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
bet ar tikrai kai raudonos spyruokles nesidaro isvirtimas?
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Man atrodo cia ne nuo spyruokliu priklauso o nuo automobilio modelio.Vidmantas wrote:bet ar tikrai kai raudonos spyruokles nesidaro isvirtimas?
E36 darosi. Galbut tau norejo pasakyti jog dabar jau pasiektas maksimumas. Ir daugiau su dabartine vaziuokle nebeina pareguliuoti.
"Obviously, the faster you travel, the sooner you get to where you’re going. So you can see more and do more and learn more. Speed makes you cleverer." - Jeremy Clarkson
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Vidmantas wrote:cia prie to pacio.Nuvariau padaryt suvedima,[e36]ir kai pasiimiau masina, sako isvirtimo nepadariau, nes pas tave raudonos spyruoklės ir su geru suvedimu vaziuoju lygiai dvi dienas, po to vel viskas issiderina gal kas gali pasyk kame cia reikalas?
e36 prieki camberio reguliavimas gamintojo nenumatytas, galima saibu pagalba i minusa paleist bet zaist reikia. Raudonos zalios spirokles nera skirtumo. Gale gamintojo numatytas Toe+camberis tiesa poslinkis nera dydelis. Jei 'issiregulioja' tai kazkas pakaboje laisvuma turi(nors reiktu daugiau info kad tiksliau pasakyt kaip ts 'issiregulioja' atrodo), geras suvedejas turejo patikrint-perspet.
sPunky wrote:kai as dariausi suvedima, pas mane rado kad galinai ratai /----\ tai stovi (ziurint is virsaus) bet tipo sake kad pas e34 isvis gale niekas nesireguliuoja, tai taip ir paliko o_O
kokio dydzio kampas turetu but kad reiktu sunerimti? nes daba nesiekia puse laipsnio ir kaip ir nejauciu...
e34 gale gamintojo nenumatyta ka nors reguliot, /---\ taip stovi del susedusiu sakiu salentu(jei esi tikras kad tiesios detales). Kampas svarbiasia kad butu vienodas ant abieju vienos asies ratu, koks ten jis nera labai svarbu jei auto gatvem(vienas ratas kompensuoja kita). siaip gale dazniausiai apie 0 buna +- 0.2 laipsnio cia apie toe(suvedimas). Jei labai dydelis kampas (daugiau nei 0.5 laipsnio) esant slindzai dangai kai vienas ratas pameta sukibima kitas ratas ji stuma(aka meto).
Del isvertimo, jei ratai nera minksti, tai prarades sukibimo dali su danga patiri mazesni pasipriesinima dangai, taigi riedet lengviau(sportiniu dviraciu padangos pirsto storio). Jei ratai minksti pastoviai deformuoji kampa kam naudojama energija atimta is ridos, gal kazkiek stabdo. Jei prieki ratai tikrai kampu stovi(virs 2.5laips) kirtus per stabdi turi dydesni sansa prarast sukibima, nes padanga gali nespet deformuotis pagal dangos pavirsiu. Jei stabdai 'stiprejanciai' padnga gavus dydesne apkrova 'apgaubia' danga taigi stabdymo efektyvumas nenukencia. Svorius det reikia tik BMW(ne visiem modeliam) ir OPEL(ne visiem modeliam).zygasbmw wrote:na ir per didelis isvirtimas aisku turi ta blogybe kad tiesiojoje stabdo kazkiek masina,bet uztat atsiemi posukiuose .
o del svoriu,tai jo man kakzada dare suvedima dai dejo tokius kaip svininius dangcius.o pas e46 ta reguliavima tai uzskaitau.buvo gimusi ideja daryti taip ir ant savo e30 .
Praktiskai bandziau i su ir be svoriu daryt savo masina, kazkokiu rimtu pokyciu nemaciau. Teoriskai reguliuojant isvertima tai galetu turet itakos, praktiskai kai masina ant stendo ir i ja pakrauni svori, duomenis pakinta minimaliai(gaminto numatytoje paklaidoje). Keisciausia kad jie svori rekomenduoja det ir i e30 modeli kurio isvertima(camberi) reguliot deja nenumate galimybes.
A tu zinai kai brungu su siemaku i Vilniu vazinet?
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
na as savo e28 isspadziau 10.5 kasteris, beliko isvirtima isspaust iki 2.5 noreciau (cia priekiui).
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- audriob
- BMW Fan narys
- Posts: 397
- Joined: 28 Oct 2007 16:22
- BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
- Location: Kaunas
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
beje, ta pacia tema driftui suvedima gale daro 0 o priekyje suvedimas i isore, nepamenu kiek laipsniu. Kiek isskaiciau gali isspausti statesni kampa driftinant . Tik tiesiai vaziuojant es padangas ir reiks visa laika "vairuoti"
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
man toks nutikimas buvo e36 susitvarkiau priekine vaziuokle nuvariau kad suvedima padarytu,padare bet ant atspausdinto lapo raso kad padare e46 modeliui,paklausiau ar cia viskas gerai atsakymas kategoriskas kad pas abudu modelius tas pats.
BMW E30 325
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done
BMW E46 M3 compact
BMW E36 estate 330D +LSD (daily fun)
BMW E36 344 done
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
o toks klausimelis. susitvarkiau vaziuokle pilnai, po savaites nuveziau suvedima pasidariau, dar po savaites ar kiek sudalyvavau pajurio slalome ir priekiniu padangu vidus beveik basas(gal vairuotojo puses rato daugiau).
Tai ar cia jau suvedimas "pabego" ar cia normalu kad per slaloma dyla ne lygiai padangos? ir gal tam turi itakos beveik mire priekiniai amortikai?
Tai ar cia jau suvedimas "pabego" ar cia normalu kad per slaloma dyla ne lygiai padangos? ir gal tam turi itakos beveik mire priekiniai amortikai?
E30 88' M40 moredoor
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
o e30 driftui kiek priekis kiek galas? ar tiek pat kiek e30 m3?
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
kiek priekiui nezinau, o galui lyg 0 daroMarufas wrote:o e30 driftui kiek priekis kiek galas? ar tiek pat kiek e30 m3?
An exception disproves the rule.
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
apie koki tu cia daryma gale sneki?Modis_VA wrote:kiek priekiui nezinau, o galui lyg 0 daro
E30 328i mtech2
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex
E39 530d touring
E30 324d ex
E34 525ix touring ex
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus
Kai labai nori pasidaro.stashas wrote:apie koki tu cia daryma gale sneki?Modis_VA wrote:kiek priekiui nezinau, o galui lyg 0 daro
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/