Page 1 of 11

[all] Pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 13:47
by zygasbmw
na panasios temos kaip ir nera,tai pakuriau nauja.manau daug kam aktualu kas megsta sportiskesni pasivazinejima ,ypac pasivazinejimai ziede.butu malonu jeigu pasidalintu visi turima info ,kokius daro suvedimus ir isvirtimus vaziuojant ivairuose sport sakose.cia aisku daugumai turbut butu aktualu ziedas.tai laukiu minciu,ir pasisakymu.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 18:36
by audriob
kiek skaiciau ir driftui ir ziedui panasus setupas: priekis -2-3 galas 0-1. Bandysim taip daryt o kaip vaziuos bus matyti

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 20:20
by tankas
audriob wrote:kiek skaiciau ir driftui ir ziedui panasus setupas: priekis -2-3 galas 0-1. Bandysim taip daryt o kaip vaziuos bus matyti
O kasterio kampas koks? Nes tas -2-3 kaip suprantu yra kamberis?

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 21:50
by MENDOZA
antradieni vaziuosiu i ratu suvedimo kursus. jei ka idomaus suzinosiu, butinai pasakysiu :D

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 22:12
by romkasponka
ziede daro -2 iki -3 priekyje ir -2 iki -2,5 gale, kasteris 10 laipsniu. Chia pas E30 M3 ziedines...

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 22:45
by zygasbmw
dar kiek teko girdeti ziedui daro skirtinga isvirtima ratams t.y vienai asiai. nu pvz priekis kairys ratas 2 desnys 2,5.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 23:25
by romkasponka
ishvirtimas reguliuojamas pagal temperaturas padangos pavirshiaus ir koks jis ten gaunasi toks... Logika tokia, kad jei kaista daugiau padangos ishore reikia didinti ishvertima, jei kaista vidurys mazinti slegi ir atvirkschiai..

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 22 Jun 2008 23:58
by Trintukazzz
kitaip sakant ir pries suwedima reik prisipust tiksliai padangas,ir pries weiksma pasitikrint

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 25 Jun 2008 23:37
by MENDOZA
nu ka gryzau is kursu. tai liepe padaryt pamokas, ir grizt uz men. suzinojau kas camberis, casteris,toe, o kas yra trust angle turiu dar issiaiskint :) tiesa, ar zinojot kad suvedima darant kartais reikia i masina pridet svoriu? pav ant priek sed po 65kg ant galine 65kg ir i bagazine pav kokia 15kg. man dar niekas nedejo svoriu. nor nuo to priklauso suvedimo kokybe. paskiau ant kompo dar ismete kad pas e46 reguliuojasi priekyje camberis. paciam virsuje kur amortikas tvirtinasi.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 09:26
by romkasponka
MENDOZA wrote:tiesa, ar zinojot kad suvedima darant kartais reikia i masina pridet svoriu? pav ant priek sed po 65kg ant galine 65kg ir i bagazine pav kokia 15kg. man dar niekas nedejo svoriu. nor nuo to priklauso suvedimo kokybe. paskiau ant kompo dar ismete kad pas e46 reguliuojasi priekyje camberis. paciam virsuje kur amortikas tvirtinasi.
kas manuala bent karta vartes tai zino, nekalbam apie liaudies meistrus ;)
Siaip pas normalias mashinas, kurios neturi bump steero tie svoriai neturi itakos imho.

Ka sake apie sportiniu mashinu setupus? :D

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 13:08
by MENDOZA
na apie sportines masinas kolkas nekalbejo(tikriausiai ir nekalbes). paprasciausiai moke dirbti su yranga, kurioje gali pasirinkti kokia masina ar m3 ar dar kokia sportine masina ir tada parodo kaip turi buti. manau ziede kiekvienas koreguojasi pagal save. o kaip supratau del didesnio kasterio, tai kuo jis didesnis,tuo masina stabilesne dideliam greityje ant tiesios. pvz bmw 3... turi vienoki, o pas bmw 7... jau didesnis, o pas ford fiesta 0. viskas nuo to kur masina orentuota.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 14:51
by Romkizz
biskis ziniu:
http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/align.html
kad zmonem butu lengviau orientuotis apie ka kalbama....

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 16:11
by romkasponka
MENDOZA wrote:na apie sportines masinas kolkas nekalbejo(tikriausiai ir nekalbes). paprasciausiai moke dirbti su yranga, kurioje gali pasirinkti kokia masina ar m3 ar dar kokia sportine masina ir tada parodo kaip turi buti. manau ziede kiekvienas koreguojasi pagal save. o kaip supratau del didesnio kasterio, tai kuo jis didesnis,tuo masina stabilesne dideliam greityje ant tiesios. pvz bmw 3... turi vienoki, o pas bmw 7... jau didesnis, o pas ford fiesta 0. viskas nuo to kur masina orentuota.
didelsi kasteris turi dideli pliusa stabdyme, nes salyginai gali vaziuoti mazesniu ishvertimu tiesiai, o posukyje del kasterio ishvertimas dideja ir gaunasi, kad stabdant tiesiai turi didesni sukibimo plota, o posukyje didesni ishvertima negu tiesiai vaziuojant.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 16:30
by MENDOZA
visiskai sutinku. geresnis valdymas dideliam greityje darant posukius.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 16:35
by MENDOZA
tai gaunasi taip kad kai neuztenka pliusinio kasterio, tada darai minusini isvirtima?!

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 17:35
by romkasponka
MENDOZA wrote:tai gaunasi taip kad kai neuztenka pliusinio kasterio, tada darai minusini isvirtima?!
nebutinai, perdidelis kasteris velgi negerai, nes daug susukus vaira ishvertimas gali gautis puse kasterio :)

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 26 Jun 2008 18:17
by zygasbmw
na ir per didelis isvirtimas aisku turi ta blogybe kad tiesiojoje stabdo kazkiek masina,bet uztat atsiemi posukiuose :D .
o del svoriu,tai jo man kakzada dare suvedima dai dejo tokius kaip svininius dangcius.o pas e46 ta reguliavima tai uzskaitau.buvo gimusi ideja daryti taip ir ant savo e30 .

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 27 Jun 2008 01:50
by romkasponka
del ishvertimo ir stabdymo nelabai sutikchiau, va del suvedimo tai jo...

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 27 Jun 2008 09:40
by Antonis
Didesnis isvirtimas priekyje ant tiesiosios pablogina stabdyma, nes padanga dirba ne visu plociu, bet tikrai ne greitejima.

Re: [all]pakalbam apie suvedimus ir isvirtimus

Posted: 27 Jun 2008 13:59
by romkasponka
Antonis wrote:Didesnis isvirtimas priekyje ant tiesiosios pablogina stabdyma, nes padanga dirba ne visu plociu, bet tikrai ne greitejima.
paskaityk zygasbmw posta, ir nekartok to kas jau parashyta aukschiau...