[e30] 5 skyliu ratai

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
sauliuss_s
Posts: 257
Joined: Tue Feb 06, 2007 4:09 pm
BMW: [e30] 325
Location: Kaunas

[e30] 5 skyliu ratai

Post by sauliuss_s » Sat Sep 13, 2008 7:19 pm

Tai vat susidomejau siuo dalyku ir noreciau suzinoti ka reikia keisti priekineje vaziuokleje kad uzdeti 5 skyliu ratus . Kaip suprantu reikia keisti guoli stabdziu diska , o ar reikia keisti stabdziu suporta , ar tinka nuo e30?
Manau ne vienas yra dares tokius darbus. Galbut galit pasakyti ka reikia keisti ?
Coupe 325 Baltas :))
Image

User avatar
53kW
Posts: 88
Joined: Tue Mar 14, 2006 9:09 pm
BMW: e30
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by 53kW » Sun Oct 05, 2008 7:13 pm

DarkMan wrote:Galine sake nuo kompakto uztenka pakeist su suportu ir stabdziu disku ar visa ten balki reikia keist su pusasiais?

Uztenka gale pakeist sakes su st. diskais ir suportais nuo e36 compact, pusasiai lieka seni. Priekis tinka nuo standartines E36 ar nuo e36 compact ar nuo e36m3 3.0i Bet ratas buna nuvaziaves gerokai atgal iki 5cm. Panasiau stovi su e36M3 EVO (3,2i) sakem(pas jas isorinis sarnyras kitaip stovi todel jos skiriasi nuo paprastu) ir iscentriniais salinblokais, bet ratas buna pasislinkes atgal (nuo standartines stovesenos atgal) kokius 2cm. Toliau amortizatoriu kojos su spyruoklemis, stabdziu guoliu kelmai ir viskas kas prie ju dedasi nuo paprasto(pagal poreikius) e36.
e30

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 268
Joined: Sun Oct 28, 2007 4:22 pm
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by audriob » Tue Oct 07, 2008 10:12 pm

uz 200lt galiu rekonstruot sakes, tada normaliai, nebus paejes atgal. Yra vazinejanciu ir sau pasidariau tokias. Aisku gyvybes draudimo neisrasau ir e30 po meistravimo 5 skyliu ratu pasidaro . Su mano sakem cia, tik reiks sarnyrus restauruotis.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 268
Joined: Sun Oct 28, 2007 4:22 pm
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by audriob » Fri Dec 12, 2008 3:02 pm

pas M3 didesnis kasteris ,ji didina ir kitokia sakes forma ir iscentriniai salenblokai. Sudejus e36/e46 priekines stupicas ant standartines e30 sakes kaststeris gaunasi mazas= ratas remiasi i slenksti
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 2768
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by zygasbmw » Mon Dec 15, 2008 6:27 pm

na kadangi sita dalyka esu pasidares pas save,ir vienas is pirmuju cia manau :D tai po ilgu informacijos rinkimo valandu pabandysiu isdestyti kas kaip ir del ko yra geriau,cia aisku yra mano nuomone.taigi as niekam jos nepersu tik isdestau faktus. :poze
1. didesnis ratu pasirinkimas.
2.didesniu stabdziu upgreidas, geresni stabdziai
3.reguliuojamu amortizatoriu pasirinkimas didesnis.
4.galines sakes dedasi no compacto,jie kaip nepaslaptis yra jaunesni modeliai negu e30 tai sakes nebuna tokios pavargusios kaip e30.
5. didesni ratu guoliai atlaiko didesne apkrova.
6.gersnis kasteris.
gal dar kas ka papildys.mano manymu tiek na gal dar ka prisiminsiu. :yaya

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Thu Jan 08, 2009 4:39 pm

papildysiu, bet nemanau kad dziaugsites- su situ jusu perdarymu kai i e30 sudedat tarkim e36 priekinius amotikus su paciais tais stebuliu korpusais(king pin lyg ta dalis vadinasi, nes stebute tai tik ta dalis ant kurios maunasi stabdziu diskas ir verziasi ratas) ratas akivaizdziai paeina atgal- ir visi sako kad sumazejo kastro kampas. deja ne- jis negalejo sumazeti, nes abu tvirtinimo taskai (atraminis guolis ir sarnyras liko savo vietoj) paprasciausiai skiriasi konstrukcija, ir rato asis stovi kitoj vietoj! sunku ir daug pasakot, bet dar isivaizduotumet- nuo sarnyro iki atraminio veskit isivaizduojama linija, tai e30 rato asis eina ant jos, aisku +-10cm virs apatinio sarnyto, o su sudeta e36 pakaba- gausis nuo tos pacios linijos +-5cm atgal!!! gerai sudetate M3 evo, ar padarot sakes- ratas kaip ir vietoj, aisku jau jusu kasteris ziauriai didelis, del to negalit daryt didelio isvertimo ( o jis tikrai bus jei bus zema masina) ir kas blogiausia- jus visi snekat tik apie kastro kampa ir ratu isvirtima, yra dar toks dalykas ratu pasukamumas posukiuose! tai vat kai persidarysit ir darysit suvedima pasiziurekti i situs skaicius- bus baisoka, nes pasukus ratus tarkim 20 laipsiu - vienas bus pasuktas 20, o kitas skirsis +-5 ar 7 laipsniais. as kai pamaciau, dar pavaziavau su tokia auto Kacergoj, norejau atstatyti atgal, bet teko daug mastyt, konstuot ir perdarineti dar kitaip...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Syncro
Posts: 942
Joined: Fri May 12, 2006 1:56 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by Syncro » Thu Jan 08, 2009 4:51 pm

Kazkaip nesitiki arba ne taip ka supratau :D Po to stebuklingo perdarymo pasukamumas gavos 20/20 ? Tai kur beda buvo ? nes po situ visu updeitu del pasukamumo gaunas kazkoks X failas :D Kaip gali skirtis ? :str
Automobiliu remontas 867527265

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 268
Joined: Sun Oct 28, 2007 4:22 pm
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by audriob » Sat Jan 10, 2009 11:44 pm

bachurs wrote:papildysiu, bet nemanau kad dziaugsites- su situ jusu perdarymu kai i e30 sudedat tarkim e36 priekinius amotikus su paciais tais stebuliu korpusais(king pin lyg ta dalis vadinasi, nes stebute tai tik ta dalis ant kurios maunasi stabdziu diskas ir verziasi ratas) ratas akivaizdziai paeina atgal- ir visi sako kad sumazejo kastro kampas. deja ne- jis negalejo sumazeti, nes abu tvirtinimo taskai (atraminis guolis ir sarnyras liko savo vietoj) paprasciausiai skiriasi konstrukcija, ir rato asis stovi kitoj vietoj! sunku ir daug pasakot, bet dar isivaizduotumet- nuo sarnyro iki atraminio veskit isivaizduojama linija, tai e30 rato asis eina ant jos, aisku +-10cm virs apatinio sarnyto, o su sudeta e36 pakaba- gausis nuo tos pacios linijos +-5cm atgal!!! gerai sudetate M3 evo, ar padarot sakes- ratas kaip ir vietoj, aisku jau jusu kasteris ziauriai didelis, del to negalit daryt didelio isvertimo ( o jis tikrai bus jei bus zema masina) ir kas blogiausia- jus visi snekat tik apie kastro kampa ir ratu isvirtima, yra dar toks dalykas ratu pasukamumas posukiuose! tai vat kai persidarysit ir darysit suvedima pasiziurekti i situs skaicius- bus baisoka, nes pasukus ratus tarkim 20 laipsiu - vienas bus pasuktas 20, o kitas skirsis +-5 ar 7 laipsniais. as kai pamaciau, dar pavaziavau su tokia auto Kacergoj, norejau atstatyti atgal, bet teko daug mastyt, konstuot ir perdarineti dar kitaip...

nori pasakyti kad pvz e36 i m3 deji ekscentrinius sailentus veltui??? Juk esme tapati. Del pasukamumo galiu patvirtinti.
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Mon Jan 12, 2009 1:03 pm

audriob wrote:
bachurs wrote:papildysiu, bet nemanau kad dziaugsites- su situ jusu perdarymu kai i e30 sudedat tarkim e36 priekinius amotikus su paciais tais stebuliu korpusais(king pin lyg ta dalis vadinasi, nes stebute tai tik ta dalis ant kurios maunasi stabdziu diskas ir verziasi ratas) ratas akivaizdziai paeina atgal- ir visi sako kad sumazejo kastro kampas. deja ne- jis negalejo sumazeti, nes abu tvirtinimo taskai (atraminis guolis ir sarnyras liko savo vietoj) paprasciausiai skiriasi konstrukcija, ir rato asis stovi kitoj vietoj! sunku ir daug pasakot, bet dar isivaizduotumet- nuo sarnyro iki atraminio veskit isivaizduojama linija, tai e30 rato asis eina ant jos, aisku +-10cm virs apatinio sarnyto, o su sudeta e36 pakaba- gausis nuo tos pacios linijos +-5cm atgal!!! gerai sudetate M3 evo, ar padarot sakes- ratas kaip ir vietoj, aisku jau jusu kasteris ziauriai didelis, del to negalit daryt didelio isvertimo ( o jis tikrai bus jei bus zema masina) ir kas blogiausia- jus visi snekat tik apie kastro kampa ir ratu isvirtima, yra dar toks dalykas ratu pasukamumas posukiuose! tai vat kai persidarysit ir darysit suvedima pasiziurekti i situs skaicius- bus baisoka, nes pasukus ratus tarkim 20 laipsiu - vienas bus pasuktas 20, o kitas skirsis +-5 ar 7 laipsniais. as kai pamaciau, dar pavaziavau su tokia auto Kacergoj, norejau atstatyti atgal, bet teko daug mastyt, konstuot ir perdarineti dar kitaip...

nori pasakyti kad pvz e36 i m3 deji ekscentrinius sailentus veltui??? Juk esme tapati. Del pasukamumo galiu patvirtinti.
ne del M3 ekscentriniu sailenbloku tai yra labai gerai, dar geriau ir atraminiai M3 ar M3 evo ar Z3 M. jei kalba eina i nieko neperdarytus e30 ar e36 ir tik sudeti tuos sailenblokus ar/ir atraminius.

bet tas perdarymas kai i e30 stato e36 "stoike" yra blogai, o del ko juk rasiau.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
dunis
Posts: 109
Joined: Wed Apr 04, 2007 1:25 pm
BMW: e30 340i
Location: Vilnius

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by dunis » Mon Jan 12, 2009 7:59 pm

gal kas nors tars zodi is jau pasidariusiu sita upgreida? tai kaip ten ganas su tais isvirtimais ir t.t? suvedima visgi teko darytis tai gal kas ir kazkokius skaiciukus pateiktu rezultatu, nes ziuriu niekas bahuro postu nepaneigia. tai kaip istikro? kaip suprantu kasteri suvrarkyt galima su tam tikrais perdarymasi, o su isvirtimu irgi manau kad galima sutvarkyt reguliuojamo atraminio pagalba? ar ne taip? jei ka ne taip mastau tai pataisykit, pats irgi sitam upgreidui ruosiuos, tai kai daug skirtingu nuomoniu sunku atsirinkt ta teisinga.

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 2768
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by zygasbmw » Mon Jan 12, 2009 8:18 pm

del suvedimu tai reiks paziureti buvau susirases ten viska.isvirtimas 2 laipsniai.del pasukamamumo tai nz man tai viskas ten gerai.tik vienintelis blogas dalykas yra kad reiks dar koreguoti sakes ilgi.

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Mon Jan 12, 2009 8:37 pm

suvedimas aisku pasidarys visada,
isvirtima- kai sudeta e36 "stoikes" galima didinti be jokiu reguliuojau atraminiu. mazint jau reikia reguliuojamu arba M3 evo ar Z3 M atraminiu.
kasteris yra beda su tom e36 stoikem e30 kebule, nes stumdami sakes (isorini sarnyra) i prieki isdidinat - daznai stipriai perdaug.
ir negalvokit kad kuo daugiau - tuo yra geriau! visur reikia tam tikru skaiciu- aisku vieni miestui, kiti raliu, ar driftui ir ziedui.
o del pasukamumo- turbut niekas to net nesat ziureja, nes niekam neuzkliuna. o ten irgi reikalingas tikrai didelis tikslumas- aisku jei norit lekt, jei tik po miesta ar tai gal ir nieko.

as tikrai neatkalbineju- darykites- tik ziurekit ka darot ir kas gaunasi.

o istikro butu gerai kad parasytu ir kiti kas dare, pasidare ir kas gavosi- duomenys, valdymas.

Zygai, varyk pas kaimyna- lai matuoja ar randa ka jau numataves :)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 2768
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by zygasbmw » Mon Jan 12, 2009 8:50 pm

reiks varyti. :D

User avatar
audriob
BMW Fan narys
Posts: 268
Joined: Sun Oct 28, 2007 4:22 pm
BMW: e36 350ci (jau vaziuoja)
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by audriob » Mon Jan 12, 2009 9:59 pm

As kiek suprantu idejus e36 stupicas , gaunasi tas pats kaip kad e36 visa vaziuokle, juk stupicos niekas nepjausto ir sarnyrai , ju padetys, amortiko padetis islieka ORG, plius issididina kasteris ir kaip sakai su atramom isvirtimas (beje m3 atraminia irgi dar isdidina kasteri). \tai kame gudrybe??
Pigu ir kokybiska nebuna greita.Greita ir pigu nebuna kokybiska.Kokybiska ir greita nebuna pigu

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Mon Jan 12, 2009 10:31 pm

gudrybe tame kad gamykla nesitikejo kad atsiras gudragalviu ir sudes i e30 stoikes is e36. ir todel visai kitaip sumaste tuos taskus ir kampus. kad sekes e30 ir e36 eiliniu, ne M3 vienodos tai 100%, bet jei sakai kad visi taskai taip pat ar vienodi tai kodel sudejus i e30 stoikes is e36 taip pabega ratai atgal?

geriausias pakabos perdarymas (aisku be sakiu gaminimo- ka kazin ar tikrai gerai kazkas padaro- kalbu ne apie kokybe, o butent apie vairavimo specifika paskui) tai i e30 ar i e36 deti tuos M3 sailenblokus ir atraminius... nenenoriu cia daug rasinet- palauksim kol kas pasimatuos. as jau matavau ir maciau...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
strim
Posts: 475
Joined: Mon Apr 03, 2006 2:12 am
BMW: E91 2.0d
Location: Kacergine
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by strim » Mon Jan 12, 2009 10:39 pm

nu pas mane casteris gavos 13.5 net.tai gal ir perdaug?isvertimas 0.tai sudejus reguliuojamus atraminius gautusi -3 tai gal nera blogai?

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Mon Jan 12, 2009 10:44 pm

nu o kaip jum atrodo 13' nera perdaug? cia jus drifte vaziuojat- jus turit zinot, bet siaip driftui priekis turi but panasu kaip ziedui, o zieduj 13' tai jau tikrai daug. 13' tai jau dvigubai daugiau nei eina standarte! :)

o kaip del posukio kampu? dadar suvedima juk visa laika suda i viena puse, paskui i kita ir vel i centra. tai ka rodo pasukus tarkim po 20' i kazkuria puse?
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
strim
Posts: 475
Joined: Mon Apr 03, 2006 2:12 am
BMW: E91 2.0d
Location: Kacergine
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by strim » Mon Jan 12, 2009 10:46 pm

bachurs wrote:nu o kaip jum atrodo 13' nera perdaug? cia jus drifte vaziuojat- jus turit zinot, bet siaip driftui priekis turi but panasu kaip ziedui, o zieduj 13' tai jau tikrai daug. 13' tai jau dvigubai daugiau nei eina standarte! :)

o kaip del posukio kampu? dadar suvedima juk visa laika suda i viena puse, paskui i kita ir vel i centra. tai ka rodo pasukus tarkim po 20' i kazkuria puse?

nu del sito nezinau..seip vaziavau ir viskas lyg ok.pasukamumas neatrodo kad sumazejo..kaip tada manai yra gerai?koks castras ir isvertimas?ziedui/driftui? as kazkaip visad galvojau kuo daugiau castro tuo geriau...

User avatar
bachurs
Posts: 1264
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by bachurs » Mon Jan 12, 2009 10:48 pm

ir dar dadesiu :)

ar ziurejot kada kas gerai suzemine e30 ar e36 kompakta kaip atrodo gale gatu suvedimas ir isvertimas? :)
as zinau kad jis ten nesireguliuoja, bet stendas rodo ka gaunat :) - pasiziurekit !
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
zygasbmw
BMW Fan brolis
Posts: 2768
Joined: Thu Apr 13, 2006 11:39 am
BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
Location: Kaunas

Re: [e30]5 skyliu ratai

Post by zygasbmw » Mon Jan 12, 2009 10:50 pm

pas mane gavosi kasteris apie 10.bet mes su darium dar galejom jy pamazinti.bet palikau taip pradziai.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users