[All] Auto suzeminimas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Post Reply
User avatar
Vyskupas
Posts: 245
Joined: 20 May 2007 21:51
BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Vyskupas » 15 Oct 2009 19:50

Egaras_ wrote:trumpindamas tu nieko nepesi, tau reik paciu amortiku trumpesniu arba atboinikus isimk visai, trumpina tik tam, kad pakelus auto spiruokles neissoktu ,daugiau jokiu pliusu tame nera.
tai tu pats sau priestarauji "trumpindamas nieko nepesiu - man reikia trumpesniu amortiku"". koks tikslas isimt vsia atboirnikus? kad traminis dauzytusi epr duobes? reikia butent trumpinti stoka tik klausimas kiek, ens jo ten ir siaip ner daug :?
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30

User avatar
Egaras_
Posts: 67
Joined: 07 Jan 2009 23:45
BMW: e46 320cd 318ci
Location: Jonava

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Egaras_ » 16 Oct 2009 00:42

Vyskupas wrote:
Egaras_ wrote:trumpindamas tu nieko nepesi, tau reik paciu amortiku trumpesniu arba atboinikus isimk visai, trumpina tik tam, kad pakelus auto spiruokles neissoktu ,daugiau jokiu pliusu tame nera.
tai tu pats sau priestarauji "trumpindamas nieko nepesiu - man reikia trumpesniu amortiku"". koks tikslas isimt vsia atboirnikus? kad traminis dauzytusi epr duobes? reikia butent trumpinti stoka tik klausimas kiek, ens jo ten ir siaip ner daug :?
:ouch Tj tau vistiek dauzysis, kad ir puse to stoko nupjausi. Pamastyk normaliai. Del atboiniku, tj cia grubei pasakiau, bet kas norejo suprato.

User avatar
Egaras_
Posts: 67
Joined: 07 Jan 2009 23:45
BMW: e46 320cd 318ci
Location: Jonava

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Egaras_ » 16 Oct 2009 00:49

gedis525tds wrote:nu dar graziau kad spyruokles neisoktu, deja trumpina tam kad stokas i dugna nesiremtu ir dirbtu normalia eiga.kaip tik siuo atveju stoko trumpinimas ir padetu.

Logiska, bet man tai yra nesamone, visi tegu daro ka nori. Idomu kas atsitiks jei i duobe gera ikalsi?

User avatar
namke
Posts: 632
Joined: 04 Nov 2007 18:38
BMW: e30 325 M-tech2
Location: Pasvalys
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by namke » 16 Oct 2009 08:24

Egaras_ wrote:
gedis525tds wrote:nu dar graziau kad spyruokles neisoktu, deja trumpina tam kad stokas i dugna nesiremtu ir dirbtu normalia eiga.kaip tik siuo atveju stoko trumpinimas ir padetu.

Logiska, bet man tai yra nesamone, visi tegu daro ka nori
zmogau,kokiu grybu uzvalgei?
pabandyk pasipiest elementaru piesini,kuriame isivaizduotum stoko darba,amortizatoriaus korpuse.Kaip atrodys suzeminus,kai stoko apatine dalis dirbs amortiko "dugne" ir kaip atrodys,kai stokas trumpintas ir jis dirbs amortizatoriaus viduryje,kaip ir priklauso?
kaip supranti issireiskima,"trumpesni amortizatoriai"?amortiko "cilindro" ilgis (neimant stoko) bus trumpesnis?
http://bmwautodalys.autogidas.lt/

User avatar
gedis525tds
Posts: 194
Joined: 27 Nov 2007 14:49
BMW: e34 525tds
Location: Klaipeda

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by gedis525tds » 16 Oct 2009 14:06

jis isivaizduoja visa kapsule trumpesne :D

User avatar
Egaras_
Posts: 67
Joined: 07 Jan 2009 23:45
BMW: e46 320cd 318ci
Location: Jonava

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Egaras_ » 17 Oct 2009 11:50

Gerai as isivaizduoju, as tjp sakau todel, kad man paciam teko su tuo susidurt ir jokios naudos patrumpinus stoka negavau. Nebent nedaug zeminant, arba kai lb kietos spiruokles, td sutinku. Esme buvo tokia, kad pas ji dauzesi jau, o tj kuo jam padetu tas stoko pjovimas, dirbtu per viduri, bet vistiek dauzytusi i atraminius(kapsule).

User avatar
Vyskupas
Posts: 245
Joined: 20 May 2007 21:51
BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Vyskupas » 18 Oct 2009 02:38

Egaras_ wrote:Gerai as isivaizduoju, as tjp sakau todel, kad man paciam teko su tuo susidurt ir jokios naudos patrumpinus stoka negavau. Nebent nedaug zeminant, arba kai lb kietos spiruokles, td sutinku. Esme buvo tokia, kad pas ji dauzesi jau, o tj kuo jam padetu tas stoko pjovimas, dirbtu per viduri, bet vistiek dauzytusi i atraminius(kapsule).

truputi gal nesupratom vienas kito, matai dauzesi del to, kad masinai jau vien stovint amortiaks budavo ispaustas, o per duobe tik papildomai dar sulisdavo... spiruokles labai kietos, jos amortiko stokui leidzia judet max 1 cm zemyn, nes realiai ten jom nelabai jau yra kur spaustis :) tas man esme kad amortikas pilnai butu isiskleides masinai stovint, o su apkrova nesidauzytu atboinikas
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30

User avatar
Vytautas.G
Posts: 426
Joined: 02 May 2008 10:34
BMW: e46 m-tech
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Vytautas.G » 23 Oct 2009 18:53

nedaryk taip kad masinai stovint amorto stokas butu maksimaliai islindes. daryk kad butu siek tiek auksciau kolbos vidurio.
www.autovaga.lt

User avatar
dainiokasss
Posts: 354
Joined: 10 Sep 2008 17:32
BMW: BMW
Location: Šakiai-Vln

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by dainiokasss » 23 Oct 2009 22:59

Vytautas.G wrote:nedaryk taip kad masinai stovint amorto stokas butu maksimaliai islindes. daryk kad butu siek tiek auksciau kolbos vidurio.
Nlb ir imanoma padaryti, kad stovint stokas butu maximaliai islindes..

spin_
Posts: 281
Joined: 07 Sep 2006 17:50
Location: Vilnius

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by spin_ » 10 Nov 2009 23:55

nejaugi niekas neeksperimentavo su e32 galu???

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by 735 - 7... » 12 Nov 2009 23:08

spin_ wrote:nejaugi niekas neeksperimentavo su e32 galu???
eksperimentavo ir tu neissivaizduoji kiek :D e32-am arba ieskai e32 zeminanciu spyruokliu komplekto, arba pjauni jo orginales per dvi vijas ir vaziuoji, visi burtai sitais variantais apsiriboja.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by 735 - 7... » 30 Nov 2009 23:35

na isikisiu su tom 1.5 1.25 1.34 ir panasiais visju pjaustymais, amortizatoriams kurie yra surenkami (t.y. eina kartu su spyruokle ir atraminiu). ziuriu niekaip nesuprantant paprastu dalyku.
1. nupjauta spyruokle pakeicia savo apkrovos paskirstyma ir atramos kampa, nei vienos spyruokles kazkodel nei vienas galas nesibaigia 45 laipsniu kapmpu, o baigiasi horizontaliai i pagrinda.nupjaunant isgaunat tuos 45 laipsnius. (nesu to kampo ismataves bet is akies primetus gal ten ir kokie 47 ar dar kazkas panasaus).
2. masina gali paausksteti (ar dar kazkaip kitaip issikreipti) nupjovus 1.5 (ar panasiai) del paprastu priezasciu, issimkit kad ir priekini amortika su visa stupica, spyruokle ir atraminiu, ir pasiziurekit kaip pavirtes atraminis, pastacius visa koja vertikaliai atraminis niekada nebus horizontalioj padeti, spyruokle taip ir pagaminta, kad duotu sioki toki reikalinga tos vaziuokles dalies pavirtima stock automobiliui, nupjuvus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta, (sitas dalykas labai gerai matomas vizualiai, gaila neturiu tiek laiko pjaustyt ir fotografuot), ko pasekoje, paprasciausiai ratai issiverst gali visiskai priesingai nei norima ir atomobilis paprasciausiai pakils, arba galimas efektas kaip prastas valdomumas.
3. nupjauta spyruokle neissoks tokiu atveju jaigu jai to neleis amortizatoriaus stokas, t.y. jis nebus gerokai ilgesnis negu spyruokle, o vaziuojant tik saugiu greiciu (letai) ji isvis niekad neiisoks.

P.S. visa tai ka parasiau, gal ir sunku bus suprast, bet paprasciausiai pamacius visus pokycius vizualiai, gal praeitu aplamai jum tas noras pjaustyt jas, na bet yra kaip yra, tik patys pasistenkit suprast ka darot ir viskas bus ok ;) jai darot koki show-car tai pjautyt gali kaip norit ir kiek norit, bet jai poto lakstot autostradom ar kitais tarpmiestiniais keliais tai geriau neeksperimentuokit.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Sapnas » 01 Dec 2009 14:37

735 - 7... wrote:na isikisiu su tom 1.5 1.25 1.34 ir panasiais visju pjaustymais, amortizatoriams kurie yra surenkami (t.y. eina kartu su spyruokle ir atraminiu). ziuriu niekaip nesuprantant paprastu dalyku.
1. nupjauta spyruokle pakeicia savo apkrovos paskirstyma ir atramos kampa, nei vienos spyruokles kazkodel nei vienas galas nesibaigia 45 laipsniu kapmpu, o baigiasi horizontaliai i pagrinda.nupjaunant isgaunat tuos 45 laipsnius. (nesu to kampo ismataves bet is akies primetus gal ten ir kokie 47 ar dar kazkas panasaus).
2. masina gali paausksteti (ar dar kazkaip kitaip issikreipti) nupjovus 1.5 (ar panasiai) del paprastu priezasciu, issimkit kad ir priekini amortika su visa stupica, spyruokle ir atraminiu, ir pasiziurekit kaip pavirtes atraminis, pastacius visa koja vertikaliai atraminis niekada nebus horizontalioj padeti, spyruokle taip ir pagaminta, kad duotu sioki toki reikalinga tos vaziuokles dalies pavirtima stock automobiliui, nupjuvus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta, (sitas dalykas labai gerai matomas vizualiai, gaila neturiu tiek laiko pjaustyt ir fotografuot), ko pasekoje, paprasciausiai ratai issiverst gali visiskai priesingai nei norima ir atomobilis paprasciausiai pakils, arba galimas efektas kaip prastas valdomumas.
3. nupjauta spyruokle neissoks tokiu atveju jaigu jai to neleis amortizatoriaus stokas, t.y. jis nebus gerokai ilgesnis negu spyruokle, o vaziuojant tik saugiu greiciu (letai) ji isvis niekad neiisoks.

P.S. visa tai ka parasiau, gal ir sunku bus suprast, bet paprasciausiai pamacius visus pokycius vizualiai, gal praeitu aplamai jum tas noras pjaustyt jas, na bet yra kaip yra, tik patys pasistenkit suprast ka darot ir viskas bus ok ;) jai darot koki show-car tai pjautyt gali kaip norit ir kiek norit, bet jai poto lakstot autostradom ar kitais tarpmiestiniais keliais tai geriau neeksperimentuokit.
apie e34 Jei pjausi virsu, tada kreips spyruokle atraminy, nes netolygiai stoves. Jei apacia, virsus liks taip pat. Kad del to gali pasikeisti ratu isvirtimai, tikra nesamone. Nes virsus stupicos laikosi y amortizatoriu, jis y atraminy tvirtai, apacia stupicos y virsutiny ir apatiny sarnyra, nuo spyruokles nepriklauso isvirtimai. Kazkiek pasikeicia nuo to kad trumpa spyruolke ir pailgeja ar patrumpeja abi sakes, o virsus lieka savo vietoje, nes atraminis nepakeicia savo vietos. Spyruokle nesivarto ar dar kaip ten sukiojant vaira, nes stovi tvirtai stupicoj ir atraminio apacioj kuri tvirtai prisukta prie amortiko, spyruokles judesys tik aukstyn zemyn.
Last edited by Sapnas on 01 Dec 2009 15:07, edited 1 time in total.

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Sapnas » 01 Dec 2009 14:50

<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...

User avatar
Manijakas
Posts: 669
Joined: 10 Dec 2007 19:08
BMW: now E46 330Cd ex E36 320Ci Mtech

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Manijakas » 01 Dec 2009 20:34

o del isvirtimo tai jis atsiranda nuo zeminimo o ne del to kad spyruokles pasikreipia kazkaip, todel cia tas ytakos isvirtimui neturi

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by 735 - 7... » 01 Dec 2009 23:35

Sapnas wrote:<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...
jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti. viskas vartosi ir tuo ka parasiau esu garantuotas visais 200%, gal neitin detaliai sudeliojau mintis, nes liko vietos visokiem isvedziojimam, norit pjaustyt pjaustykit as parasydamas tai ka zinau GINK DIEVE nepriestarauju sitai pornografijai, norit darykit ka jus norit.
zinojau, kad atsiras gudragalviu kurie parasys kad visko ok ir panasiai ir nieks niekur nejuda :) tam ir parasiau savo tam poste 3 punkta, galit taip vazinet.

tik tada uzduosiu klausima, kodel spyruokles uzsibaigia tam tikroj vietoj kaip ir prasideda? kodel ju galai nera status i pavirsiu? kodel stock spyruokles vienokio kietumo, sport. kitokio? kodel tada aplamai sportininkai perka deda kazka, gi galima padaryt viska paprastai bulgarkes pagalba? kam jie tuos pinigus leidzia? kam kazkas suka galva ir jas visokias gamina, o ne sedi ir pjausto tai 1.5 vijos tai 1,43 arba 0.7 ??? kam??
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Sapnas » 02 Dec 2009 00:02

735 - 7... wrote:
Sapnas wrote:<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...
jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti. viskas vartosi ir tuo ka parasiau esu garantuotas visais 200%, gal neitin detaliai sudeliojau mintis, nes liko vietos visokiem isvedziojimam, norit pjaustyt pjaustykit as parasydamas tai ka zinau GINK DIEVE nepriestarauju sitai pornografijai, norit darykit ka jus norit.
zinojau, kad atsiras gudragalviu kurie parasys kad visko ok ir panasiai ir nieks niekur nejuda :) tam ir parasiau savo tam poste 3 punkta, galit taip vazinet.

tik tada uzduosiu klausima, kodel spyruokles uzsibaigia tam tikroj vietoj kaip ir prasideda? kodel ju galai nera status i pavirsiu? kodel stock spyruokles vienokio kietumo, sport. kitokio? kodel tada aplamai sportininkai perka deda kazka, gi galima padaryt viska paprastai bulgarkes pagalba? kam jie tuos pinigus leidzia? kam kazkas suka galva ir jas visokias gamina, o ne sedi ir pjausto tai 1.5 vijos tai 1,43 arba 0.7 ??? kam??
Tai dar karta issiardyk ir apziurek visa veikima, taip atraminio virsus statosi y kebula tik vienaip, bet apacia visad vienodai yra amortiko ir spyruokles ir stupicos atzvilgiu, kad ir kaip pasuktum ta vietya kur statosi spyruokle. Pagalvok kaip gali atraminio apacia vartytis, jei ji tvirtai prisukta prie amortiko, tai ir amortikas kartu vartosi? Tai kaip jis nenuluzta ydomu... :vis Manau tu sukiojai atraminy kai surinkta visa stupica, tik is kebulo isimta, tai taip sukasi nevienodai stupicos amortiko ir spyruokles atzvilgiu. Bet kai suki ta atraminio virsu su ranka vartosi spyruokle ar amortikas? :appl truksta logikos....

User avatar
Sapnas
Posts: 278
Joined: 06 Jan 2008 16:53
BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
Location: Šakiai
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Sapnas » 02 Dec 2009 00:11

<<jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti>

Cia tai is viso logine mintis :appl dar nemaciau kad kas skyles greziotu del to kad puse vijos nupjove. Tik tada ir susikreiptu jei butu isgreztos kitos skyles, gautusi visiska nesamone. :nzd

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by 735 - 7... » 02 Dec 2009 00:14

prisiardziau as jau ju iki kaklo, ir prisiziurejau tokiu teiginiu kaip tavo iki valiai, ir verkianciu pjaustytoju, paskui kam as taip dariau ir panasiai. mano nuomone nepasikeis nei kiek ir man neber i ka i ziuret. kas nores pasibandys ir supras apie kas as ten prirasiau ir panasiai.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

User avatar
735 - 7...
BMW Fan draugas
Posts: 1090
Joined: 20 Mar 2007 01:19
BMW: e28
Location: KAUNAS

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by 735 - 7... » 02 Dec 2009 00:16

Sapnas wrote:<<jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti>

Cia tai is viso logine mintis :appl dar nemaciau kad kas skyles greziotu del to kad puse vijos nupjove. Tik tada ir susikreiptu jei butu isgreztos kitos skyles, gautusi visiska nesamone. :nzd
sitas tavo postas irodo, kad net atraminio e34 nesi mates. tai ka cia ir bekalbet apie tai. kabinejies tik prie zodziu.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940

Post Reply