[All] Auto suzeminimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Vyskupas
- Posts: 245
- Joined: 20 May 2007 21:51
- BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
tai tu pats sau priestarauji "trumpindamas nieko nepesiu - man reikia trumpesniu amortiku"". koks tikslas isimt vsia atboirnikus? kad traminis dauzytusi epr duobes? reikia butent trumpinti stoka tik klausimas kiek, ens jo ten ir siaip ner daugEgaras_ wrote:trumpindamas tu nieko nepesi, tau reik paciu amortiku trumpesniu arba atboinikus isimk visai, trumpina tik tam, kad pakelus auto spiruokles neissoktu ,daugiau jokiu pliusu tame nera.
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30
Re: [All] Auto suzeminimas
Tj tau vistiek dauzysis, kad ir puse to stoko nupjausi. Pamastyk normaliai. Del atboiniku, tj cia grubei pasakiau, bet kas norejo suprato.Vyskupas wrote:tai tu pats sau priestarauji "trumpindamas nieko nepesiu - man reikia trumpesniu amortiku"". koks tikslas isimt vsia atboirnikus? kad traminis dauzytusi epr duobes? reikia butent trumpinti stoka tik klausimas kiek, ens jo ten ir siaip ner daugEgaras_ wrote:trumpindamas tu nieko nepesi, tau reik paciu amortiku trumpesniu arba atboinikus isimk visai, trumpina tik tam, kad pakelus auto spiruokles neissoktu ,daugiau jokiu pliusu tame nera.
Re: [All] Auto suzeminimas
gedis525tds wrote:nu dar graziau kad spyruokles neisoktu, deja trumpina tam kad stokas i dugna nesiremtu ir dirbtu normalia eiga.kaip tik siuo atveju stoko trumpinimas ir padetu.
Logiska, bet man tai yra nesamone, visi tegu daro ka nori. Idomu kas atsitiks jei i duobe gera ikalsi?
Re: [All] Auto suzeminimas
zmogau,kokiu grybu uzvalgei?Egaras_ wrote:gedis525tds wrote:nu dar graziau kad spyruokles neisoktu, deja trumpina tam kad stokas i dugna nesiremtu ir dirbtu normalia eiga.kaip tik siuo atveju stoko trumpinimas ir padetu.
Logiska, bet man tai yra nesamone, visi tegu daro ka nori
pabandyk pasipiest elementaru piesini,kuriame isivaizduotum stoko darba,amortizatoriaus korpuse.Kaip atrodys suzeminus,kai stoko apatine dalis dirbs amortiko "dugne" ir kaip atrodys,kai stokas trumpintas ir jis dirbs amortizatoriaus viduryje,kaip ir priklauso?
kaip supranti issireiskima,"trumpesni amortizatoriai"?amortiko "cilindro" ilgis (neimant stoko) bus trumpesnis?
http://bmwautodalys.autogidas.lt/
- gedis525tds
- Posts: 194
- Joined: 27 Nov 2007 14:49
- BMW: e34 525tds
- Location: Klaipeda
Re: [All] Auto suzeminimas
jis isivaizduoja visa kapsule trumpesne
Re: [All] Auto suzeminimas
Gerai as isivaizduoju, as tjp sakau todel, kad man paciam teko su tuo susidurt ir jokios naudos patrumpinus stoka negavau. Nebent nedaug zeminant, arba kai lb kietos spiruokles, td sutinku. Esme buvo tokia, kad pas ji dauzesi jau, o tj kuo jam padetu tas stoko pjovimas, dirbtu per viduri, bet vistiek dauzytusi i atraminius(kapsule).
- Vyskupas
- Posts: 245
- Joined: 20 May 2007 21:51
- BMW: VW GOLF TDI 98, planuose E30
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
Egaras_ wrote:Gerai as isivaizduoju, as tjp sakau todel, kad man paciam teko su tuo susidurt ir jokios naudos patrumpinus stoka negavau. Nebent nedaug zeminant, arba kai lb kietos spiruokles, td sutinku. Esme buvo tokia, kad pas ji dauzesi jau, o tj kuo jam padetu tas stoko pjovimas, dirbtu per viduri, bet vistiek dauzytusi i atraminius(kapsule).
truputi gal nesupratom vienas kito, matai dauzesi del to, kad masinai jau vien stovint amortiaks budavo ispaustas, o per duobe tik papildomai dar sulisdavo... spiruokles labai kietos, jos amortiko stokui leidzia judet max 1 cm zemyn, nes realiai ten jom nelabai jau yra kur spaustis tas man esme kad amortikas pilnai butu isiskleides masinai stovint, o su apkrova nesidauzytu atboinikas
ex E36 318....ex E36 318ti compact...ex E36 325 black coupe M-tech...now VW GOLF TDI 98...future E30
- Vytautas.G
- Posts: 426
- Joined: 02 May 2008 10:34
- BMW: e46 m-tech
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
nedaryk taip kad masinai stovint amorto stokas butu maksimaliai islindes. daryk kad butu siek tiek auksciau kolbos vidurio.
www.autovaga.lt
- dainiokasss
- Posts: 354
- Joined: 10 Sep 2008 17:32
- BMW: BMW
- Location: Šakiai-Vln
Re: [All] Auto suzeminimas
Nlb ir imanoma padaryti, kad stovint stokas butu maximaliai islindes..Vytautas.G wrote:nedaryk taip kad masinai stovint amorto stokas butu maksimaliai islindes. daryk kad butu siek tiek auksciau kolbos vidurio.
Re: [All] Auto suzeminimas
nejaugi niekas neeksperimentavo su e32 galu???
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] Auto suzeminimas
eksperimentavo ir tu neissivaizduoji kiek e32-am arba ieskai e32 zeminanciu spyruokliu komplekto, arba pjauni jo orginales per dvi vijas ir vaziuoji, visi burtai sitais variantais apsiriboja.spin_ wrote:nejaugi niekas neeksperimentavo su e32 galu???
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] Auto suzeminimas
na isikisiu su tom 1.5 1.25 1.34 ir panasiais visju pjaustymais, amortizatoriams kurie yra surenkami (t.y. eina kartu su spyruokle ir atraminiu). ziuriu niekaip nesuprantant paprastu dalyku.
1. nupjauta spyruokle pakeicia savo apkrovos paskirstyma ir atramos kampa, nei vienos spyruokles kazkodel nei vienas galas nesibaigia 45 laipsniu kapmpu, o baigiasi horizontaliai i pagrinda.nupjaunant isgaunat tuos 45 laipsnius. (nesu to kampo ismataves bet is akies primetus gal ten ir kokie 47 ar dar kazkas panasaus).
2. masina gali paausksteti (ar dar kazkaip kitaip issikreipti) nupjovus 1.5 (ar panasiai) del paprastu priezasciu, issimkit kad ir priekini amortika su visa stupica, spyruokle ir atraminiu, ir pasiziurekit kaip pavirtes atraminis, pastacius visa koja vertikaliai atraminis niekada nebus horizontalioj padeti, spyruokle taip ir pagaminta, kad duotu sioki toki reikalinga tos vaziuokles dalies pavirtima stock automobiliui, nupjuvus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta, (sitas dalykas labai gerai matomas vizualiai, gaila neturiu tiek laiko pjaustyt ir fotografuot), ko pasekoje, paprasciausiai ratai issiverst gali visiskai priesingai nei norima ir atomobilis paprasciausiai pakils, arba galimas efektas kaip prastas valdomumas.
3. nupjauta spyruokle neissoks tokiu atveju jaigu jai to neleis amortizatoriaus stokas, t.y. jis nebus gerokai ilgesnis negu spyruokle, o vaziuojant tik saugiu greiciu (letai) ji isvis niekad neiisoks.
P.S. visa tai ka parasiau, gal ir sunku bus suprast, bet paprasciausiai pamacius visus pokycius vizualiai, gal praeitu aplamai jum tas noras pjaustyt jas, na bet yra kaip yra, tik patys pasistenkit suprast ka darot ir viskas bus ok jai darot koki show-car tai pjautyt gali kaip norit ir kiek norit, bet jai poto lakstot autostradom ar kitais tarpmiestiniais keliais tai geriau neeksperimentuokit.
1. nupjauta spyruokle pakeicia savo apkrovos paskirstyma ir atramos kampa, nei vienos spyruokles kazkodel nei vienas galas nesibaigia 45 laipsniu kapmpu, o baigiasi horizontaliai i pagrinda.nupjaunant isgaunat tuos 45 laipsnius. (nesu to kampo ismataves bet is akies primetus gal ten ir kokie 47 ar dar kazkas panasaus).
2. masina gali paausksteti (ar dar kazkaip kitaip issikreipti) nupjovus 1.5 (ar panasiai) del paprastu priezasciu, issimkit kad ir priekini amortika su visa stupica, spyruokle ir atraminiu, ir pasiziurekit kaip pavirtes atraminis, pastacius visa koja vertikaliai atraminis niekada nebus horizontalioj padeti, spyruokle taip ir pagaminta, kad duotu sioki toki reikalinga tos vaziuokles dalies pavirtima stock automobiliui, nupjuvus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta, (sitas dalykas labai gerai matomas vizualiai, gaila neturiu tiek laiko pjaustyt ir fotografuot), ko pasekoje, paprasciausiai ratai issiverst gali visiskai priesingai nei norima ir atomobilis paprasciausiai pakils, arba galimas efektas kaip prastas valdomumas.
3. nupjauta spyruokle neissoks tokiu atveju jaigu jai to neleis amortizatoriaus stokas, t.y. jis nebus gerokai ilgesnis negu spyruokle, o vaziuojant tik saugiu greiciu (letai) ji isvis niekad neiisoks.
P.S. visa tai ka parasiau, gal ir sunku bus suprast, bet paprasciausiai pamacius visus pokycius vizualiai, gal praeitu aplamai jum tas noras pjaustyt jas, na bet yra kaip yra, tik patys pasistenkit suprast ka darot ir viskas bus ok jai darot koki show-car tai pjautyt gali kaip norit ir kiek norit, bet jai poto lakstot autostradom ar kitais tarpmiestiniais keliais tai geriau neeksperimentuokit.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
apie e34 Jei pjausi virsu, tada kreips spyruokle atraminy, nes netolygiai stoves. Jei apacia, virsus liks taip pat. Kad del to gali pasikeisti ratu isvirtimai, tikra nesamone. Nes virsus stupicos laikosi y amortizatoriu, jis y atraminy tvirtai, apacia stupicos y virsutiny ir apatiny sarnyra, nuo spyruokles nepriklauso isvirtimai. Kazkiek pasikeicia nuo to kad trumpa spyruolke ir pailgeja ar patrumpeja abi sakes, o virsus lieka savo vietoje, nes atraminis nepakeicia savo vietos. Spyruokle nesivarto ar dar kaip ten sukiojant vaira, nes stovi tvirtai stupicoj ir atraminio apacioj kuri tvirtai prisukta prie amortiko, spyruokles judesys tik aukstyn zemyn.735 - 7... wrote:na isikisiu su tom 1.5 1.25 1.34 ir panasiais visju pjaustymais, amortizatoriams kurie yra surenkami (t.y. eina kartu su spyruokle ir atraminiu). ziuriu niekaip nesuprantant paprastu dalyku.
1. nupjauta spyruokle pakeicia savo apkrovos paskirstyma ir atramos kampa, nei vienos spyruokles kazkodel nei vienas galas nesibaigia 45 laipsniu kapmpu, o baigiasi horizontaliai i pagrinda.nupjaunant isgaunat tuos 45 laipsnius. (nesu to kampo ismataves bet is akies primetus gal ten ir kokie 47 ar dar kazkas panasaus).
2. masina gali paausksteti (ar dar kazkaip kitaip issikreipti) nupjovus 1.5 (ar panasiai) del paprastu priezasciu, issimkit kad ir priekini amortika su visa stupica, spyruokle ir atraminiu, ir pasiziurekit kaip pavirtes atraminis, pastacius visa koja vertikaliai atraminis niekada nebus horizontalioj padeti, spyruokle taip ir pagaminta, kad duotu sioki toki reikalinga tos vaziuokles dalies pavirtima stock automobiliui, nupjuvus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta, (sitas dalykas labai gerai matomas vizualiai, gaila neturiu tiek laiko pjaustyt ir fotografuot), ko pasekoje, paprasciausiai ratai issiverst gali visiskai priesingai nei norima ir atomobilis paprasciausiai pakils, arba galimas efektas kaip prastas valdomumas.
3. nupjauta spyruokle neissoks tokiu atveju jaigu jai to neleis amortizatoriaus stokas, t.y. jis nebus gerokai ilgesnis negu spyruokle, o vaziuojant tik saugiu greiciu (letai) ji isvis niekad neiisoks.
P.S. visa tai ka parasiau, gal ir sunku bus suprast, bet paprasciausiai pamacius visus pokycius vizualiai, gal praeitu aplamai jum tas noras pjaustyt jas, na bet yra kaip yra, tik patys pasistenkit suprast ka darot ir viskas bus ok jai darot koki show-car tai pjautyt gali kaip norit ir kiek norit, bet jai poto lakstot autostradom ar kitais tarpmiestiniais keliais tai geriau neeksperimentuokit.
Last edited by Sapnas on 01 Dec 2009 15:07, edited 1 time in total.
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...
Re: [All] Auto suzeminimas
o del isvirtimo tai jis atsiranda nuo zeminimo o ne del to kad spyruokles pasikreipia kazkaip, todel cia tas ytakos isvirtimui neturi
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] Auto suzeminimas
jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti. viskas vartosi ir tuo ka parasiau esu garantuotas visais 200%, gal neitin detaliai sudeliojau mintis, nes liko vietos visokiem isvedziojimam, norit pjaustyt pjaustykit as parasydamas tai ka zinau GINK DIEVE nepriestarauju sitai pornografijai, norit darykit ka jus norit.Sapnas wrote:<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...
zinojau, kad atsiras gudragalviu kurie parasys kad visko ok ir panasiai ir nieks niekur nejuda tam ir parasiau savo tam poste 3 punkta, galit taip vazinet.
tik tada uzduosiu klausima, kodel spyruokles uzsibaigia tam tikroj vietoj kaip ir prasideda? kodel ju galai nera status i pavirsiu? kodel stock spyruokles vienokio kietumo, sport. kitokio? kodel tada aplamai sportininkai perka deda kazka, gi galima padaryt viska paprastai bulgarkes pagalba? kam jie tuos pinigus leidzia? kam kazkas suka galva ir jas visokias gamina, o ne sedi ir pjausto tai 1.5 vijos tai 1,43 arba 0.7 ??? kam??
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
Tai dar karta issiardyk ir apziurek visa veikima, taip atraminio virsus statosi y kebula tik vienaip, bet apacia visad vienodai yra amortiko ir spyruokles ir stupicos atzvilgiu, kad ir kaip pasuktum ta vietya kur statosi spyruokle. Pagalvok kaip gali atraminio apacia vartytis, jei ji tvirtai prisukta prie amortiko, tai ir amortikas kartu vartosi? Tai kaip jis nenuluzta ydomu... Manau tu sukiojai atraminy kai surinkta visa stupica, tik is kebulo isimta, tai taip sukasi nevienodai stupicos amortiko ir spyruokles atzvilgiu. Bet kai suki ta atraminio virsu su ranka vartosi spyruokle ar amortikas? truksta logikos....735 - 7... wrote:jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti. viskas vartosi ir tuo ka parasiau esu garantuotas visais 200%, gal neitin detaliai sudeliojau mintis, nes liko vietos visokiem isvedziojimam, norit pjaustyt pjaustykit as parasydamas tai ka zinau GINK DIEVE nepriestarauju sitai pornografijai, norit darykit ka jus norit.Sapnas wrote:<nupjovus kad ir 1.5 vijos atraminis guolis bus pavirtes visai kitaip nei numatyta> Atraminis nesivarto, jis sukasi graziai ant guolio, jam nera skirtumo kaip pasisukusi atraminio apacia, nes ji simetriska spyruoklei, amortikui, stupicai, kad ir kaip pasuktum...
zinojau, kad atsiras gudragalviu kurie parasys kad visko ok ir panasiai ir nieks niekur nejuda tam ir parasiau savo tam poste 3 punkta, galit taip vazinet.
tik tada uzduosiu klausima, kodel spyruokles uzsibaigia tam tikroj vietoj kaip ir prasideda? kodel ju galai nera status i pavirsiu? kodel stock spyruokles vienokio kietumo, sport. kitokio? kodel tada aplamai sportininkai perka deda kazka, gi galima padaryt viska paprastai bulgarkes pagalba? kam jie tuos pinigus leidzia? kam kazkas suka galva ir jas visokias gamina, o ne sedi ir pjausto tai 1.5 vijos tai 1,43 arba 0.7 ??? kam??
- Sapnas
- Posts: 278
- Joined: 06 Jan 2008 16:53
- BMW: e36 325i coupe megasquirt, e36 325td
- Location: Šakiai
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
<<jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti>
Cia tai is viso logine mintis dar nemaciau kad kas skyles greziotu del to kad puse vijos nupjove. Tik tada ir susikreiptu jei butu isgreztos kitos skyles, gautusi visiska nesamone.
Cia tai is viso logine mintis dar nemaciau kad kas skyles greziotu del to kad puse vijos nupjove. Tik tada ir susikreiptu jei butu isgreztos kitos skyles, gautusi visiska nesamone.
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] Auto suzeminimas
prisiardziau as jau ju iki kaklo, ir prisiziurejau tokiu teiginiu kaip tavo iki valiai, ir verkianciu pjaustytoju, paskui kam as taip dariau ir panasiai. mano nuomone nepasikeis nei kiek ir man neber i ka i ziuret. kas nores pasibandys ir supras apie kas as ten prirasiau ir panasiai.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940
- 735 - 7...
- BMW Fan draugas
- Posts: 1090
- Joined: 20 Mar 2007 01:19
- BMW: e28
- Location: KAUNAS
Re: [All] Auto suzeminimas
sitas tavo postas irodo, kad net atraminio e34 nesi mates. tai ka cia ir bekalbet apie tai. kabinejies tik prie zodziu.Sapnas wrote:<<jo bet e34 atraminio tvirtinimas turi konkrecia padeti, ne kaip nori ji pastatai, o taip kaip numatyta, nebent stakane skyles persigresi, po atraminiu, esanti lekstute ji pakreipia, atitinkamai ir stakanas yra ne horizontalioj padeti>
Cia tai is viso logine mintis dar nemaciau kad kas skyles greziotu del to kad puse vijos nupjove. Tik tada ir susikreiptu jei butu isgreztos kitos skyles, gautusi visiska nesamone.
NAUDOTOS BMW DALYS 867556940