[All] Auto suzeminimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Re: [All] Auto suzeminimas
tai jau taip, ant ziedo ar slalomo, ar drifto greitai pasimato. bet kadangi pas tave ishvirtimas didelis, tai needa padangu is isores. bet posukiuose jos pilnu plotu irgi neliecia kelio dangos. aishku geriau nei stock, bet visada norisi geriau
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS
- rytismc
- Posts: 284
- Joined: 09 Sep 2008 00:17
- BMW: e30 ,volvo v40 1,9td,ex e34 m5
- Location: kaunas
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
tai ka reiktu modifikuoti stipriai zeminant kad isvirtimas butu geras?
automobiliu vilkimas ivairiomis plevelemis
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: [All] Auto suzeminimas
Ziurint kur tu vaziuosi stipriai suzemines?rytismc wrote:tai ka reiktu modifikuoti stipriai zeminant kad isvirtimas butu geras?
Re: [All] Auto suzeminimas
nu matosi kazkas paskaites, pasidomejas, bet ar bandet kas kaip yra istikruju? o as bandziau- daug vargau, bet sita suzinojau (kainavo suesti kelis komplektus padangu ir daug darbo) o visa tai atlikti nera labai sunku- isiimi priekines spyruokles ir masina ant dvieju domkratu nuleidi i ta auksti kuriame ji stovi su jusu istatyta pakaba (aiskiu pries tai padaromas suvedimas- sureguliuojami isvertimai ir kastro kampai). tada suakt vaira i pvz. kaire puse ir kadangi vaziuojant dideliu greiciu sukant i kaire masina svyra i desine - ta darote su domkratais- ir matote kaip pasikeite pakabos darbas- matosi koks dabar isvertimas, kastro kampasi, ir labai svarbu ratu pasukimas (kiek tuo metu pasuktas vienas ratas laipsniais ir kiek kitas). nu paskui i kita puse ir tada labai daug zinai- kiek galima zeminti, kokius isvertimus ir kastro kampus daryti, o suvedimas cia jau juokas- jis svarbiau jau kai zinai kur ir kiek vaziuosi (kalbu apie sporta).
- rytismc
- Posts: 284
- Joined: 09 Sep 2008 00:17
- BMW: e30 ,volvo v40 1,9td,ex e34 m5
- Location: kaunas
- Contact:
Re: [All] Auto suzeminimas
na as kalbu apie drift megejiskam..
noretusi ganetinai zemo ir kieto..
nes dabar yra tik gale e30 geltoni amortikai ir raudonos spyruokles priekis dujiniai dvipusio veikimo srotiniai ir raudonos spyruokles,visa kita orginalas suprantu kad reik pradet nuo pvz powerflexu ar pan..
noretusi ganetinai zemo ir kieto..
nes dabar yra tik gale e30 geltoni amortikai ir raudonos spyruokles priekis dujiniai dvipusio veikimo srotiniai ir raudonos spyruokles,visa kita orginalas suprantu kad reik pradet nuo pvz powerflexu ar pan..
automobiliu vilkimas ivairiomis plevelemis
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc
Re: [All] Auto suzeminimas
jei sportuoji su auto ar zadi ta daryti tai turi dingti tokie terminai kaip raudonos spyruokles- tas nieko nepasako- jei ju ilgio (aukscio) nei kietumo - todel nelabai ka galima spresti apie jas...
driftui panasiai kaip ir ziedui riekia keito stabilizatoriaus, didelio kastro kampo(pagal ji atatinkamo isvertimo) ir pazaisti biski.
driftui panasiai kaip ir ziedui riekia keito stabilizatoriaus, didelio kastro kampo(pagal ji atatinkamo isvertimo) ir pazaisti biski.
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: [All] Auto suzeminimas
Tai pirma reiktu pradeti nuo vaziuokles daliu pirkimo ir keitimo.Sarnyrai, sailenblokai, stabilizatoriai. Tada amortikai + spyruokles. Pas e30 tiek prieky tiek gale isvirtimas nesireguliuoja, tai turi priekyje deti reguliuojamus atraminius. Gale jau reikes burti, nebent tenkins toks isvirtimas, koks gausis suzeminus auto, nes jei labai daug gala smaugsi, dides ir isvirtimas, o jei nori driftui, tai driftui isvirtimas gale nereikalingas didelis, cia jau kiekvienas individualiai pagal save, vienam 2 kitam 1 laipsnis. Prieky driftui reikalingas didesnis isvirtimas ir kastro kampas, tai galesi padaryti su reguliuojamais atraminiais, taip pat didele itaka tures, jei desi ekscentrinius priekiniu sakiu sailenblokus. Jei nedesi reguliuojamu atraminiu, tai negalesi reguliuoti isvirtimo ir kasterio. O isvirtimo laipsniui grieztu apibrezimu nera, kiekvienas vaziuoja ir pagal savo poreikius pasidaro koks jam priimtiniausias ir geriausiai valdomas, vienam 5 kitam ir 8 laipsniai. Taip pat i e30 gerai e36 vairo kolonele, didesnis pasukamumo kampas, galima astresniais kampais statytis. O zemint iki begalybes tikrai nemanau ar verta, nebent svarbiausia vaizdas kaip atrodo. Geriaisia butu deti coiloveriu komplekta, tada galesi koreguoti auto auksti ir kietuma.rytismc wrote:na as kalbu apie drift megejiskam..
noretusi ganetinai zemo ir kieto..
nes dabar yra tik gale e30 geltoni amortikai ir raudonos spyruokles priekis dujiniai dvipusio veikimo srotiniai ir raudonos spyruokles,visa kita orginalas suprantu kad reik pradet nuo pvz powerflexu ar pan..
Re: [All] Auto suzeminimas
O tarkim jeigu e34 pjauni spyruokles, galiniai ratai išsiskies ar ne?
Re: [All] Auto suzeminimas
O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
Re: [All] Auto suzeminimas
Jejgu tepalinis ne , jejgu dujinis taip.Vodka wrote:O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
Re: [All] Auto suzeminimas
Turejau omeny kai stokas(trumpintas) visas suvaziuoja o masina dar vis seda nuo jegu tai pats amortikas i kelma trankosi. O siaip ar trumpintas stokas ar ne, kietumas nu jo ilgio neturetu priklausyt. O del supimo su standartiniais amortikais tai tarkim tu teisus, bet kai i duobe isoki tai visa jega sugert tenka spyruoklei ir jei ji kietesne tai automatiskai smugis kietas gaunas is to ir gaunasi kietas vaziavimas, tuo tarpu stabilumas jau kita tema.bummer333 wrote:Nu jei amortikai stock, o spiruokles zemos ir kietos, tai amortiko stokas gali dauzytis, jis dirbs ant dugno, spiruokle stabdo masinos sedima zemyn, o amortikas dazniausiai buna vienos padeties veikimo ir stabdo priesingai, tai tada masina zemyn kai ses laikys, o kai atgal tai ne ir ji supsis, dar plius stokas ilgas, gali dauzytis arba labai daug issitept ir dar baisiau nei su stock spiruoklem bus. Tai jei det, tai det viska normaliai.zemelapis wrote:Stoko ilgis ilgis irgi kietumui neturetu turet itakos neskaitant tu atveju kai jau jis dauzosi. Kietesne masina buna kai amortizatoriai sportiniai, arba kietinti. Dujiniai tuo tarpu yra kietesni uz standartinius tepalinius.
Last edited by zemelapis on 24 May 2009 23:33, edited 2 times in total.
Re: [All] Auto suzeminimas
tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?Zenkiukas wrote:Jejgu tepalinis ne , jejgu dujinis taip.Vodka wrote:O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
http://www.tauja.lt/pages/xyz
Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook
Re: [All] Auto suzeminimas
O tu pabandyk tepalini gyva staigiai sukist ir istraukt, ta prasme ne iki pat galo bet taip pirmyn atgalVodka wrote: tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?
Re: [All] Auto suzeminimas
Jis veikia dinamines ar tai kinematines klampos pagalba..Vodka wrote:
tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?
Re: [All] Auto suzeminimas
nu labai jau jus cia idomiai del tu pjovimu- nera nieko blogo jei spyruokle pagaminta taip kad ja galima pjauti (t.y. viju zingsnis vienodas) - bmw isskyrus e39 ar e46 nematau problemos pjauti spyruokles. ir vazineja taip daug kas, net ir sporte. tikrai nieko blogo- aisku jei padaryta normaliai.
Re: [All] Auto suzeminimas
As apie puse metu vazineju, tikrai neramiai, dar kolkas viskas gerai, nei kas iskrito nei ka, tik galiniai amortikai mire, pasekoje to kad stokas netrumpintas.
Re: [All] Auto suzeminimas
nu tai cia jau kitos bedos, priekiniai irgi gali taip numirti jei dauzosi iki galo. bet paciom spyruokle jokiu problemu. dar kazkas sakydavo kad kai nupjauni paminkstej spyruokle- deja yra atvirksciai, nes sumaze viju, kurios gali deformuotis kiekis.
Re: [All] Auto suzeminimas
Nu, bet del to pjovimo gale pas E30 ten sudas gaunasi sektiek, nes spiruokle kiausinio formos.bachurs wrote:nu tai cia jau kitos bedos, priekiniai irgi gali taip numirti jei dauzosi iki galo. bet paciom spyruokle jokiu problemu. dar kazkas sakydavo kad kai nupjauni paminkstej spyruokle- deja yra atvirksciai, nes sumaze viju, kurios gali deformuotis kiekis.
Re: [All] Auto suzeminimas
nu tai situ ir nepripjausi. galima jas perdaryti- pjauna, kaitina, prilenkia kiek reikia, nuslifuoja ir vel uzgrudina. bet cia labai brangu gaunasi, bet buna kad sportui kitaip neiseina...
Re: [All] Auto suzeminimas
Bet ten ant sakes gan normaliai pasideda ji, svarbu gerai nupjaut. Isispraudzia ten ir niekas neiskrenta. Bet vistiek netaip kaip paprasta spiruokle cilindo formos.bachurs wrote:nu tai situ ir nepripjausi. galima jas perdaryti- pjauna, kaitina, prilenkia kiek reikia, nuslifuoja ir vel uzgrudina. bet cia labai brangu gaunasi, bet buna kad sportui kitaip neiseina...