[All] Auto suzeminimas

Moderators: zygasbmw, stashas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
MENDOZA
Posts: 173
Joined: 16 Sep 2006 23:07
BMW: "e36 325"
Location: Kaunas-Garliava
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by MENDOZA » 06 May 2009 18:57

tai jau taip, ant ziedo ar slalomo, ar drifto greitai pasimato. bet kadangi pas tave ishvirtimas didelis, tai needa padangu is isores. bet posukiuose jos pilnu plotu irgi neliecia kelio dangos. aishku geriau nei stock, bet visada norisi geriau :)
325 coupe M50B25TU (aprudijes) UNDER CONSTRUCTION
RATU SUVEDIMAS, MONTAVIMAS-BALANSAVIMAS

User avatar
rytismc
Posts: 284
Joined: 09 Sep 2008 00:17
BMW: e30 ,volvo v40 1,9td,ex e34 m5
Location: kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by rytismc » 06 May 2009 22:25

tai ka reiktu modifikuoti stipriai zeminant kad isvirtimas butu geras?
automobiliu vilkimas ivairiomis plevelemis
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Andrius S. » 06 May 2009 22:37

rytismc wrote:tai ka reiktu modifikuoti stipriai zeminant kad isvirtimas butu geras?
Ziurint kur tu vaziuosi stipriai suzemines?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by bachurs » 06 May 2009 22:53

nu matosi kazkas paskaites, pasidomejas, bet ar bandet kas kaip yra istikruju? o as bandziau- daug vargau, bet sita suzinojau (kainavo suesti kelis komplektus padangu ir daug darbo) o visa tai atlikti nera labai sunku- isiimi priekines spyruokles ir masina ant dvieju domkratu nuleidi i ta auksti kuriame ji stovi su jusu istatyta pakaba (aiskiu pries tai padaromas suvedimas- sureguliuojami isvertimai ir kastro kampai). tada suakt vaira i pvz. kaire puse ir kadangi vaziuojant dideliu greiciu sukant i kaire masina svyra i desine - ta darote su domkratais- ir matote kaip pasikeite pakabos darbas- matosi koks dabar isvertimas, kastro kampasi, ir labai svarbu ratu pasukimas (kiek tuo metu pasuktas vienas ratas laipsniais ir kiek kitas). nu paskui i kita puse ir tada labai daug zinai- kiek galima zeminti, kokius isvertimus ir kastro kampus daryti, o suvedimas cia jau juokas- jis svarbiau jau kai zinai kur ir kiek vaziuosi (kalbu apie sporta).
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
rytismc
Posts: 284
Joined: 09 Sep 2008 00:17
BMW: e30 ,volvo v40 1,9td,ex e34 m5
Location: kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by rytismc » 06 May 2009 23:07

na as kalbu apie drift megejiskam..
noretusi ganetinai zemo ir kieto..
nes dabar yra tik gale e30 geltoni amortikai ir raudonos spyruokles priekis dujiniai dvipusio veikimo srotiniai ir raudonos spyruokles,visa kita orginalas suprantu kad reik pradet nuo pvz powerflexu ar pan..
automobiliu vilkimas ivairiomis plevelemis
www.speed-styling.com
facebook:speed-styling
867700889
skype:rytis_mc

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by bachurs » 06 May 2009 23:15

jei sportuoji su auto ar zadi ta daryti tai turi dingti tokie terminai kaip raudonos spyruokles- tas nieko nepasako- jei ju ilgio (aukscio) nei kietumo - todel nelabai ka galima spresti apie jas...
driftui panasiai kaip ir ziedui riekia keito stabilizatoriaus, didelio kastro kampo(pagal ji atatinkamo isvertimo) ir pazaisti biski.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Andrius S. » 06 May 2009 23:36

rytismc wrote:na as kalbu apie drift megejiskam..
noretusi ganetinai zemo ir kieto..
nes dabar yra tik gale e30 geltoni amortikai ir raudonos spyruokles priekis dujiniai dvipusio veikimo srotiniai ir raudonos spyruokles,visa kita orginalas suprantu kad reik pradet nuo pvz powerflexu ar pan..
Tai pirma reiktu pradeti nuo vaziuokles daliu pirkimo ir keitimo.Sarnyrai, sailenblokai, stabilizatoriai. Tada amortikai + spyruokles. Pas e30 tiek prieky tiek gale isvirtimas nesireguliuoja, tai turi priekyje deti reguliuojamus atraminius. Gale jau reikes burti, nebent tenkins toks isvirtimas, koks gausis suzeminus auto, nes jei labai daug gala smaugsi, dides ir isvirtimas, o jei nori driftui, tai driftui isvirtimas gale nereikalingas didelis, cia jau kiekvienas individualiai pagal save, vienam 2 kitam 1 laipsnis. Prieky driftui reikalingas didesnis isvirtimas ir kastro kampas, tai galesi padaryti su reguliuojamais atraminiais, taip pat didele itaka tures, jei desi ekscentrinius priekiniu sakiu sailenblokus. Jei nedesi reguliuojamu atraminiu, tai negalesi reguliuoti isvirtimo ir kasterio. O isvirtimo laipsniui grieztu apibrezimu nera, kiekvienas vaziuoja ir pagal savo poreikius pasidaro koks jam priimtiniausias ir geriausiai valdomas, vienam 5 kitam ir 8 laipsniai. Taip pat i e30 gerai e36 vairo kolonele, didesnis pasukamumo kampas, galima astresniais kampais statytis. O zemint iki begalybes tikrai nemanau ar verta, nebent svarbiausia vaizdas kaip atrodo. Geriaisia butu deti coiloveriu komplekta, tada galesi koreguoti auto auksti ir kietuma.

User avatar
Bazius
Posts: 7
Joined: 13 Apr 2009 23:35
BMW: E34 520i
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Bazius » 19 May 2009 10:05

O tarkim jeigu e34 pjauni spyruokles, galiniai ratai išsiskies ar ne?

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Vodka » 24 May 2009 23:25

O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

Zenkiukas
Posts: 880
Joined: 06 Oct 2007 02:32
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Zenkiukas » 24 May 2009 23:26

Vodka wrote:O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
Jejgu tepalinis ne , jejgu dujinis taip.

User avatar
zemelapis
Posts: 197
Joined: 26 Oct 2008 19:51
BMW: VW Krokodilas
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by zemelapis » 24 May 2009 23:28

bummer333 wrote:
zemelapis wrote:Stoko ilgis ilgis irgi kietumui neturetu turet itakos neskaitant tu atveju kai jau jis dauzosi. Kietesne masina buna kai amortizatoriai sportiniai, arba kietinti. Dujiniai tuo tarpu yra kietesni uz standartinius tepalinius.
Nu jei amortikai stock, o spiruokles zemos ir kietos, tai amortiko stokas gali dauzytis, jis dirbs ant dugno, spiruokle stabdo masinos sedima zemyn, o amortikas dazniausiai buna vienos padeties veikimo ir stabdo priesingai, tai tada masina zemyn kai ses laikys, o kai atgal tai ne ir ji supsis, dar plius stokas ilgas, gali dauzytis arba labai daug issitept ir dar baisiau nei su stock spiruoklem bus. Tai jei det, tai det viska normaliai.
Turejau omeny kai stokas(trumpintas) visas suvaziuoja o masina dar vis seda nuo jegu tai pats amortikas i kelma trankosi. O siaip ar trumpintas stokas ar ne, kietumas nu jo ilgio neturetu priklausyt. O del supimo su standartiniais amortikais tai tarkim tu teisus, bet kai i duobe isoki tai visa jega sugert tenka spyruoklei ir jei ji kietesne tai automatiskai smugis kietas gaunas is to ir gaunasi kietas vaziavimas, tuo tarpu stabilumas jau kita tema.
Last edited by zemelapis on 24 May 2009 23:33, edited 2 times in total.

User avatar
Vodka
Posts: 830
Joined: 14 Jul 2008 00:21
BMW: E34 540 E30 316
Location: Vilnius

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Vodka » 24 May 2009 23:32

Zenkiukas wrote:
Vodka wrote:O jei aš rankom paimu amortiką, ir jį suspaudžiu iki galo, o jis nebeišlenda. Tai sugedęs jau bus?
Jejgu tepalinis ne , jejgu dujinis taip.
tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?
XYZ produkcija. Coilai, diržai, rankiniai.
http://www.tauja.lt/pages/xyz

Nauji akumuliatoriai. Varta, Exide, Hankook

Zenkiukas
Posts: 880
Joined: 06 Oct 2007 02:32
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Zenkiukas » 24 May 2009 23:34

Vodka wrote: tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?
O tu pabandyk tepalini gyva staigiai sukist ir istraukt, ta prasme ne iki pat galo bet taip pirmyn atgal :D

User avatar
zemelapis
Posts: 197
Joined: 26 Oct 2008 19:51
BMW: VW Krokodilas
Location: Vilnius
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by zemelapis » 24 May 2009 23:35

Vodka wrote:
tepalinis, tai kaip jis tada gali veikti??? Ar jis užsipompuoja kažkaip?
Jis veikia dinamines ar tai kinematines klampos pagalba..

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by bachurs » 27 May 2009 23:39

nu labai jau jus cia idomiai del tu pjovimu- nera nieko blogo jei spyruokle pagaminta taip kad ja galima pjauti (t.y. viju zingsnis vienodas) - bmw isskyrus e39 ar e46 nematau problemos pjauti spyruokles. ir vazineja taip daug kas, net ir sporte. tikrai nieko blogo- aisku jei padaryta normaliai.
Image
No Smoke- No Power!

Zenkiukas
Posts: 880
Joined: 06 Oct 2007 02:32
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Zenkiukas » 27 May 2009 23:41

As apie puse metu vazineju, tikrai neramiai, dar kolkas viskas gerai, nei kas iskrito nei ka, tik galiniai amortikai mire, pasekoje to kad stokas netrumpintas.

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by bachurs » 27 May 2009 23:50

nu tai cia jau kitos bedos, priekiniai irgi gali taip numirti jei dauzosi iki galo. bet paciom spyruokle jokiu problemu. dar kazkas sakydavo kad kai nupjauni paminkstej spyruokle- deja yra atvirksciai, nes sumaze viju, kurios gali deformuotis kiekis.
Image
No Smoke- No Power!

Zenkiukas
Posts: 880
Joined: 06 Oct 2007 02:32
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Zenkiukas » 27 May 2009 23:51

bachurs wrote:nu tai cia jau kitos bedos, priekiniai irgi gali taip numirti jei dauzosi iki galo. bet paciom spyruokle jokiu problemu. dar kazkas sakydavo kad kai nupjauni paminkstej spyruokle- deja yra atvirksciai, nes sumaze viju, kurios gali deformuotis kiekis.
Nu, bet del to pjovimo gale pas E30 ten sudas gaunasi sektiek, nes spiruokle kiausinio formos.

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by bachurs » 27 May 2009 23:53

nu tai situ ir nepripjausi. galima jas perdaryti- pjauna, kaitina, prilenkia kiek reikia, nuslifuoja ir vel uzgrudina. bet cia labai brangu gaunasi, bet buna kad sportui kitaip neiseina...
Image
No Smoke- No Power!

Zenkiukas
Posts: 880
Joined: 06 Oct 2007 02:32
Location: Kaunas
Contact:

Re: [All] Auto suzeminimas

Post by Zenkiukas » 27 May 2009 23:55

bachurs wrote:nu tai situ ir nepripjausi. galima jas perdaryti- pjauna, kaitina, prilenkia kiek reikia, nuslifuoja ir vel uzgrudina. bet cia labai brangu gaunasi, bet buna kad sportui kitaip neiseina...
Bet ten ant sakes gan normaliai pasideda ji, svarbu gerai nupjaut. Isispraudzia ten ir niekas neiskrenta. Bet vistiek netaip kaip paprasta spiruokle cilindo formos.

Post Reply