Page 8 of 10

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 13 Mar 2013 16:43
by kowalski
zodziu padariau taip. ten aina per viduri toks kaip sailentblokas ir jame yra vamzdukas jis man buvo per ilgas. tai as kiek imanoma ji sutrumpinau su bulgarke. tada stokas apie 0.5cm islindo, priverziau su varstu ir viskas. turetu laikyt :)
o apie ta nuardima taip ir galvojau kad tas bliudas nusiema, bet man vamzduko ilgis butu nepakites. zodziu visvien labai didleis dekui :)

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 13 Aug 2013 22:24
by siwis
prie to paco klausimas, ar I e36/5 spyruokles tinka nuo cupe ,sedano? tiek galines tiek priekines.

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 19 Aug 2013 22:54
by Lens
siwis wrote:prie to paco klausimas, ar I e36/5 spyruokles tinka nuo cupe ,sedano? tiek galines tiek priekines.
Sitas klausimas man labai aktualus irgi.
Yra amortikai B8 ir HR spyruokles ( Spring Marking: Front: VA 29825 VA Rear: HA 29825 HA )
Priekis, kad tiks, tai faktas, Ar meginot kas kisti e36(sedan/coupe) galines i e36/5 ar e30

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 24 Aug 2013 15:57
by jogis
Lens wrote:
siwis wrote:prie to paco klausimas, ar I e36/5 spyruokles tinka nuo cupe ,sedano? tiek galines tiek priekines.
Sitas klausimas man labai aktualus irgi.
Yra amortikai B8 ir HR spyruokles ( Spring Marking: Front: VA 29825 VA Rear: HA 29825 HA )
Priekis, kad tiks, tai faktas, Ar meginot kas kisti e36(sedan/coupe) galines i e36/5 ar e30
susideda bet jos aukstesnes

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 20 Jun 2014 23:21
by Simas323
Ar skiriasi e36 compacto ir e36 sedano/kupo galiniai amortizatoriai ir spyruoklės? Nesuprantu ar man nuo e30 ieškosi, nuo būtent kompakto ar tinka visi e36

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 23 Jun 2014 23:56
by Masenas
jei neklystu, e36 amortikai trumpesni, e30 ilgesni, spyruokles tinka, as pats sau i e36 susidejes is e30

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 24 Jun 2014 12:45
by zygasbmw
atvirksciai, e36 amortikai ilgesni,jeigu nori,dropo turi detis nuo e30 amortikus.

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 24 Jun 2014 13:38
by Masenas
o kaip del tu coilu atraminiu?

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 24 Jun 2014 13:51
by scootas
Masenas wrote:o kaip del tu coilu atraminiu?
Tinka standartiniai.

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 09 Oct 2014 12:20
by _marshall_
Nepersikele :). As irgi nesiskundziu, bet jeigu galima rinktis tarp kieto dujinio ir kieto restauruoto tepalinio-vienpusio, tai restauruotas eina i pavesi :).

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 09 Oct 2014 13:12
by dainiokasss
Restoruotas gaunasi vienpusis? Susistume lengvai- issitraukia sunkiai, jei gerai mastau?

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 09 Oct 2014 13:45
by _marshall_
Teip :)

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 09 Oct 2014 14:17
by dainiokasss
Hmmm.. Vadinasi i apacia dirba tik spyruokle, o tas man nlb patiktu..

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 10 Oct 2014 02:10
by romkasponka
Ka reiskia vienpusis?

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 10 Oct 2014 09:15
by _marshall_
romkasponka wrote:Ka reiskia vienpusis?
Cia sitas tureta galvoj:
dainiokasss wrote:Restoruotas gaunasi vienpusis? Susistume lengvai- issitraukia sunkiai, jei gerai mastau?
Man po restauravimo jauciasi, ko nebuvo su senais amortikais pries tai - amortikas kiekvienu susvyravimu vis labiau suspaudzia spyruokle, kol ji tiesiog nebeturi eigos - susiploja. Su senais amortikais to nebuvo ir su ranka bandant seni atrode, kad tokia pacia jega ir susistumia ir issitraukia. O restauruoti susistumia lengvai. Sako kad kietuma padare toki pati...

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 10 Oct 2014 09:44
by dainiokasss
Kazin ar toks variantas su zemintomis spyruoklemis neprimusinetu..

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 11 Oct 2014 19:14
by romkasponka
_marshall_ wrote: Man po restauravimo jauciasi, ko nebuvo su senais amortikais pries tai - amortikas kiekvienu susvyravimu vis labiau suspaudzia spyruokle, kol ji tiesiog nebeturi eigos - susiploja.
Tai cia padare konkrecia pornografija su amortiku, jei spyruokle nesugeba amortiko istraukti :D Reiskia, kad voztuvai istraukimo visiskai nesidarineja.

Siaip bendrai paemus tepalinis nera labai blogai, bet jei yra galimybe rinktis tai geriau detis dujinius del visiems zinomu techniniu priezasciu. Jei gali gauti gerus tepalinius tai ir nematau dideles bedos, nes juos po siai dienai naudoja neprofesionaliame sporte ir bedu nemato. Aptarnavimas paprastesnis ir remontas pigesnis.

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 12 Oct 2014 23:25
by davke
Mes darom amortikus twin tube kolkas, trumpinam stoka, kietinam i abi puses, keiciam tepalus, statom vintilius, pripuciam oro - islieka dujiniai. Kolkas testuojam..

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 14 Oct 2014 03:18
by romkasponka
davke wrote:Mes darom amortikus twin tube kolkas, trumpinam stoka, kietinam i abi puses, keiciam tepalus, statom vintilius, pripuciam oro - islieka dujiniai. Kolkas testuojam..
Bilsteinus monotube apverstus irgi galite pripusti? Kur tada ventili statot?

Re: [All] Auto suzeminimas

Posted: 22 Nov 2014 20:15
by as_tu1
Patarkit kokius koilus pirkti daily car e36 328.
naudojamas bus kasdienai,turetu auto islikti proto ribose kieta,konfortiska ne vezimas,buna ir padriftinu ir tt. Renkuos koilus uz 550-800svaru.taip pat gal online geru shop zinot,gyvenu pats anglijoi,tai su siuntimu bedu nekils.
kuom skiresi HSD DualTech nuo HSD MonoPro .xyz ss ir xyz ds. bc br ir bc rm.pliusai minusai ju.
kitoi sav uzsakinesiu,tai sunku issirinkti.
neatsisakau dar minties del bilstein b12 tik reiktu argumentuotu patarimu kas geriau ir kodel.
pagal kaina pigiausi hsd dualtech,is pazystamu turi daukas bc.nesivaikau madu,noriu gero daikto.