Page 1 of 1

[E30] Vairo stiprintuvas

Posted: 25 Aug 2007 16:17
by Zilas
Susukus vaira iki galo (i abi puses) atsirado shlikshtus cipimas , gal kas susidure ? kas tai galetu but? ("ATF" skistis nedingsta) Dekiu :D

Posted: 25 Aug 2007 16:52
by Andzejkaa
dirzelis atsilaisvino arba nusidevejo

Posted: 25 Aug 2007 17:17
by Mariukas E30
arba siurbliui kancofke.

Posted: 25 Aug 2007 18:23
by Andzejkaa
jei susukus iki galo tai didesne tikimybe kad dirzeliui kancoftke o ne siurbliui :)

Posted: 25 Aug 2007 19:42
by Raidas
laikinai gali papurkst wd40 ant stiprintuvo dirzelio, kuriam laikui pades, bet dirzas seip karves nekainuoja. manau daugiau nei 20lt nesumokesi.
nors gal uzteks paverzt dirzeli, paimk uz dirzelio (aisku ant neuzvestos masinos) ir pabandyk ji pasukti jei sugebesi ji apverst tai paverzk tiek kad pasisuktu ne daugiau 90 laipsniu, tada turetu dingt cypimas. bet aisku ir neperverzk nes prades kaukt dirzas arba greit nutruks

Posted: 25 Aug 2007 20:29
by Zilas
Raidas wrote:laikinai gali papurkst wd40 ant stiprintuvo dirzelio, kuriam laikui pades, bet dirzas seip karves nekainuoja. manau daugiau nei 20lt nesumokesi.
nors gal uzteks paverzt dirzeli, paimk uz dirzelio (aisku ant neuzvestos masinos) ir pabandyk ji pasukti jei sugebesi ji apverst tai paverzk tiek kad pasisuktu ne daugiau 90 laipsniu, tada turetu dingt cypimas. bet aisku ir neperverzk nes prades kaukt dirzas arba greit nutruks
Priesh 3men. pakeiciau gal atsilaisvino tik keista , kad cipe tik tada kai vairas pasiekia sukimosi gala . Ir pats garsas toks , kad man i galva net neatejo tokia mintis kad tai galetu but dirzo skleidziamas garsas . Dekui uz info (Galetu taip ir but) reiks uzmest aki . Garselis ne ish maloniausiu

Posted: 30 Aug 2007 19:28
by Zilas
Taip ir buvo dirzas atsilaisvino :D Ash jau maniau teks shimtuka kita atsegt frfr

Posted: 30 Aug 2007 23:29
by Raidas
E30 wrote:Taip ir buvo dirzas atsilaisvino :D Ash jau maniau teks shimtuka kita atsegt frfr
dar buna cypt pradeda kai dregmes gauna. beje jei atkreipei demesi dirzas yra trapecijos formos, skyvas kuriame jis guli irgi yra V formos, kai ji pakeiti nauju jis isiverzia gerai savo "guolyje" ir po kurio laiko kai pasidevi dirzas apsitrina ir ta trapecija dirzo sumazeja, tada jis giliau ilenda i savo guoli skyvelyje (V) del to ir atsilaisvina. mazdaug kas 1000km reikia pasitikrint tuos dirzelius (generatoriaus/stiprintuvo/kondyskes) ir juos paverzti ;)

Posted: 31 Aug 2007 00:57
by Valdelis
nu jei kas 1000 km juos temsi,tai ziurek ,kad tuoj reiks ne tik dirzus keisti,bet ir tai ka jie suka !keiciant tepala darai patikra ir nieko neprarandi! :D

Posted: 31 Aug 2007 11:27
by Salis
buvo pradeje irgi skleist garsus kai sukioji vaira, pripyliau skyscio, dingo. po kiek laiko vel atsirado.. lyg ir isbega skystis, kas kaltas?

Posted: 31 Aug 2007 15:08
by Mariukas E30
tai ziurek pro kur leidzia tnpe :D

Posted: 31 Aug 2007 16:16
by Bonza
Salis wrote:buvo pradeje irgi skleist garsus kai sukioji vaira, pripyliau skyscio, dingo. po kiek laiko vel atsirado.. lyg ir isbega skystis, kas kaltas?
greičiausiai bus kolonėlės salnikas kaltas, kol skystis kaupiasi po ta gofra tu nematai kaip bėga, bet kai ji prisi kaups pilna tada ir pamatysi balą

Posted: 31 Aug 2007 16:25
by shtombergas
o kaip su vairo laisvumu pas jumi? pas mane blyn kazko man truputi per daug laisvas vairas

Posted: 31 Aug 2007 23:07
by Bonza
shtombergas wrote:o kaip su vairo laisvumu pas jumi? pas mane blyn kazko man truputi per daug laisvas vairas
gali būti kryžmė išsimalė
arba demferiui hana