[e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
[e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Gal kas bandet det/taikyt el. vairo stiprintuvo siurbli? I ka atkreipt demesi renkantis (is kokios masinos geriau ir t.t., jie visi vienodais slegiais dirba ar ne ir pan.)
Why go in a straight line, when you can go sideways?
- gruobuonis
- Posts: 222
- Joined: 12 Oct 2009 13:47
- BMW: E30 320i
- Location: Alytus
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
nebloga tema, as ir noiu el. vairo stiprintuvo, galvojau gal koki nuo reno 2005m bet dar nieko nesiaiskinau, tad butu idomu isgirst nuomone is kitu gal kas jau deje?
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Prikeliu sena tema, gal kazkas kazkur susideja esat? Nuo kokiu masinu? Kaip pojutis?
Nissan 200sx rS13
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Kazkur buvau uztikes, kad naudoja opel vectros. Pigiausias ir lengviausiai randamas variantas. Siaip kaip issivaisduoju nieko ten stebuklingo, prijungi slangas, elektra ir megaujies
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
kiek maciau tai nera jokiu slangu elektrinej kolonelej, tik laidai; 2 pagrindiniai stori ir dar ten keli ploni ,o varikliukas stovi ant pacios koloneles kuris padeda sukti.
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
tai cia ziurint apie kokius butent stiprintuvus snekant,ar apie full electric,ar apie elektro mechaninius. jeigu apie pilnai tai taip ten nera skyscio ir slangu jeigu apie elektromechaninius tada yra ir laidai ir slangos. naudoja nuo daug ko,tik pajungti vienus yra paprasciau kitus sudetingiau. nebrangus variantas opeliniai,nuo mersu a klases naudoja,reno,vagenu ir pan.
- 318is bolidas
- Posts: 1481
- Joined: 21 Feb 2008 13:44
- Location: Lietuva
- Contact:
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
kokie is to pliusai gaunasi?
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Nebelieka hidraulikos, maziau ag siurbiama, gal dar svoris truputi nukrenta. Bet as jau pamirsau sita dalyka, neaisku ar bus malonu vairuot su tokiu stiprintuvu (dar nesu girdejes, kad reno ar opeli butu malonu vairuot, taip pat daugumos gamintoju el. stiprintuvus zurnalistai ispeikia).
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Cia kuria prasme nemalonu. Reno ar opeli del kitu priezasciu nemalonu vairuotisamis_p wrote:Nebelieka hidraulikos, maziau ag siurbiama, gal dar svoris truputi nukrenta. Bet as jau pamirsau sita dalyka, neaisku ar bus malonu vairuot su tokiu stiprintuvu (dar nesu girdejes, kad reno ar opeli butu malonu vairuot, taip pat daugumos gamintoju el. stiprintuvus zurnalistai ispeikia).
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D
- 318is bolidas
- Posts: 1481
- Joined: 21 Feb 2008 13:44
- Location: Lietuva
- Contact:
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
del nemalonumo pajuokavo arba pastume manau geriausiai butu isgirsti zmogaus isidejusio isbandziusio kas kaip kokie niuansai...
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
galit pasiskaitineti. cia apie elektro mechaniny.
http://honda-tech.com/showthread.php?t= ... hlight=EPS
http://honda-tech.com/showthread.php?t= ... hlight=EPS
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
O niekas nesusideja? Idomu butu nuomone isgirst..
Nissan 200sx rS13
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
yra susidejusiu.atsiliepimai geri.paciam teko pavairuoti,valdymas geras,nera jokio velavimo.
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Bet vat idomu jeigu jis pajungtas be greicio davikliu, be idle daviklio ir taip toliau. Koks jausmas su juo kai vaziuoji 120km/h ir jis veikia pilnu pajegumu? Kaip ant laisvu? Visada jis veikia pilnu pajegumu ar kazkaip dalinai?zygasbmw wrote:yra susidejusiu.atsiliepimai geri.paciam teko pavairuoti,valdymas geras,nera jokio velavimo.
Nissan 200sx rS13
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
ten jeigu neklystu idetas nuo opelio buvo,jam uztenka tik greicio signala paduoti man rodos,ir veikia gerai.na nezinau man patiko asmeniskai.
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Bet tai kaip ten su tais vairavimais esant dideliems greiciams?xargentum wrote:Bet vat idomu jeigu jis pajungtas be greicio davikliu, be idle daviklio ir taip toliau. Koks jausmas su juo kai vaziuoji 120km/h ir jis veikia pilnu pajegumu? Kaip ant laisvu? Visada jis veikia pilnu pajegumu ar kazkaip dalinai?zygasbmw wrote:yra susidejusiu.atsiliepimai geri.paciam teko pavairuoti,valdymas geras,nera jokio velavimo.
Re: [e30] Elektrinis vairo stiprintuvo siurblys
Koks skirtumas koks greitis, pats pagalvok - esant mechaniniam hidrauliniam siurbliui jo darbo neitakoja greicio signalas ir viskas ok. Tas greicio signalas cia tik papildomas feature kuris dazniausiai pakietina vaira didejant greiciui, kruizinant autostradoje tai suteikia papildoma komforta.
As pats daug vazinejau su tokiu stiprintuvu, buvo trys nustatymai sport, normal ir comfort. Comfort - tai toks jausmas kad sedi prie audi 100 vairo, kur vaira gali sukineti vienu pirstu ir absoliuciai nejauti kelio. Sport - cia cia panasiai kas E30 su R17 ratlankiais. Normal - tai stockinis automobilio valdymas, lengvai sukinejasi vairas, jauciamas kelias, didejant greiciui siektiek sunkiau pradeda suktis vairas. Aisku pojuciai gali skirtis tarp skirtingu markiu automobiliu.
As pats daug vazinejau su tokiu stiprintuvu, buvo trys nustatymai sport, normal ir comfort. Comfort - tai toks jausmas kad sedi prie audi 100 vairo, kur vaira gali sukineti vienu pirstu ir absoliuciai nejauti kelio. Sport - cia cia panasiai kas E30 su R17 ratlankiais. Normal - tai stockinis automobilio valdymas, lengvai sukinejasi vairas, jauciamas kelias, didejant greiciui siektiek sunkiau pradeda suktis vairas. Aisku pojuciai gali skirtis tarp skirtingu markiu automobiliu.