Page 2 of 2

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 29 Jul 2012 23:01
by zygasbmw
niutonu irgi panasiai,gal net truputi daugiau.sakau vaziuoja chebra uz balos su daugiau nm ir stock pusasiais,aisku per sezona gal ir pasikeicia keleta,bet esme,kad neluzta jie taip,kaip daug kas galvoja.o del svorio tai tikrai meluoji. :D

p.s as nenoriu pasakyti,kad e34 tiltas yra blogai e30 kebule,kad tureti stipresne pakaba ir transmisja yra gerai tai cia faktas,tiesiog diskutuojame apie pliusus ir minusus,ir apie jo butinuma,nes jeigu neturi 350+ ag tai nemanau,kad verta jy deti.

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 30 Jul 2012 09:14
by ArturkaE
zygasbmw wrote:niutonu irgi panasiai,gal net truputi daugiau.sakau vaziuoja chebra uz balos su daugiau nm ir stock pusasiais,aisku per sezona gal ir pasikeicia keleta,bet esme,kad neluzta jie taip,kaip daug kas galvoja.o del svorio tai tikrai meluoji. :D

p.s as nenoriu pasakyti,kad e34 tiltas yra blogai e30 kebule,kad tureti stipresne pakaba ir transmisja yra gerai tai cia faktas,tiesiog diskutuojame apie pliusus ir minusus,ir apie jo butinuma,nes jeigu neturi 350+ ag tai nemanau,kad verta jy deti.
na nemeluoju nes viskas nuimta nuo jo kas nereikalinga, net apsaugines skardos,kiausinei, rankinio mechanizmas, ta ale stabilizuojanti trauke ar koki jin ten vaidmeni atliko:-) pats stabilizatorius nuimtas. tai uztat ir sveria nedaug daugiau uz STANDARTINI e30 diskini tilta:-)

kaip minejau i ta kebula buvo mastita krauti 3,5turbo varikli tai ir vaziuokle padaryta buvo jam, o ten ne 350 nm butu buve:-) na bet man dar patiko tuom kad tiltas pasistumia atgal keliais cm (laimi siek tiek svorio centro) o jei negalingiem varikliams tai jo manau daug paprasciau standartinis tiltas;)

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 30 Jul 2012 18:00
by zygasbmw
tai gaunasi,kad gale nera stabilniko isvis,jeigu su e34 tiltu?

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 31 Jul 2012 12:42
by ArturkaE
zygasbmw wrote:tai gaunasi,kad gale nera stabilniko isvis,jeigu su e34 tiltu?
taip nera,nes koks tikslas ji deti jai spiruokle maziau vaiksto nei as su ranka ji palankstau?
nebent deti kazkokius kietesnius, bet tik ne standartinius.

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 24 Aug 2012 12:16
by dow1das
o tu trbt viska nauja perki, beto du pusasiai buvo luze prie slicu kurie stebuliu puses , uztenka gatvelese pasimalt su virintu difu, placiom padangom ir pusasiai greit nusisuka ,
bet cia mano nuomone...

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 25 Aug 2012 21:04
by tomas636
Visgi įdėjau e34 tilta, taigi e30 tiltas su šakėmis 38Kg, e34 tiltas su šakėmis 41Kg kam įdomu.

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 23 Jul 2013 00:08
by JuozasBMW
Tai visgi kuris geresnis tiltas: E36/5 ar E34?

Pvz jei E36/5 compacto (316i) gale bugninės šakės, ar verta kišt vietoj jų E34 tiltą su diskinėm šakėm? Kuris tiltas platesnis?

P.S. Centrinės skylės diametrai E36 ir E34 yra vienodi - 72.5mm

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 24 Jul 2013 17:23
by I♥oldskool
JuozasBMW wrote:Tai visgi kuris geresnis tiltas: E36/5 ar E34?

Pvz jei E36/5 compacto (316i) gale bugninės šakės, ar verta kišt vietoj jų E34 tiltą su diskinėm šakėm? Kuris tiltas platesnis?

P.S. Centrinės skylės diametrai E36 ir E34 yra vienodi - 72.5mm
nk nesupratau ka tu nori pasakyt, p.s. paziurek i data kada buvo diskutuota, siaip gi e36/5 diskines sakes sioks toks deficititas [bentjau mano kaime] jos siek tiek rata isnes laukan, o e34 tiltas sunkiau idet jis ilgesnes platesnes ratas paeis i gala, tiltas sunkus todel ji geriausia det jei tavo priekis sunkus pvz m30 motoras ar m60 na ir jis patvaresnis lauzymam.

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 16 Aug 2013 23:52
by Tip0BMW
tai taip ir nesupratau pradzios sios diskusijos, tai norint ideti i e30 galini e34 tilta, reikia kazka perdarineti ar ne? jeigu reikia tai kurias vietas tiksliau? ir dar klausimas ar perkant visa galini tilta su sakem, stupicom, pirkt ir amortizatorius su spiruoklem? ar tiks nuo e30

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 30 Aug 2013 20:33
by 318is bolidas
persidarineja e34 balkio didziuju sailenbloku vietos(nupjauni ir pervirini taip kad tiktu e30 kebului prisukti arba girdejau kiti pati e30 kebulo tvirtinimus padaro kitur kad org e34 tiltas uzsidetu nepjaustomas...bet kuo tiksliau reikia viska daryti abejais atvejais) .del amortiku vieni deda su e34 amortikais bet pjausto stakanus nes jie labai ilgi, arba yra toks variantas su w.t4 busiko priekiniai (jei gerai pamenu) amortikai (idealiai tinka,kaip kad nulieti butu butent tam reikalui tik, kad labai jau kietai pasidaro). spyruoklem tik apatines tvirtinimo dalies nelieka reikia ten su sake e34 pazaisti kaipnors kad patikimai isiremtu.


as dabar jusu paklausiu, su v8 motoru priekyje apsimoka didziaja galine vaziuokle deti (pvz nuo v8..)? ar ten nebelabai bera skirtumo patvarume...?

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 29 Jul 2014 19:09
by Tip0BMW
kas yra dares tai ir galetu e34 tilta pritrumpinti, kad tiktu i e30 tvirtinimus? reikia pagalbos arba bentjau pasikonsultuoti noriu. buciau dekingas

Re: [e30] Galinis tiltas nuo e34

Posted: 02 Dec 2016 00:05
by Luci
E34to balkio tvirtinimus pasiaurint kaip ir pavyktu bet ratai i gala paeina apie 5-6cm. Kas dejotes ta tilta taip ir palikot ar kazka dar daret? Balkio tvirtinimus i gala nelabai traukt eina per sakes prisukimo skyles