Re: [all] Stabdziai
Posted: 01 Nov 2014 03:04
.
Po r15 nieko blatno nepakiši.mantis8 wrote:Sveiki, toks klausimas : nuo kokio modelio didziausi satbdziu suportai ir diskai palenda po r15 ? reiktu kazko rimtesnio masina e36/5
o kurie geriausi kuri po r15 lenda ?Evaldaz wrote:Po r15 nieko blatno nepakiši.mantis8 wrote:Sveiki, toks klausimas : nuo kokio modelio didziausi satbdziu suportai ir diskai palenda po r15 ? reiktu kazko rimtesnio masina e36/5
Tai kad tik vieninteliai po r15 telpa tai 286 priekyje ir 278 gale. 300mm jau reikia r16.mantis8 wrote:o kurie geriausi kuri po r15 lenda ?Evaldaz wrote: Po r15 nieko blatno nepakiši.
ATE power disk + ATE power padrobertass wrote:koks geriausias stabdziu kaladeliu pasirinkimas butu vazinejant mieste ir kartais megejiskai sudalyvaut track days, slalomuose ir panasiai ?
nezinau ATE kainos , bet manau ne ka mazesne nei Pagid RS.Artik wrote:ATE power disk + ATE power padrobertass wrote:koks geriausias stabdziu kaladeliu pasirinkimas butu vazinejant mieste ir kartais megejiskai sudalyvaut track days, slalomuose ir panasiai ?
taip viskas tiks, visa komplekta su suportais, kreipianciosiom ir diskais dedi ir viskas, tik zmones sneka kad darbinio cilindriuko turis buna per mazas, bet pas mane pusle ideta is 316 su cilindriuku o stabdziai prieky nuo e46 3.0 gale nuo e46 2,8 ir viskas lyg ir normaliaiGedasK wrote:Sveiki, ar kas dejote 300mm stabdzius i e36 Is e46 328i ?
Jei desiu vietoje paciu maziausiu nuo 1.6 ar viskas bus bolt on? As tik apie prieki kalbu.
300mm noriu, nes noriu r16 ratus uzsidet.
bmwfans.info rodo, kad e46 pagridinis cilindriukas eina visiems motorams iki 330, tai gal nereik to m3 ? toliau, kaip del rankinio? jei sudeti i gala pagal prieki proporcingus, tai rankinis irgi skiriasi nuo e46, nebent jau jo nera.Simas323 wrote:Dėsiu E46 330i stabdžius į 323ti. Priekyje kaip suprantu viskas bolt-on. Kaip su galu? ar užsidės tiesiai nuo 330 ar 328? kaip dėl stabdymo balanso t.y kuriuos dėti į galą?
Dėl darbinio cilindriukio ką daryti? Girdėjau rekomenduoja e36 m3 dėti, bet gal tinka nuo kitų? Tas pats e46 330, nuo e34 535 ir pan? standarto palikti nenoriu.
Ir dar, ar e46 328 ir 330 vienodi priekiniai supportai ir skiriasi tik diskų dydis?
realoem.com rodo vieną e46 330i ir 330d - 34316750684, o e46 316-328 bendrą - 34311165582. Mašina daily, tad rankinis būtu reikalingas, daug reikalų jį pakeist?robertass wrote:bmwfans.info rodo, kad e46 pagridinis cilindriukas eina visiems motorams iki 330, tai gal nereik to m3 ? toliau, kaip del rankinio? jei sudeti i gala pagal prieki proporcingus, tai rankinis irgi skiriasi nuo e46, nebent jau jo nera.Simas323 wrote:Dėsiu E46 330i stabdžius į 323ti. Priekyje kaip suprantu viskas bolt-on. Kaip su galu? ar užsidės tiesiai nuo 330 ar 328? kaip dėl stabdymo balanso t.y kuriuos dėti į galą?
Dėl darbinio cilindriukio ką daryti? Girdėjau rekomenduoja e36 m3 dėti, bet gal tinka nuo kitų? Tas pats e46 330, nuo e34 535 ir pan? standarto palikti nenoriu.
Ir dar, ar e46 328 ir 330 vienodi priekiniai supportai ir skiriasi tik diskų dydis?
O kam tau tokie stabdziai? Kur tu juos naudosi?Simas323 wrote:Dėsiu E46 330i stabdžius į 323ti
Track days/fast road. Nemuno žiede su stockine mašina atlaikydavo 5 ratus iki kol perskaisdavo, su dabartiniu varikliu žiede nebandžiau, bet užteko Ahvenisto trasos, kuri lėtesnė už NŽ ir tvarkingi stock stabdžiai pilnu tempu laikydavo max 2 ratus. Kadangi ateityje yra planų važiuot į Nurburgringą ir sudalyvaut FL, vien geresnės kaladėlės man nepadėsArtik wrote:O kam tau tokie stabdziai? Kur tu juos naudosi?Simas323 wrote:Dėsiu E46 330i stabdžius į 323ti
Mano manymu su 330 stabdziais truputi persistengsi. Dydis aisku itakoja stabdymo jega, bet nepamirsk, kad praluosi ant greiciu uzsidejas tokius sunkius stabdzius. Protingiau butu palikti mazesnius diskus ~280-290mm, bet nusipirkt naujus, gerus diskus. Stabdziu kaladeles tinkancios diskam, gera stabdziu skysti, armuotas zarneles ir perrinkt suportus. Butinai dar gale ausinamus diskus isidet. Su tokiu komplektu tikrai stabdys kompaktas ir nepraluosi ant greicio, plius neturesiu bedu su ratlankiais, rankiniu ir galesi palikti standartini cilindriuka.Simas323 wrote:Track days/fast road. Nemuno žiede su stockine mašina atlaikydavo 5 ratus iki kol perskaisdavo, su dabartiniu varikliu žiede nebandžiau, bet užteko Ahvenisto trasos, kuri lėtesnė už NŽ ir tvarkingi stock stabdžiai pilnu tempu laikydavo max 2 ratus. Kadangi ateityje yra planų važiuot į Nurburgringą ir sudalyvaut FL, vien geresnės kaladėlės man nepadės
Supportai pas mane perrinkti, kadangi seni buvo jau stringantys, o dydis ir taip jau maksimalus standartiškai - 286mm . realoem.com rodo, kad e46 m54 ir 325 ir 330 ėjo tie patys supportai (e36,e46 316-328 2,85kg, e46 325,330 3.9kg), tik skiriasi stabdžių diskų dydis. Priekyje 325 300mm, 330 320mm. Tai kaip suprantu dedant 325 diskus vis dar tilptu po r16, stabdymo galia liktu ta pati, tik dėl mažesnių disku kiek greičiau įkaistu, taip? Armuotas šlangeles dėčiau bet kokiu atveju. Tada kaip su cilindru ir rankiniu:Artik wrote:Mano manymu su 330 stabdziais truputi persistengsi. Dydis aisku itakoja stabdymo jega, bet nepamirsk, kad praluosi ant greiciu uzsidejas tokius sunkius stabdzius. Protingiau butu palikti mazesnius diskus ~280-290mm, bet nusipirkt naujus, gerus diskus. Stabdziu kaladeles tinkancios diskam, gera stabdziu skysti, armuotas zarneles ir perrinkt suportus. Butinai dar gale ausinamus diskus isidet. Su tokiu komplektu tikrai stabdys kompaktas ir nepraluosi ant greicio, plius neturesiu bedu su ratlankiais, rankiniu ir galesi palikti standartini cilindriuka.Simas323 wrote:Track days/fast road. Nemuno žiede su stockine mašina atlaikydavo 5 ratus iki kol perskaisdavo, su dabartiniu varikliu žiede nebandžiau, bet užteko Ahvenisto trasos, kuri lėtesnė už NŽ ir tvarkingi stock stabdžiai pilnu tempu laikydavo max 2 ratus. Kadangi ateityje yra planų važiuot į Nurburgringą ir sudalyvaut FL, vien geresnės kaladėlės man nepadės