[E30] Ground control vs coilover?
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E30] Ground control vs coilover?
Sveiki kolegos. Darau savajam E30 mini update. Šiam modui biudžetas apie 1000lt. +-
Štai klausimas- Ką rinktis? Ar ''gatvinius'' coilus (TA technik, MTS Technik ir pnš) ar Ground control (su gale Monroe o priekyje KYB amortizatoriais) IRP.LT gamybos.
Gal kas išbandę šiuos vairantus, pasakysit pliusus ir minusus? Ačiū
Štai klausimas- Ką rinktis? Ar ''gatvinius'' coilus (TA technik, MTS Technik ir pnš) ar Ground control (su gale Monroe o priekyje KYB amortizatoriais) IRP.LT gamybos.
Gal kas išbandę šiuos vairantus, pasakysit pliusus ir minusus? Ačiū
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E30] Ground control vs coilover?
Labai abejoju, ar uz 1000lt iseis zmoniski coilai (aukscio, kietumo, isvirtimo reguliavimas). Vien sriegiai atskirai perkant kainuoja apie puse tiek, o kur dar spyruokles, amortikai ir t.t. kas i coilus ieina. Aisku, masine gamyba pigiau, bet vien geri 4 amortizatoriai virs 1000lt kainuoja... Jei nera super reikalavimu, deciau (ir deduosi) sriegius, tik kad norint geru spyruokliu gaut vel nemazai pinigu kainuoja.
Why go in a straight line, when you can go sideways?