[e46][e39] facelift multi vairo pajungimas
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e46][e39] facelift multi vairo pajungimas
E46 savininkai skaito cia http://forum.e46fanatics.com/attachment ... 1359994732
E46 AUTOPILOTO PAJUNGIMAS ELEKTRINIAM GAZUI : Pagal virsuj esanti manuala pasijungus 2 laidus i sviesu bloka, jums dar liks 1 laidas. ta laida reikia vesti iki masinos kompo.
visiem n42, m57, m54 ir m47 iki 01/09men ----->atsijungiam is kompo x60004 fyske(40pinu) ir kontakta kisam i tos fyskes 27 pina(isardzius fyske). jei pas jus 320d facelift, tada reikia istraukti x60002 fyske (su 58 pinais) ir ja isardzius ideti laido gala su kontaktu i 37pina.
Del e39 , padariau , aprasysiu. Internete info labai nedaug, kaip ir e39 be multifunkcijos.
Ko reiks:
4 metaliniu kontaktu;
3 laidu po grubiai 2.5m 0.35 storio(nera labai svarbu, bet siulai ir masiniai laidai netinka);
izoliacines medziagos;
irankiai.
Atsijungiam akuma.
Eiga:
Pirma siulau prasivest laidus nuo vairo apacios iki sviesu bloko. cia jau jusu reikalas, pasakysiu tik kad paneles nuimt nebutina dasivedat iki bardacioko. atsidare bardacioka atidarot saugikliu stalciu. ten pro saugikliu stalciaus ertme per sona dasivedat laidus iki sviesu bloko. Kaip rasti sviesu bloka pas e39 -> https://www.youtube.com/watch?v=ZO88clJtvq0.
nusiimam vaira. atkabinam apatine plastmase ,dengiancia stebule. laidus pravedam. ieskom zalios fyskes kuri bus pajungta i vairo rite (pazymejau vieta) istraukiam fyske. susirandam kur yra surasyti pinu numeriai. tusti lizdai bus 8,9 ir 10. cia reiks metaliniu kontaktu. siaip tiktu is bet kokios fyskes ja isardzius, bet juos kist reiks per prievarta, todel idealiausias variantas butu juos isimt is tokios pacios fyskes. ikisam nuskustus triju pravestu laidu galus i kontaktus, ir uzspaudziam. tuos 3 laidu galus su kontaktais kisam i zalios fyskes 8,9,10 pinus. juos ikist iseis tik atvertus zalios fyskes kojele(pazymeta foto). Einam prie sviesu bloko. nuo apacios ziurint ten jungiasi 3 fyskes. reikia vidurines(juodos) 56 pinu, kuri yra virs baltos (apatines). atsijungia tokiu pat principu kaip spidometro fyskes. ant fyskes yra surasyti pinai. jei nesimato isardom fyske ir tada tikrai pamatom.issiardo is abieju sonu pastumus i lauka dvi kojeles(ziurint i kontaktus) ir patraukus i save. zodziu is juodos fyske isvaziuoja melyna fyske kuri susideda is 3 daliu. mum reikalingi 2 jos pinai : 13(violetinis/geltonas laidas) ir 36(pilkas/geltonas su baltais taskais). nuzievinam 1-2cm kiekvieno is tu laidu . nuotrauka tik pavyzdys kaip ATIDZIAI. Is zalios fyskes esancios po vairu 10 pino atvesta laida prijungiam lygiagreciai ant sviesu bloko fyskes 13 pino laido (violetinis geltonas laidas). o is zalios fyskes esancios po vairu 9 pino, lygiagreciai ant sviesu bloko 36 pino laido (pilkas/geltonas). jungiam tokiu principu , foto tik pavyzdys Izoliuojam. to uztenka , kad veiktu apsvietimas ir kaire vario multifunkcijos puse(garsas, stotys, apsvietimas).
Jei norit dar kad veiktu ir autopilotas reikia nusivest zalios fyskes 8 pino laida i deze po kapotu, ten kur stovi kompas. laida prakist galima per magistrales guma, arba grezkit skyle ugniasienej. reikalinga kompo x60004(40pin) fyske. rasau skaiciais nes jos visos daugmaz vienodos. istraukus fyske(40pin) ir ja isardziu rasim laisva 27 pina. ant zalios fyskes esancios po vairu 8 pino nuzievinto laido uzdedam metalini kontakta ir kisam ji i kompo fyskes 27 pino vieta. viska surenkam atgal. ant naujo vairo airbago bus 1 fyske daugiau (balta), bet manau rasit kurioj vietoj ji isikisa i rite isgeriam alaus maigydami multifunkcija.
Darba atlikt trunka max 1 valanda jei esat rankoj laike laida. jei ne, nu tada 3h.
cia pavaizduotas labiau ukiskas budas, teisingiausia butu jungti trisakiu laidu, bet jei nezinot kaip tokia sistema atrodo tai ir nereikia, Nebutina. Jokiu saugikliu statyt nereikia, koduot nieko nereikia.
TEMOJE KALBAMA APIE FACELIFT MODELIUS IR JU VAIRUS. SENESNIEMS YRA NIUANSU.
E46 AUTOPILOTO PAJUNGIMAS ELEKTRINIAM GAZUI : Pagal virsuj esanti manuala pasijungus 2 laidus i sviesu bloka, jums dar liks 1 laidas. ta laida reikia vesti iki masinos kompo.
visiem n42, m57, m54 ir m47 iki 01/09men ----->atsijungiam is kompo x60004 fyske(40pinu) ir kontakta kisam i tos fyskes 27 pina(isardzius fyske). jei pas jus 320d facelift, tada reikia istraukti x60002 fyske (su 58 pinais) ir ja isardzius ideti laido gala su kontaktu i 37pina.
Del e39 , padariau , aprasysiu. Internete info labai nedaug, kaip ir e39 be multifunkcijos.
Ko reiks:
4 metaliniu kontaktu;
3 laidu po grubiai 2.5m 0.35 storio(nera labai svarbu, bet siulai ir masiniai laidai netinka);
izoliacines medziagos;
irankiai.
Atsijungiam akuma.
Eiga:
Pirma siulau prasivest laidus nuo vairo apacios iki sviesu bloko. cia jau jusu reikalas, pasakysiu tik kad paneles nuimt nebutina dasivedat iki bardacioko. atsidare bardacioka atidarot saugikliu stalciu. ten pro saugikliu stalciaus ertme per sona dasivedat laidus iki sviesu bloko. Kaip rasti sviesu bloka pas e39 -> https://www.youtube.com/watch?v=ZO88clJtvq0.
nusiimam vaira. atkabinam apatine plastmase ,dengiancia stebule. laidus pravedam. ieskom zalios fyskes kuri bus pajungta i vairo rite (pazymejau vieta) istraukiam fyske. susirandam kur yra surasyti pinu numeriai. tusti lizdai bus 8,9 ir 10. cia reiks metaliniu kontaktu. siaip tiktu is bet kokios fyskes ja isardzius, bet juos kist reiks per prievarta, todel idealiausias variantas butu juos isimt is tokios pacios fyskes. ikisam nuskustus triju pravestu laidu galus i kontaktus, ir uzspaudziam. tuos 3 laidu galus su kontaktais kisam i zalios fyskes 8,9,10 pinus. juos ikist iseis tik atvertus zalios fyskes kojele(pazymeta foto). Einam prie sviesu bloko. nuo apacios ziurint ten jungiasi 3 fyskes. reikia vidurines(juodos) 56 pinu, kuri yra virs baltos (apatines). atsijungia tokiu pat principu kaip spidometro fyskes. ant fyskes yra surasyti pinai. jei nesimato isardom fyske ir tada tikrai pamatom.issiardo is abieju sonu pastumus i lauka dvi kojeles(ziurint i kontaktus) ir patraukus i save. zodziu is juodos fyske isvaziuoja melyna fyske kuri susideda is 3 daliu. mum reikalingi 2 jos pinai : 13(violetinis/geltonas laidas) ir 36(pilkas/geltonas su baltais taskais). nuzievinam 1-2cm kiekvieno is tu laidu . nuotrauka tik pavyzdys kaip ATIDZIAI. Is zalios fyskes esancios po vairu 10 pino atvesta laida prijungiam lygiagreciai ant sviesu bloko fyskes 13 pino laido (violetinis geltonas laidas). o is zalios fyskes esancios po vairu 9 pino, lygiagreciai ant sviesu bloko 36 pino laido (pilkas/geltonas). jungiam tokiu principu , foto tik pavyzdys Izoliuojam. to uztenka , kad veiktu apsvietimas ir kaire vario multifunkcijos puse(garsas, stotys, apsvietimas).
Jei norit dar kad veiktu ir autopilotas reikia nusivest zalios fyskes 8 pino laida i deze po kapotu, ten kur stovi kompas. laida prakist galima per magistrales guma, arba grezkit skyle ugniasienej. reikalinga kompo x60004(40pin) fyske. rasau skaiciais nes jos visos daugmaz vienodos. istraukus fyske(40pin) ir ja isardziu rasim laisva 27 pina. ant zalios fyskes esancios po vairu 8 pino nuzievinto laido uzdedam metalini kontakta ir kisam ji i kompo fyskes 27 pino vieta. viska surenkam atgal. ant naujo vairo airbago bus 1 fyske daugiau (balta), bet manau rasit kurioj vietoj ji isikisa i rite isgeriam alaus maigydami multifunkcija.
Darba atlikt trunka max 1 valanda jei esat rankoj laike laida. jei ne, nu tada 3h.
cia pavaizduotas labiau ukiskas budas, teisingiausia butu jungti trisakiu laidu, bet jei nezinot kaip tokia sistema atrodo tai ir nereikia, Nebutina. Jokiu saugikliu statyt nereikia, koduot nieko nereikia.
TEMOJE KALBAMA APIE FACELIFT MODELIUS IR JU VAIRUS. SENESNIEMS YRA NIUANSU.
Last edited by jogis on 28 Jan 2015 12:04, edited 2 times in total.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [e46][e39] facelift multi vairo pajungimas
jei pas mane senas, bet multi ir noriu fl multi?
E30 m20 turbo 373AG/461NM@1.1bar
Re: [e46][e39] facelift multi vairo pajungimas
pas e46 kaip minimum neveiks airbagas, nes sprogdikliu skaicius skirtingas, pas e39 jei labai senas tai ten mfl modulis stovi , o ne is mygtuku signalai, plius netinka rites vairo visiskai. reikia keisti rites.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.