[E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoriaus ?
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoriaus ?
Sveiki visi, kai šiais metais paspaudė porą dienų iki -10C, ėmė ir nebeužsivedė E46 330d, tad kilo daug klausimų. Gal ir dubliuosi su kažkuria tema, bet niekas lyg ir neklausė ar galima tikrinti žvakes nuo laidų išeinančių iš tos pakaitinimo relės? (foto žemiau) Pirmiausia tikrinau ar visi 6 saugikliai OK, tada ar įjungus degimą ant visų 6 laidų laikosi po +12V. Paskui tikrinau ar tarp visų 6 laidų ir kėbulo varža yra ~1-0.6 Ohm. (ir laidai ir saugikliai matosi vienoje vietoje)
Visos 3 sąlygos lyg ir OK. Ar toks žvakių testavimo ir relės testavimo būdas yra pilnavertis ?
Visos 3 sąlygos lyg ir OK. Ar toks žvakių testavimo ir relės testavimo būdas yra pilnavertis ?
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Į tavo klausimą neatsakysiu,bet kodėl negali būti tiesiog blogos žvakės?
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Bet ar jos gali būti blogos jeigu matuojant tarp tos fyškės visų 6 laidų ir GND yra 1-0.6 Omo, tai lyg ir turėtų patvirtinti, jog žvakės veikia, tai man irgi klausimas, negi dabar viską nusiimti, išsisukti ir pasiėmus į ranką jungti prie jos GND ir +12V, kad pamatyti kaip raudonuoja ?
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Toks vaikiškas klausimas:Egidis007 wrote:Sveiki visi, kai šiais metais paspaudė porą dienų iki -10C, ėmė ir nebeužsivedė E46 330d, tad kilo daug klausimų. Gal ir dubliuosi su kažkuria tema, bet niekas lyg ir neklausė ar galima tikrinti žvakes nuo laidų išeinančių iš tos pakaitinimo relės? (foto žemiau) Pirmiausia tikrinau ar visi 6 saugikliai OK, tada ar įjungus degimą ant visų 6 laidų laikosi po +12V. Paskui tikrinau ar tarp visų 6 laidų ir kėbulo varža yra ~1-0.6 Ohm. (ir laidai ir saugikliai matosi vienoje vietoje)
Visos 3 sąlygos lyg ir OK. Ar toks žvakių testavimo ir relės testavimo būdas yra pilnavertis ?
Matuojant varžą fiškė buvo nuimta?
Prie -10C dar galima ir be žvakių užkurt dyzelį, jei jis tvarkingas.
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
O klausimas labai neblogas "fipa"... tikrai matavau prijungęs fyškę, tad galėjau išmatuoti belenkokias varles... eisiu permatuoti, o dabar įžvelgiu dar šį tą - labai trumpos kelionės į darbą, 2,5km, o visą savaitę taip pakankinus akumą turbūt jam nebepatiko (akumas 2014 02, 100Ah, startinė ale 900A)
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
vienas omas yra per daug, nors ivertinant laidu savitasias varzas gal ir ok. nezinau.
siaip cia daznai sutinku klausima kaip pamatuot, ar kaip suzinot ar zvakes geros, tai parasysiu placiau.
s naciala, tai naujos geros zvakes varza yra praktiskai nepaisoma, mirusios zvakes varza begaline. matuojasi ir nuo reles , jei tingi lupt kolektoriu. jei neturit mandro prietaiso, galima su paprasta kontrolke, ar netgi lempute. taciau nelabai tikslu. duodi mase i zvake - jei dega(lempute) ar cypia(kontrolke) su zvake viskas gerai(nera tikslus budas!!).
geriausia aisku nusilupt kolika. matuojant varza ji turetu buti ne didesne 0,6ohm. galima itampa ar srove, nera skirtumo jei omo desni girdeje esat.
Jei kas nesutinkat su mano pasenusiom ziniom ar zinot geresni buda - idomu isgirst.
siaip cia daznai sutinku klausima kaip pamatuot, ar kaip suzinot ar zvakes geros, tai parasysiu placiau.
s naciala, tai naujos geros zvakes varza yra praktiskai nepaisoma, mirusios zvakes varza begaline. matuojasi ir nuo reles , jei tingi lupt kolektoriu. jei neturit mandro prietaiso, galima su paprasta kontrolke, ar netgi lempute. taciau nelabai tikslu. duodi mase i zvake - jei dega(lempute) ar cypia(kontrolke) su zvake viskas gerai(nera tikslus budas!!).
geriausia aisku nusilupt kolika. matuojant varza ji turetu buti ne didesne 0,6ohm. galima itampa ar srove, nera skirtumo jei omo desni girdeje esat.
Jei kas nesutinkat su mano pasenusiom ziniom ar zinot geresni buda - idomu isgirst.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Kaip sakant rezultatai pateikti vaizdžia forma... manau Kalėdoms norėsiu BOSH žvakių... (Nieko blogo neturiu prieš kitus gamintojus) Tik kiek suprantu reikės melstis prieš sukant lauk... aptikau du palengvinimus: 1) Atmirkyti normaliai su WD40... 2) Vos tik užgesinus variklį bandyti sukti kol karšta. Kuris patikimesnis kažin ?
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Patikimiausias tai WD40 į konteinerį padėti ir naudoti tam skirtas priemones. Kaip vienas reikalas gali tepti,valyti,atlaisvinti ir dar bala žino ką daryti...
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Turbūt teko išsukinėti, tad gal trumpai pasidalink savo sėkminga metodika ?scootas wrote:Patikimiausias tai WD40 į konteinerį padėti ir naudoti tam skirtas priemones. Kaip vienas reikalas gali tepti,valyti,atlaisvinti ir dar bala žino ką daryti...
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Na, jei gerai supratau, tai tik viena žvakė gyva.Egidis007 wrote:Kaip sakant rezultatai pateikti vaizdžia forma... manau Kalėdoms norėsiu BOSH žvakių... (Nieko blogo neturiu prieš kitus gamintojus) Tik kiek suprantu reikės melstis prieš sukant lauk... aptikau du palengvinimus: 1) Atmirkyti normaliai su WD40... 2) Vos tik užgesinus variklį bandyti sukti kol karšta. Kuris patikimesnis kažin ?
1: yra purškiamas sriegių atlaisvintojas. Pavadinimo nepamenu ( prasideda B raide tik žinau ).
2: nemanau, kad tai ką nors duos
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
manau turi omeny Bardahl sriegiu atlaisvintoja, darbe naudojam, ne stebuklas, bet padeda kur parūdija, bet kur sriegis patampytas tai niekas nepadeda, žvakės galvoj taip pat kažkokiais būdais su patampytu sriegiu buna kuri sunkiai išsisuka.fipa wrote:Na, jei gerai supratau, tai tik viena žvakė gyva.Egidis007 wrote:Kaip sakant rezultatai pateikti vaizdžia forma... manau Kalėdoms norėsiu BOSH žvakių... (Nieko blogo neturiu prieš kitus gamintojus) Tik kiek suprantu reikės melstis prieš sukant lauk... aptikau du palengvinimus: 1) Atmirkyti normaliai su WD40... 2) Vos tik užgesinus variklį bandyti sukti kol karšta. Kuris patikimesnis kažin ?
1: yra purškiamas sriegių atlaisvintojas. Pavadinimo nepamenu ( prasideda B raide tik žinau ).
2: nemanau, kad tai ką nors duos
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
imi laida, dedi ant pliuso, kita gala i atjungtos fyskes kontaktus lyti, jei sukibirksciuoja zvake kaitina, bet buna kad kaitina ne paty gala. sukau dabar savo 150 kvakes, tai viena atleidus isvis su pirstais atsisuko, pora sukant cype, judini pirmyn atgal ir issisuka, jokie purskimai nepades, jei buna uzkepe tai uzkepa kaitinimo galas galvoje
Re: [E46] Pakaitinimo žvakių testavimas nenuimant kolektoria
Pavėluoti rezultatai: Taigi nuėmus fyškę ir pamatavus varžą, 100% viskas atitiko, 1 žvakė bebuvo gyva. Pripurškus sriegių atlaisvintojo, braškėdamos ir cypdamos pasidavė visos, sriegiai liko sveiki, bet šis tas liko... Kaitinau su breneriu iki raudonumo ir draskiau - nieko, biški sukėliau daug kompresijos - neišmušo lauk... Burbuliukai nekyla iš ten, tai atgal užsukau sriegį ir šiam kartui tegul ten lieka Gal kam teko sužinoti kiek kainuoja to likusios dalies išlupimas ?