[E36/5] Problemos po swap'o
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E36/5] Problemos po swap'o
Sveiki. Įsidėjau m50 vietoje m43 savo kompakte ir iškart prasidėjo problemos. Važiuojant, po truputį pradeda tarsi sėsti akumas, tarsi generatorius nekrautų, vis labiau nepakanka srovės visai elektrai, net radija išsijungia tolimas šviesas įsijungus. Po 30km važiavimo jau visai blogai būna, net skydelio apšvietimas vos šviečia. Pamatavau įtampą ant klemų - 14.5V, tačiau nuėmus klemą variklis iškart gęsta, nors juk turėtų dirbt vien dėl generatoriaus.. Dar viena, manau, susijusi su pirmąja problema - įjungus degimą pradeda taksėti kuro siurblio relė. Užtrumpinus kontaktus siurblys veikia.. Antra problema, tik užkūrus variklis trūkčioja, tarsi keli cilindrai nedirbtų, bet pergazavus virš 5k dirba kuo puikiausiai.. Užgesini - užkuri ir viskas tvarkoj, bet po 15min užgesinimo vėl tas pats..
Bet kokia pagalba ir mintys labai laukiamos, nes jau atrodo viską išbandėm..
Bet kokia pagalba ir mintys labai laukiamos, nes jau atrodo viską išbandėm..
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
Patikrinta jau..fipa wrote:Pasitikrink kontaktus, masės laidus. Ar visur viskas gerai.
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
Pas tave generatorius sroves neisduoda.is fizikos P=U×I U=14.5V I~0A is cia gaunasi kad generatoriaus galia P~0W. Problema gali buri sepeteliuose,fiskese,sujungimuose gal nepajungiai suzadinimo apvijos.
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
fizikas, jei paaiskinsi kaip itampa be sroves gali but kuomet yra apkrova duosiu medali cia grynai mases nera kazkurtomasbmw wrote:Pas tave generatorius sroves neisduoda.is fizikos P=U×I U=14.5V I~0A is cia gaunasi kad generatoriaus galia P~0W. Problema gali buri sepeteliuose,fiskese,sujungimuose gal nepajungiai suzadinimo apvijos.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
Arba pliusas gero kontakto neturi. Nuo akumo iki starterio kontaktas ok, o iki generatoriaus nekazka. pabandyciau koki krokodisla uzdet ant minusines klemos ir generatoriaus korpuso ir paziuret ar pajungiant nekibirksciuoja ir jei ne, dar nuo akumo pliuso ant generatoriaus pliusinio varzto.jogis wrote:fizikas, jei paaiskinsi kaip itampa be sroves gali but kuomet yra apkrova duosiu medali cia grynai mases nera kazkurtomasbmw wrote:Pas tave generatorius sroves neisduoda.is fizikos P=U×I U=14.5V I~0A is cia gaunasi kad generatoriaus galia P~0W. Problema gali buri sepeteliuose,fiskese,sujungimuose gal nepajungiai suzadinimo apvijos.
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
- tadux
- Posts: 1521
- Joined: 19 Sep 2007 21:23
- BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
- Location: Utena-Šiaulai
- Contact:
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
pusbratkės is'uj taip pat buvo pavažiavus stipdavo akumas, šepetėliai nauji įdėti buvo, tas pats uždėjom papildoma minusą nuo generatoriaus ir kėbulą, bėdos nebeliko
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
Dingo problemos dėl variklio darbo, užsikuria puikiausiai, kuro siurblio relė dirba normaliai. Kaltininkas buvo 31 saugiklio grandinė, kuri atsakinga už laikrodį ir oro kondicionierių.. Tačiau problema dėl generatoriaus nedingo, bandysiu paduot papildomą žemę. Sužadinimo srovė ir pastovus pliusas į generatorių ateina..
Re: [E36/5] Problemos po swap'o
kuo labiau sukant generatoriu tuo didesne itampa jis isduoda.tam kad palaikyti vienoda itampa prie skirtingu sukiu stovi itampos reguliatorius(sokoladke,tablete) taciau tokiu atveju nepastovi srove.jei generatorius neapkrautas jis itampa tokia pacia duos o srove maza.tai va cia pas ji toks atvejis.atjungus akuma neuztenka sroves ecu ir gesina varikli.reikia ziureti + sujungima generatoriaus ir laida pati laida link akumo klemos.poto -(mase) variklio laidas kuris jungisi prie kebulo ir jo tvirtinimo vietas.generatoriaus sepeteliai.jogis wrote:fizikas, jei paaiskinsi kaip itampa be sroves gali but kuomet yra apkrova duosiu medali cia grynai mases nera kazkurtomasbmw wrote:Pas tave generatorius sroves neisduoda.is fizikos P=U×I U=14.5V I~0A is cia gaunasi kad generatoriaus galia P~0W. Problema gali buri sepeteliuose,fiskese,sujungimuose gal nepajungiai suzadinimo apvijos.