[e39] generatoriaus beda
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e39] generatoriaus beda
Sveiki, tokia durna situacija atsitiko. E39 3.0d issikrove akumas privaziavo su kita masina kurt nuo laidu ir sumaise + su -.vietom. ko pasekoja masina uzsikure bet dega generatoriaus lempute ir jis nekrauna. Tai ar generatorius nuejas bus ar galima dar bandyt zet kokius laidus saugiklius tuos kur po keleivio sedyne? Dekui
Re: [e39] generatoriaus beda
Generatoriu keisk.pasizurek kokios firmos. buna bosch ir valeo.greiciausiai nukepe diodas(sokoladke.tablete).svalkeje perki.uzdedi.jei nepades generatoriu atgal grazini.ir tad jau pas elektrikakasiukas wrote:Sveiki, tokia durna situacija atsitiko. E39 3.0d issikrove akumas privaziavo su kita masina kurt nuo laidu ir sumaise + su -.vietom. ko pasekoja masina uzsikure bet dega generatoriaus lempute ir jis nekrauna. Tai ar generatorius nuejas bus ar galima dar bandyt zet kokius laidus saugiklius tuos kur po keleivio sedyne? Dekui
Re: [e39] generatoriaus beda
Dekui. Dar ir pagal galinguma jie skirtingu buna kiek zinau ane?
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [e39] generatoriaus beda
Sroves reguliatorius ir diodu tiltas viename. Diodu tiltas kazin ar sudege, greiciausiai sroves reguliatorius. Siaip jis atskirai keiciasi, viso generatoriaus nereiktu keist, bet turbut pigiau visas generatorius nei sroves reguliatorius.
Pagal bmwfans, 3.0D turejo 120A ir 150A generatorius, priklausomai nuo komplektacijos. Manau pagal detales numeri ant generatoriaus gausis atrinkt.
Pagal bmwfans, 3.0D turejo 120A ir 150A generatorius, priklausomai nuo komplektacijos. Manau pagal detales numeri ant generatoriaus gausis atrinkt.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [e39] generatoriaus beda
Na as is patirties sakau.pas svogeri buvo e39 2.5tds.uzidege akumo lenpute tai aisku buvo kad sepeteliai.pas ji buvo valeo generatorius.ieskojom sepeteliu.bosch be problemu buvo rasti o valeo niekur neradom ir kaina 150Lt.del bajerio i krasta paskambinom ten 450lt.iseitis buvo naudota generatoriu pirkti.radom 150lt.
Re: [e39] generatoriaus beda
Diodas praleidzia srove i viena puse.kai masina uzgesinta srove ateina iki diodo ir i generatoriu nepraleidzia.kai masina uzsikuria generatorius ima generuoti el.energija ir kai itampa pradeda virsyti akumo itampa tada srove pakeicia krypti ir teka i akumuliatoriu kuri krauna.samis_p wrote:Sroves reguliatorius ir diodu tiltas viename. Diodu tiltas kazin ar sudege, greiciausiai sroves reguliatorius. Siaip jis atskirai keiciasi, viso generatoriaus nereiktu keist, bet turbut pigiau visas generatorius nei sroves reguliatorius.
Pagal bmwfans, 3.0D turejo 120A ir 150A generatorius, priklausomai nuo komplektacijos. Manau pagal detales numeri ant generatoriaus gausis atrinkt.
Kai masina kuriama nuo kitos masinos kuri uzvesta diodas patiria perkrova( itampa srove).ir kurios masinos silpnas diodas ir nukepa.bet cia jei daznai taip kraunama ir praziopsoma nuimti laidus.
Sepeteliai itampos reguliatorius ir diodas vienoje detaleje.