Aš jau sykį bandžiau aiškinti jog swapinimas nėra toks jau pigus ar paprastas užsiėmimas, bet niekam neįdomu.
Na, kur gi tie gudrūs kur vis skatina swapinti? Duokit patarimų žmogui kaip išsisrėbti košę.
SmWiper wrote:buvo anksciau, bet dabar sutvarkyta
Ar pavyko paleisti?
Šiaip,
217 timeout CAN-message of eggs klaida leidžia manyti, jog variklio valdymo blokas yra nuo automato, kas reikštų jog norint kad jis veiktų reikia arba pajungti automato kompą, arba kažkokiu būdu apeiti blokavimą. Verta paminėti, jog automatai dažnai vedasi tik kai būna parkingo padėtyje (kartais dar ir neutralioje), tad vertėtų pamąstyti apie tai. Jokiais būdais blokavimo apėjimas neturi būti įjungtas nuolatos, nes variklio valdymo blokas būna stipriai apribotas kai dirba parkingo ir/ar neutralioje padėtyje.
Dar didelis klausimas, kaip į bendrą vaizdą įsipaišo skydelis, nes m42b18 eina su seno pavyzdžio kompu ir protokolais, o jei gerai informuotas, tai m52b28 eina jau su OBD protokolais ir viskas veikia kiek labiau komplikuotai.
100 self test ecu bmw klaida irgi verčianti sunerimti:
The corruption is done by the tuner, only reprogramming with DIS or the tuner would fix it, but it would lose the map.
The 100- ECU self test error often turns up without problems if it is from removing/deactivating the EWS, so maybe it has been removed and all is normal.
If the EWS is still on the ECU, then you shouldn't have that error.
You could test to see if EWS is in the ECU by either using it to start another 328 (or just idle a 323 etc, but don't drive it about too much)
The other way is to unplug the EWS box behind the dashboard, and use a bit of wire to jump between pins 1 and 3 (the two larger wires) and try to start the engine.
The starter will turn over, but if you have working EWS, it should not start.
If it does start, your EWS has been removed, and that is why you have the self test error code.
Žodžiu panašu, kad reikalų dabar kai kiaulė paskerdus.