[e30] beda
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[e30] beda
gal kas zino kodel dega prietaiso skydelio paskutines 3lemputes raudonai virsu uzrsas inspecion?beja kaip kitai sita daigta pavaizduota foto galima uzdet kitur?jis turibut permautas per zvaklaidi kaip dbr pavaizduotas,taciau keiciau kitus ir ansiu neina uzmaut nes zvaklaidziu pypkes nesiardo,bandziau ant senu traukt ir sukt ,tik nusirauna daugiau nieko,beto ar gali apsukos sokinent nuolendo zondo,nes su 1.6varikliu uz110lt kuro nuvaziuoju tik 220km graziai vazynejant
Re: [e30] beda
Kai pakeiti tepalus, tai reik kaip sakoma ''nuresetint'' ta uzrasa tada prades degt zalios kaip tai daroma nzn, nes man padega ir daugiau nebepasireiskia (kazkaip kazkoki kontakta reikia gal uztrumpint) o tas laidas, kaip suprantu, yra skirtas pajungt prietaisa, kuris parodo variklio apsukas bei pagal rodomus skaicius, galima degima pasireguliuot (galiu ir suklyst) . (panasiai, kaip kad pajungtum stroboskopa). As kai keiciau zvaklaidzius, tai irgi be to laido buvo, nes su tuo laidu biski brangiau kainuoja O apsukos gali sokinet nuo LEV, oro srauto matuokles, nesandari oro isiurbimo sistema, na ir gal pats lembda zondas
Re: [e30] beda
tas lev geras ziurejau,okaip tu ta laida sutvarkei su tuo ziedu kur maunas ?
Re: [e30] beda
Ibero wrote:tas lev geras ziurejau,okaip tu ta laida sutvarkei su tuo ziedu kur maunas ?
As ji netycia sulauziau, tai ismeciau ir tiek jis niekam nereikalingas.
Re: [e30] beda
Viskas, kas sudeta gamintojo yra reikalinga. Sitas sensorius ne isimtis.
Kaip zinia, sitie senesni ipurskimo kompai atidarineja purkstukus 3+3 arba 2+2 (6 arba 4 cilindrai). Tai va, pagal ta sensoriu kompas nusprendzia kuriuos 3 (arba 2) purkstukus atidaryti sekanti karta. Aisku veikia ir be jo, tiesiog kompas atidarineja visus purkstukus is karto. Ir jei visa kita tvarkoj tai skirtumo variklio darbe, nei kuro sanaudose kaip ir nepastebesite.
Kaip zinia, sitie senesni ipurskimo kompai atidarineja purkstukus 3+3 arba 2+2 (6 arba 4 cilindrai). Tai va, pagal ta sensoriu kompas nusprendzia kuriuos 3 (arba 2) purkstukus atidaryti sekanti karta. Aisku veikia ir be jo, tiesiog kompas atidarineja visus purkstukus is karto. Ir jei visa kita tvarkoj tai skirtumo variklio darbe, nei kuro sanaudose kaip ir nepastebesite.
Re: [e30] beda
gsmzone wrote:Viskas, kas sudeta gamintojo yra reikalinga. Sitas sensorius ne isimtis.
Kaip zinia, sitie senesni ipurskimo kompai atidarineja purkstukus 3+3 arba 2+2 (6 arba 4 cilindrai). Tai va, pagal ta sensoriu kompas nusprendzia kuriuos 3 (arba 2) purkstukus atidaryti sekanti karta. Aisku veikia ir be jo, tiesiog kompas atidarineja visus purkstukus is karto. Ir jei visa kita tvarkoj tai skirtumo variklio darbe, nei kuro sanaudose kaip ir nepastebesite.
Klausimas butu, o tai kur ji automobilyje reik pajungt? nes pas manes jis buvo uzmautas ant zvaklaidzio, taciau kitas galas uzkistas uz issipletimo bakelio ir tiek.
Re: [e30] beda
Pajungimas jo kaireje puseje, salia alkuninio daviklio fyskes. Ten yra 2 fyskes: viena alkuninio davikliui, kita sitam.
Re: [e30] beda
ta visa lempuciu linija vadinasi oilservice, jos dega nuo zaliu ir palaipsniui gesta artejant tepalu keitimo laikui, kai dega raudonos reiskia laikas keist tepalus. pasiskaityk cia: http://forumai.bmw-klubas.lt/viewtopic.php?p=2060#p2060 ir mokesi nuresetint kad degtu kaip priklauso
p.s. as asmeniskai resetinau viena is tu kontaktu - laidu trumpinant i mase.
p.s. as asmeniskai resetinau viena is tu kontaktu - laidu trumpinant i mase.