[E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Moderators: zygasbmw, KLP325, stashas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Sveiki, turiu E28 su M57 3.0D varikliu. Prietaisu skydelis pajungtas senas (E28 524TD). Viskas veikia gerai. Tik tachometras apsukas rodo neteisingai - mazdaug dvigubai maziau negu yra istikruju. Ant laisvu apie 400, max 2500. Dabar i skydeli yra ikistas vadinamas "raktas" (coding plug) nuo 524TD, bandziau deti nuo 4 cilindru E28 518i, niekas nepasikeite. Uzsienyje radau pirkti tachometro impulsu keitikliu, bet pakainuoja ir nera garantijos, kad parsisiuntus veiks gerai. Gal kasnors yra susidures su tokia problema? Kaip ja sprendet?
Cia nufilmuota problema:
Cia nufilmuota problema:
Last edited by slavix on 05 Oct 2013 17:10, edited 3 times in total.
E28 for life
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
pabandyk įdėt skydelį nuo keturių cilindrų variklio, gal bent kažkiek į temą rodys apsukas
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Aciu uz atsakyma. Taciau is esmes visi E28 tachometrai kogero vienodi, skiriasi tik apsuku skale - ciferblatas ir "raktai" (coding plugs). As uzsienio forumuose suradau tu raktu nuo kitu e28 modeliu nuotrauku. Ir pagal pavyzdi pabandziau pasigaminti "rakta" nuo E28 518i versijos su tachometru. Pasidariau is 524td rakto, nes ju turiu net 3 atliekamus. Gaminausi nes del eksperemento to plastmasiuko pirkti uz 100 lt is Krastos nenorejau. Apsukos deja nepasikeite.
E28 for life
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
šeip reiktų geriau žinančio žmogaus, bet manau jei e30 skydeliai skyrėsi, tai turbūt ir e28 skirsis, nes įdėjus keturkaušio motoro skydeli į šešiakaušį, tai apsukų rodo beveik dvigubai daugiau kiek pamenu. Pabandyk tik tachometrą įdėt nuo e28 benzininio 4cil variklio, per galvą nieks neduos
Jei netyčia pamatysit mane bevažiuojantį priekyje, laikykitės saugaus atstumo, nes išrukysiu! :D
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Isideciau jei rasciau. Labai jau retas E28 518i ir dar kad su tachometru butu, laikrodziai ten pas ju dazniausiai.
E28 for life
- samis_p
- Posts: 875
- Joined: 09 Oct 2009 16:25
- BMW: e30 4.4 ; e36/5 323ti ; e46 320i m54
- Location: Panevezys
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Butu gudriausia issiaiskint koks ir kaip atrodantis signalas eina i tachometra. Tiksliai nezinau, nes pas mane darytas swapas is m40 i m60, bet bent benzininiai tikisi 2 impulsu per apsisukima is 4cil variklio, 3 impulsu is 6cil ir 4 impulsu is 8cil variklio. Todel vietoj m40 idejus m60 rodo lygiai 2x apsuku - m60 duoda 2x daugiau impulsu. Vietoj 4cil idejus 6cil varikli rodys mazdaug trecdaliu daugiau apsuku. Panasu, kad impulsas duodamas nuo kaskart sudirbancios babinos.
Kadangi apie zyzelius beveik nieko nezinau, tai nuo kur bus paimtas signalas - neisivaizduoju. Manau pirmas darbas kuri reiktu atlikt tai butu pasijungt osciloskopa ir paziuret koks signalas ateina i tachometra, nes tiksliai nezinant labai sunku ir pasakyt ka kaip daryt. O tada paprasciausia butu isigyt programuojama IC ir tiesiog suprogramuot.
E30 skydeliai (nekreipiant demesio i tai, kad buvo gaminami skirtingu gamintoju) siaip nelabai skiriasi del cilindru skaiciaus. Yra tas pats raktas, kuri galima isimt ir idet is kitos masinos. Viduj stovi neaiskios kilmes... 6 ar 8 kojyciu cipas, kuris atitinkamai pakeicia signala ir paduoda i tacho grandine.
Kadangi apie zyzelius beveik nieko nezinau, tai nuo kur bus paimtas signalas - neisivaizduoju. Manau pirmas darbas kuri reiktu atlikt tai butu pasijungt osciloskopa ir paziuret koks signalas ateina i tachometra, nes tiksliai nezinant labai sunku ir pasakyt ka kaip daryt. O tada paprasciausia butu isigyt programuojama IC ir tiesiog suprogramuot.
E30 skydeliai (nekreipiant demesio i tai, kad buvo gaminami skirtingu gamintoju) siaip nelabai skiriasi del cilindru skaiciaus. Yra tas pats raktas, kuri galima isimt ir idet is kitos masinos. Viduj stovi neaiskios kilmes... 6 ar 8 kojyciu cipas, kuris atitinkamai pakeicia signala ir paduoda i tacho grandine.
Why go in a straight line, when you can go sideways?
Re: [E28] M57 3.0D tachometras rodo dvigubai maziau apsuku
Aciu uz issamu atsakyma samis_p! Nusipirkau gera prietaisu skydeli "naujos kartos" is 86-tu 524td (buvo 2 variantai - senas iki 86-tu ir naujesnis nuo 86-tu), ten jau pats tas "raktas" yra taip pat su mikruske, kaip e30 skydeliuose, o ne plastmasines "sukos" kaip senesniuose. Nupirkau rakta "coding plug" is e30 318i, perdejau ta mikruske i e28 rakta, ikisau i skydeli apsukas pradejo rodyt geriau. Aisku meluoja, bet nebe taip smarkiai. Rodo kad variklis sukasi iki 6000-6500, kai realiai ten jau maximum turetu but 5000-5500 RPM.
E28 for life