[ALL] Korozija

Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas

Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
User avatar
DEADmetal
Posts: 21
Joined: 12 Jan 2010 19:37
BMW: E36 328i coupe
Location: Vilnius

[ALL] Korozija

Post by DEADmetal » 26 Nov 2014 11:39

Sveiki.

Noriu kuo geriau apsaugoti nuo korozijos savo būsimą E46 bei svarstau kitus eksplotacijos žiemą klausimus, todėl prašau jūsų konsultacijos.

Pradėsiu nuo klausimo - ar iš viso yra pakankamai efektyvių (atsiprašau už neapibrėžtumą) šios problemos sprendimo būdų? Ar norint ilgai išlaikyti gerą automobilio stovį, geriausia išeitis vis dėl to yra įsigyti antrą automobilį žiemai?

2. Kokie yra geriausi (kėbulo ir važiuoklės) apsaugojimo nuo korozijos būdai? Ar geras sprendimas yra pasinaudoti firmų, kurių centrai ruošia automobilius žiemai paslaugomis?

3. Ar yra skirtumas tarp automobilio laikymo nešildomam garaže ir lauke?

4. Neskaitant korozijos, ar žiema prisideda prie bendro (nekalbant apie variklį) spartesnio automobilio dėvėjimosi (gumos, plastmasių barškėjimas)?

Dėkui iš anksto,

Žilvinas

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [ALL] Korozija

Post by ErX » 26 Nov 2014 13:30

Jei turi įrankius, priemones, garažą, tai gali daryti tą antikorozinį ir pats. Šiaip priemonių tikrai yra, tik reik teisingai jas panaudot. Šiaip Dinitrolis turi neblogų visokių purškiamų dangų įvairiais kiekiais, kainos normalios mano galva. Geriausias būdas, tai nusipirkti mašiną su gamykliniu dažymu, bet kadangi mašinai 10+ metų, tai 99%, kad tokios negausi. Kadangi dalis detalių jau perdažyta, tai tikimybė korozijai padidėja, nes nieks nežino kaip ten kas paruošinėjo, kaip dažė, su kuo dažė ir t.t. Šiaip reikia gerai apsižiūrėt, ar niekur nėra pažeistų dažų, pakeltų pūslių ir pan, jei nėra, tai realiai pasidomėjęs nusiperki geresnio vaško kėbului ir nuplovęs mašiną kokiam lapkričio mėnesį, ją nusivaškuoji, tokiu atveju kėbulas tampa slidesnis, prie jo sunkiau kimba purvas, lengviau nubėga vanduo ar vandens/druskos tirpalas. Kas liečia visokius nematomus paviršius, tai BMW pakankamai neblogai pasidarbavę toj vietoj, taigi nelabai ten kokios priežiūros ir reikalauja, tik svarbu, kad vėlgi nebūtų pažeistų vietų, pliko metalo. Kitas svarbus dalykas, tai kėbulo drenažai. Svarbu, kad iš visų detalių išbėgtų vanduo ir niekur neužsilaikytų, o tam reikia gerai prapūst kompresorium durų apačioj esančias skylutes, bagažinės dangčio apačioj skylutes, slenksčiuose skylutes ir t.t. ir pan. Įsivaizduok, kas bus slenksčiui, jeigu bus užsikišę drenažai ir neišbėgs iš jo vidaus vanduo.
Kas dėl garažo, tai beabejo yra skirtumas tarp lauko ir nešildomo garažo. Pirmas dalykas, tau neapsninga mašinos, nereikia valyt kas rytą sniego, mažiau apdulka, neapsitaško purvais nuo kitų pravažiuojančių mašinų ir t.t. tik svarbu, kad garaže nebūtų drėgna ir būtų gera ventiliacija.
O žiema bendrai prie plastikų dėvėjimosi tikrai prisideda, sušalę salono detalės tikrai pradeda labiau girgždėt, o kai atšyla kartais sėkmingai sau toliau girgžda ir sunku su tuo kariaut.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [ALL] Korozija

Post by jogis » 26 Nov 2014 13:38

del laikymo tai n sykiu yra geriau laikyt masina per ziem lauke, negu muriniame ar betoniniame garaze nesildomam. yra spec uzdangalai, kurie nera brangus. nei tau pelys nei rudys. aisku ne prie prudo laikyt reikia, bet su salyga , kad yra galimybe ta padaryt ne daugiabucio kieme.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [ALL] Korozija

Post by ErX » 26 Nov 2014 18:35

Nereikia jokiu uždangalų. Nes netinkamą nusipirkus gali nuėmes rast taip
Attachments
unnamed.jpg
unnamed.jpg (17.14 KiB) Viewed 12428 times
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
_marshall_
Posts: 3997
Joined: 21 Sep 2007 21:39
BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
Location: Kaunas
Contact:

Re: [ALL] Korozija

Post by _marshall_ » 26 Nov 2014 18:40

Koks turi byt geras uzdangalas? Man per stoga leidzia, tai kei nedengiu, tai po to puse vasaros dziovinu kilima..
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.

User avatar
unguriux
BMW Fan narys
Posts: 1446
Joined: 08 Jun 2007 12:34
BMW: E34 525i Touring
Location: Klaipėda
Contact:

Re: [ALL] Korozija

Post by unguriux » 26 Nov 2014 19:10

_marshall_ wrote:Koks turi byt geras uzdangalas? Man per stoga leidzia, tai kei nedengiu, tai po to puse vasaros dziovinu kilima..
Uždangalai yra kvėpuojantys, iš difuzinių plėvelių ar kitų technologijų medžio, nes kai perki už 150-200 uždangalą visai mašinai aš sakau, kad taip tik pakenkiate jai. Nes rimti uždangalai ne veltui daug kainuoja dėl įvairių faktorių. Nes jei uždangalas nekvėpuoja, tai kad ir palei žemę yra tarpas, vistiek viršuje drėgmė kaupiasi ir būna ant kėbulo, taip pradeda viskas rūdimis trauktis.
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa

User avatar
DEADmetal
Posts: 21
Joined: 12 Jan 2010 19:37
BMW: E36 328i coupe
Location: Vilnius

Re: [ALL] Korozija

Post by DEADmetal » 27 Nov 2014 08:28

ErX wrote:
Neturiu garažo, todėl teks keiptis į Dinitrol, arba Antikoras. Kas labiau rekomenduotina? Beje, ačiū už nuorodą.

Taip pat geras patarimas vaškuoti, būtinai pasinaudosiu, tik keli klausimai čia - atsižvelgiant į tai, kad druskos jau (tikriausia) barstomos, būtų sunku švariai nusigauti iki vaškavimo vietos, iš plovimo vietos. Kokie patarimai? Kur plauna ir dugną (beabejo, reikėtų kuo geriau išplauti). Tiesa, kad nepatartina plauti karštu vandeniu? Išplovus, vaškuoti viską (tai yra ir važiuoklę)? Esu matęs dugnų, padengtų mišiniu panašiu į smalą - gal žinai ir apie tai?

Dėl prapūtimo kompresorium, aš įsivaizduoju, kad tai būtų galima padaryti Dinitrol?

Klausdamas apie garažą, turėjau omeny mašina, neeksplotuojamą žiemą. Galvoju įsigyti dar vieną E46 - kitiems sezonams ir vieną E46 kankinti žiemą. Abi noriu apsaugoti nuo korozijos. Tad su ta mintimi, kur geriau būtų ją laikyti (pašildant variklį porą kart į mėnesį, bet nejudant iš vietos) - su geru uždangalu, daugiabučio kieme, ar nešildomam garaže? Kuo būtų blogai sniegas, laikant be uždangalo, šiuo atvėju (nevalant)?

Dėkui tau už labai išsamų atsakymą. Kitame BMW forume nieko nesulaukiau.
jogis wrote:
Būtų nejauku laikyti kieme, ne prie namų. Ar laikant priekiu į kiemo gatvę aptaškymas tikrai būtų blogas veiksnys (nejudinant iš vietos visą žiemą)?

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [ALL] Korozija

Post by jogis » 27 Nov 2014 10:13

nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
528i/728i
Posts: 385
Joined: 03 Feb 2009 13:42

Re: [ALL] Korozija

Post by 528i/728i » 27 Nov 2014 11:07

jogis wrote:nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
Lyg taip greitai nepūna jie, o kai jau supus žiūrėsi, kad beveik raritetą supūdei. :D

User avatar
DEADmetal
Posts: 21
Joined: 12 Jan 2010 19:37
BMW: E36 328i coupe
Location: Vilnius

Re: [ALL] Korozija

Post by DEADmetal » 27 Nov 2014 11:21

jogis wrote:nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
Nors ir senas, bet aš skaitau, labai geras kiautas. Dalinai sutinku, bet nesinorėtų išmesti, kaip ir nesinorėtų važinėti pūvančiu ir bandyti iškišti (kažkam meluojant apie geresnį stovį, nei yra) ir ieškant dar vieno E46 "iš Vokietijos". Aš jau geriau nepagailėsiu pinigų kuo efektyvesniam antikoroziniam paruošimui, o dar geriau, skirsiu vieną mašiną žiemai, o kitą (tarkime E46 330Ci) vasarai (paruošdamas Lietuvos sąlygoms abi).

Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [ALL] Korozija

Post by ErX » 27 Nov 2014 13:21

Aš tai šildau benzą/dujas keletą minučių žiemą nebent todėl, kad sutaupyt kažkiek benzino(nors realiai nežinau ar sutaupau), nes šaltą užvedus, jis žymiai riebesni mišini pila, kol nepasiekia ~60 laipsnių, tai vietoj stovint, pedalo nespaudžiant, jis teoriškai ryja kažkiek mažiau, nei važiuojant keliu su apkrovom. Kas dėl to peilis ar ne peilis, tai čia toks ginčytinas klausimas, kai stovi vietoj, užkurt ir pašildyt iki darbinės nevažiuojant, nemanau, kad kenkia, tik klausimas kam to reikia? Mašiną laikysi grubiai ~3-4 mėnesius, per tiek laiko niekas ten nepasikeis, neužsistovės, neužrudys ir t.t. Kaip pastatysi gruodį, taip atėjęs balandį uždėsi klemą, pasuksi raktą ir užkursi, nebūna ten stebuklų per tiek laiko. Kitas dalykas, jei uždarytum mašiną 5 metams, nors ir tai dar klausimas ar kažkas atsitiktų. Užsistovėt gali stabdžiai, sankaba, gal kažkur kokia pelė nugrauš laidą ar supelys salonas nuo drėgmės, su varikliu mažiausiai reikalų bus.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
Manijakas
Posts: 669
Joined: 10 Dec 2007 19:08
BMW: now E46 330Cd ex E36 320Ci Mtech

Re: [ALL] Korozija

Post by Manijakas » 27 Nov 2014 13:39

ErX wrote:Aš tai šildau benzą/dujas keletą minučių žiemą nebent todėl, kad sutaupyt kažkiek benzino(nors realiai nežinau ar sutaupau), nes šaltą užvedus, jis žymiai riebesni mišini pila, kol nepasiekia ~60 laipsnių, tai vietoj stovint, pedalo nespaudžiant, jis teoriškai ryja kažkiek mažiau, nei važiuojant keliu su apkrovom. Kas dėl to peilis ar ne peilis, tai čia toks ginčytinas klausimas, kai stovi vietoj, užkurt ir pašildyt iki darbinės nevažiuojant, nemanau, kad kenkia, tik klausimas kam to reikia? Mašiną laikysi grubiai ~3-4 mėnesius, per tiek laiko niekas ten nepasikeis, neužsistovės, neužrudys ir t.t. Kaip pastatysi gruodį, taip atėjęs balandį uždėsi klemą, pasuksi raktą ir užkursi, nebūna ten stebuklų per tiek laiko. Kitas dalykas, jei uždarytum mašiną 5 metams, nors ir tai dar klausimas ar kažkas atsitiktų. Užsistovėt gali stabdžiai, sankaba, gal kažkur kokia pelė nugrauš laidą ar supelys salonas nuo drėgmės, su varikliu mažiausiai reikalų bus.
Seip tai kenkia, nes saltas tepalas laisvu gazu blogiau tepa del mazesnio spaudimo. Nors kita vertus kai musu tie lauzeliai nuriedeja 300-500k km tai jau ten jiem nei pakenks nei pades :D Uzsikurei gazo ir leki. Pagal manuala rasi jei nera ekstremalios temperaturis kazkas ~-47 tai glima vaziuot negazuojant daugiau 4k rpm ;)
SPEED KILLS drive a honda and live forever

Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !

User avatar
ErX
Posts: 1300
Joined: 01 Sep 2007 22:52
BMW: E36 E39
Location: Kaun

Re: [ALL] Korozija

Post by ErX » 27 Nov 2014 13:41

Šiaip jau dabar pradėjau važinėt nuo šalto iškart, nebesuku riešutų, nei geriau nei blogiau nebus manau.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [ALL] Korozija

Post by jogis » 27 Nov 2014 13:49

DEADmetal wrote: Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?
nu kas ten uzsistoves. kad jau labai skauda, po metu vesdamas tepalo sliukstelk ant veleneliu.

O sildyt nereikia ir negalima del to, kad saltas tepalas tirstas, o dabartines visos masinos tepamos ''purskiant tepala''. slegis ir taip ant laisvu apsuku yra zemas, tai tokiu atveju tepimo nulis. visuose manualuose aiskiai parasyta - variklio sildyti nerekomenduojama -sedi ir vaziuoji, taip ir susyla greiciau, ir ekonomiskiau, ir su tepimu nera problemu. cia dar sovietiniai isitikinimai is kamazu ir zilu laiku, kad reikia pasildyt pries vaziuojant. tai ir dabar dar 90proc kol skuta langus birbina triperius - ale geriau varikliui. o is tikruju meskos paslauga. pilna straipsniu imk ir skaityk, nesipletosiu
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
Manijakas
Posts: 669
Joined: 10 Dec 2007 19:08
BMW: now E46 330Cd ex E36 320Ci Mtech

Re: [ALL] Korozija

Post by Manijakas » 27 Nov 2014 14:39

jogis wrote:
DEADmetal wrote: Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?
nu kas ten uzsistoves. kad jau labai skauda, po metu vesdamas tepalo sliukstelk ant veleneliu.

O sildyt nereikia ir negalima del to, kad saltas tepalas tirstas, o dabartines visos masinos tepamos ''purskiant tepala''. slegis ir taip ant laisvu apsuku yra zemas, tai tokiu atveju tepimo nulis. visuose manualuose aiskiai parasyta - variklio sildyti nerekomenduojama -sedi ir vaziuoji, taip ir susyla greiciau, ir ekonomiskiau, ir su tepimu nera problemu. cia dar sovietiniai isitikinimai is kamazu ir zilu laiku, kad reikia pasildyt pries vaziuojant. tai ir dabar dar 90proc kol skuta langus birbina triperius - ale geriau varikliui. o is tikruju meskos paslauga. pilna straipsniu imk ir skaityk, nesipletosiu
Paspausciau like uz sita posta !!!
Apskritai ziauru stebet kaip nusiperka sena masina kuri buvi naudojama kasdien joje buvi rukoma ir panasiai o cia ja laizo neruko ir kitaip cackina :D
SPEED KILLS drive a honda and live forever

Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !

User avatar
325i
Posts: 584
Joined: 13 Feb 2008 00:47
BMW: 323iAT '98 MT, 320dAT '10
Location: Miestas

Re: [ALL] Korozija

Post by 325i » 27 Nov 2014 19:28

O ką negalima cackint? Būtų pas žmones eurų imtų naują ir naują cackintų. Kam ko reikia. Esmė ne tame.
Pamenu kai E36 turėjau pirmą, tai 8m atbrūžinau su pašildymais ir pan. ir dar lekia po šiai dienai.
Dabar kitą turiu ir nešildau beveik ir tas jau 4m lekia. Taip kad čia xuinia abiem variantais :alc Esmė
tvarkingas variklis ir kiti jo mazgai... Kas liečia kėbulą, tai dabartinis touringas stovėjo pora žiemų lauke
po sniegais, o dabar garaže po uždangalu. Irgi same shit. Tai kol jos supus ar suges, tai ir Fxx būsim nusipirkę.
Svarbu negautų druskų...
Nepaprastai malonu vairuoti - 323iAT...

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: 27 Apr 2010 18:13
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: [ALL] Korozija

Post by jogis » 27 Nov 2014 19:48

sitoj dalbajobu saly, kur visdar akmens amziaus technologijos - keliu barstymas druska, tai tik nevazinet su masina :vis
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

aurimas
Posts: 993
Joined: 02 Jan 2008 23:44
BMW: E39 528i
Location: Kaunas

Re: [ALL] Korozija

Post by aurimas » 27 Nov 2014 19:52

Sukat vyrai kiausus del nieko jai nevazinesi isterliok kiekviena centimetra atrabotke ir palik. pavasari gausi vargo isplaut bet labai veiksmingas budas.o jai naudot tai yra nemazai priemoniu tam skirtu pvz dinindrolis ir lataku valymas. neisradinekit dviracio :hb
Eat sleep fuck and die burning rubber !

User avatar
danielis112
Posts: 669
Joined: 10 Oct 2011 00:14
BMW: E36 318is 95' "projektas"
Location: Vilnius
Contact:

Re: [ALL] Korozija

Post by danielis112 » 27 Nov 2014 23:57

sildau masina kad i silta ilipciau :D
Gaila, kad forumai mirė

User avatar
Ignas!
Posts: 150
Joined: 26 May 2012 17:49
BMW: M5 '89
Location: Vilnius

Re: [ALL] Korozija

Post by Ignas! » 28 Nov 2014 04:29

danielis112 wrote:sildau masina kad i silta ilipciau :D
Grynai tik todėl :appl :D

Locked