[ALL] Korozija
Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
[ALL] Korozija
Sveiki.
Noriu kuo geriau apsaugoti nuo korozijos savo būsimą E46 bei svarstau kitus eksplotacijos žiemą klausimus, todėl prašau jūsų konsultacijos.
Pradėsiu nuo klausimo - ar iš viso yra pakankamai efektyvių (atsiprašau už neapibrėžtumą) šios problemos sprendimo būdų? Ar norint ilgai išlaikyti gerą automobilio stovį, geriausia išeitis vis dėl to yra įsigyti antrą automobilį žiemai?
2. Kokie yra geriausi (kėbulo ir važiuoklės) apsaugojimo nuo korozijos būdai? Ar geras sprendimas yra pasinaudoti firmų, kurių centrai ruošia automobilius žiemai paslaugomis?
3. Ar yra skirtumas tarp automobilio laikymo nešildomam garaže ir lauke?
4. Neskaitant korozijos, ar žiema prisideda prie bendro (nekalbant apie variklį) spartesnio automobilio dėvėjimosi (gumos, plastmasių barškėjimas)?
Dėkui iš anksto,
Žilvinas
Noriu kuo geriau apsaugoti nuo korozijos savo būsimą E46 bei svarstau kitus eksplotacijos žiemą klausimus, todėl prašau jūsų konsultacijos.
Pradėsiu nuo klausimo - ar iš viso yra pakankamai efektyvių (atsiprašau už neapibrėžtumą) šios problemos sprendimo būdų? Ar norint ilgai išlaikyti gerą automobilio stovį, geriausia išeitis vis dėl to yra įsigyti antrą automobilį žiemai?
2. Kokie yra geriausi (kėbulo ir važiuoklės) apsaugojimo nuo korozijos būdai? Ar geras sprendimas yra pasinaudoti firmų, kurių centrai ruošia automobilius žiemai paslaugomis?
3. Ar yra skirtumas tarp automobilio laikymo nešildomam garaže ir lauke?
4. Neskaitant korozijos, ar žiema prisideda prie bendro (nekalbant apie variklį) spartesnio automobilio dėvėjimosi (gumos, plastmasių barškėjimas)?
Dėkui iš anksto,
Žilvinas
Re: [ALL] Korozija
Jei turi įrankius, priemones, garažą, tai gali daryti tą antikorozinį ir pats. Šiaip priemonių tikrai yra, tik reik teisingai jas panaudot. Šiaip Dinitrolis turi neblogų visokių purškiamų dangų įvairiais kiekiais, kainos normalios mano galva. Geriausias būdas, tai nusipirkti mašiną su gamykliniu dažymu, bet kadangi mašinai 10+ metų, tai 99%, kad tokios negausi. Kadangi dalis detalių jau perdažyta, tai tikimybė korozijai padidėja, nes nieks nežino kaip ten kas paruošinėjo, kaip dažė, su kuo dažė ir t.t. Šiaip reikia gerai apsižiūrėt, ar niekur nėra pažeistų dažų, pakeltų pūslių ir pan, jei nėra, tai realiai pasidomėjęs nusiperki geresnio vaško kėbului ir nuplovęs mašiną kokiam lapkričio mėnesį, ją nusivaškuoji, tokiu atveju kėbulas tampa slidesnis, prie jo sunkiau kimba purvas, lengviau nubėga vanduo ar vandens/druskos tirpalas. Kas liečia visokius nematomus paviršius, tai BMW pakankamai neblogai pasidarbavę toj vietoj, taigi nelabai ten kokios priežiūros ir reikalauja, tik svarbu, kad vėlgi nebūtų pažeistų vietų, pliko metalo. Kitas svarbus dalykas, tai kėbulo drenažai. Svarbu, kad iš visų detalių išbėgtų vanduo ir niekur neužsilaikytų, o tam reikia gerai prapūst kompresorium durų apačioj esančias skylutes, bagažinės dangčio apačioj skylutes, slenksčiuose skylutes ir t.t. ir pan. Įsivaizduok, kas bus slenksčiui, jeigu bus užsikišę drenažai ir neišbėgs iš jo vidaus vanduo.
Kas dėl garažo, tai beabejo yra skirtumas tarp lauko ir nešildomo garažo. Pirmas dalykas, tau neapsninga mašinos, nereikia valyt kas rytą sniego, mažiau apdulka, neapsitaško purvais nuo kitų pravažiuojančių mašinų ir t.t. tik svarbu, kad garaže nebūtų drėgna ir būtų gera ventiliacija.
O žiema bendrai prie plastikų dėvėjimosi tikrai prisideda, sušalę salono detalės tikrai pradeda labiau girgždėt, o kai atšyla kartais sėkmingai sau toliau girgžda ir sunku su tuo kariaut.
Kas dėl garažo, tai beabejo yra skirtumas tarp lauko ir nešildomo garažo. Pirmas dalykas, tau neapsninga mašinos, nereikia valyt kas rytą sniego, mažiau apdulka, neapsitaško purvais nuo kitų pravažiuojančių mašinų ir t.t. tik svarbu, kad garaže nebūtų drėgna ir būtų gera ventiliacija.
O žiema bendrai prie plastikų dėvėjimosi tikrai prisideda, sušalę salono detalės tikrai pradeda labiau girgždėt, o kai atšyla kartais sėkmingai sau toliau girgžda ir sunku su tuo kariaut.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [ALL] Korozija
del laikymo tai n sykiu yra geriau laikyt masina per ziem lauke, negu muriniame ar betoniniame garaze nesildomam. yra spec uzdangalai, kurie nera brangus. nei tau pelys nei rudys. aisku ne prie prudo laikyt reikia, bet su salyga , kad yra galimybe ta padaryt ne daugiabucio kieme.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [ALL] Korozija
Nereikia jokiu uždangalų. Nes netinkamą nusipirkus gali nuėmes rast taip
- Attachments
-
- unnamed.jpg (17.14 KiB) Viewed 12428 times
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
- _marshall_
- Posts: 3997
- Joined: 21 Sep 2007 21:39
- BMW: e30 330i, 364i, e23 732i, e90 330xi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: [ALL] Korozija
Koks turi byt geras uzdangalas? Man per stoga leidzia, tai kei nedengiu, tai po to puse vasaros dziovinu kilima..
Parduodu kruva E30, E32, E36, E39 uzsilikusiu daliu. Jei kam ko reikia, PM arba 861284445
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
------------------------------------
[23:51:46] Titas: ** padangos tiek galines tiek priekines...... (y) marshalas seima planuoja geros gumos nebereikia :D
------------------------------------
Panos, Masinos, Garazo, Irankiu ir Pinigu neskolinu. Aciu uz supratinguma.
- unguriux
- BMW Fan narys
- Posts: 1446
- Joined: 08 Jun 2007 12:34
- BMW: E34 525i Touring
- Location: Klaipėda
- Contact:
Re: [ALL] Korozija
Uždangalai yra kvėpuojantys, iš difuzinių plėvelių ar kitų technologijų medžio, nes kai perki už 150-200 uždangalą visai mašinai aš sakau, kad taip tik pakenkiate jai. Nes rimti uždangalai ne veltui daug kainuoja dėl įvairių faktorių. Nes jei uždangalas nekvėpuoja, tai kad ir palei žemę yra tarpas, vistiek viršuje drėgmė kaupiasi ir būna ant kėbulo, taip pradeda viskas rūdimis trauktis._marshall_ wrote:Koks turi byt geras uzdangalas? Man per stoga leidzia, tai kei nedengiu, tai po to puse vasaros dziovinu kilima..
Beveik visi automobilių remonto darbai 863170882 Nerka
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
Starterių ir generatorių remontas 867044733 Andriuxa
Re: [ALL] Korozija
Neturiu garažo, todėl teks keiptis į Dinitrol, arba Antikoras. Kas labiau rekomenduotina? Beje, ačiū už nuorodą.ErX wrote:
Taip pat geras patarimas vaškuoti, būtinai pasinaudosiu, tik keli klausimai čia - atsižvelgiant į tai, kad druskos jau (tikriausia) barstomos, būtų sunku švariai nusigauti iki vaškavimo vietos, iš plovimo vietos. Kokie patarimai? Kur plauna ir dugną (beabejo, reikėtų kuo geriau išplauti). Tiesa, kad nepatartina plauti karštu vandeniu? Išplovus, vaškuoti viską (tai yra ir važiuoklę)? Esu matęs dugnų, padengtų mišiniu panašiu į smalą - gal žinai ir apie tai?
Dėl prapūtimo kompresorium, aš įsivaizduoju, kad tai būtų galima padaryti Dinitrol?
Klausdamas apie garažą, turėjau omeny mašina, neeksplotuojamą žiemą. Galvoju įsigyti dar vieną E46 - kitiems sezonams ir vieną E46 kankinti žiemą. Abi noriu apsaugoti nuo korozijos. Tad su ta mintimi, kur geriau būtų ją laikyti (pašildant variklį porą kart į mėnesį, bet nejudant iš vietos) - su geru uždangalu, daugiabučio kieme, ar nešildomam garaže? Kuo būtų blogai sniegas, laikant be uždangalo, šiuo atvėju (nevalant)?
Dėkui tau už labai išsamų atsakymą. Kitame BMW forume nieko nesulaukiau.
Būtų nejauku laikyti kieme, ne prie namų. Ar laikant priekiu į kiemo gatvę aptaškymas tikrai būtų blogas veiksnys (nejudinant iš vietos visą žiemą)?jogis wrote:
Re: [ALL] Korozija
nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [ALL] Korozija
Lyg taip greitai nepūna jie, o kai jau supus žiūrėsi, kad beveik raritetą supūdei.jogis wrote:nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
Re: [ALL] Korozija
Nors ir senas, bet aš skaitau, labai geras kiautas. Dalinai sutinku, bet nesinorėtų išmesti, kaip ir nesinorėtų važinėti pūvančiu ir bandyti iškišti (kažkam meluojant apie geresnį stovį, nei yra) ir ieškant dar vieno E46 "iš Vokietijos". Aš jau geriau nepagailėsiu pinigų kuo efektyvesniam antikoroziniam paruošimui, o dar geriau, skirsiu vieną mašiną žiemai, o kitą (tarkime E46 330Ci) vasarai (paruošdamas Lietuvos sąlygoms abi).jogis wrote:nu siaip e46 yra senas kiautas, iki kazkokio rariteto jam dar toli, kad ji ten saugot kaip koki e9. supus ismesi nusipirksi kita.
del pasildymu nevaziuojant tai cia atskira tema - trumpai - sildyt masina vietoj yra didziausias peilis koks tik gali but, ir cia jau butu nebe prevencija nuo kazkokio tai veiksnio, o tiesiausias kelias i ji.
Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?
Re: [ALL] Korozija
Aš tai šildau benzą/dujas keletą minučių žiemą nebent todėl, kad sutaupyt kažkiek benzino(nors realiai nežinau ar sutaupau), nes šaltą užvedus, jis žymiai riebesni mišini pila, kol nepasiekia ~60 laipsnių, tai vietoj stovint, pedalo nespaudžiant, jis teoriškai ryja kažkiek mažiau, nei važiuojant keliu su apkrovom. Kas dėl to peilis ar ne peilis, tai čia toks ginčytinas klausimas, kai stovi vietoj, užkurt ir pašildyt iki darbinės nevažiuojant, nemanau, kad kenkia, tik klausimas kam to reikia? Mašiną laikysi grubiai ~3-4 mėnesius, per tiek laiko niekas ten nepasikeis, neužsistovės, neužrudys ir t.t. Kaip pastatysi gruodį, taip atėjęs balandį uždėsi klemą, pasuksi raktą ir užkursi, nebūna ten stebuklų per tiek laiko. Kitas dalykas, jei uždarytum mašiną 5 metams, nors ir tai dar klausimas ar kažkas atsitiktų. Užsistovėt gali stabdžiai, sankaba, gal kažkur kokia pelė nugrauš laidą ar supelys salonas nuo drėgmės, su varikliu mažiausiai reikalų bus.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [ALL] Korozija
Seip tai kenkia, nes saltas tepalas laisvu gazu blogiau tepa del mazesnio spaudimo. Nors kita vertus kai musu tie lauzeliai nuriedeja 300-500k km tai jau ten jiem nei pakenks nei pades Uzsikurei gazo ir leki. Pagal manuala rasi jei nera ekstremalios temperaturis kazkas ~-47 tai glima vaziuot negazuojant daugiau 4k rpmErX wrote:Aš tai šildau benzą/dujas keletą minučių žiemą nebent todėl, kad sutaupyt kažkiek benzino(nors realiai nežinau ar sutaupau), nes šaltą užvedus, jis žymiai riebesni mišini pila, kol nepasiekia ~60 laipsnių, tai vietoj stovint, pedalo nespaudžiant, jis teoriškai ryja kažkiek mažiau, nei važiuojant keliu su apkrovom. Kas dėl to peilis ar ne peilis, tai čia toks ginčytinas klausimas, kai stovi vietoj, užkurt ir pašildyt iki darbinės nevažiuojant, nemanau, kad kenkia, tik klausimas kam to reikia? Mašiną laikysi grubiai ~3-4 mėnesius, per tiek laiko niekas ten nepasikeis, neužsistovės, neužrudys ir t.t. Kaip pastatysi gruodį, taip atėjęs balandį uždėsi klemą, pasuksi raktą ir užkursi, nebūna ten stebuklų per tiek laiko. Kitas dalykas, jei uždarytum mašiną 5 metams, nors ir tai dar klausimas ar kažkas atsitiktų. Užsistovėt gali stabdžiai, sankaba, gal kažkur kokia pelė nugrauš laidą ar supelys salonas nuo drėgmės, su varikliu mažiausiai reikalų bus.
SPEED KILLS drive a honda and live forever
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Re: [ALL] Korozija
Šiaip jau dabar pradėjau važinėt nuo šalto iškart, nebesuku riešutų, nei geriau nei blogiau nebus manau.
Parduodu e34, e39, e36 dalių likučius. PM
Re: [ALL] Korozija
nu kas ten uzsistoves. kad jau labai skauda, po metu vesdamas tepalo sliukstelk ant veleneliu.DEADmetal wrote: Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?
O sildyt nereikia ir negalima del to, kad saltas tepalas tirstas, o dabartines visos masinos tepamos ''purskiant tepala''. slegis ir taip ant laisvu apsuku yra zemas, tai tokiu atveju tepimo nulis. visuose manualuose aiskiai parasyta - variklio sildyti nerekomenduojama -sedi ir vaziuoji, taip ir susyla greiciau, ir ekonomiskiau, ir su tepimu nera problemu. cia dar sovietiniai isitikinimai is kamazu ir zilu laiku, kad reikia pasildyt pries vaziuojant. tai ir dabar dar 90proc kol skuta langus birbina triperius - ale geriau varikliui. o is tikruju meskos paslauga. pilna straipsniu imk ir skaityk, nesipletosiu
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [ALL] Korozija
Paspausciau like uz sita posta !!!jogis wrote:nu kas ten uzsistoves. kad jau labai skauda, po metu vesdamas tepalo sliukstelk ant veleneliu.DEADmetal wrote: Dabar paplėtokim šį truputį "off topic" klausimą. Sakai, užvesti ir pašildyti, nevažiuojant yra peilis - kodėl? Kiek suprantu, taip pat peilis varikliui yra labai ilgai nevedus, užvesti ir važinėti. Kaip tuomet išvengti variklio "užsistovėjimo", laikant neeksplotuojamą mašiną žiemą (aišku, nekalbant apie išrinkimą)?
O sildyt nereikia ir negalima del to, kad saltas tepalas tirstas, o dabartines visos masinos tepamos ''purskiant tepala''. slegis ir taip ant laisvu apsuku yra zemas, tai tokiu atveju tepimo nulis. visuose manualuose aiskiai parasyta - variklio sildyti nerekomenduojama -sedi ir vaziuoji, taip ir susyla greiciau, ir ekonomiskiau, ir su tepimu nera problemu. cia dar sovietiniai isitikinimai is kamazu ir zilu laiku, kad reikia pasildyt pries vaziuojant. tai ir dabar dar 90proc kol skuta langus birbina triperius - ale geriau varikliui. o is tikruju meskos paslauga. pilna straipsniu imk ir skaityk, nesipletosiu
Apskritai ziauru stebet kaip nusiperka sena masina kuri buvi naudojama kasdien joje buvi rukoma ir panasiai o cia ja laizo neruko ir kitaip cackina
SPEED KILLS drive a honda and live forever
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Re: [ALL] Korozija
O ką negalima cackint? Būtų pas žmones eurų imtų naują ir naują cackintų. Kam ko reikia. Esmė ne tame.
Pamenu kai E36 turėjau pirmą, tai 8m atbrūžinau su pašildymais ir pan. ir dar lekia po šiai dienai.
Dabar kitą turiu ir nešildau beveik ir tas jau 4m lekia. Taip kad čia xuinia abiem variantais Esmė
tvarkingas variklis ir kiti jo mazgai... Kas liečia kėbulą, tai dabartinis touringas stovėjo pora žiemų lauke
po sniegais, o dabar garaže po uždangalu. Irgi same shit. Tai kol jos supus ar suges, tai ir Fxx būsim nusipirkę.
Svarbu negautų druskų...
Pamenu kai E36 turėjau pirmą, tai 8m atbrūžinau su pašildymais ir pan. ir dar lekia po šiai dienai.
Dabar kitą turiu ir nešildau beveik ir tas jau 4m lekia. Taip kad čia xuinia abiem variantais Esmė
tvarkingas variklis ir kiti jo mazgai... Kas liečia kėbulą, tai dabartinis touringas stovėjo pora žiemų lauke
po sniegais, o dabar garaže po uždangalu. Irgi same shit. Tai kol jos supus ar suges, tai ir Fxx būsim nusipirkę.
Svarbu negautų druskų...
Nepaprastai malonu vairuoti - 323iAT...
Re: [ALL] Korozija
sitoj dalbajobu saly, kur visdar akmens amziaus technologijos - keliu barstymas druska, tai tik nevazinet su masina
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.
Re: [ALL] Korozija
Sukat vyrai kiausus del nieko jai nevazinesi isterliok kiekviena centimetra atrabotke ir palik. pavasari gausi vargo isplaut bet labai veiksmingas budas.o jai naudot tai yra nemazai priemoniu tam skirtu pvz dinindrolis ir lataku valymas. neisradinekit dviracio
Eat sleep fuck and die burning rubber !
- danielis112
- Posts: 669
- Joined: 10 Oct 2011 00:14
- BMW: E36 318is 95' "projektas"
- Location: Vilnius
- Contact:
Re: [ALL] Korozija
Grynai tik todėldanielis112 wrote:sildau masina kad i silta ilipciau