[All] lanzeronu / kebulo tampymas
Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
[All] lanzeronu / kebulo tampymas
sveiki
E36 coupe 93'12
situacija tokia, kad auto buvo dauzta ir chalturnai sutvarkyta. nebuvo tinkamai atitampyta ir del to yra pasedes vairuotojo puses galas. matavau nuo sparno arkos vidurio, per rato centra iki zemes: priekiniu ratu +- vienodai (mm reikalas), bet galiniu ratu skiriasi 3-4 cm :shock: vairuotojo puse pasedusi. buvo keistos galines spyruokles (jokio pasikeitimo, vaziuokle +- tvarkinga. buvau idejes guma tarp viju i pasedusio rato spyruokle, tai biski pasikele visa masina, o skirtumas tarp ratu galiniu liko +- toks pat.
kazkada masina buvo dauzta, bet nezinau nei kaip nei kas ten buvo. o kai pirkau, ji buvo dauzta i vairuotojo puses priekini kampa.
prisegu paveiksliuka, kad butu lengviau suprasti apie ka kalba.
vieta Nr 2 - pasede 3-4cm. Nr 4 - buvo dauzta.
gal kas dirbat toki darba, ar ismanot. kaip, kiek ir kur reiketu lenkt, kad pasikeltu Nr2?
kaip suprantu masinos svoris pagrinde yra priekyje, tai jei pasilenke pr lanzeronas, kreipiasi galas? ar cia reiktu lenkti Nr4 lanzerona i apacia, kad Nr1 nusileistu ir susilygintu su Nr2?
ir kaip ir kur turi buti lenkimas? cia su visu stakanu turi koreguoti? ar nereikia po to kebula virinti (sutvirtinti, ar pan)?
klausiu, nes jei kai teks vaziuoti tvarkyti, meistrai gali nezinoti, kaip daryti ir "kaip pasakysi, taip padarysim" ar pan...
gal kas zinot in klp geru meistru, kurie galetu atlikti toki darba tvarkingai?
E36 coupe 93'12
situacija tokia, kad auto buvo dauzta ir chalturnai sutvarkyta. nebuvo tinkamai atitampyta ir del to yra pasedes vairuotojo puses galas. matavau nuo sparno arkos vidurio, per rato centra iki zemes: priekiniu ratu +- vienodai (mm reikalas), bet galiniu ratu skiriasi 3-4 cm :shock: vairuotojo puse pasedusi. buvo keistos galines spyruokles (jokio pasikeitimo, vaziuokle +- tvarkinga. buvau idejes guma tarp viju i pasedusio rato spyruokle, tai biski pasikele visa masina, o skirtumas tarp ratu galiniu liko +- toks pat.
kazkada masina buvo dauzta, bet nezinau nei kaip nei kas ten buvo. o kai pirkau, ji buvo dauzta i vairuotojo puses priekini kampa.
prisegu paveiksliuka, kad butu lengviau suprasti apie ka kalba.
vieta Nr 2 - pasede 3-4cm. Nr 4 - buvo dauzta.
gal kas dirbat toki darba, ar ismanot. kaip, kiek ir kur reiketu lenkt, kad pasikeltu Nr2?
kaip suprantu masinos svoris pagrinde yra priekyje, tai jei pasilenke pr lanzeronas, kreipiasi galas? ar cia reiktu lenkti Nr4 lanzerona i apacia, kad Nr1 nusileistu ir susilygintu su Nr2?
ir kaip ir kur turi buti lenkimas? cia su visu stakanu turi koreguoti? ar nereikia po to kebula virinti (sutvirtinti, ar pan)?
klausiu, nes jei kai teks vaziuoti tvarkyti, meistrai gali nezinoti, kaip daryti ir "kaip pasakysi, taip padarysim" ar pan...
gal kas zinot in klp geru meistru, kurie galetu atlikti toki darba tvarkingai?
Push the button
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
kazkaip viskas cia atrodo sudetingai,o tiksliai nieko tu nepasakysi kas ten kaip nes smugis smugiui nelygus turi statyt ant stendo ir matuot viska kas kur pabege,va numeto keleta foto su kebulo matmenim pats gali pasimatuot gal rasi pats kur kas pabege
Automobilių stiklai ir jų keitimas
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
na matai, man atrodo, kad jei ir gavo i prieki, lenktas priekis, bet del svorio priekis stovi, o kreipiasi (keliasi, leidziasi) galas.
buvau dares geometrijos patikra ant stendo Eolte, tai sake kad pr keleivio puses ratas paejes biski atgal, bet tai gal cia butent vairuotojo puses paejes i prieki (pakeltas). nes ir vizualiai atrodo, kad pr vairuotojo puse turetu buti zemiau.
reiks susirasti ta lapa is diagnostikos ir pameginti pasifruoti ka prisegei
gal ten dar legenda kokia nors priklauso siems paveiksliukams?
buvau dares geometrijos patikra ant stendo Eolte, tai sake kad pr keleivio puses ratas paejes biski atgal, bet tai gal cia butent vairuotojo puses paejes i prieki (pakeltas). nes ir vizualiai atrodo, kad pr vairuotojo puse turetu buti zemiau.
reiks susirasti ta lapa is diagnostikos ir pameginti pasifruoti ka prisegei
gal ten dar legenda kokia nors priklauso siems paveiksliukams?
Push the button
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
NerkaBMW - cia paveiksliukuose kur yra matmenys aukscio (1 ir 2 paveiksliukai virsus), nuo zemes skaiciuojama?
Push the button
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
siaip jai ratas paejas keitei sake?o cia yra programa autorobot ten yra bisky aprasyta kas kaip,o matuojas tai ne nuo zemes o nuo stendo ir nuo tasku yra jie parodyti tose mazuose paveiksleliuose
Automobilių stiklai ir jų keitimas
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
toj pusej ne, ten kaip ir ok su ja viskas... kad ir kebulo nekreiptu, jei sake kreiva butu...
ok, pameginsiu bent kazka pamatuoti. nerandu tos apziuros lapo...
ok, pameginsiu bent kazka pamatuoti. nerandu tos apziuros lapo...
Push the button
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
solorina manau padetu, apie ju kebulistus tik geri atsiliepimai girdeti, tik kainos dideles.all in music wrote:gal kas zinot in klp geru meistru, kurie galetu atlikti toki darba tvarkingai?
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
cia pie autoaibes? anksciau ten pilna aikstele buvo automobiliu, dabar atrodo, kad apskritai nebedirba tai manau kaina paderinta butu kas garaze tampo, tai yra pora variantau, bet jiems visada "jo jo, padarysim kaip sau, bus viskas ciki" ir gauni chaltura uz kelis simtus tai reik paieskoti daugiau, pasidometi... na firmoj chalturint nelabai gali, yra cekis, tai ramybes jiems nebutu, jei ko pridirbtu...Topazas wrote:solorina manau padetu, apie ju kebulistus tik geri atsiliepimai girdeti, tik kainos dideles.
Push the button
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: lanzeronu / kebulo tampymas
ai ten vijura man rodos... ok pasidomesiu, dekui uz info
Push the button
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
sveiki turiu beda masina e36 kupas 318is buvo dauzta priekis ir priekiniai ratai nueja atgal ka daryt patarkit
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
Statyt ant stendo gal? Arba su didziuoju broliu (kuvalda) gali eit bilenkur lupdamas ir duok dieve, ratas stoves kaip turi stovet . Sakes po w00h00 per bordiurus irgi linksta, tad ziurek, taisyk zala sekmes.
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
gal gali aisliau pasakyti ka daryti ir ka reiketu tvarkyti nu gal kokie sarnyrai sulinke ir pan
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
jei gavo i prieki, kad ratai paejo, lanzeronai linko...
vezi tikrint kebulo geometrijos, duos lapa su ismatavimais, tada kreipies kur atstatineja geometrija ir padarys pagal ta lapa.
pats nelabai ka ten pasidarysi...
vezi tikrint kebulo geometrijos, duos lapa su ismatavimais, tada kreipies kur atstatineja geometrija ir padarys pagal ta lapa.
pats nelabai ka ten pasidarysi...
Push the button
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
all in music, sutverkei savo masina?
Pas mane beveik tokia pat problema... Pries tai buvo blogai sutvarkyta.
Pas mane beveik tokia pat problema... Pries tai buvo blogai sutvarkyta.
- all in music
- Posts: 4623
- Joined: 26 Oct 2007 13:49
- BMW: E36 coupe 94' M50b25 vanos
- Location: Klaipeda
Re: [All] lanzeronu / kebulo tampymas
nebedariau, nemaiso man. gera meistra sazininga rast sunku, o bet ko daryti nenoriu, jau geriau isvis nedaryti kai domejaus, tai niekas ten nieko nematuoja, patampytu, o kaip gautusi, taip gautusi. tai kam man to reikia ir dar uz pinigus nemazus...
vaziuoju ir vargo nematau bet sekanti karta jei tokia situacija butu, is karto daryciau kaip priklauso - vezciau tiesing, o veliau tik dazytojams ruosti ir dazyti, nes jei dazytojams duosi ir tiesing, nieko jie ten neistiesins, jiems svarbu kuo greiciau. nu zodziu, bardaku salis...
vaziuoju ir vargo nematau bet sekanti karta jei tokia situacija butu, is karto daryciau kaip priklauso - vezciau tiesing, o veliau tik dazytojams ruosti ir dazyti, nes jei dazytojams duosi ir tiesing, nieko jie ten neistiesins, jiems svarbu kuo greiciau. nu zodziu, bardaku salis...
Push the button