[All] Problema: lūžo varžtas ir liko kėbule
Moderators: zygasbmw, unguriux, stashas, aurimas
Forum rules
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
Kiekviena tema šioje skiltyje turi prasidėti automobilio kodu laužtiniuos skliaustuose (pvz.: [E30])
- Bonza
- Posts: 212
- Joined: 24 Jun 2006 08:39
- BMW: E39 528iA M52B28 97' Touring
- Location: Kaunas
- Contact:
[All] Problema: lūžo varžtas ir liko kėbule
Sveiki, atsitiko nelaimė, lūžo priekinis dešinės pusės traverso varžtas ir liko kėbule (gerai pripuvęs), jo išlindę iš kėbulo apie 3mm., ką daryti, kaip suprantu reikėtų kažką prie jo privirint ir bandyt išsukt, bet neturiu nei kempo nei svarkės, o mašina pažerta, t.y. be traverso, variklis ore, važiuoklė paleista, nu karočia mašina nepajudinama. Gal kas buvo susidūrę su tokia bėda ir gal ką patart galėtų, arba gal kas turi nešiojamą ( mažiuką) kempą ir galėtų kuo padėt, nes esu šiokioj tokioj depresijoj , važiuot norisi, o mašina rūko.
Tai va E30 iškeičiau į E32, gal suaugau
bandyk kaitinti, turetu padet, nzn kas lietuvoj galima nupirkt, bet cia in UK galima nusipirkt nebrangiai netgi halforde duju balionelis ir uzsisuka toks spec ant virsaus, ir gaunasi tokia melyna ugnis kaip autogenska, tik tiek kad ji neturi tokios temp, bet varztui issukt turetu uztekt, kitu variantu nzn
good luck
good luck
Deadmau5 - Brazil