Lukoshkinas BMW e30 m52
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Lukoshkinas BMW e30 m52
Na ka ir mano projektas jau i pabaiga
Pristatau jum savo grazuole e30, coupe 1988m gimimo. originali spalva delphin metalic, variklis m20b20...i mano rankas pateko pries du metus 2008 pavasari kai baiginejau 12 klase, e30 man senai buvo idealas, todel net nereikejo svarstyti koks turetu buti mano pirmasis automobilis, taigi viena diena kazkas uzvire galvoje ir pasiskolines pinigu bei jau tapacia diena isnarses skelbimus ir rades mano manymu geriausia varianta isigijau ja Seip viskas buvo stock, tik uzmauti R17 MiM ratukai, vaziavo tik ant duju...dziaugsmas greit pasibaige nes po menesio baigesi pinigai ir TA...buvo kilus mintis parduoti, taciau ta varianta atmeciau ir nusprendziau kad reikia prikelti ja naujam gyvenimui:) taigi prasidejo darbai. Del pinigu ir ziniu trukumo viskas judejo labai labai letai...viska dariau pats ir po menesio vaizdelis buvo nekoks, kruva varztu, besimetanciu detaliu bulgarke su dratiniu sepeciu rankose ir jokio supratimo kaip viska sutverti is naujo. Palaipsniui pamaciaukad nera vietu kur nereiketu kazko tvarkyti...supratau kad esu iklimpes i gilu Š:D Taciau buvau pilnas uzsidegimo ir po truputi viskas judejo i prieki Laimei viena diena kazkokiu budu narsydamas internete atradau BMWFAN.LT, tai man buwo didelis postumis i prieki, cia gavau daugybe informacijos, pamaciau kad yra daug bendraminciu Laikui begant atsirado ir siektiek pinigu po truputi pradejau pirkti naujas dalis, ruosti automobili dazymui. Pasirinkta buvo juoda spalva su trupuciu prieskoniu. Po siokios tokios pertraukos buvo nupirktas labai gyvas M52b25 motoras su b28 purkstukais m50 kolektorium ir dar biskuciu burtu 2009m rudeny buvo nugabentas pas Pawla kad butu ideta nauja sirdute
Atejus pavasariui dar buvo daug smulkmenu prie kuriu reikejo pasikrapstyti... Ir PAGALIAU viskas BAIGTA )))))))
Aisku dar yra ka patobulinti, bet po truputi jau galima judeti i gatve
Dabartine komplektacija:
Variklis:M52b25 buves e39 automatas
Ratai: R17 MiM ratai 7.5j prieki Bridgestone potenza 215/45, gale Dunlop SP SPORT 9090 225/45
Vaziuokle: visa naujai perrinkta, stiprinti sailentblokai, raudonos spiruokles, visi keturi geltoni bilstein amortizatoriai, sudetos galines diskines sakes, perrinkti suportai, nauji stabdziu diskai ir ATE kaladeles.
Vidus: Mtech didysis vairas, recaro sedynes, SCHROTH triju tasku tvirtinimo dirzai
Isore: galinis buferis mtech2 replica, rieger infinity replica priekine lupa, juodos lempos made by PAWLAZ
Kolkas dar nepravestas ''greicio laidas'' apsukos iki 5000rpm ir seip dar nelabai graziai dirba kazkas netaip su degimu...galbut jei sugalvosiu, kad verta vaziuosim i Vimota kad sureguliuotu kaip reikia o seip planuose dar daug visko artimiausiu metu zadu susideti rasporkes tiek prieki tiek gale, issprest problemas susijuses su varikliu ir galbut susideti lankus Kolkas dar neaiski automobilio paskirtis todel nieko nenoriu komentuoti dziaugiuos tuo kaip yra dabar nes visdelto issipilde ta mano svajone ir matau toki vaizda kokio ir norejau.
Didziulis dekui visiems kurie padejo, patare ir palaike !
Laukiu jusu nuomones ir patarimu.
Pristatau jum savo grazuole e30, coupe 1988m gimimo. originali spalva delphin metalic, variklis m20b20...i mano rankas pateko pries du metus 2008 pavasari kai baiginejau 12 klase, e30 man senai buvo idealas, todel net nereikejo svarstyti koks turetu buti mano pirmasis automobilis, taigi viena diena kazkas uzvire galvoje ir pasiskolines pinigu bei jau tapacia diena isnarses skelbimus ir rades mano manymu geriausia varianta isigijau ja Seip viskas buvo stock, tik uzmauti R17 MiM ratukai, vaziavo tik ant duju...dziaugsmas greit pasibaige nes po menesio baigesi pinigai ir TA...buvo kilus mintis parduoti, taciau ta varianta atmeciau ir nusprendziau kad reikia prikelti ja naujam gyvenimui:) taigi prasidejo darbai. Del pinigu ir ziniu trukumo viskas judejo labai labai letai...viska dariau pats ir po menesio vaizdelis buvo nekoks, kruva varztu, besimetanciu detaliu bulgarke su dratiniu sepeciu rankose ir jokio supratimo kaip viska sutverti is naujo. Palaipsniui pamaciaukad nera vietu kur nereiketu kazko tvarkyti...supratau kad esu iklimpes i gilu Š:D Taciau buvau pilnas uzsidegimo ir po truputi viskas judejo i prieki Laimei viena diena kazkokiu budu narsydamas internete atradau BMWFAN.LT, tai man buwo didelis postumis i prieki, cia gavau daugybe informacijos, pamaciau kad yra daug bendraminciu Laikui begant atsirado ir siektiek pinigu po truputi pradejau pirkti naujas dalis, ruosti automobili dazymui. Pasirinkta buvo juoda spalva su trupuciu prieskoniu. Po siokios tokios pertraukos buvo nupirktas labai gyvas M52b25 motoras su b28 purkstukais m50 kolektorium ir dar biskuciu burtu 2009m rudeny buvo nugabentas pas Pawla kad butu ideta nauja sirdute
Atejus pavasariui dar buvo daug smulkmenu prie kuriu reikejo pasikrapstyti... Ir PAGALIAU viskas BAIGTA )))))))
Aisku dar yra ka patobulinti, bet po truputi jau galima judeti i gatve
Dabartine komplektacija:
Variklis:M52b25 buves e39 automatas
Ratai: R17 MiM ratai 7.5j prieki Bridgestone potenza 215/45, gale Dunlop SP SPORT 9090 225/45
Vaziuokle: visa naujai perrinkta, stiprinti sailentblokai, raudonos spiruokles, visi keturi geltoni bilstein amortizatoriai, sudetos galines diskines sakes, perrinkti suportai, nauji stabdziu diskai ir ATE kaladeles.
Vidus: Mtech didysis vairas, recaro sedynes, SCHROTH triju tasku tvirtinimo dirzai
Isore: galinis buferis mtech2 replica, rieger infinity replica priekine lupa, juodos lempos made by PAWLAZ
Kolkas dar nepravestas ''greicio laidas'' apsukos iki 5000rpm ir seip dar nelabai graziai dirba kazkas netaip su degimu...galbut jei sugalvosiu, kad verta vaziuosim i Vimota kad sureguliuotu kaip reikia o seip planuose dar daug visko artimiausiu metu zadu susideti rasporkes tiek prieki tiek gale, issprest problemas susijuses su varikliu ir galbut susideti lankus Kolkas dar neaiski automobilio paskirtis todel nieko nenoriu komentuoti dziaugiuos tuo kaip yra dabar nes visdelto issipilde ta mano svajone ir matau toki vaizda kokio ir norejau.
Didziulis dekui visiems kurie padejo, patare ir palaike !
Laukiu jusu nuomones ir patarimu.
Last edited by Lukoshkinas on 02 Jul 2010 00:49, edited 1 time in total.
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
Man kazkaip atrodo,jei priekis biski zemiau butu geriau atrodytu...arba tada gala kelt bet galas graziai atrodo,reiskias reikia prieki leist zemyn...O siaip tvarkingai tikrai atrodo.
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
m50 irgi buvo su vanosu ir be ...keksas wrote:noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50
e30 '90 320i --> 325i ex
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
keksas wrote:noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50
Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas
P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar..
Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
tas tai jo bet dabar dar yra svarbesiu dalyku, beto kol dar visiskai nenusprendziau kam bus naudojamas auto, nenoriu nei kelt galo nei leist priekio, kad paskui nereiktu visko atvirksciai daryt...andriuza wrote:Man kazkaip atrodo,jei priekis biski zemiau butu geriau atrodytu...arba tada gala kelt bet galas graziai atrodo,reiskias reikia prieki leist zemyn...O siaip tvarkingai tikrai atrodo.
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.Lukoshkinas wrote:Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas
P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar..
Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
Siurblys darbiniam turetu kelt 4.0-4.5bar ,tai pirmuciausia cia bus beda.Toliau dejais m50 kolika,pasitikrink ar viskas istikro tvarkoi ar tvarkingai uzdejai ar nesiurbia kur oro, kiek ten teisingai viska surinkai purkstukus tarpines ir t.t..
kazkaip labai itartina.
kazkaip labai itartina.
- EXvaldelis
- Posts: 2406
- Joined: 12 Nov 2007 01:15
- BMW: E36 EVO - 530d Sport
- Location: Dublinas
- Contact:
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
EdgaBMW wrote: tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis
Edga,truputi nusisnekejai. Tai M50B25 ir M52B28 tik 1 AG skirtumas o valina tai skirtingai .Taip ,kad tie motorai valina vienodai,tavo mineti,net gamintojas duoda vienoda laika nuo 0 iki 100.Nes M52B25 kaip ir B28 torkas didesnis.
MOTOR CONFIDENCE
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
Idemiai perskaityk, motoras is e39, m52b25 (ale 523 modelis)
Is patikimu saltiniu: Maks. galia 125 kW (170 AG) prie 5500 aps/min
Maks. sukimo momentas 245 N·m prie 3500 aps/min
Is patikimu saltiniu: Maks. galia 125 kW (170 AG) prie 5500 aps/min
Maks. sukimo momentas 245 N·m prie 3500 aps/min
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
EdgaBMW wrote:tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.Lukoshkinas wrote:Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas
P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar..
Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis
Edga zinau kaip m52 vaziuot turi, o cia tas kw skaicius pagal gamintoja tai isvis lempa...pastatyk db e36 m52b25 ir e36 m50b25, ar labai didelis skirtumas bus? o jei dar m52 uzdet m50 kolika tai praktiskai eitu lygiai...tai kur tas 21ag skirtumas?ka jau galbet apie m50b25 ir m52b28...skirtumas 1kw................no comments
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
drona wrote:Idemiai perskaityk, motoras is e39, m52b25 (ale 523 modelis)
Is patikimu saltiniu: Maks. galia 125 kW (170 AG) prie 5500 aps/min
Maks. sukimo momentas 245 N·m prie 3500 aps/min
mintis kur?
- KarolisBMW
- Posts: 255
- Joined: 06 Jan 2008 18:14
- BMW: 530d
- Location: Kaunas
-
- Posts: 399
- Joined: 05 Sep 2007 23:51
- BMW: e trim ir e twenty eight
- Location: Birzingrad-Rubliovka
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
su koliku ir kompu turi valintKarolisBMW wrote:mintis ta kad tavo nevalins taip kaip m50b25
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
Kas tas su biskuciu burtu? kas per burtai?
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.
-
- Posts: 1350
- Joined: 26 Feb 2006 20:23
- BMW: E30 318is, E36 318is
- Location: VNO
- Contact:
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
Biski neikirtau prie ko tas anglies filtras ir performance?bummer333 wrote:keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
temos autorius manau turejo omeny kuro filtra , o ne anglies
e30 '90 320i --> 325i ex
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds
- Lukoshkinas
- Posts: 136
- Joined: 03 Jul 2008 23:27
- BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
- Location: Kaunas
Re: Lukoshkinas BMW e30 m52
bummer333 wrote:keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.
dekui uz minty bandysiu ziureti...
romkasponka: tas kur stovi prie galinio rato, vairuotojo pusej, lygtais taip vadinasi ar ne? logiska kad jeigu uzsikises tai per ji galbut nesukelia spaudimo siurblys