Lukoshkinas BMW e30 m52

Moderators: AndriuxaBMW, Salis

Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais

Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 02 Jul 2010 00:34

Na ka ir mano projektas jau i pabaiga :)

Pristatau jum savo grazuole :) e30, coupe 1988m gimimo. originali spalva delphin metalic, variklis m20b20...i mano rankas pateko pries du metus 2008 pavasari kai baiginejau 12 klase, e30 man senai buvo idealas, todel net nereikejo svarstyti koks turetu buti mano pirmasis automobilis, taigi viena diena kazkas uzvire galvoje ir pasiskolines pinigu bei jau tapacia diena isnarses skelbimus ir rades mano manymu geriausia varianta isigijau ja ;) Seip viskas buvo stock, tik uzmauti R17 MiM ratukai, vaziavo tik ant duju...dziaugsmas greit pasibaige nes po menesio baigesi pinigai ir TA...buvo kilus mintis parduoti, taciau ta varianta atmeciau ir nusprendziau kad reikia prikelti ja naujam gyvenimui:) taigi prasidejo darbai. Del pinigu ir ziniu trukumo viskas judejo labai labai letai...viska dariau pats ir po menesio vaizdelis buvo nekoks, kruva varztu, besimetanciu detaliu bulgarke su dratiniu sepeciu rankose ir jokio supratimo kaip viska sutverti is naujo. Palaipsniui pamaciaukad nera vietu kur nereiketu kazko tvarkyti...supratau kad esu iklimpes i gilu Š:D Taciau buvau pilnas uzsidegimo ir po truputi viskas judejo i prieki :) Laimei viena diena kazkokiu budu narsydamas internete atradau BMWFAN.LT, tai man buwo didelis postumis i prieki, cia gavau daugybe informacijos, pamaciau kad yra daug bendraminciu :) Laikui begant atsirado ir siektiek pinigu po truputi pradejau pirkti naujas dalis, ruosti automobili dazymui. Pasirinkta buvo juoda spalva su trupuciu prieskoniu. Po siokios tokios pertraukos buvo nupirktas labai gyvas M52b25 motoras su b28 purkstukais m50 kolektorium ir dar biskuciu burtu :) 2009m rudeny buvo nugabentas pas Pawla kad butu ideta nauja sirdute :)
Atejus pavasariui dar buvo daug smulkmenu prie kuriu reikejo pasikrapstyti... Ir PAGALIAU viskas BAIGTA :))))))))) :fan :fan :fan

Aisku dar yra ka patobulinti, bet po truputi jau galima judeti i gatve :)

Dabartine komplektacija:
Variklis:M52b25 buves e39 automatas
Ratai: R17 MiM ratai 7.5j prieki Bridgestone potenza 215/45, gale Dunlop SP SPORT 9090 225/45
Vaziuokle: visa naujai perrinkta, stiprinti sailentblokai, raudonos spiruokles, visi keturi geltoni bilstein amortizatoriai, sudetos galines diskines sakes, perrinkti suportai, nauji stabdziu diskai ir ATE kaladeles.
Vidus: Mtech didysis vairas, recaro sedynes, SCHROTH triju tasku tvirtinimo dirzai
Isore: galinis buferis mtech2 replica, rieger infinity replica priekine lupa, juodos lempos made by PAWLAZ

Kolkas dar nepravestas ''greicio laidas'' apsukos iki 5000rpm ir seip dar nelabai graziai dirba kazkas netaip su degimu...galbut jei sugalvosiu, kad verta vaziuosim i Vimota kad sureguliuotu kaip reikia :alc o seip planuose dar daug visko artimiausiu metu zadu susideti rasporkes tiek prieki tiek gale, issprest problemas susijuses su varikliu ir galbut susideti lankus :) Kolkas dar neaiski automobilio paskirtis todel nieko nenoriu komentuoti :) dziaugiuos tuo kaip yra dabar nes visdelto issipilde ta mano svajone ir matau toki vaizda kokio ir norejau.

Didziulis dekui visiems kurie padejo, patare ir palaike :)!

Laukiu jusu nuomones ir patarimu.
Attachments
100B5691.JPG
100_57255.jpg
100_5735.JPG
100_5738.JPG
100_5731.JPG
100_5730.JPG
100_5728.JPG
100_5727.JPG
100_5724.JPG
100_5722.JPG
100_5679.JPG
100_5676.JPG
100_572.jpg
Last edited by Lukoshkinas on 02 Jul 2010 00:49, edited 1 time in total.

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 02 Jul 2010 00:44


User avatar
andriuza
Posts: 192
Joined: 10 Oct 2008 01:20
BMW: R19 1.8 16V
Location: Kaunas
Contact:

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by andriuza » 02 Jul 2010 23:55

Man kazkaip atrodo,jei priekis biski zemiau butu geriau atrodytu...arba tada gala kelt :) bet galas graziai atrodo,reiskias reikia prieki leist zemyn...O siaip tvarkingai tikrai atrodo.

User avatar
keksas
Posts: 423
Joined: 30 Aug 2008 00:05
BMW: E36 328i turbo
Location: Uk
Contact:

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by keksas » 03 Jul 2010 01:11

noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50 :)

User avatar
WaLaZ
Posts: 194
Joined: 05 Mar 2006 22:20
BMW: e36 325i
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by WaLaZ » 03 Jul 2010 17:11

keksas wrote:noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50 :)
m50 irgi buvo su vanosu ir be ...
e30 '90 320i --> 325i ex
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 03 Jul 2010 17:20

keksas wrote:noreciau suzinoti kodel buvo nuspresta deti m52 varikly o ne m50 ba kiek zn m52 varikliai jai juos daugiau pavaikai pradeda vanusai triuksmauti ir ju remontas yra brangesnis nei m50 :)

Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas :)


P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit :vis
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar.. :kar

Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but :) sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 03 Jul 2010 17:23

andriuza wrote:Man kazkaip atrodo,jei priekis biski zemiau butu geriau atrodytu...arba tada gala kelt :) bet galas graziai atrodo,reiskias reikia prieki leist zemyn...O siaip tvarkingai tikrai atrodo.
tas tai jo bet dabar dar yra svarbesiu dalyku, beto kol dar visiskai nenusprendziau kam bus naudojamas auto, nenoriu nei kelt galo nei leist priekio, kad paskui nereiktu visko atvirksciai daryt...

EdgaBMW
Posts: 2543
Joined: 03 May 2006 11:03
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by EdgaBMW » 03 Jul 2010 18:32

Lukoshkinas wrote:Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas :)


P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit :vis
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar.. :kar

Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but :) sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................
tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis

User avatar
rolka BMW
Posts: 281
Joined: 26 Jan 2008 16:00
BMW: e36 e30
Location: Panevezys

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by rolka BMW » 03 Jul 2010 19:18

Siurblys darbiniam turetu kelt 4.0-4.5bar ,tai pirmuciausia cia bus beda.Toliau dejais m50 kolika,pasitikrink ar viskas istikro tvarkoi ar tvarkingai uzdejai ar nesiurbia kur oro, kiek ten teisingai viska surinkai purkstukus tarpines ir t.t..
kazkaip labai itartina.

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: 12 Nov 2007 01:15
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by EXvaldelis » 03 Jul 2010 21:27

EdgaBMW wrote: tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis

Edga,truputi nusisnekejai. Tai M50B25 ir M52B28 tik 1 AG skirtumas o valina tai skirtingai .Taip ,kad tie motorai valina vienodai,tavo mineti,net gamintojas duoda vienoda laika nuo 0 iki 100.Nes M52B25 kaip ir B28 torkas didesnis.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
drona
Posts: 80
Joined: 11 Oct 2007 17:37
BMW: e36 Touring
Location: Vilnius

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by drona » 03 Jul 2010 22:17

Idemiai perskaityk, motoras is e39, m52b25 (ale 523 modelis)

Is patikimu saltiniu: Maks. galia 125 kW (170 AG) prie 5500 aps/min
Maks. sukimo momentas 245 N·m prie 3500 aps/min
Image

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 03 Jul 2010 22:35

EdgaBMW wrote:
Lukoshkinas wrote:Manau Ozas atsake i tavo klausima, beto variklio gyvumo ir kainos santykis buwo neblogas :)


P.s Snd Walaz pravede greicio laida, paskui buvom nuleke pas Cipa ieskojom galu kazko visai nevalit :vis
Abejones kelia kuro slegis, ant laisvu 2.5bar duodant gazo nukrenta iki 2.0bar.. :kar

Buvom sustoje su e30 m50 tai gavau kaip turi but :) sedau pats pralekt tai nera ka lygint m50 daug smagesnis...
bandysiu pasikeist anglies filtra, 100metu turbut nekeistas gal delto nesukelia siurblys slegio...seip kartais kaip jam uzeina tai nuo 5rpm pradeda valit taip kaip turetu, kartais nei nuo 5rpm nevalina, kazkokia mistika.................
tai ir turejai gaut, nes pas m50 141kw, o pas tave 125kw.
O siaip tai si m52b25 variklis yra vienas is ekonomiskiausiu bmw to meto varikliu. Todel kazkokio stebuklo galios atzvilgiu is jo nereikia tiketis

Edga zinau kaip m52 vaziuot turi, o cia tas kw skaicius pagal gamintoja tai isvis lempa...pastatyk db e36 m52b25 ir e36 m50b25, ar labai didelis skirtumas bus? o jei dar m52 uzdet m50 kolika tai praktiskai eitu lygiai...tai kur tas 21ag skirtumas?ka jau galbet apie m50b25 ir m52b28...skirtumas 1kw................no comments :)

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 03 Jul 2010 22:36

drona wrote:Idemiai perskaityk, motoras is e39, m52b25 (ale 523 modelis)

Is patikimu saltiniu: Maks. galia 125 kW (170 AG) prie 5500 aps/min
Maks. sukimo momentas 245 N·m prie 3500 aps/min

mintis kur?

User avatar
KarolisBMW
Posts: 255
Joined: 06 Jan 2008 18:14
BMW: 530d
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by KarolisBMW » 03 Jul 2010 23:00

mintis ta kad tavo nevalins taip kaip m50b25
BMW

vokietis
Posts: 399
Joined: 05 Sep 2007 23:51
BMW: e trim ir e twenty eight
Location: Birzingrad-Rubliovka

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by vokietis » 04 Jul 2010 00:47

KarolisBMW wrote:mintis ta kad tavo nevalins taip kaip m50b25
su koliku ir kompu turi valint
Image

User avatar
rolka BMW
Posts: 281
Joined: 26 Jan 2008 16:00
BMW: e36 e30
Location: Panevezys

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by rolka BMW » 04 Jul 2010 11:41

Kas tas su biskuciu burtu? kas per burtai?

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Andrius S. » 04 Jul 2010 11:49

keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.

romkasponka
Posts: 1350
Joined: 26 Feb 2006 20:23
BMW: E30 318is, E36 318is
Location: VNO
Contact:

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by romkasponka » 04 Jul 2010 12:37

bummer333 wrote:keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.
Biski neikirtau prie ko tas anglies filtras ir performance?
E30 318is
E36 318is
E83 3,0d
romkasponka
http://www.greitiems.lt
http://romkasponka.autogidas.lt/

User avatar
WaLaZ
Posts: 194
Joined: 05 Mar 2006 22:20
BMW: e36 325i
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by WaLaZ » 04 Jul 2010 12:54

temos autorius manau turejo omeny kuro filtra , o ne anglies
e30 '90 320i --> 325i ex
e36 '97 320i --> 325i ex
e39 '99 525tds

User avatar
Lukoshkinas
Posts: 136
Joined: 03 Jul 2008 23:27
BMW: E30 coupe m52b25 vaziuoja!!!
Location: Kaunas

Re: Lukoshkinas BMW e30 m52

Post by Lukoshkinas » 04 Jul 2010 13:36

bummer333 wrote:keisk kuro slegio reguliatoriu. nes pas mane tas pats m50b25 stovi, su m50 koliku, veleneliais, davikliais ir kompu, buvo nusproges kuro slegio daviklis, prisukau ant stendo tik 160ag ir 190nm. apsukos lenkes labai sunkiai, o nuo 4,5rmp nebevalindavo, net uzgesdavo gaza atleidus ir jungiant kita begi, visi sake, kad siurbliukas, bet pakeiciau visa reila su reguliatorium ir masina atsigavo,, atsirado trauka, apsukos lenkiasi puikiausiai.
tai ieskok bedu ir tu ten. o tas anglies filtras tai tau nieko nepades, neverta net keist.

dekui uz minty bandysiu ziureti...


romkasponka: tas kur stovi prie galinio rato, vairuotojo pusej, lygtais taip vadinasi ar ne? logiska kad jeigu uzsikises tai per ji galbut nesukelia spaudimo siurblys

Post Reply