Page 1 of 1

TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 07 May 2015 02:13
by TomD1
Sveiki, galvojau galvojau ir sugalvojau įkelti savo temą čia.
* Taigi taip gavosi, kad įgyvendinau savo nuo vaikystės turėtą svajonę ir nusipirkau sau bmw e30 kėbulą (beliko tik surinkt :D). Kėbulas gan padorios būklės, pervirintas (nors tas pervirinimas nelabai kokybiškas).
* Originaliai, pagal dokumentus, kėbulas buvo su 1.6 motoru. Šiuo momentu garaže guli m52tub28 dual vanos swapas.
* Kėbulo dugnas šiuo metu yra išsmaluotas, važiuoklė visa renkama po truputį, valoma dažoma ir t.t.

suprantu, kad tai kovinis automobilis, tačiau pats esu gan kruopštus žmogus todėl stengiuosi viską sau darytis gražiai :)

* Salonas ir variklio skyrius išdažytas raudonai.
* Priekinė važiuoklė:
* Poliuretaniniai ekscentriniai sailentai
* BMW E46 Msport šakės
* BMW E36 vairo kolonėlė
* BMW E46 330ci stabdžių diskai ir suportai, stebulės

* Galas:
* E30 tiltas su kapraloniniais sailentais
* Diskinės 4x100 šakės
* Poliuretanas šakėse

* Salonas:
* No name lopšys
* Schroth saugos diržai


yra ir krūva detalių, kurių trūksta, kad automobilis stovėtų ant ratų ir riedėtų.


Nuotraukos:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Kolkas tiek, stengsiuos papildyti šią tema kai tik kas nors atsinaujins :)
Priimu kritiką, patarimus ir įdėjas :)

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 22 May 2015 13:02
by TomD1
per savaitgalį išgumuotas dugnas, sudėtas galinis tiltas, surinkta priekinė važiuoklė, visi šarnyrai ir veržlės iš naujo persriegtos. Virintos ir trumpintos 1,5cm stupicos. Išsukimas didesnis nei stock. Galima buvo trumpint ir daugiau bet pradžiai užteks :)

foto kaip stovi ratas, dar berods truputį galima buvo pasukt prieš darant nuotrauką. bet plius minus taip:
Image

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 23 May 2015 00:09
by Tadela
O cia kas sprendimas gale 4x100 o prieki 5x120?
Isvirtimo ploksteles dejai?

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 23 May 2015 12:14
by TomD1
kadangi biudžetas menkokas tai nusprendžiau gale pasilikt su 4x100 vaziuokle kolkas dėl pigesnių ratų. ateity gal susidėsiu kompakto šakes. o prieki 5x120 nes gavau nebrangiai visa e46 važiuokle tai taip ir gavosi.
gale tiltas kolkas nesireguliuoja. pilnas stock :) priekis taip pat be reguliuojamų atraminių :)

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 26 May 2015 09:11
by JayT
Patarimas: nusipirk kompakto bugnines sakes ir iskart pasidaryk isvirtimo/suvedimo reguliavima. Sakes pigios, bendroje sumoje nesigaus brangu, o rezultatas bus tikrai juntamas - 5x120 ratu pilna uz aliumo kaina, istiesinus ratus tapsi greitesnis ir padangos devesis normaliai, o bugnai veikia taip pat gerai kaip ir diskai (drifte, kur nestabdai nuolat) ;)

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 26 May 2015 11:16
by TomD1
sunku pasidaryt ta isvirtima suvedima ? :)

anyway isvaziavo pirma kart is garazo, po ilgo poilsio :)
Image

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 26 May 2015 12:17
by JayT
Ploksteles pas frezuotoja galima issidrozt arba irp.lt, ir e39 suvedimo reguliavimo varztai is sroto. Info pilna internete - pasidomek

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 18 Jun 2015 19:36
by TomD1
taigi, toliau vyksta detaliu kaupimas ir gaminimas :)

nupirkta:
Wilwood 0,625 cilindriukas
verstos odos vairas su stebule

pradeta vesti stabdziu slangutes
pagamintos kapralonines pagalves, ziuresim kaip laikys

Image
Image
Image

Re: TomD1 BMW E30 328 Drift

Posted: 02 Nov 2015 13:55
by TomD1
Sveiki, praejo labai nemazai laiko.
Detalu aprasyma pateiksiu veliau. Automobilis vaziuoja kolkas be priekaistu :)


Image


jeigu rodys:

Pirmam test drive nerodė greičio todėl važiavau ant avarinio rėžimo
https://www.facebook.com/TomTDI/videos/ ... =3&theater