Na po keliones i UK ir visu darbu ten padarytu jau praejo keleta dienu,viskas susigulejo,video bei foto medziaga sutvarkyta ir uploudinta,todel galima padaryti sioky toky apibendrinima.
Pradesiu nuo plano,koks buvo pries pajudant-is Airijos isvaziuot sekmadienio vakare,per nakty nusigaut iki Geoff Steel racing,ir ryte priduot jiem auto Schriku instaliacijai.Tada pirmadienio vakare,su naujais kamsais lekt iki Evolve mapinimui.Na o po to namo i Airija.Planas neblogas,toks be streso,bet kaip zinia taip niekada sklandzia viskas neina.Prasidejo viskas gerai pirmadieny jau 5 ryto buvau prie GS laukiau kol susirinks chebra i darba.Susirinko labai punktualiai net gi anksciau preis astuonias,ir is karto pradejo dirbti prei maniskio-zodziu no bullshit atitude.Viskas ejosi labai pagal plana,apie 3 valanda jau buvo daromas voztuvu tarpeliu reguliavimas,zodziu labai nedaug liko iki pabaigos.Taciau kaip ir sakaiu planai tam kad juos griaut,uzdejus veleneliu dangtely buvo pabandyta uzkurt taciau nieko-kurtis nenorejo,patikrinam zvake-nera kibirksties.dar valanda bandem susigaudyt kas nutiko,taciau nieko blogo neradom.O garazas jau uzsidarineja,nes atejo penkta valanda.Planas griuna,todel teko susirast viesbuty pasilkt netoliese.Ryte buvo per naujo patikrintas timingas,patikrinti bei visi sencoriai,ir uzsikure-nei is sio nei is to.Valio galima judet toliau.
Keletas foto is Geoff Steel garaziuko:
Pirmas variklio uzkurimas su Schrick veleneliais
http://www.youtube.com/watch?v=yGoKEYGOUmE
Keletas valandu kelyje,prasukta 320d sankaba
,ir auto traukinys jau Evolve kieme.Ilgai nelaukiant susipazinam su visa saika sioje firmeleje,atsigeriam arbatos ir kimbam i darba.Mke uzvaroma ant Roling Roudo pririsama,pasijungiam loptopa prie ECU,padarom pirmus chekus.Surandam kad inlet air temperature out of range.Suinstalinu bei pajungiu nauja temperaturiny,jis sukalibruojamas.Toliau bandom keist Vanos parametrus,viskas veikia.Taciau ar loptopas,ar softwaras ar CAN adapteris pradeda grybaut,kuo toliau tuo daznaiu nutruksta rysys tarp ECU bei loptopo.Ir galaiusiai irasant nauja,updeitinta programa rysys dingsta ir visiskai neprisijungia.Situacija depresiska,auto ant roling rodo,nesikuriai,kompas numires.SAL'as mane ikalbineja mest
lauk programuojama kompa ir det atgal standartiny BMW ECU.Viskas skamba labai gerai,bet siek tiek per velu,ech kad jis butu man tai pasakes pries 1,5 metu
.Bet tada dar niekas nemokejo is S54 kompo isimt EWS,ABS bei kitu labai svarbiu duomenu,su kuriasi konversija budavo praktiskai neimanoma.
Na yra kaip yra,sunkai uzstumam Mke ant tralo ir ruosiames kelionei pas McPaju bei Guty,reikai juos aplankyt
Keletas foto is Evolve
Video kaip mke varoma ant RR
http://www.youtube.com/watch?v=504pq5xCKpU
Na ka gerai pasisedejom su forumieciais ir is pat ryto vel i kelione.Sikart nusprendziau aplankyt ta kontora kuri dare mano programuojama kompa bei modino laidyna.Vel apie 3 valandas kelyje,ir preis vidurdieny as jau ten.Simonas manes jau lauke,nes as su juo kalbejau dar vakar,isemem kompa ir jis pradejo dirbt prei jo.O as tuo metu apziurinejau,e36 M3 su S54 motoro konversija-grazia padarytas modeliukas,labai tvarkingas ir dar kairevairis.Na mano ECU buvo padaryta labai greitai,priejom prei isvados kad uzlinko CAN-usb jungtis kuri ir itakojo kompo kresinima.Simonas dave naujo tipo can jungty bei irase nauja S54 programa-is to matyto e36.Taip pat kol buvo prisijunges prei ECU sukalibravo temperaturiny sencoriu,bei liamda.Variklis pradejo dirbt geriau nei kada nors man buvo dirbes.As vel laimingas
Keletas foto is Specialist Components ofiso
[url]
http://images44.fotki.com/v1488/photos/ ... 759-vi.jpg[/img]
Auto vel dirba geriau nei kada nors dirbus,statau satnava link kelto,6 valandos kelio
o keltas tik uz 12 valandu-ka veikt kitas likusias?Saimonas minejo kad yra vienas biciukas labai geras maperis(ex COSWORTH darbuotojas) kuris dirba su ju SC ECU,bet duodamas man jo kontaktus minejo kad jis labai uzsiemes taip kad sansu kad priims siandien minimaliai.Bet as jam skambinu,ir po keleto minuciu pokalbio jis mane priima,morale vel auksta-stacia galva lekiu ten.Prei Tour De Force dirbtuviu bunu aisku per anksti-nei taremes-bet luktelsiu vietoj.Kol as laukiu and RR yra mapinamas Lotus track dejinis bolidas.
Atejo ir mkes eile,pririsa prasuka ant stendo,is zvilgsnio matau kad kazkas negerai.Pasikviecia prie monitoriaus ir asikinames what a fuck yra,BHP bei TORQUE kreives idealios,jokiu suoliu ar duobiu,idealai atkartojancios jau modinto S54 taciau jos nepakankamai aukstos,ir tai beveik visam sukiu diapazone.Tiesa iki 3000rpm jos vienodos bet jau nuo tu apsuku mano kreives kyla daug maziau.Vienu zodziu mistika tesiasi,back to drawing board ieskosim problemu.Galimos problemos tokios:nepakankamas kuro slegis,valikai prastai isstatyti(kuo abejoju-nes kontora tikrai rimta dare),arba kazkas rimto su paciu varikliu.
Tiek mano klaidziojimu po UK ir Performaco ieskojimu.
P.S Gryzes i Airija pirma karta pravaziavau su esamu setupu,nezinau ka ten kreives ant to roling rodo rode bet sitas aparatas valit :shock: ,ir ypac jauciasi veleneliu darbas,po 5000rpm iki pat redlino siuo metu 8100 trauka afigiena.
Foto is Tour De Force
Video and roling rodo:
http://www.youtube.com/watch?v=Fvvovih3WF4
http://www.youtube.com/watch?v=R81ee4anUpM
http://www.youtube.com/watch?v=EJOtc8cc7PE
Visos keliones foto cia
http://public.fotki.com/otto325/3/m3/my ... nttrip-to/