Re: otto e36M3,e36t,e46t, NEW e46-M3 supercharged
Posted: 26 Nov 2011 23:45
Ok atejo ir otto
truputy offtopic,moderai manau supras
pirma tai galiu pasakyt kad vel track day dienele tikrai nusisekus,is pradziu buvo lietaus o veliau trasa pradziuvo gan neblogai,ir tai buvo tikrai ideali diena susipazinimui su nauja auto trasoje,nes is pradziu reikejo laikyt ta e46 tarp trasos atboiniku-kartais neuztekdavo ir tiek,todel teko pakabint ir zoles ,ir netgi apsisukt-ko nebuvo kokius 3 metus iseiles su e36 .Bet dienai einant i pabaiga,gerejant trasos kokybei,ir-aisku didejantis mano pasitikejimas siuo auto leido man ivezti salyginai nebloga laika 2.06,7(geriausias mano laikas su e36 2.04,6 su panasaus lygio padangom ir ant panasios trasos)
Ok dabar apie paty auto,pirma tai yra nerealus aparatas,kaip jis atrodo,kaip konfortiskai vaziuoja,kaip stabdo,kaip panos i ji reaguoja -nerealu.Ir day to day driving tai yra tikrai labai geras kompromisas tarp luxury ir speed,o autostrados tai visiskai jo stichija,manau visa diena jis gali sedet ant 240+km/h ir tikrai nepavarktum nei tu nei gelezis,ir manau ne viena brangesne auto nuleistum ant zemes.
TRASA-kita medalio puse-e46 M3 svoris perdidelis kad kazka gero padaryt trasoje,net gi tikrai geros road padangos,KWv3,H&R stabilyzai to negali uzglaistyti.Visa diena as jauciau tuos +300kg(lyginant su e36M3),net gi papildomi ag ir NM neistaiso BMW kliaidu padarytu nutukinant e46-taip ji yra nutukus kiaule .Aisku Modello trasos specifika yra tokia kad BIG power cars neturi tokio didelio pranasumo pries gerai subalancuotas skarbonkes.
Isvada e46 M3(ar su SC ar ne) yra labai grazi automasina,tikrai man ji patinka,taciau tas SC tikrai eis ant e36,nes e36 rules the world tonight (i sveikata,Captain Morgan + Pepsi is good )
truputy offtopic,moderai manau supras
pirma tai galiu pasakyt kad vel track day dienele tikrai nusisekus,is pradziu buvo lietaus o veliau trasa pradziuvo gan neblogai,ir tai buvo tikrai ideali diena susipazinimui su nauja auto trasoje,nes is pradziu reikejo laikyt ta e46 tarp trasos atboiniku-kartais neuztekdavo ir tiek,todel teko pakabint ir zoles ,ir netgi apsisukt-ko nebuvo kokius 3 metus iseiles su e36 .Bet dienai einant i pabaiga,gerejant trasos kokybei,ir-aisku didejantis mano pasitikejimas siuo auto leido man ivezti salyginai nebloga laika 2.06,7(geriausias mano laikas su e36 2.04,6 su panasaus lygio padangom ir ant panasios trasos)
Ok dabar apie paty auto,pirma tai yra nerealus aparatas,kaip jis atrodo,kaip konfortiskai vaziuoja,kaip stabdo,kaip panos i ji reaguoja -nerealu.Ir day to day driving tai yra tikrai labai geras kompromisas tarp luxury ir speed,o autostrados tai visiskai jo stichija,manau visa diena jis gali sedet ant 240+km/h ir tikrai nepavarktum nei tu nei gelezis,ir manau ne viena brangesne auto nuleistum ant zemes.
TRASA-kita medalio puse-e46 M3 svoris perdidelis kad kazka gero padaryt trasoje,net gi tikrai geros road padangos,KWv3,H&R stabilyzai to negali uzglaistyti.Visa diena as jauciau tuos +300kg(lyginant su e36M3),net gi papildomi ag ir NM neistaiso BMW kliaidu padarytu nutukinant e46-taip ji yra nutukus kiaule .Aisku Modello trasos specifika yra tokia kad BIG power cars neturi tokio didelio pranasumo pries gerai subalancuotas skarbonkes.
Isvada e46 M3(ar su SC ar ne) yra labai grazi automasina,tikrai man ji patinka,taciau tas SC tikrai eis ant e36,nes e36 rules the world tonight (i sveikata,Captain Morgan + Pepsi is good )