Pagaliau suradau laisva valandele,bei ikvepima,aprasyti apie savo naujaji pirkinuka e36 M3 sedana.Viena popeite darbe gerdami arbata vartem auto pardavimo puslapiukus ir netycia uztikau truputy musta M3 evo pardavimui-paskambinau ir ta vakara jau jis stovejo pas mane garaziuke.
Na darbo nusimate prie jo nemazai-taciau as turejau vizija kuria zut but noriu igivendint,ir toj mano vizijoj turejo buti tik sedanas ir butinai M3 ir aisku grazi spalva -puse vizijos igyvendinta tik nupirkus auto
Stai taip jis atrode skelbimo nuotraukose:
Sekancia diena jis buvo pakeltas ant keltuvo ir ziurim ka turim- o turim tikrai nemazai:priekinia bei galiniai reguliuojami Eibach stabilizatoriai,priekiniai stabdziu diskai grezioti bei raizyti,priekines kaladeles RedStuff,rudziu nera,ir sumusilmas i priekiny desiny kampa labai nezymus-reikia tik buferio,preikinio uso bei isorinio faros stiklo(net faros laikiklia nesuluze).Aisku radom ir blogu dalyku:laisva vairo kolonele,leidziantis difas,vienas duslintuvo bakelio braketas nuplyses,rankinis nelaikantis,bei problemos su elektra,netvarkingai veikiantcios galines faros,neveikentis centrinis,vidaus apsvietimas,signalizacija-ir dar visokiu anomaliju su elektra.
Pirmos apziuros fotkes:
Tada kol buvo pakeltas ant keltuvo islupau difa,ir kaip tycia turejau didelio difo 3,45 pora-todel ja ir idejau.TUretu truputy pagyvet nes standartinis evo perdavimas 3.23 yra gerokai per ilgas.Aisku buvo pakeisti visi trys rieboksliai,bei supiltas naujas LSD tepaliukas
Na o po to dar buvo pakeista vairo kolonele(didelis dekui Valdeliui),galinaii stabdziu vamzdukai,sutvarkytas rankinis,pakeistos galines kaladeles.Taip pat nupirktas preikinis buferis bei usas,tuo paciu nupirkau spidometra nes jis irgi buvo sugedes.Kai mechaniskai viskas buvo sutvarkyta emaiusi elektros-pradejau nuo galiniu faru.Issiardes pastebejau kad vienas laidas apsilydes,todel sekdamas ta laida ejau i preiky ir radau kad po keleivio sedyne visa galine auto pravodke susilydziusi i viena didele kruva,todel nusprendziau iskirpti pazeistus laidus ir pakeisti juos kitas.Galiu tik tiek pasakyt kad nesu gyvenime tiek daug litaves,aisku gerai kad turejom 328 visa pravodke tai atsirinkau tu paciu spalvu laidus.Visas litavimas uztruko dvi dienas.
Kol kovojau su elektra-buvo isimtos sedynes ir vel gi teko pakovot kol jos vel atgavo savo gera isvaizda
Vienas is mano vizijos elementu-teisingi ratai.Originalus-kurie buvo ant Mkes patys graziausi(man)taciau nepakankamai platus.Todel originalius pardaviau ir vietoj ju nupirkau tokius pacius tik platesnius-8,5 preikis bei 10 galas.Isnesimai taip pat ydomus preikiniai et15 galas et13.
Na ka ratai uzdeti dabar galima jau ir arkas platint.Pirmiausiai jos buvo isvalcuotos,vidine sparnoskarda priplota prei isorines-taip padarant daugiau erdves padangai.Na o po to teko det truputuka spakliaus kad viska tvarkingai islygint(didelis dekui Doncei).Taip pat buvo nudazytas preikinis buferis bei usas.
Kita diena nugruntuoti sparnai bei bandyminis priekio uzdejimas-tarpu sugaudymui
Sia savaite vel jau nemazai padaryta,antradieny po darbo buvo nupustos arkos bei preikinis sparnas
Na o cia liko tik nulakuot:
Sekancia diena parejo ilgai lauktas siuntinukas:
O taip atrodo sumontavus siuos coilus
Keletas nauju foto po poliravimo
Daugiau cia
http://public.fotki.com/otto325/3/m3-sa ... page5.html
Siandien buvo pakeistas tepalas,tepalo filtras bei vanos filtriukas,ir taip pat instaliuotos CF ziaunos
Keletas foto is Roling Road dieneles
Keletas nauju-naktiniu foto.Taip pat matosi mano darbas su karbonine plevele aptraukta cventrine konsole bei pelenines
Keletas foto is Roling Road dieneles