Kol kas nebuvo aprasymo, todel aprasysiu kas jau pagaminta, sumontuota ir kas planuojama daryti, pirkti, montuoti.
Automobilis ruosiamas driftui
Kebulas : BMW e36 kupe, siek tiek ispjaustytas/sutvirtintas, sutvirtinti galinio tilto tvirtinimo varztai (planuojami lankai)
Jegaine: M73B54 v12 326Ag 5000aps/min ir 490Nm 3900aps/min (400Nm 1000aps/min :twisted: :twisted: V12 power) mazoka kaip tokiam big12=daug kaip e36 ,visiskai standartas, labai patikimas, , pigi eksplotacija, deforsuitas= lengvai keliasi arkliai.
pakankamai lengvas: m52 sveria 140kg (e36 328) , s50 sveria 152kg (e36 m3), musu dedamas variklis m73 sveria 150kg
http://www.bimmerforums.com/engine_faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tokie varikliai ejo tik i E38 750i/iL ir RR
S6S 420G 6 pavaru greiciu deze GETRAG perdaryta ir pritaikyta m73 varikliui, kuris gamintas tik su AT(automatine deze).Perdavimai: 4.23, 2.51, 1.67, 1.23, 1.00, 0.83 Tokios dezes ejo i v8 740 ir 540, M3 ir M5
Sankaba pradziai standartine su nauju feredo bei ivarza
Ismetimo sistema: kolikai standartiniai m73, visas duslintuvas custom ranku darbo, apvyniotas stiklo pluosto dirzu, galinis bakelis e46 M3 (manau teks dar ir rezonatoriu pora ideti), Katalizatoriai ismesti. (liko tiesioji nuo auto vidurio iki galinio bakelio)
Karteris: custom ranku darbo isdidinto tepalo turio (planuojam sausa)
Kardanas: is 2vnt e38 reduktoriu nusukom "flanshus" kardanui prisukti, supjausim du kardanus e38, rezultate kardano abu galai bus su labai didelem ir tvirtom granatom (siuo metu prie jo ir dirbame)
Variklio tvirtinimo ausys, traversas, dezes tvirtinimas, custom ranku darbo, tepimo/ ausinimo sistemos OEM BMW e38 750, aisku pritaikytos e36
Vaziuokle:KW variant 2 e46 koilai su reguliojamu kietumu , visi sarnyrai restauruoti "ant kieciausio"
galinis tiltas ant kapraloniniu sailenbloku. Priekines sakes custom ranku darbo su dideliu casteriu
Reduktorius: BMW e36 "didysis" LSD perrinktas su ivarza 3.07 perdavimas pradziai (jei nelaikys galvosim apie m3 e36) pusasiai e36 328 mechanikos LK=86MM/D=38MM
Stabdziai: prie ju kolkas nepriejau kolkas sudeti e36 328 286x22 ir276x19, turim e46 330i/d suportus ir diskus 325x25, bet pasitarus su nekuriais pagalvojau, kad bus slabnoki, planuojam e63 priekinius 348x30, galiniai liks e36 328. Palyginimui e46 m3 priekis 325x28 ir e46 m3 CSL 345x28, plius kad e63 st disku jau yra aftermarket pjaustytu= nebrangi eksplotacija.
Ratai: r18 Deep dish BBS syle OEM bmw e39 9 ir 10 coliu (kad tilptu stabdziai), ir kelios poros r17 galui (kad degtu :twisted: :twisted: ). Beje ratai vaziuoja "salia" del perdidelio ET, ziema reiks gaminti placius sparnus. Visame tame yra labai didelis privalumas, su tuo dideliu ET masina apsisuka beveik vietoje t. y. padidinau pasukamuma= statysim didesniu kampu.Taip pat ratai nebetrukdo naujoje vietoje perstatytam stabilizatoriui stovinciam kaip pas e30 (senojo vieta uzstoja karteris).
Elektra: visa "pravodke" nuo e38 750 , su ismestom nereikalingom grandim, zinoma kruva pritaikymu e36, kaip kad kompu deze po kapotu akumuliatoriaus vietoje. "Dacikai" tepalo slegiui, tepalo temperaturai ir krovimui