Page 1 of 1

audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 20 Jun 2008 17:15
by audriob
e36 coupe su m73 v12 5.4l varikliu ir 6 pavaru mechanine ! greiciu deze S6S 420G. Traversas perdarytas, vairo kolonele e36.
Artimiausiu metu planuojame pabaigti montuoti vandens radiatoriu su issipletimo bakeliu, vairo stiprintuvo radiatoriu, variklio tepalo ausinimo radiatoriu. Ismetimo gyvatynas. Kardanas.
Jei darbai vyks sklandziai (o turetu, nes dirba nuolatos meistras) idesiu daugiau foto
Laukciau ne klausimu, kas ir kaip, o patarimu. Aciu

Re: BMW E30 V12 350i

Posted: 01 Jul 2008 18:29
by audriob
Judam toliau: sutvarkytas visas priekis, perdaryti ir sustiprinti lonzeronai, radiatorius savo vietoje. Padejom ant zemes.Priekyje spyruokles nuo e36 328iA standartinio aukscio , kaip aukstis?????????????? Dzipas. Dar vienas itikinamas irodymas del svorio.

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 02 Jul 2008 13:29
by audriob
Stabdziu pusle e38 750, stabdziu diskus su suportais pradziai dedam priekyje e46 330, gale e36 328

Siandien stumiam ant duobes, bus foto is apacios.

Kolikai standartiniai, galvojau uzvesti tema apie kolikus, tai galima ir cia. Buvau sugalvojes, kad reik "gyvatynus" daryti. Panaudociau du gyvatynus nuo 523/528 e39, viena tik pritaikyti tereiktu, kita puse supjaustyti ir apsukti. Bet prisiskaiciau forumuose, kad darytis gyvatyna= paleisti arklius . :D Atseit reikia labai daug skaiciavimu ir panasiai. Gal kas patarsit, tuo klausimu.
Mano nuomone tokia: motoras m73 yra deforsuotas nes m73 5.4l=2*2.7l kaip ir 2vnt 2.5 l m20 ant vieno alkuninio siek tiek isdidinus turi. Standarte M73 turi450Nm/2=225Nm 326ag/2=163Ag tai kaip ir mazai 163ag ir 225Nm is 2.7l, ISVADA reik kaip minimum atlaisvinti ir ismetima ir isiurbima.
Aisku cia teoriniai samprotavimai.

Be to teko skaityti kad vienas zmogelis i e38 750iL isidejo mechanika, tai pries idejima prasuko dyno rado panasiai kaip standarte deklaruoja, o su mechanika apie 350ag ir apie 500Nm.
Dar esu skaites, kad nelendant i apacia is M73 pasidaro netoli 400ag ir 550Nm, aisku mums pilnai uztektu ir standarto, bet jei galima nesunkiai gauti daugiau, kodel gi ne??

P.S nuo 1000aps/min standartas "duoda" 400Nm , tam ir rupejo mums ideti ta v12 :D :D :D :D
Diskutuojam

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 04 Jul 2008 23:40
by audriob
sankaba su visa deze nuo 744 e38 S6S 420G, sankaba ne tokia kaip m5, tik deze tokia pat.
kiek radau info 420 reiskia kad laiko 420Nm, tikesimes laikys simtuku daugiau, ne dragsteri darom juk su MIKE THOMPSON'ais :kar

teko supjaustyti dvi dezes, kad pagamintume viena savo modeliui (e38 754i automata ir e38 744 mechanika)
siek tiek foto

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 22 Jul 2008 23:19
by audriob
kozucha suvirinom taip taip nupasakojo romasas. Galima buvo ir su koordinatinem staklem, bet kiek kalbejau su sportininkais, sake kad taip dare ir viskas ok. Po isdazymo kai sudesim ir pakursim, pradziai nedesim kardano ir "pradrosim" visais begiais ir aukstais sukiais, jei bus vibracija tai tik del dezes. Lupsim lauk ir ant koordinaciniu stakliu, jei nemus tai kardana ir test drive :D :D :D

gal kas tiksliai zinot m3 e36 kuom vaziuokle skiriasi nuo paprasto e36 kalba tik apie priekine vaziuokle?? sakes skiriasi, kaip del stupicu???
Klausiu todel kad jau laikas pirkti coiloverius o jie m3 ir paprasto skiriasi. Taip ir neaisku ar reikia mums tos m3 vaziuokles ar pvz tik priekiniu sakiu priekyje. Plius ir del sabdziu ar m3(315x28) geriau ar pradziai e46 330i(325x25), veliau persidaryti nuo e38 750 (334x32) , ar e65 745 (345x30) Is praktikos e46 m3 su CSL stabdziais (345x28 anglies pluosto) stoja taip kad tureciau nusikeikti, tikrai uztektu :D

be koilu ir vaziuokles nezinom koks bus masinos aukstis, kokius ratus galima uzdeti. pradziai galvojome r17, dabar ziuriu r18 didesnis ratu geru pasirinkimas, tik kaip bus su padangom driftinimui . Be to zadam deti juos su ET nuo 5,6,7 serijos (teks pusteleti iki GTR ziema :D :D :D )

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 04 Aug 2008 23:49
by audriob
visi pokyciai, padaryti kol atostogavau fotografijose.

uzsakiau paskutines sutvirtinimo dalis variklio ausim
toliau bandysim sujungti stabdzius, "imesim" pravodke ir bandysim ja pinti
Be to laikas imtis karterio turio atstatymo darbu.

kai ivykdysim siuos darbus, jau galima bus galvoti apie pirmaji uzvedima :kar

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 13 Aug 2008 19:06
by romasas
audrelis siandien isvis padare belekiek ir jau pamatem sviecianti skydeli :) aisku e38 skydelis rodo visas imanomas klaidas, bet degimas yra.

Image

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 23 Aug 2008 12:19
by audriob
Pagaliau baigineju "pravodke", sujungta viskas isskyrus el langus, kuriuos manau iveiksiu per pora dienu. Siaip viskas paruosta iki tiek, kad visiskai viskas veiks iki tol kol uzvesim ir bandysim pergudrauti ABS signalus einancius i variklio kompa .Kadangi musu e36 donoras 1991metu turi nepagydoma lyga su langu pakelejais, reiks sumontuoti pakelejus nuo 1995 m modelio, kurie yra patobulinti, tik kad daugiau laiduku palituoti reiks.

Visos virintos dalys atiduotos nudazyti milteliniu budu. Pagaminti sedyniu tvirtinimai. Uz kokios savaites darbo bus galima , konkreciau kalbetis apie pirmaji uzvedima. :alc :alc Iki jo reikia pasibaigti karteri.

Foto idesiu kai motoras stoves savo vietoje.

Blogiausia, kad dar nebeturime ratu. Turim nuziureje bet zmogelis nepasiraso nuimti juos :ouch

Re: Projektas: E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 05 Sep 2008 11:52
by audriob
atrestauruota sankaba, sudeta i vieta, uzmauta deze, visi kronsteinai nudazyti prisukti i savo vietas, motoras idetas i vieta.
pagaminti slangu sablonai tepalo filtro elementui. jungiami vairo stiprintuvo vamzdeliai ir gaminamas karteris.

Re: audriob E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 13 Oct 2008 21:29
by audriob
na gerai , papasakosiu daugiau apie musu projekta:
dirbame issijuose kasdien, bet jei parodyciau foto darbo nei nesimatytu :vis :vis
Nes visi dabartiniai darbai, kaip ir smulkme. Taigi ka padarem:
pritumpinta pavaru perjungimo "kulisa",
pagamintas ir uzdetas karteris, kuris pripiltas tepalo ir netgi neleidzia :D :D
patikrintos is sumontuotos visos spaudimines tepalo ir vairo stiprintuvo slangos
pajungtas kuras, primeistrautas kuro filtras
ivesti i salona stabdziu vamzdeliai rankiniui ir slegio reguliatoriui
ispjautas "zapaskes bliudas" ir pritaikytas galinis duslintuvo bakelis
sujungta visa "elektra po kapotu" generatorius , starteris sudeti visi kompiuteriai, holo davikliai ir t.t
Bandziau savaitgali pakurti, bet ko tai nesusirisa diagnostika su EML1 ir EML2 kompais. Pries tai prasiknisau visa savaite ieskodamas elektros schemu su EVS (imobilaizeriu), kol galiausiai issiaiskinau kad jis be EVS. Prisirisus prie pagrindinio variklio kompo DME rode tik EML kompu nematyma ir elektrinio "gazo " issiderinima. Taigi kaip ir ner labai blogai :kar :kar

Liko pergaminti vairo koloneles vamzdelius, pagaminti vieno is dirzu itempeja, ir galima bus surinkti prieki.
Vesiuosi pas elektrika ir ieskosim kur prapuole CAN tarp diagnostikos ir abieju EML.
Iki test drive liks ideti LSD reduktoriu, issimatavus pasiganminti kardana ir ivirinti pora metru ismetimo vamzdzio :ouch :ouch

Re: audriob E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 19 Oct 2008 14:00
by audriob
Kol kas nebuvo aprasymo, todel aprasysiu kas jau pagaminta, sumontuota ir kas planuojama daryti, pirkti, montuoti.
Automobilis ruosiamas driftui
Kebulas : BMW e36 kupe, siek tiek ispjaustytas/sutvirtintas, sutvirtinti galinio tilto tvirtinimo varztai (planuojami lankai)
Jegaine: M73B54 v12 326Ag 5000aps/min ir 490Nm 3900aps/min (400Nm 1000aps/min :twisted: :twisted: V12 power) mazoka kaip tokiam big12=daug kaip e36 ,visiskai standartas, labai patikimas, , pigi eksplotacija, deforsuitas= lengvai keliasi arkliai.
pakankamai lengvas: m52 sveria 140kg (e36 328) , s50 sveria 152kg (e36 m3), musu dedamas variklis m73 sveria 150kg
http://www.bimmerforums.com/engine_faq/" onclick="window.open(this.href);return false;
Tokie varikliai ejo tik i E38 750i/iL ir RR
S6S 420G 6 pavaru greiciu deze GETRAG perdaryta ir pritaikyta m73 varikliui, kuris gamintas tik su AT(automatine deze).Perdavimai: 4.23, 2.51, 1.67, 1.23, 1.00, 0.83 Tokios dezes ejo i v8 740 ir 540, M3 ir M5
Sankaba pradziai standartine su nauju feredo bei ivarza
Ismetimo sistema: kolikai standartiniai m73, visas duslintuvas custom ranku darbo, apvyniotas stiklo pluosto dirzu, galinis bakelis e46 M3 (manau teks dar ir rezonatoriu pora ideti), Katalizatoriai ismesti. (liko tiesioji nuo auto vidurio iki galinio bakelio)
Karteris: custom ranku darbo isdidinto tepalo turio (planuojam sausa)
Kardanas: is 2vnt e38 reduktoriu nusukom "flanshus" kardanui prisukti, supjausim du kardanus e38, rezultate kardano abu galai bus su labai didelem ir tvirtom granatom (siuo metu prie jo ir dirbame)
Variklio tvirtinimo ausys, traversas, dezes tvirtinimas, custom ranku darbo, tepimo/ ausinimo sistemos OEM BMW e38 750, aisku pritaikytos e36
Vaziuokle:KW variant 2 e46 koilai su reguliojamu kietumu , visi sarnyrai restauruoti "ant kieciausio" :D :D galinis tiltas ant kapraloniniu sailenbloku. Priekines sakes custom ranku darbo su dideliu casteriu
Reduktorius: BMW e36 "didysis" LSD perrinktas su ivarza 3.07 perdavimas pradziai (jei nelaikys galvosim apie m3 e36) pusasiai e36 328 mechanikos LK=86MM/D=38MM
Stabdziai: prie ju kolkas nepriejau kolkas sudeti e36 328 286x22 ir276x19, turim e46 330i/d suportus ir diskus 325x25, bet pasitarus su nekuriais pagalvojau, kad bus slabnoki, planuojam e63 priekinius 348x30, galiniai liks e36 328. Palyginimui e46 m3 priekis 325x28 ir e46 m3 CSL 345x28, plius kad e63 st disku jau yra aftermarket pjaustytu= nebrangi eksplotacija.
Ratai: r18 Deep dish BBS syle OEM bmw e39 9 ir 10 coliu (kad tilptu stabdziai), ir kelios poros r17 galui (kad degtu :twisted: :twisted: ). Beje ratai vaziuoja "salia" del perdidelio ET, ziema reiks gaminti placius sparnus. Visame tame yra labai didelis privalumas, su tuo dideliu ET masina apsisuka beveik vietoje t. y. padidinau pasukamuma= statysim didesniu kampu.Taip pat ratai nebetrukdo naujoje vietoje perstatytam stabilizatoriui stovinciam kaip pas e30 (senojo vieta uzstoja karteris).
Elektra: visa "pravodke" nuo e38 750 , su ismestom nereikalingom grandim, zinoma kruva pritaikymu e36, kaip kad kompu deze po kapotu akumuliatoriaus vietoje. "Dacikai" tepalo slegiui, tepalo temperaturai ir krovimui

Re: audriob E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 21 Oct 2008 23:31
by audriob
romasas "nutrauke" darbu eiga

Re: audriob E36 coupe m73 v12 5.4l

Posted: 03 Oct 2009 21:09
by audriob
tai kad manau pakankamai nedaug kainuoja. Viskas ka isvardinau apie 500eu, tai koks tikslas deti e36 didiji LSD jei jis sulus, geriau ji parduoti uz 200eu.
Nemanau kad kam gali buti reikalingos tos m3 galo dalys, reduktoriaus i jokia kita neisidesi, net jei ir isidesi su visu traversu ir pusasiais, kas is to? jis labai greitas. Kad ir stiprus su tokiu perdavimu nepavaziuos jos auto su zemisku motoru (jei kalbam apie koki nors sporta).

As taip manau :poze :poze


Kadangi temos komentuoti neina, nematau prasmes toliau deti darbu eiga (dienorascio neberasau :D :D ). Tolimesnis aprasymas
http://www.per4m.lt/forum/viewtopic.php ... 67#p122567

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 19 Oct 2010 09:52
by audriob
333ag ir 459nm. Pirmosios sudege padangos :D

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 01 May 2011 19:54
by Tomuuzas

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 30 Aug 2011 01:09
by Bullitt
gerai atrodo
kas bus vietoj soninio priekinio stiklo?

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 30 Aug 2011 08:44
by EdgaBMW
Bullitt wrote:gerai atrodo
kas bus vietoj soninio priekinio stiklo?
organinis stiklas

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 24 Sep 2011 10:40
by Zukiukas
Geras projektas :) beje, kiek laiko uztrukai visa tai padaryti?

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 13 Nov 2011 13:22
by Mariuzzzz
Kaip ir minejai m73 nebuvo mechanikos, bet buvo m70, ar nuo m70 deze netiktu m73? Bet ir betkokiu atveju pastaraja butu geriau naudoti, nes daugiau kaip simtu nm laiko. Tik zinoma daug sudetingiau butu tokia gauti.

Re: audriob E36 m73 v12 5.4l

Posted: 08 May 2012 10:46
by Shilas
Kokios zinios su projektu? Gal jau siemet isvaziuos?