Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Moderators: AndriuxaBMW, Salis

Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais

Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Post Reply
User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Wed Jul 20, 2011 11:22 am

nu ka buvau sutveres toki aparaciuka

Nupirktau standartini Bmw e36 Coupe 318is. Sudejom homologuotus lankus, kol dejo lankus buvo nupirktas dyzelinis 3l variklis is e46 330d. nupirkta turbina nuo 170kW ir 6 begiu mechanine gr. deze. pajungtas isorinis tepalo radiatorius. perdarytas dvieju masiu originalus smagratis, diskatorius ir pats sankabos diskas i metalo keramika ir kad tiktu naujai dezei. sudeti M3 e36 3,2l ausinimo radiatorius, jo issipletimo bakelis, kardanas nuo ir 3,2l M3, reduktorius visi stabdziai nuo 3,2l M3, priekiniai atraminiai nuo Z3 M nu ir dar visokio gerio :) pakeisti vamzdeliai(darant stabdzius visikai panaikintas ne tik ABS, bet ir pats stabdziu stiprintuvas), sudetos e30 sakes su M3 sailenblokais, amortikai su galiniais perdarytais atraminiais, prieki- nuo Z3 M. vadinamu variklio pagalviu- ju nebuvo (vietoj ju istekintos aliumines ivores panasios i siulu spules :) tada sukelta i vieta deze ir jai pagamintas (nes netika nei e46 nei e36) tvirtinimo tiltelis is aliuminio- aisku tvirtinamas irgi be pagavliu. pagamintas priekinis buferis (jis is stiklo audinio ir kartu su taip vadinama priekine panele ar usais po zibintais ir grotelem) laikiklis- jis aliuminis, sukasi tiesiai prie landzeronu ir laiko buferi, interkuleri(diiiiideli) ir tepalo radiatoriu. prasidejo darbai su e36 M3 3,2l reduktoriaus dejimu... nu galiu pasakyt kad nelabai tinka :) bet idetas, perdaryta sis bei tas bet dabar stovi jis, tvirtinimas aisku sustiprintas, sudeti paprasti e36 325 pusasiai. laikas kardanui- e36 M3 3l netiko- stipriai perilgas, nes stovi 6 begiu- kiek ilgiasne deze, tai detas e36 M3 3,2l. Pagaminta "5laidu" pravodke. tada imesta sedyne -pasimatavimui kaip su pedalu dasiekimu, nes sedyne stovi kiek galima nustumta i gala(atremta i lankus) del kiek imanoma geresnio masinos issverimo ir jos jautimo vaziuojant. taigi teko pedalus ilginti- tas gavosi i gera, nes tuo paciu sumazinta sankabos pedalo eiga ir padidintas stabdziu pedalo petis- taip lengviau spaudziasi kas gerai kai ismestas stiprintuvas. pritvirtintas elektrinis gazo pedalas, isnestas link sedynes ir taip jau didelio (90mm isnesimo) sportinis vairas, perkelta begiu kulise, nes originalioj vietoj nepasiekiau. tai pabaigta isurbimo sistema su interkuleriu, pagaminta dalis tepalo radiatoriaus pajungimui vietoj originalaus tepalo vesintuvo vandeniu, pagamintos slangos tepalo radiatoriui pritvirtintam ant buferio balkio, viskas kaip ir sujungta, siurblys is bako perdarytas kad tiktu dyzeliui, sujungta visa kuro sistema (tikrai sudetingiasne nei senu dyzeliu ar dabartiniu bedzininiu) idetas ir pajungtas M3 ausinimo radiatorius, su panaikintu mazu ausinimo ratu (nera nei peciuko, nei jokiu voztuvu, nei termostato). gautos ir sudetos sportines armuotos stabdziu slangeles 4vnt vietoj 6vnt. supiltas sportinis OMP Racing stabdziu skystis- pradejo veikti sankaba- pedalo eiga tikrai patiko- gal 8-10cm :) yra stabdziai- prie ju aisku kad reiks priprast. akumuliatorius specialioje dezeje pritvirtintas keleivio puseje kiek galima nutrauktas i gala, salia jo gesinimo sistema ir rankinis gesintuvas. pajungtas mases isjungejas su gesinimo funkcija. uzsikure!!! :) ir turbina pucia piktai! :) zodziu viskas liuks, kaip ir butu galima i Kacerga- bet kad neina juk! :) tai pas draugus i Vimota, uzsiimta eile, iki to laiko dar pakeisti tepalai, istatytas turbo slegio manometras ir kita diena 15val stoviu prie stendo. trumpam uzleidau vieta Nissan 300 3l twin turbo- bachurai labai kelesi bet prisuko 198Ag ir 245Nm (tipo blogai isstatyti paskirstymo velenukai) tai sakiau detu ji i vieta ir e36 325 :) nu esme: pririsa mano e36 pagaidinta IS i dyzeli ant stendo, pasildom duodam gazo ir randam niekingus 179Ag ir 365Nm- siek tiek truksta iki standarto 5Ag ir keliu Nm. turbo slegi rodo 1,1bar. tada Vitoldas pazaidzia su programa, sukam dar 237Ag ir 467Nm- jau geriau :) bet dar mazai dumo ir aisku galios. pareguliuoja dar- sukt- truksta galines padangos vidinis kordas!!! tai vos nepabego Bmw nuo stendo. pakeiciaum ratus prieki su galu. sukam dar- slegis pradeda kilt ir ties 1,5bar 2300rpm nuraudineja galinius ratus (buksuoja)... paklijuoja padangas spec klijasi prie stendo volu- sukam dar- lyg ir gerai, bet dar kazkas buksuoja- lyg ratai, lyg sankaba, bet nera jokios smarves. (tiesa dabar idetas paprastas sankabos diskas- kad nelauzyt dezes ir kitu dalyku kol bus tik bandoma masina ir vazinejama ne i varzybas) tai skaiciai: 247 ar 249Ag (kreives su tiksliais skaiciais imesiu veliau) ir +-490Nm turbo slegis 1,6bar. dar toks dalykas ties 1800rpm yra +- 300Nm, ties 2200rpm-400Nm, 2500rpm-tie beveik 500Nm :) tai kaip ir neblogai, bet galetu juk but geriau :) tai kad ta padaryt reikia isitikinti kad tikrai nebuksuoja sankaba, pakeisti galinius ratus ir dar platesnius ar sumazinti isvertima- kad padanga dirbtu didesniu plotu ir sukt vel. tai vaziuoju ramiai namo- tas ramumas toks kad 1 begio nereikia, antru is vietos 1000-1100rpm meti sankaba ir masina biski slystelna i sona ir lekia i prieki, kad buksuoja 3 begiu jau zinot, bet kad po cipavimo 4 begiu buksuoja labiau nei pries tai 3 nustebau ir as :) Veliau sudeti purkstukai nuo 160kw variklio ir paprogramuota, pamatuota virs 280Ag ir 550Nm+

Image
Image

Ant Dyno stendo:
Last edited by bachurs on Fri Oct 26, 2012 10:25 pm, edited 25 times in total.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Wed Jul 20, 2011 11:46 am

Draugu/klientu is Baltarusijos prasymu reikejo skubiai padaryti Bmw e28 i Drifta, bet vel su DYZELINIU 3L varikliu! :) Todel jis skubiai isimtas ir e36 330d, uzdeta kita 5 pavaru deze, aisku kito perdavimo reduktorius, kardanas, gaminti variklio kronsteinai, perdarytas karteris ir t.t.
O pats Bmw buvo 518 su m10 varikliu... taigi visas isardytas, suvirinti homologuoti lankai, ir pradeta rinkti i kruva: nauji stabdziu vamzdeliai ir slangutes, Wilwood hidraulinis rankinis, polikarbonato stiklai i gala, Bilstein amortizatoriai, perdaryta pakaba, pusti sparnai ir t.t.


Jau su tokiu varikliu:
Image
Image
Image
Image

Jau lekime!

Image
Image
Image

Kadangi sportinis E36 liko be variklio buvo sumastyta i ji ideti 2l Dyzelini varikli su 6 begiu deze.

taip ir padaryta tik iskeliavo pas kita savininka:

Image

kaip is 2l d pirmai pradziai nera blogai :)

Image
Image
Image
Last edited by bachurs on Fri Oct 26, 2012 10:37 pm, edited 1 time in total.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Wed Jul 20, 2011 12:01 pm

Labai patiko tie dyzeliai tai nutariau sutrverti toki e30 320d su 6 begiu deze! :)

Nupirktas toks e30:
Image
Image

Idetas m47
Image

ir leke!
Image
Image

Dar labai norejau e36 320d :)
irgi teko sumeistrayti. taip pat su 6 begiu deze. siek pamodifikavus prisukta 200Ag ir 400Nm. praeitos ekspertizes ir uzregistruotas kaip Bmw e36 320d 110kw :)

Image
Image
Image

Treniruotasi ir lekta Kacergoje:

Image
Image
Image
Last edited by bachurs on Fri Oct 26, 2012 10:46 pm, edited 1 time in total.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Wed Jul 20, 2011 12:28 pm

Labai norejau pabandyti naujasne masina- kaip ruosiasi, kaip lekiasi, tai nusprendziau darytis e87. ir aisku su Dyzeliniu varikliu! tai jamiau Bmw 120d.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Lekimo- tiksliau starto video:
Last edited by bachurs on Fri Oct 26, 2012 11:15 pm, edited 7 times in total.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by Mariuzzzz » Tue Feb 14, 2012 11:23 pm

Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
fipa
Posts: 627
Joined: Sun Apr 29, 2007 12:34 pm
BMW: E36 318iS
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by fipa » Tue Feb 14, 2012 11:26 pm

Mariuzzzz wrote:Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?
Daroma, kas varoma Dyzeliu :)
Image

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Sat Mar 17, 2012 10:01 am

Mariuzzzz wrote:Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?
daroma siek tiek :) tobulinamas 120d, reikia uzbaigti e46 320cd su n47 2010m varikliu, daromas Mb c250 originaliai 150Ag, norima padaryti bent 350Ag :)

nu si ta veikiam, dar aisku dirbam ir prie Bmw 135i :)

smulkiau gal cia: http://www.facebook.com/pages/SUPERGREITIS/205982967564
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by Mariuzzzz » Sun Mar 18, 2012 7:02 pm

O kuo n47 pranasesnis uz m47? Neskaitant to, kad naujesnis, praktiskai naujas variklis.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by EXvaldelis » Sun Mar 18, 2012 7:17 pm

Mariuzzzz wrote:O kuo n47 pranasesnis uz m47? Neskaitant to, kad naujesnis, praktiskai naujas variklis.
ir daromas su 2010 metu o ne su tik isejusiu ,nes tik iseje pirmi N47 labai nekokie buvo,ir tik nuo 2009 vidurio kazkur juos pataise.velenu problemos,grandines su itempejais.
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Tue Mar 20, 2012 10:53 pm

tuo kad aliuminis- lengvas, lengvi stumokliai, mazas suspaudimo laipsnis, greitas ir protingas ECU...
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
marihuans
Posts: 1
Joined: Mon Sep 24, 2012 5:11 pm
BMW: BMW 330D E36

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by marihuans » Tue Sep 25, 2012 11:14 am

Hello from Latvia. :)
Question about clutch for 330d e36,where you find tuning clutch disc and how much it cost?
thx

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Thu Oct 18, 2012 8:04 pm

we made it, and can made for you :) cost from 200Eur
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Fri Oct 26, 2012 11:20 pm

nu ka dar vienas sezonas baigtas... antra sezona is eiles 120d laimi savo klaseje, ir kaip ir praeitas sezonas, taip ir sitas be jokiu gedimu! ;)

Image

"Turbūt nieko nenustebino klasės „A3000“ nugalėtojas Audrius Makarskas (Supergreitis). Lyderis važiavo kaip visada stabiliai ir užtikrintai laimėjo abu važiavimus. Nors taškų persvara iki šio etapo buvo ne pakankama, kad garantuotų pergalę, o artimiausias varžovas Marius Miškūnas (Automanai) lipo ant kulnų, paskutinė šiais metais kova trasoje išaiškino stipriausius. Trečiąją vietą etape laimėjo Linas Baltrušaitis (Lietuvos BMW klubas), na o metinėje įskaitoje šią poziciją užima Lukas Laukaitis (Afganas Racing)."

Kitam sezonui ruosiu e82 120d :)
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by EXvaldelis » Fri Oct 26, 2012 11:48 pm

Nu saunuolis tas Makarskas :appl :appl :appl :appl :D :alc Gerai varai seni! Taip ir toliau!
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

Kinder
Posts: 225
Joined: Sat Apr 18, 2009 1:27 pm
Location: Vilnius

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by Kinder » Sat Oct 27, 2012 10:54 am

bachurs wrote:Kitam sezonui ruosiu e82 120d :)
123d?

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Mon Apr 22, 2013 11:12 pm

siek tiek pasitobulinom 120d :)

Image
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
EXvaldelis
Posts: 2406
Joined: Mon Nov 12, 2007 1:15 am
BMW: E36 EVO - 530d Sport
Location: Dublinas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by EXvaldelis » Mon Apr 22, 2013 11:32 pm

:hb :appl :D grazus skaiciukai ,su kokiu perdavimu lakstai?padangos kiokios ?
MOTOR CONFIDENCE

Parduodu varikliu komplektus
S54B32 68k myliu variklis
E36 M3 S50B30 visa arba dalimis

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: Fri May 30, 2008 11:26 pm
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Post by bachurs » Mon Apr 22, 2013 11:41 pm

2,65 arba 2,56- priklausomai nuo trasos, 225/45 R17
Image
No Smoke- No Power!

Post Reply