Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d
Posted: 20 Jul 2011 11:22
nu ka buvau sutveres toki aparaciuka
Nupirktau standartini Bmw e36 Coupe 318is. Sudejom homologuotus lankus, kol dejo lankus buvo nupirktas dyzelinis 3l variklis is e46 330d. nupirkta turbina nuo 170kW ir 6 begiu mechanine gr. deze. pajungtas isorinis tepalo radiatorius. perdarytas dvieju masiu originalus smagratis, diskatorius ir pats sankabos diskas i metalo keramika ir kad tiktu naujai dezei. sudeti M3 e36 3,2l ausinimo radiatorius, jo issipletimo bakelis, kardanas nuo ir 3,2l M3, reduktorius visi stabdziai nuo 3,2l M3, priekiniai atraminiai nuo Z3 M nu ir dar visokio gerio pakeisti vamzdeliai(darant stabdzius visikai panaikintas ne tik ABS, bet ir pats stabdziu stiprintuvas), sudetos e30 sakes su M3 sailenblokais, amortikai su galiniais perdarytais atraminiais, prieki- nuo Z3 M. vadinamu variklio pagalviu- ju nebuvo (vietoj ju istekintos aliumines ivores panasios i siulu spules tada sukelta i vieta deze ir jai pagamintas (nes netika nei e46 nei e36) tvirtinimo tiltelis is aliuminio- aisku tvirtinamas irgi be pagavliu. pagamintas priekinis buferis (jis is stiklo audinio ir kartu su taip vadinama priekine panele ar usais po zibintais ir grotelem) laikiklis- jis aliuminis, sukasi tiesiai prie landzeronu ir laiko buferi, interkuleri(diiiiideli) ir tepalo radiatoriu. prasidejo darbai su e36 M3 3,2l reduktoriaus dejimu... nu galiu pasakyt kad nelabai tinka bet idetas, perdaryta sis bei tas bet dabar stovi jis, tvirtinimas aisku sustiprintas, sudeti paprasti e36 325 pusasiai. laikas kardanui- e36 M3 3l netiko- stipriai perilgas, nes stovi 6 begiu- kiek ilgiasne deze, tai detas e36 M3 3,2l. Pagaminta "5laidu" pravodke. tada imesta sedyne -pasimatavimui kaip su pedalu dasiekimu, nes sedyne stovi kiek galima nustumta i gala(atremta i lankus) del kiek imanoma geresnio masinos issverimo ir jos jautimo vaziuojant. taigi teko pedalus ilginti- tas gavosi i gera, nes tuo paciu sumazinta sankabos pedalo eiga ir padidintas stabdziu pedalo petis- taip lengviau spaudziasi kas gerai kai ismestas stiprintuvas. pritvirtintas elektrinis gazo pedalas, isnestas link sedynes ir taip jau didelio (90mm isnesimo) sportinis vairas, perkelta begiu kulise, nes originalioj vietoj nepasiekiau. tai pabaigta isurbimo sistema su interkuleriu, pagaminta dalis tepalo radiatoriaus pajungimui vietoj originalaus tepalo vesintuvo vandeniu, pagamintos slangos tepalo radiatoriui pritvirtintam ant buferio balkio, viskas kaip ir sujungta, siurblys is bako perdarytas kad tiktu dyzeliui, sujungta visa kuro sistema (tikrai sudetingiasne nei senu dyzeliu ar dabartiniu bedzininiu) idetas ir pajungtas M3 ausinimo radiatorius, su panaikintu mazu ausinimo ratu (nera nei peciuko, nei jokiu voztuvu, nei termostato). gautos ir sudetos sportines armuotos stabdziu slangeles 4vnt vietoj 6vnt. supiltas sportinis OMP Racing stabdziu skystis- pradejo veikti sankaba- pedalo eiga tikrai patiko- gal 8-10cm yra stabdziai- prie ju aisku kad reiks priprast. akumuliatorius specialioje dezeje pritvirtintas keleivio puseje kiek galima nutrauktas i gala, salia jo gesinimo sistema ir rankinis gesintuvas. pajungtas mases isjungejas su gesinimo funkcija. uzsikure!!! ir turbina pucia piktai! zodziu viskas liuks, kaip ir butu galima i Kacerga- bet kad neina juk! tai pas draugus i Vimota, uzsiimta eile, iki to laiko dar pakeisti tepalai, istatytas turbo slegio manometras ir kita diena 15val stoviu prie stendo. trumpam uzleidau vieta Nissan 300 3l twin turbo- bachurai labai kelesi bet prisuko 198Ag ir 245Nm (tipo blogai isstatyti paskirstymo velenukai) tai sakiau detu ji i vieta ir e36 325 nu esme: pririsa mano e36 pagaidinta IS i dyzeli ant stendo, pasildom duodam gazo ir randam niekingus 179Ag ir 365Nm- siek tiek truksta iki standarto 5Ag ir keliu Nm. turbo slegi rodo 1,1bar. tada Vitoldas pazaidzia su programa, sukam dar 237Ag ir 467Nm- jau geriau bet dar mazai dumo ir aisku galios. pareguliuoja dar- sukt- truksta galines padangos vidinis kordas!!! tai vos nepabego Bmw nuo stendo. pakeiciaum ratus prieki su galu. sukam dar- slegis pradeda kilt ir ties 1,5bar 2300rpm nuraudineja galinius ratus (buksuoja)... paklijuoja padangas spec klijasi prie stendo volu- sukam dar- lyg ir gerai, bet dar kazkas buksuoja- lyg ratai, lyg sankaba, bet nera jokios smarves. (tiesa dabar idetas paprastas sankabos diskas- kad nelauzyt dezes ir kitu dalyku kol bus tik bandoma masina ir vazinejama ne i varzybas) tai skaiciai: 247 ar 249Ag (kreives su tiksliais skaiciais imesiu veliau) ir +-490Nm turbo slegis 1,6bar. dar toks dalykas ties 1800rpm yra +- 300Nm, ties 2200rpm-400Nm, 2500rpm-tie beveik 500Nm tai kaip ir neblogai, bet galetu juk but geriau tai kad ta padaryt reikia isitikinti kad tikrai nebuksuoja sankaba, pakeisti galinius ratus ir dar platesnius ar sumazinti isvertima- kad padanga dirbtu didesniu plotu ir sukt vel. tai vaziuoju ramiai namo- tas ramumas toks kad 1 begio nereikia, antru is vietos 1000-1100rpm meti sankaba ir masina biski slystelna i sona ir lekia i prieki, kad buksuoja 3 begiu jau zinot, bet kad po cipavimo 4 begiu buksuoja labiau nei pries tai 3 nustebau ir as Veliau sudeti purkstukai nuo 160kw variklio ir paprogramuota, pamatuota virs 280Ag ir 550Nm+
Ant Dyno stendo:
Nupirktau standartini Bmw e36 Coupe 318is. Sudejom homologuotus lankus, kol dejo lankus buvo nupirktas dyzelinis 3l variklis is e46 330d. nupirkta turbina nuo 170kW ir 6 begiu mechanine gr. deze. pajungtas isorinis tepalo radiatorius. perdarytas dvieju masiu originalus smagratis, diskatorius ir pats sankabos diskas i metalo keramika ir kad tiktu naujai dezei. sudeti M3 e36 3,2l ausinimo radiatorius, jo issipletimo bakelis, kardanas nuo ir 3,2l M3, reduktorius visi stabdziai nuo 3,2l M3, priekiniai atraminiai nuo Z3 M nu ir dar visokio gerio pakeisti vamzdeliai(darant stabdzius visikai panaikintas ne tik ABS, bet ir pats stabdziu stiprintuvas), sudetos e30 sakes su M3 sailenblokais, amortikai su galiniais perdarytais atraminiais, prieki- nuo Z3 M. vadinamu variklio pagalviu- ju nebuvo (vietoj ju istekintos aliumines ivores panasios i siulu spules tada sukelta i vieta deze ir jai pagamintas (nes netika nei e46 nei e36) tvirtinimo tiltelis is aliuminio- aisku tvirtinamas irgi be pagavliu. pagamintas priekinis buferis (jis is stiklo audinio ir kartu su taip vadinama priekine panele ar usais po zibintais ir grotelem) laikiklis- jis aliuminis, sukasi tiesiai prie landzeronu ir laiko buferi, interkuleri(diiiiideli) ir tepalo radiatoriu. prasidejo darbai su e36 M3 3,2l reduktoriaus dejimu... nu galiu pasakyt kad nelabai tinka bet idetas, perdaryta sis bei tas bet dabar stovi jis, tvirtinimas aisku sustiprintas, sudeti paprasti e36 325 pusasiai. laikas kardanui- e36 M3 3l netiko- stipriai perilgas, nes stovi 6 begiu- kiek ilgiasne deze, tai detas e36 M3 3,2l. Pagaminta "5laidu" pravodke. tada imesta sedyne -pasimatavimui kaip su pedalu dasiekimu, nes sedyne stovi kiek galima nustumta i gala(atremta i lankus) del kiek imanoma geresnio masinos issverimo ir jos jautimo vaziuojant. taigi teko pedalus ilginti- tas gavosi i gera, nes tuo paciu sumazinta sankabos pedalo eiga ir padidintas stabdziu pedalo petis- taip lengviau spaudziasi kas gerai kai ismestas stiprintuvas. pritvirtintas elektrinis gazo pedalas, isnestas link sedynes ir taip jau didelio (90mm isnesimo) sportinis vairas, perkelta begiu kulise, nes originalioj vietoj nepasiekiau. tai pabaigta isurbimo sistema su interkuleriu, pagaminta dalis tepalo radiatoriaus pajungimui vietoj originalaus tepalo vesintuvo vandeniu, pagamintos slangos tepalo radiatoriui pritvirtintam ant buferio balkio, viskas kaip ir sujungta, siurblys is bako perdarytas kad tiktu dyzeliui, sujungta visa kuro sistema (tikrai sudetingiasne nei senu dyzeliu ar dabartiniu bedzininiu) idetas ir pajungtas M3 ausinimo radiatorius, su panaikintu mazu ausinimo ratu (nera nei peciuko, nei jokiu voztuvu, nei termostato). gautos ir sudetos sportines armuotos stabdziu slangeles 4vnt vietoj 6vnt. supiltas sportinis OMP Racing stabdziu skystis- pradejo veikti sankaba- pedalo eiga tikrai patiko- gal 8-10cm yra stabdziai- prie ju aisku kad reiks priprast. akumuliatorius specialioje dezeje pritvirtintas keleivio puseje kiek galima nutrauktas i gala, salia jo gesinimo sistema ir rankinis gesintuvas. pajungtas mases isjungejas su gesinimo funkcija. uzsikure!!! ir turbina pucia piktai! zodziu viskas liuks, kaip ir butu galima i Kacerga- bet kad neina juk! tai pas draugus i Vimota, uzsiimta eile, iki to laiko dar pakeisti tepalai, istatytas turbo slegio manometras ir kita diena 15val stoviu prie stendo. trumpam uzleidau vieta Nissan 300 3l twin turbo- bachurai labai kelesi bet prisuko 198Ag ir 245Nm (tipo blogai isstatyti paskirstymo velenukai) tai sakiau detu ji i vieta ir e36 325 nu esme: pririsa mano e36 pagaidinta IS i dyzeli ant stendo, pasildom duodam gazo ir randam niekingus 179Ag ir 365Nm- siek tiek truksta iki standarto 5Ag ir keliu Nm. turbo slegi rodo 1,1bar. tada Vitoldas pazaidzia su programa, sukam dar 237Ag ir 467Nm- jau geriau bet dar mazai dumo ir aisku galios. pareguliuoja dar- sukt- truksta galines padangos vidinis kordas!!! tai vos nepabego Bmw nuo stendo. pakeiciaum ratus prieki su galu. sukam dar- slegis pradeda kilt ir ties 1,5bar 2300rpm nuraudineja galinius ratus (buksuoja)... paklijuoja padangas spec klijasi prie stendo volu- sukam dar- lyg ir gerai, bet dar kazkas buksuoja- lyg ratai, lyg sankaba, bet nera jokios smarves. (tiesa dabar idetas paprastas sankabos diskas- kad nelauzyt dezes ir kitu dalyku kol bus tik bandoma masina ir vazinejama ne i varzybas) tai skaiciai: 247 ar 249Ag (kreives su tiksliais skaiciais imesiu veliau) ir +-490Nm turbo slegis 1,6bar. dar toks dalykas ties 1800rpm yra +- 300Nm, ties 2200rpm-400Nm, 2500rpm-tie beveik 500Nm tai kaip ir neblogai, bet galetu juk but geriau tai kad ta padaryt reikia isitikinti kad tikrai nebuksuoja sankaba, pakeisti galinius ratus ir dar platesnius ar sumazinti isvertima- kad padanga dirbtu didesniu plotu ir sukt vel. tai vaziuoju ramiai namo- tas ramumas toks kad 1 begio nereikia, antru is vietos 1000-1100rpm meti sankaba ir masina biski slystelna i sona ir lekia i prieki, kad buksuoja 3 begiu jau zinot, bet kad po cipavimo 4 begiu buksuoja labiau nei pries tai 3 nustebau ir as Veliau sudeti purkstukai nuo 160kw variklio ir paprogramuota, pamatuota virs 280Ag ir 550Nm+
Ant Dyno stendo: