Page 1 of 1

Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 20 Jul 2011 11:22
by bachurs
nu ka buvau sutveres toki aparaciuka

Nupirktau standartini Bmw e36 Coupe 318is. Sudejom homologuotus lankus, kol dejo lankus buvo nupirktas dyzelinis 3l variklis is e46 330d. nupirkta turbina nuo 170kW ir 6 begiu mechanine gr. deze. pajungtas isorinis tepalo radiatorius. perdarytas dvieju masiu originalus smagratis, diskatorius ir pats sankabos diskas i metalo keramika ir kad tiktu naujai dezei. sudeti M3 e36 3,2l ausinimo radiatorius, jo issipletimo bakelis, kardanas nuo ir 3,2l M3, reduktorius visi stabdziai nuo 3,2l M3, priekiniai atraminiai nuo Z3 M nu ir dar visokio gerio :) pakeisti vamzdeliai(darant stabdzius visikai panaikintas ne tik ABS, bet ir pats stabdziu stiprintuvas), sudetos e30 sakes su M3 sailenblokais, amortikai su galiniais perdarytais atraminiais, prieki- nuo Z3 M. vadinamu variklio pagalviu- ju nebuvo (vietoj ju istekintos aliumines ivores panasios i siulu spules :) tada sukelta i vieta deze ir jai pagamintas (nes netika nei e46 nei e36) tvirtinimo tiltelis is aliuminio- aisku tvirtinamas irgi be pagavliu. pagamintas priekinis buferis (jis is stiklo audinio ir kartu su taip vadinama priekine panele ar usais po zibintais ir grotelem) laikiklis- jis aliuminis, sukasi tiesiai prie landzeronu ir laiko buferi, interkuleri(diiiiideli) ir tepalo radiatoriu. prasidejo darbai su e36 M3 3,2l reduktoriaus dejimu... nu galiu pasakyt kad nelabai tinka :) bet idetas, perdaryta sis bei tas bet dabar stovi jis, tvirtinimas aisku sustiprintas, sudeti paprasti e36 325 pusasiai. laikas kardanui- e36 M3 3l netiko- stipriai perilgas, nes stovi 6 begiu- kiek ilgiasne deze, tai detas e36 M3 3,2l. Pagaminta "5laidu" pravodke. tada imesta sedyne -pasimatavimui kaip su pedalu dasiekimu, nes sedyne stovi kiek galima nustumta i gala(atremta i lankus) del kiek imanoma geresnio masinos issverimo ir jos jautimo vaziuojant. taigi teko pedalus ilginti- tas gavosi i gera, nes tuo paciu sumazinta sankabos pedalo eiga ir padidintas stabdziu pedalo petis- taip lengviau spaudziasi kas gerai kai ismestas stiprintuvas. pritvirtintas elektrinis gazo pedalas, isnestas link sedynes ir taip jau didelio (90mm isnesimo) sportinis vairas, perkelta begiu kulise, nes originalioj vietoj nepasiekiau. tai pabaigta isurbimo sistema su interkuleriu, pagaminta dalis tepalo radiatoriaus pajungimui vietoj originalaus tepalo vesintuvo vandeniu, pagamintos slangos tepalo radiatoriui pritvirtintam ant buferio balkio, viskas kaip ir sujungta, siurblys is bako perdarytas kad tiktu dyzeliui, sujungta visa kuro sistema (tikrai sudetingiasne nei senu dyzeliu ar dabartiniu bedzininiu) idetas ir pajungtas M3 ausinimo radiatorius, su panaikintu mazu ausinimo ratu (nera nei peciuko, nei jokiu voztuvu, nei termostato). gautos ir sudetos sportines armuotos stabdziu slangeles 4vnt vietoj 6vnt. supiltas sportinis OMP Racing stabdziu skystis- pradejo veikti sankaba- pedalo eiga tikrai patiko- gal 8-10cm :) yra stabdziai- prie ju aisku kad reiks priprast. akumuliatorius specialioje dezeje pritvirtintas keleivio puseje kiek galima nutrauktas i gala, salia jo gesinimo sistema ir rankinis gesintuvas. pajungtas mases isjungejas su gesinimo funkcija. uzsikure!!! :) ir turbina pucia piktai! :) zodziu viskas liuks, kaip ir butu galima i Kacerga- bet kad neina juk! :) tai pas draugus i Vimota, uzsiimta eile, iki to laiko dar pakeisti tepalai, istatytas turbo slegio manometras ir kita diena 15val stoviu prie stendo. trumpam uzleidau vieta Nissan 300 3l twin turbo- bachurai labai kelesi bet prisuko 198Ag ir 245Nm (tipo blogai isstatyti paskirstymo velenukai) tai sakiau detu ji i vieta ir e36 325 :) nu esme: pririsa mano e36 pagaidinta IS i dyzeli ant stendo, pasildom duodam gazo ir randam niekingus 179Ag ir 365Nm- siek tiek truksta iki standarto 5Ag ir keliu Nm. turbo slegi rodo 1,1bar. tada Vitoldas pazaidzia su programa, sukam dar 237Ag ir 467Nm- jau geriau :) bet dar mazai dumo ir aisku galios. pareguliuoja dar- sukt- truksta galines padangos vidinis kordas!!! tai vos nepabego Bmw nuo stendo. pakeiciaum ratus prieki su galu. sukam dar- slegis pradeda kilt ir ties 1,5bar 2300rpm nuraudineja galinius ratus (buksuoja)... paklijuoja padangas spec klijasi prie stendo volu- sukam dar- lyg ir gerai, bet dar kazkas buksuoja- lyg ratai, lyg sankaba, bet nera jokios smarves. (tiesa dabar idetas paprastas sankabos diskas- kad nelauzyt dezes ir kitu dalyku kol bus tik bandoma masina ir vazinejama ne i varzybas) tai skaiciai: 247 ar 249Ag (kreives su tiksliais skaiciais imesiu veliau) ir +-490Nm turbo slegis 1,6bar. dar toks dalykas ties 1800rpm yra +- 300Nm, ties 2200rpm-400Nm, 2500rpm-tie beveik 500Nm :) tai kaip ir neblogai, bet galetu juk but geriau :) tai kad ta padaryt reikia isitikinti kad tikrai nebuksuoja sankaba, pakeisti galinius ratus ir dar platesnius ar sumazinti isvertima- kad padanga dirbtu didesniu plotu ir sukt vel. tai vaziuoju ramiai namo- tas ramumas toks kad 1 begio nereikia, antru is vietos 1000-1100rpm meti sankaba ir masina biski slystelna i sona ir lekia i prieki, kad buksuoja 3 begiu jau zinot, bet kad po cipavimo 4 begiu buksuoja labiau nei pries tai 3 nustebau ir as :) Veliau sudeti purkstukai nuo 160kw variklio ir paprogramuota, pamatuota virs 280Ag ir 550Nm+

Image
Image

Ant Dyno stendo:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 20 Jul 2011 11:46
by bachurs
Draugu/klientu is Baltarusijos prasymu reikejo skubiai padaryti Bmw e28 i Drifta, bet vel su DYZELINIU 3L varikliu! :) Todel jis skubiai isimtas ir e36 330d, uzdeta kita 5 pavaru deze, aisku kito perdavimo reduktorius, kardanas, gaminti variklio kronsteinai, perdarytas karteris ir t.t.
O pats Bmw buvo 518 su m10 varikliu... taigi visas isardytas, suvirinti homologuoti lankai, ir pradeta rinkti i kruva: nauji stabdziu vamzdeliai ir slangutes, Wilwood hidraulinis rankinis, polikarbonato stiklai i gala, Bilstein amortizatoriai, perdaryta pakaba, pusti sparnai ir t.t.


Jau su tokiu varikliu:
Image
Image
Image
Image

Jau lekime!

Image
Image
Image

Kadangi sportinis E36 liko be variklio buvo sumastyta i ji ideti 2l Dyzelini varikli su 6 begiu deze.

taip ir padaryta tik iskeliavo pas kita savininka:

Image

kaip is 2l d pirmai pradziai nera blogai :)

Image
Image
Image

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 20 Jul 2011 12:01
by bachurs
Labai patiko tie dyzeliai tai nutariau sutrverti toki e30 320d su 6 begiu deze! :)

Nupirktas toks e30:
Image
Image

Idetas m47
Image

ir leke!
Image
Image

Dar labai norejau e36 320d :)
irgi teko sumeistrayti. taip pat su 6 begiu deze. siek pamodifikavus prisukta 200Ag ir 400Nm. praeitos ekspertizes ir uzregistruotas kaip Bmw e36 320d 110kw :)

Image
Image
Image

Treniruotasi ir lekta Kacergoje:

Image
Image
Image

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 20 Jul 2011 12:28
by bachurs
Labai norejau pabandyti naujasne masina- kaip ruosiasi, kaip lekiasi, tai nusprendziau darytis e87. ir aisku su Dyzeliniu varikliu! tai jamiau Bmw 120d.

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image


Lekimo- tiksliau starto video:

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 14 Feb 2012 23:23
by Mariuzzzz
Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 14 Feb 2012 23:26
by fipa
Mariuzzzz wrote:Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?
Daroma, kas varoma Dyzeliu :)

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 17 Mar 2012 10:01
by bachurs
Mariuzzzz wrote:Daroma kas ar tik vaziuojama :) ? Kiek suprantu vien 120d likes? Gal yra koks naujas projektas?
daroma siek tiek :) tobulinamas 120d, reikia uzbaigti e46 320cd su n47 2010m varikliu, daromas Mb c250 originaliai 150Ag, norima padaryti bent 350Ag :)

nu si ta veikiam, dar aisku dirbam ir prie Bmw 135i :)

smulkiau gal cia: http://www.facebook.com/pages/SUPERGREITIS/205982967564

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 18 Mar 2012 19:02
by Mariuzzzz
O kuo n47 pranasesnis uz m47? Neskaitant to, kad naujesnis, praktiskai naujas variklis.

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 18 Mar 2012 19:17
by EXvaldelis
Mariuzzzz wrote:O kuo n47 pranasesnis uz m47? Neskaitant to, kad naujesnis, praktiskai naujas variklis.
ir daromas su 2010 metu o ne su tik isejusiu ,nes tik iseje pirmi N47 labai nekokie buvo,ir tik nuo 2009 vidurio kazkur juos pataise.velenu problemos,grandines su itempejais.

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 20 Mar 2012 22:53
by bachurs
tuo kad aliuminis- lengvas, lengvi stumokliai, mazas suspaudimo laipsnis, greitas ir protingas ECU...

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 25 Sep 2012 11:14
by marihuans
Hello from Latvia. :)
Question about clutch for 330d e36,where you find tuning clutch disc and how much it cost?
thx

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 18 Oct 2012 20:04
by bachurs
we made it, and can made for you :) cost from 200Eur

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 26 Oct 2012 23:20
by bachurs
nu ka dar vienas sezonas baigtas... antra sezona is eiles 120d laimi savo klaseje, ir kaip ir praeitas sezonas, taip ir sitas be jokiu gedimu! ;)

Image

"Turbūt nieko nenustebino klasės „A3000“ nugalėtojas Audrius Makarskas (Supergreitis). Lyderis važiavo kaip visada stabiliai ir užtikrintai laimėjo abu važiavimus. Nors taškų persvara iki šio etapo buvo ne pakankama, kad garantuotų pergalę, o artimiausias varžovas Marius Miškūnas (Automanai) lipo ant kulnų, paskutinė šiais metais kova trasoje išaiškino stipriausius. Trečiąją vietą etape laimėjo Linas Baltrušaitis (Lietuvos BMW klubas), na o metinėje įskaitoje šią poziciją užima Lukas Laukaitis (Afganas Racing)."

Kitam sezonui ruosiu e82 120d :)

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 26 Oct 2012 23:48
by EXvaldelis
Nu saunuolis tas Makarskas :appl :appl :appl :appl :D :alc Gerai varai seni! Taip ir toliau!

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 27 Oct 2012 10:54
by Kinder
bachurs wrote:Kitam sezonui ruosiu e82 120d :)
123d?

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 22 Apr 2013 23:12
by bachurs
siek tiek pasitobulinom 120d :)

Image

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 22 Apr 2013 23:32
by EXvaldelis
:hb :appl :D grazus skaiciukai ,su kokiu perdavimu lakstai?padangos kiokios ?

Re: Bachurs BMW e36 Coupe 330d, 320d, e30 320d, e87 120d

Posted: 22 Apr 2013 23:41
by bachurs
2,65 arba 2,56- priklausomai nuo trasos, 225/45 R17