danats E36 320i rallycar
Moderators: AndriuxaBMW, Salis
Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais
Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
danats E36 320i rallycar
nu ka atejo laikas ir man parodyti kas pamazu gimsta. Pirmiausia buvo galvojama imti baze e30, o bet taciau pasitarta su kaikuriais zmonemis ir nuspresta visdelto jamti compacta, prasidejo jo ieskojimai.galiausia buvo paimtas pradetas projektelis su m52b28 varikliu, galvojome ot saunu bet paaiskejo jog su 2.8 tik kartu su visais evo tektu lekti vienoje klaseja, o tai mum nelabai palei kisene. tad nuspresta imti 2.0 ir nesukti sau galvos. masina pradeta ardyti ir ruosti lanku dejimui(lankai bus is svedisko metalo).
2010-01-21 diena ji buvo pradeta ardyti 2010-01-26 diena buvo isimtas 2.8 variklis O cia didziausias blogis ir didziausias galvos skausmas. tiesa bandyta nekartoti kitu klaidu tai stengiausi ant kiekvienos fiskes uzsirasyti kas kur ir kaip. tikekimes pades kai prieisiu prie jos naikinimo, nes manau kad mum puses tai tikrai neprireiks. Cia kad garaziuke nesalta butu darbuotis isigijom silumos P.S. tiesa apie planus. uzsibrezem sau tiksla viska padaryti iki Vilniaus ralio kuris numatytas geguzes men. kiek realu nezinau, bus matyti, nes darbai vyksta tik vakarais ir savaitgaliais . tiesa ardydami neapsijome ir be nostoliu sulauzytas valytuvu mechanizmas ir peciuko laikiklis kur slangos tvirtinasi. siam kartui tiek. Beja laukiu visu pasiulymu kaip ka geriau padaryti.
2010,02,17 Update:
pabaigta pilnai isskusti smala is salono. truputi nustebino kad salone tik vienoje vietoje rasta siektiek rudeliu o daugiau kaip ir viskas ciela ir grazu. Belieka sulaukti savo eiles pas lankininka.
Pagaliau nuspresta apsistoti ties priekiu kupsto, o gale desiu koni sport ir manau bus per akis man.
siam kartui tiek, laukiama siektiek uzsakytu zaislu. kai bus masina pas lankininka bus bandoma apdoroti pravotke.
2010,02,20 Update:
Su ta salyga kad vaziavom pirkti inventoriaus tai nusipirkom su sturmanu naujas ekipiruotes(Sparco) nes gavosi vienam zmogui tik po 2K tai buvo negalima nepirkti, o su masina tai iskilo viena bedele niekaip neissirenkam tinkamos sedynes pasirodo abu esam labai nestandartiniai, nes sparco sprintas mazas, pro2000 mazas, evo mazas, tai kita savaite matuosiu corsa tai sios pagal matavimus turetu tikti. Dar nenusprendziam ka daryti su dirzais ar pirkti placius 3" ar pirkti tinkancius HANS nes salmai jau pritaikyti tam o pacia HANS kiek domejausi daugelis nebrangiai gauna is uzsienio kaina apie 1k pigiau negu lietuvejej.
Su masina darbai baigti keik reikejo paruosti iki lanku, laukiam eilej, nu biski blogai nes lietuvoj tinkamu vamzdziu kiekis sumazejo tai tas stabdo bet sake kad mum dar uzteks. Siam kartui tiek o foto ner delto kad ner katen ir rodyt masina tuscia ir tiek. ar bus pries dedant lankus isplauta tada ir idesiu foto ir bandysiu fotkinti kai bus dedami lankai.
Sedynes bus panasios formos: http://www.sparcousa.com/pseats_comp.asp?id=635
2010 03 04:
Antradieni isvaziavo pas lankininka Bus pervirinamos siules, uzvirinamos skyles ir gaminami sedyniu tvirtinimai.
2010.03.22:
grizo is lankininko bet masina neilgai pabuvo garaze ir iskeliavo pas svarscika kad butu daromi keli virinimai ir poto iskart dazytojas ateina(siandien buvo atejes dazytojas tai sake kad padarys per diena visa vidu) jei viskas gerai ir palei plana tai pirmadieni galesim pilnai pradeti rinkti viska. o cia keletas kadru: siam kartui tiek kolkas biski nusivyliau kad lankus tiek ilgai dejo bet ka darysi, nespesim niekaip isvaziuoti i vilniaus rali, nors gal ir gerai nes vilnius pradziai butu per greitas.
2010.04.15:
kaip ir zadejau vidaus foto: 2010.04.23:
Nu ka judam i prieki padarytu darbu mazai ir matosi bet vistiek kelios foto: siam kartui tiek ryt bandysiu surinkti varikli i vieta ir pradeti krauti i vieta nes dabar jau kaip ir darbai padaryti kol negausiu keliu daliu ir kol variklis nebus vietoje.
2010.06.15:
nu va trumpas filmukas kaip jis dirba
http://www.youtube.com/watch?v=Zvm-UxoS3PQ
Ar tai gali buti del to kad dar nera lembda zondo ideto?
O cia dar keleta nuotrauku:
2010-01-21 diena ji buvo pradeta ardyti 2010-01-26 diena buvo isimtas 2.8 variklis O cia didziausias blogis ir didziausias galvos skausmas. tiesa bandyta nekartoti kitu klaidu tai stengiausi ant kiekvienos fiskes uzsirasyti kas kur ir kaip. tikekimes pades kai prieisiu prie jos naikinimo, nes manau kad mum puses tai tikrai neprireiks. Cia kad garaziuke nesalta butu darbuotis isigijom silumos P.S. tiesa apie planus. uzsibrezem sau tiksla viska padaryti iki Vilniaus ralio kuris numatytas geguzes men. kiek realu nezinau, bus matyti, nes darbai vyksta tik vakarais ir savaitgaliais . tiesa ardydami neapsijome ir be nostoliu sulauzytas valytuvu mechanizmas ir peciuko laikiklis kur slangos tvirtinasi. siam kartui tiek. Beja laukiu visu pasiulymu kaip ka geriau padaryti.
2010,02,17 Update:
pabaigta pilnai isskusti smala is salono. truputi nustebino kad salone tik vienoje vietoje rasta siektiek rudeliu o daugiau kaip ir viskas ciela ir grazu. Belieka sulaukti savo eiles pas lankininka.
Pagaliau nuspresta apsistoti ties priekiu kupsto, o gale desiu koni sport ir manau bus per akis man.
siam kartui tiek, laukiama siektiek uzsakytu zaislu. kai bus masina pas lankininka bus bandoma apdoroti pravotke.
2010,02,20 Update:
Su ta salyga kad vaziavom pirkti inventoriaus tai nusipirkom su sturmanu naujas ekipiruotes(Sparco) nes gavosi vienam zmogui tik po 2K tai buvo negalima nepirkti, o su masina tai iskilo viena bedele niekaip neissirenkam tinkamos sedynes pasirodo abu esam labai nestandartiniai, nes sparco sprintas mazas, pro2000 mazas, evo mazas, tai kita savaite matuosiu corsa tai sios pagal matavimus turetu tikti. Dar nenusprendziam ka daryti su dirzais ar pirkti placius 3" ar pirkti tinkancius HANS nes salmai jau pritaikyti tam o pacia HANS kiek domejausi daugelis nebrangiai gauna is uzsienio kaina apie 1k pigiau negu lietuvejej.
Su masina darbai baigti keik reikejo paruosti iki lanku, laukiam eilej, nu biski blogai nes lietuvoj tinkamu vamzdziu kiekis sumazejo tai tas stabdo bet sake kad mum dar uzteks. Siam kartui tiek o foto ner delto kad ner katen ir rodyt masina tuscia ir tiek. ar bus pries dedant lankus isplauta tada ir idesiu foto ir bandysiu fotkinti kai bus dedami lankai.
Sedynes bus panasios formos: http://www.sparcousa.com/pseats_comp.asp?id=635
2010 03 04:
Antradieni isvaziavo pas lankininka Bus pervirinamos siules, uzvirinamos skyles ir gaminami sedyniu tvirtinimai.
2010.03.22:
grizo is lankininko bet masina neilgai pabuvo garaze ir iskeliavo pas svarscika kad butu daromi keli virinimai ir poto iskart dazytojas ateina(siandien buvo atejes dazytojas tai sake kad padarys per diena visa vidu) jei viskas gerai ir palei plana tai pirmadieni galesim pilnai pradeti rinkti viska. o cia keletas kadru: siam kartui tiek kolkas biski nusivyliau kad lankus tiek ilgai dejo bet ka darysi, nespesim niekaip isvaziuoti i vilniaus rali, nors gal ir gerai nes vilnius pradziai butu per greitas.
2010.04.15:
kaip ir zadejau vidaus foto: 2010.04.23:
Nu ka judam i prieki padarytu darbu mazai ir matosi bet vistiek kelios foto: siam kartui tiek ryt bandysiu surinkti varikli i vieta ir pradeti krauti i vieta nes dabar jau kaip ir darbai padaryti kol negausiu keliu daliu ir kol variklis nebus vietoje.
2010.06.15:
nu va trumpas filmukas kaip jis dirba
http://www.youtube.com/watch?v=Zvm-UxoS3PQ
Ar tai gali buti del to kad dar nera lembda zondo ideto?
O cia dar keleta nuotrauku:
Last edited by danats on 16 Jun 2010 23:32, edited 13 times in total.
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
truputis updeito pasimti ratlankiai nudazyti milteliniu budu atrodo nerealiai.jei ka domina tai kaina 200
nuotraukas idesiu ryt, poryt
nuotraukas idesiu ryt, poryt
Re: danats E36 320i rallycar
pries dazant juos smeliavo? ar paruosinejo kaip nors (turiu omenyje spakliavima, sveitima)?
Re: danats E36 320i rallycar
dunis wrote:pries dazant juos smeliavo? ar paruosinejo kaip nors (turiu omenyje spakliavima, sveitima)?
kad nespalkliavo tai tikrai
Eat sleep fuck and die burning rubber !
Re: danats E36 320i rallycar
Milteliniui dazymui reikia kad butu plikas metalas, nes kitu atveju milteliai neprikimba
SPEED KILLS drive a honda and live forever
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
Nieko taip skaniai neatsigeriu kaip degtines !
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
reiktu kad biski kas nors isaiskintu teorija apie suvedima isvirtima... siandien buvo sumontuoti priekiniai ekcentriniai salendblokai ir kupsto amortikai(atraminiai jau su padidintu kasteriu) ir nelabai suprantu kas darosi neina uzdeti 7Jx15 et35 ratu(originalus e36), o 8jx17 et 10(e39 ratai) dar ir tarpas tarp rato ir amortiko apie 2cm. taip kaip cia yra biski pasimeciau.amortiko auksti eina reguliuoti ir is atraminio ir spaudziant spiruokles.tai as galvoju jei atraminiame ar mazinu auksti tai turetu mazeti ir kasteris, o jei didinu auksti atraminiame tai turetu dideti kasteris ar as klystu???
Re: danats E36 320i rallycar
neuzsideda et35 todel kad dabar coilai.reikes rastafkiu.o kadangi e39 ratai et10(jie labiau i lauka 25mm) todel ir neliecia nieko.danats wrote:reiktu kad biski kas nors isaiskintu teorija apie suvedima isvirtima... siandien buvo sumontuoti priekiniai ekcentriniai salendblokai ir kupsto amortikai(atraminiai jau su padidintu kasteriu) ir nelabai suprantu kas darosi neina uzdeti 7Jx15 et35 ratu(originalus e36), o 8jx17 et 10(e39 ratai) dar ir tarpas tarp rato ir amortiko apie 2cm. taip kaip cia yra biski pasimeciau.amortiko auksti eina reguliuoti ir is atraminio ir spaudziant spiruokles.tai as galvoju jei atraminiame ar mazinu auksti tai turetu mazeti ir kasteris, o jei didinu auksti atraminiame tai turetu dideti kasteris ar as klystu???
ps. kokie e39 ratai su tokiu et?
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
tai ka man reikia tada kad isnesimas butu kuo mazesnis arba rastafkiu?bet vistiek nesuprantu kodel jei originali stupica tai juk ji i sonus daug platesnes nes ta lekste didesne(spyruokle platesne), o cia siauri tie koilai ir lieciasi, kazkokia nesamone.strim wrote: neuzsideda et35 todel kad dabar coilai.reikes rastafkiu.o kadangi e39 ratai et10(jie labiau i lauka 25mm) todel ir neliecia nieko.
ps. kokie e39 ratai su tokiu et?
P.S.strimai gal reikia r15 ratu?
Re: danats E36 320i rallycar
tau liecia spyruokle?
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
liecia ta vieta kur reguliuoji spyruokles ir liecia nuo ratlankio apie 1cm i virsu padangastrim wrote:tau liecia spyruokle?
Re: danats E36 320i rallycar
tai keli auksciau masina arba dedi rastafkes.arba ratus nuo e34 =)danats wrote:liecia ta vieta kur reguliuoji spyruokles ir liecia nuo ratlankio apie 1cm i virsu padangastrim wrote:tau liecia spyruokle?
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: danats E36 320i rallycar
su coilais taip buna prieky, kad neuzdesi orginaliu ratu. nieko cia keisto, turi det rastavkes arba ratus nuo e34/e32 mes ju et20-12, o pas e47-40 ar 35. tai tau reiktu det rastavkes 15mm ir bus viskas gerai.
Re: danats E36 320i rallycar
jei masina raliui tai ji turi buti aukstai iskelta
ne problema cia pas tave
ne problema cia pas tave
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
ir kiek pas tave aukstai? nes dabar su r15 padanga 70 auksciau tai nuo padangos iki arkos apie 10cm ir vistiek lieciasi.Bullitt wrote:jei masina raliui tai ji turi buti aukstai iskelta
ne problema cia pas tave
- Andrius S.
- Posts: 1557
- Joined: 01 Feb 2007 00:13
Re: danats E36 320i rallycar
turesi rastafkes det, nes pats ratas per arti coilo yra. draugui taip buvo su coilais, teko det rastafkes, o pries tai ant paprastu amortiku niekur neliete. rastafkes dejom 10mmdanats wrote: ir kiek pas tave aukstai? nes dabar su r15 padanga 70 auksciau tai nuo padangos iki arkos apie 10cm ir vistiek lieciasi.
Re: danats E36 320i rallycar
Gal gali imest foto??? Pagal mane kazkas ten netaip, nes orginalus ratai turetu uzsidet... Koks ratlankio skersmuo??? Suportai originalus e36, ar kazka perdarinejai????
- zygasbmw
- BMW Fan brolis
- Posts: 3733
- Joined: 13 Apr 2006 11:39
- BMW: e30 kovinis,e30 320i cabrio,e34 525tds
- Location: Kaunas
Re: danats E36 320i rallycar
neuzsideda su originalias ratais. cia ir pas mane ir pas visus tas pats.
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
problema isprendem ryt bus kiti ratai kur et11 ir bus ramu. siandien priekis surinktas sureguliuotas. isardem gala sudedam amortikus ir laukem eilej kad bus stiprinami priekiniai ir galiai stakanai bei galinamos dugno aliuminines apsaugos. dar lieka pasijungti atbulines lempas(neklaausinekit nieko taip turi buti ) pasikeist v.stiprintuvo siurbli ir projektas baigtas. visai nedaug liko. ai dar ratu suvedima pasidaryt.
Re: danats E36 320i rallycar
Dek foto maziau snekejes
- danats
- BMW Fan kandidatas
- Posts: 460
- Joined: 05 Sep 2006 19:28
- BMW: e30 3xxi
- Location: Kaunas
- Contact:
Re: danats E36 320i rallycar
kazla kad ner ka rodyti masina kaip masina.ir tiek nieko nepriburiau nei kaKazla wrote:Dek foto maziau snekejes
P.S. su Bonza pasikalbek jis jau apziurejo