E36 Angry Bird Kregždutė by Karolis328
Posted: 20 Nov 2012 19:37
Sveiki, prisistatau, esu Karolis is Kauno
Si masina naudojama daugiausiai kas dienai, bet mato daug kacergines ir slalomu Zinau, daug kas sakys kad cia nesamone padaryta, baisia atrodo ir pan, bet man ji tokia patinka
Tai cia e36 95m 11men. 328i 141KW, automatas. (Kol kas)
2010 rudeniop, susiradau per mobile.de ir teko garbe parvaziuoti su juo is Berlyno paciam. Pirkau neturedamas aiskaus tikslo, tiesiog zinojau kad bus kasdieninis automobilis ir tiek. Neturejau jokiu planu. Bet ilgai taip negali isbut kai aplink vazineja 1000 tokiu paciu e36. Suvokiau, kad man reikia issiskirti is minios. Taigi, gryzus automobilis atrode taip:
Didziausias projektas, kainaves labai daug ir atemes is manes masina visam menesiui buvo dugno ir galines dalies virinimas, dazymas..
O cia ant moldingu (kur turetu buti M) (Inicialai pirmame )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na, o dabar pradedant nuo priekio pabandysiu isvardinti viska, kas naujo sioje masinoje.. Giliai ikvepiu:
Pirmiausia isvaizda:
Numeris nukeltas uz stiklo, perdazytas priekinis bamperis, uzdetas opel astra G lip'as, sudeti nauji ruko zibintai,
Moldingai (is visu pusiu) perdazyti juodai. Juodos groteles, ccfl zibintai, naujos lempos, balti posukiai kampuose ir sparnuose,
Naujas bmw zenkliukas,
Stogas klijuotas juodai, ragai originalus nuo e36 sedano. Klijuota juosta per sona (daug priestaringu nuomoniu, bet man ji labai patinka)
AC shnitzer kopijos R17 9J. M moldingai sonuose. Sutvarkytos galines arkos ir perdazytas beveik visas galas, suvirintas dugnas.
Uodegele ant bagazines dangcio, lakuotos galines lempos (tik posukio dalis), M sijonas.
Toliau, salonas:
Loviai, sport dirzai, M vairas, ziedai aplink spidometra, nauja begiu rankenele, pigi "mage", nauja daiktadeze, nes senoji atsidarydavo pati. Medzio imitacija apklijuota carbono imitacija,
stoikes aptrauktos medziaga, sunvisoriai (jei taip vadinasi) nuspalvoti su markeriais sharpie.
Technine dalis:
Vaziuokle:
AT Technix coilai. Zinau, shit dalykas, bet kolkas tarnauja gerai ir atlaiko kauno gatves kaip ir nemuno zieda..
Iscentriniai sakiu salenblokai is poliuretano, stabilizatoriaus traukes taip pat is poliuretano. Visa kita, kas prades bildeti toliau bus keiciama i poliuretana.
Priekyje BREMBO MAX raizyti stabdziu diskai, BREMBO kaladeles, gale ATE firmos komplektas, armuotos stabdžių šlangutės (6vnt).
Variklis:
Sportiniai tepalai, KN filtras i deze, tiesus ismetimas su M3 bakeliu gale.
Kita:
Priekyje ir gale sumontuotos "rasporkes", laiku keiciami visi imanomi skysciai ir kitos eksploatacines medziagos..
Kaip ir viskas siai dienai turbut.. (lipduku ant lempu nebera)
Si masina naudojama daugiausiai kas dienai, bet mato daug kacergines ir slalomu Zinau, daug kas sakys kad cia nesamone padaryta, baisia atrodo ir pan, bet man ji tokia patinka
Tai cia e36 95m 11men. 328i 141KW, automatas. (Kol kas)
2010 rudeniop, susiradau per mobile.de ir teko garbe parvaziuoti su juo is Berlyno paciam. Pirkau neturedamas aiskaus tikslo, tiesiog zinojau kad bus kasdieninis automobilis ir tiek. Neturejau jokiu planu. Bet ilgai taip negali isbut kai aplink vazineja 1000 tokiu paciu e36. Suvokiau, kad man reikia issiskirti is minios. Taigi, gryzus automobilis atrode taip:
Didziausias projektas, kainaves labai daug ir atemes is manes masina visam menesiui buvo dugno ir galines dalies virinimas, dazymas..
O cia ant moldingu (kur turetu buti M) (Inicialai pirmame )
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na, o dabar pradedant nuo priekio pabandysiu isvardinti viska, kas naujo sioje masinoje.. Giliai ikvepiu:
Pirmiausia isvaizda:
Numeris nukeltas uz stiklo, perdazytas priekinis bamperis, uzdetas opel astra G lip'as, sudeti nauji ruko zibintai,
Moldingai (is visu pusiu) perdazyti juodai. Juodos groteles, ccfl zibintai, naujos lempos, balti posukiai kampuose ir sparnuose,
Naujas bmw zenkliukas,
Stogas klijuotas juodai, ragai originalus nuo e36 sedano. Klijuota juosta per sona (daug priestaringu nuomoniu, bet man ji labai patinka)
AC shnitzer kopijos R17 9J. M moldingai sonuose. Sutvarkytos galines arkos ir perdazytas beveik visas galas, suvirintas dugnas.
Uodegele ant bagazines dangcio, lakuotos galines lempos (tik posukio dalis), M sijonas.
Toliau, salonas:
Loviai, sport dirzai, M vairas, ziedai aplink spidometra, nauja begiu rankenele, pigi "mage", nauja daiktadeze, nes senoji atsidarydavo pati. Medzio imitacija apklijuota carbono imitacija,
stoikes aptrauktos medziaga, sunvisoriai (jei taip vadinasi) nuspalvoti su markeriais sharpie.
Technine dalis:
Vaziuokle:
AT Technix coilai. Zinau, shit dalykas, bet kolkas tarnauja gerai ir atlaiko kauno gatves kaip ir nemuno zieda..
Iscentriniai sakiu salenblokai is poliuretano, stabilizatoriaus traukes taip pat is poliuretano. Visa kita, kas prades bildeti toliau bus keiciama i poliuretana.
Priekyje BREMBO MAX raizyti stabdziu diskai, BREMBO kaladeles, gale ATE firmos komplektas, armuotos stabdžių šlangutės (6vnt).
Variklis:
Sportiniai tepalai, KN filtras i deze, tiesus ismetimas su M3 bakeliu gale.
Kita:
Priekyje ir gale sumontuotos "rasporkes", laiku keiciami visi imanomi skysciai ir kitos eksploatacines medziagos..
Kaip ir viskas siai dienai turbut.. (lipduku ant lempu nebera)