1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Moderators: AndriuxaBMW, Salis

Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais

Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Sun Dec 23, 2012 6:32 pm

Sveiki, pristatau savo 2012 metų vaisių. Ką pavyko atlikti iki "pasaulio pabaigos".
E36 320 1991 metų su 350 000 km rida atkeliavęs iš Italijos su geros būklės kėbulu. Pirktas kaip visiškai paprastas "kregždėlaivis" važinėjimui į darbą. Tačiau kai kraujyje teka 98 grupės "kraujas", sunku nieko nedaryti.
Nupirktas 2012 vasario mėn.:

Image
Image
Image


Vėliau prasidėjo apdailos paieškos, važiuoklės modifikavimas, bei naujos širdelės laukimas.

Image
Image

Kėbulas:
Mtech - galinis buferis, priekinis buferis su GT lip'u, slenksčiai, bagažinės spoileris.
Tamsintos priekinės, smoked hella galinės lempos.
Nulupti šlykščiai tamsinti langai
Valcuotos arkos

Važiuoklė:
TA Technics coilai (Vilou)
Custom vaziuoklė, kieta pagal poreikius.
Reguliuojamas išvirtimas
Apavas: r17 8j et20 E34 M5 ratai su 215/40 Pirelli P Zero padangomis

Variklis:
m50b20, pakeistas į m50b25
Salonas:
Recaro
Image
Image
Image


Dužus halogenui apsigyveno "Drift buddy Ted" :D

Image

Planai kitam sezonui:
10j gale 9j prieky
Hid rankinis
Rimtesni stabdžiai
Platesnė važiuoklė
Platintos arkos
Liuko šalinimas
Lopšiai salone
Surenkami lankai
Rasporkės
Ir dar kas šaus į galvą.
Auto paskirtis - smagiai praleist laiką, hobis, bei sudalyvauti šen bei ten :)
Priimu kritiką, bei pasiūlymus. Šiais metais tiek, lauksim naujųjų kurybingų metų.

User avatar
jogis
Posts: 3014
Joined: Tue Apr 27, 2010 6:13 pm
BMW: e36 3**
Location: Kavarskas

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by jogis » Sun Dec 23, 2012 7:11 pm

is sono ziurint labai truksta tu slenksciu :) man asmeniskai rezia aki ne org bamperis, plius kazkodel labai nebegrazu antakiai patapo, o siaip tai thumb up uz Kregzde :)

P.S. lupa stiklo? kaip laiko?
E30 coupe negamino; nei e36 nei e39 neturejo 2.3 variklio ; Spyruokliu spalva nenusako ju savybiu; J nera ratlankio plotis.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1119
Joined: Thu Mar 10, 2011 6:21 pm
BMW: e28 524d

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Mariuzzzz » Sun Dec 23, 2012 7:14 pm

Antakiai kazkaip nelimpa. Vidaus foto?
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Sun Dec 23, 2012 7:17 pm

Slenkščiai dar guli neuždėti, laukia kito sezono. Antakiai skonio reikalas, prie juodo gražiai žiūrisi. Buferis ir lipas iš stiklo audinio, mašina ne saldainiukas, tad lengviau sutvarkyti kai lūžta. Lipas apsidrasko nuo kelio nelygumu, bet dar nelūžo nei karto (wateam). Ateičiai norėtusi originalaus buferio ir moldingų, tačiau tai nėra pirmos būtinybės dalys :)
Mariuzzzz wrote:Antakiai kazkaip nelimpa. Vidaus foto?
Šiuo metu neturiu foto

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Sun Dec 23, 2012 7:36 pm

Keletas video dėl įvairovės.
0-100 km/h


Burnout test https://www.facebook.com/photo.php?v=50 ... 431&type=3

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Wed Jun 26, 2013 6:06 pm

Mažas update:
r17 9j et20 215/40
Laukiam galo :)
Attachments
1015461_626713054006052_1346957522_o.jpg
1025284_626713177339373_170258784_o.jpg
976475_626713120672712_1362837578_o.jpg

User avatar
Mindzis.e30
Posts: 459
Joined: Wed Mar 18, 2009 5:15 pm
BMW: m50TUb20
Location: Kedainiai

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Mindzis.e30 » Wed Jun 26, 2013 6:57 pm

kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)

User avatar
LUAs
Posts: 262
Joined: Thu Apr 30, 2009 11:53 am
BMW: E30 325
Location: Frankfurt am Main
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by LUAs » Wed Jun 26, 2013 7:44 pm

Mindzis.e30 wrote:kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)
Jei neklystu Opel Insignia :)

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Wed Jun 26, 2013 7:58 pm

Mindzis.e30 wrote:kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)
Taip insignios. Priesrukai bus tamsinami plevele neuzilgo, nerandu laiko siuo metu prie masinos, letai juda darbai :)

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Tue Oct 22, 2013 10:41 pm

Įmetu porą foto, darbai labai labai letai, bet kruta.
Salonas po truputį aptvarkomas nuo laidų ir nereikalingo šlamšto. Įdetas HID Rankinis. Pratestuotas, puikiai veikia prie 160 km/h.
Image


Padidintas pasukamumas šiek tiek:
Image

O čia taip rudenėjant...
Image

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Sun Nov 03, 2013 6:59 pm



Ok, sezoną baigiau beveik patenkintas (neskaitant to, kad reikėjo versti mašiną ant šono). Žiemą CiCiNas praleis garaže (nebent netyčia užsimanysiu į žiemos sprintą pralėkt)

Problemos po sezono uždarymo:
1. Custom short shiftas neatlaikė. Sprendimas: tobulinsim, reikia sutvirtint.
2. Galas per minkštas. Sprendimas: Ieškosim rimtesnių amortikų.
3. Bėga vanduo per liuką. Sprendimas: naikinsim.
4. Variklis pradėjo svaigti. Bėda: Ant laisvų dirba puikiai. Nuo laisvų įmynus "dugną" variklis sudurniuoja ir nekelia apsukų, dūsta ir meta juodą dūmą. Po truputį spaudžiant pedalą apsukos sukyla normaliai ir valit ant aukštų sūkių kaip priklauso (beveik). Šlangynas tvarkoje, kolikas tvarkoje, OSM atrodo ok (gal pamainyt bandysim), sklendės padėties daviklis pakeistas (rezultatų nedavė). Išsuktos žvakės ir pastebėta, kad reikia keisti dangtelio tarpinę, kadangi 4 žvakės guli tepalo vonioje :) . Žvakes dėsim naujas, turėtų pasikeisti variklio darbas į gerąją pusę (arba ne..).
Kol kas žinių tiek, būna ir geresnių...

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: Fri Apr 22, 2011 3:05 pm
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Shilas » Sun Nov 03, 2013 11:54 pm

Kas daros kai subine perminksta? As kai pamazinau kietumo stipriai islosiau galo sukibimo

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Mon Nov 04, 2013 12:10 am

Kai per kieta netenki slystant sukibimo. Kai per minksta persimetant sikna netolygiai klauso (pajoja siek tiek). Aisku ir stabileku reikia rimtesniu, bet pradziai bandysiu pakietint subine.

User avatar
Modee
Posts: 276
Joined: Sun May 01, 2011 10:32 pm
BMW: E46
Location: Kedainiai

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Modee » Tue Nov 05, 2013 12:01 pm

kaip patikrinai OSM?
e46 FL

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Tue Nov 05, 2013 9:30 pm

Pacios OSM netikrinau, tiesiog palyginau darba su atjungta ir pajungta.

User avatar
Andrius S.
Posts: 1545
Joined: Thu Feb 01, 2007 12:13 am

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Andrius S. » Wed Nov 06, 2013 9:52 am

1GNAS wrote: 4. Variklis pradėjo svaigti. Bėda: Ant laisvų dirba puikiai. Nuo laisvų įmynus "dugną" variklis sudurniuoja ir nekelia apsukų, dūsta ir meta juodą dūmą. Po truputį spaudžiant pedalą apsukos sukyla normaliai ir valit ant aukštų sūkių kaip priklauso (beveik). Šlangynas tvarkoje, kolikas tvarkoje, OSM atrodo ok (gal pamainyt bandysim), sklendės padėties daviklis pakeistas (rezultatų nedavė). Išsuktos žvakės ir pastebėta, kad reikia keisti dangtelio tarpinę, kadangi 4 žvakės guli tepalo vonioje :) . Žvakes dėsim naujas, turėtų pasikeisti variklio darbas į gerąją pusę (arba ne..).
Sklendės padėties dačiką tikrinai su multimetru, gerai rodo? Nes teko susidurt, kad būna negyvų, bet mašina važiuoja, bet ne taip kaip priklauso ir trūkčioja.
Dar gal su kuru ne taip, slėgio reguliatorius gal nedirba kaip priklauso ir todėl pridūsta kai staigiai užmini.

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Wed Nov 06, 2013 7:07 pm

Andrius S. wrote: Sklendės padėties dačiką tikrinai su multimetru, gerai rodo? Nes teko susidurt, kad būna negyvų, bet mašina važiuoja, bet ne taip kaip priklauso ir trūkčioja.
Dar gal su kuru ne taip, slėgio reguliatorius gal nedirba kaip priklauso ir todėl pridūsta kai staigiai užmini.
Sklendes padeties dacika pasikeiciau nuo savo kompakto m43 idejau, bet niekas nepakito. O slegio reguliatoriu taip pat itarineju, bet dar nebuvo kada patikrint :)

User avatar
1GNAS
Posts: 320
Joined: Sat Feb 28, 2009 8:21 pm
BMW: E36 325i; E36 320i; E36 V8; E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by 1GNAS » Sun Nov 17, 2013 6:14 pm

Taigi variklio problemos dar nepasibaige.
Problema isliko ta pati: nuo laisvu gaza dugna imynus dusina varikli, uzpila, meta juodai melsva duma. Jei po truputi sukeli apsukas tada dugna reaguoja normaliai.
Pakeistas sklendes padeties daviklis, OSM, zvakes ir dangtelio tarpine kadangi bego tepalas i zvakes.
Pamatavau kuro slegi, anht laisvu 3,3 bar, duodant gazo pakyla iki 3.5 bar kaip ir priklauso (taip pat ir tuo metu kai dusina). Staigiai atleidus gaza pakrenta iki 3 bar ir velstovi 3,3.
LZ atjungus tas pats, temperaturinis gal vienas is variantu, taciau ir siltas ir saltas elgiasi vienodai. Atjungus OSM dar blogiau reaguoja i gazo pedala.
Tad iskilo klausimas, ar gali buti, kad netiketai kompas sustreikavo? I babinas tikrai nepanasu nes nevyksta jokie tralinimai. Gal kas esat susidures siuo klausimu?

User avatar
Mantasrm
Posts: 326
Joined: Mon Sep 08, 2008 8:59 pm
BMW: bmw e61 199kw/644nm +lsd
Location: Vilnius

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by Mantasrm » Sun Nov 17, 2013 11:56 pm

man ta pati beda ant e34 4l dusta. tai kompa pakeiciau liko ta pati beda ir irgi nezinau kur ko ieskot
E61 530d 199kw/644nm
ex e38 725tds 130kw
ex E34 540 m60
ex E34 535 m30
ex E36 325 sedan
ex e30 325 m20 sedan
ex e30 325 m50 coupe
ex e34 525 m50

User avatar
LowRider
Posts: 342
Joined: Tue Nov 24, 2009 6:12 pm
BMW: Z3M
Location: Kaunas

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Post by LowRider » Mon Nov 18, 2013 5:00 pm

Diagnostika pasidaryti manau greitesnis kelias bedos link :)

Post Reply