Page 1 of 6

1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Dec 2012 18:32
by 1GNAS
Sveiki, pristatau savo 2012 metų vaisių. Ką pavyko atlikti iki "pasaulio pabaigos".
E36 320 1991 metų su 350 000 km rida atkeliavęs iš Italijos su geros būklės kėbulu. Pirktas kaip visiškai paprastas "kregždėlaivis" važinėjimui į darbą. Tačiau kai kraujyje teka 98 grupės "kraujas", sunku nieko nedaryti.
Nupirktas 2012 vasario mėn.:

Image
Image
Image


Vėliau prasidėjo apdailos paieškos, važiuoklės modifikavimas, bei naujos širdelės laukimas.

Image
Image

Kėbulas:
Mtech - galinis buferis, priekinis buferis su GT lip'u, slenksčiai, bagažinės spoileris.
Tamsintos priekinės, smoked hella galinės lempos.
Nulupti šlykščiai tamsinti langai
Valcuotos arkos

Važiuoklė:
TA Technics coilai (Vilou)
Custom vaziuoklė, kieta pagal poreikius.
Reguliuojamas išvirtimas
Apavas: r17 8j et20 E34 M5 ratai su 215/40 Pirelli P Zero padangomis

Variklis:
m50b20, pakeistas į m50b25
Salonas:
Recaro
Image
Image
Image


Dužus halogenui apsigyveno "Drift buddy Ted" :D

Image

Planai kitam sezonui:
10j gale 9j prieky
Hid rankinis
Rimtesni stabdžiai
Platesnė važiuoklė
Platintos arkos
Liuko šalinimas
Lopšiai salone
Surenkami lankai
Rasporkės
Ir dar kas šaus į galvą.
Auto paskirtis - smagiai praleist laiką, hobis, bei sudalyvauti šen bei ten :)
Priimu kritiką, bei pasiūlymus. Šiais metais tiek, lauksim naujųjų kurybingų metų.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Dec 2012 19:11
by jogis
is sono ziurint labai truksta tu slenksciu :) man asmeniskai rezia aki ne org bamperis, plius kazkodel labai nebegrazu antakiai patapo, o siaip tai thumb up uz Kregzde :)

P.S. lupa stiklo? kaip laiko?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Dec 2012 19:14
by Mariuzzzz
Antakiai kazkaip nelimpa. Vidaus foto?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Dec 2012 19:17
by 1GNAS
Slenkščiai dar guli neuždėti, laukia kito sezono. Antakiai skonio reikalas, prie juodo gražiai žiūrisi. Buferis ir lipas iš stiklo audinio, mašina ne saldainiukas, tad lengviau sutvarkyti kai lūžta. Lipas apsidrasko nuo kelio nelygumu, bet dar nelūžo nei karto (wateam). Ateičiai norėtusi originalaus buferio ir moldingų, tačiau tai nėra pirmos būtinybės dalys :)
Mariuzzzz wrote:Antakiai kazkaip nelimpa. Vidaus foto?
Šiuo metu neturiu foto

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Dec 2012 19:36
by 1GNAS
Keletas video dėl įvairovės.
0-100 km/h


Burnout test https://www.facebook.com/photo.php?v=50 ... 431&type=3

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Jun 2013 18:06
by 1GNAS
Mažas update:
r17 9j et20 215/40
Laukiam galo :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Jun 2013 18:57
by Mindzis.e30
kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Jun 2013 19:44
by LUAs
Mindzis.e30 wrote:kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)
Jei neklystu Opel Insignia :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Jun 2013 19:58
by 1GNAS
Mindzis.e30 wrote:kieno skardos?jai jau viskas black,dar priesrukus juodai nukalk:)
Taip insignios. Priesrukai bus tamsinami plevele neuzilgo, nerandu laiko siuo metu prie masinos, letai juda darbai :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 22 Oct 2013 22:41
by 1GNAS
Įmetu porą foto, darbai labai labai letai, bet kruta.
Salonas po truputį aptvarkomas nuo laidų ir nereikalingo šlamšto. Įdetas HID Rankinis. Pratestuotas, puikiai veikia prie 160 km/h.
Image


Padidintas pasukamumas šiek tiek:
Image

O čia taip rudenėjant...
Image

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Nov 2013 18:59
by 1GNAS


Ok, sezoną baigiau beveik patenkintas (neskaitant to, kad reikėjo versti mašiną ant šono). Žiemą CiCiNas praleis garaže (nebent netyčia užsimanysiu į žiemos sprintą pralėkt)

Problemos po sezono uždarymo:
1. Custom short shiftas neatlaikė. Sprendimas: tobulinsim, reikia sutvirtint.
2. Galas per minkštas. Sprendimas: Ieškosim rimtesnių amortikų.
3. Bėga vanduo per liuką. Sprendimas: naikinsim.
4. Variklis pradėjo svaigti. Bėda: Ant laisvų dirba puikiai. Nuo laisvų įmynus "dugną" variklis sudurniuoja ir nekelia apsukų, dūsta ir meta juodą dūmą. Po truputį spaudžiant pedalą apsukos sukyla normaliai ir valit ant aukštų sūkių kaip priklauso (beveik). Šlangynas tvarkoje, kolikas tvarkoje, OSM atrodo ok (gal pamainyt bandysim), sklendės padėties daviklis pakeistas (rezultatų nedavė). Išsuktos žvakės ir pastebėta, kad reikia keisti dangtelio tarpinę, kadangi 4 žvakės guli tepalo vonioje :) . Žvakes dėsim naujas, turėtų pasikeisti variklio darbas į gerąją pusę (arba ne..).
Kol kas žinių tiek, būna ir geresnių...

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Nov 2013 23:54
by Shilas
Kas daros kai subine perminksta? As kai pamazinau kietumo stipriai islosiau galo sukibimo

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Nov 2013 00:10
by 1GNAS
Kai per kieta netenki slystant sukibimo. Kai per minksta persimetant sikna netolygiai klauso (pajoja siek tiek). Aisku ir stabileku reikia rimtesniu, bet pradziai bandysiu pakietint subine.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 05 Nov 2013 12:01
by Modee
kaip patikrinai OSM?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 05 Nov 2013 21:30
by 1GNAS
Pacios OSM netikrinau, tiesiog palyginau darba su atjungta ir pajungta.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 06 Nov 2013 09:52
by Andrius S.
1GNAS wrote: 4. Variklis pradėjo svaigti. Bėda: Ant laisvų dirba puikiai. Nuo laisvų įmynus "dugną" variklis sudurniuoja ir nekelia apsukų, dūsta ir meta juodą dūmą. Po truputį spaudžiant pedalą apsukos sukyla normaliai ir valit ant aukštų sūkių kaip priklauso (beveik). Šlangynas tvarkoje, kolikas tvarkoje, OSM atrodo ok (gal pamainyt bandysim), sklendės padėties daviklis pakeistas (rezultatų nedavė). Išsuktos žvakės ir pastebėta, kad reikia keisti dangtelio tarpinę, kadangi 4 žvakės guli tepalo vonioje :) . Žvakes dėsim naujas, turėtų pasikeisti variklio darbas į gerąją pusę (arba ne..).
Sklendės padėties dačiką tikrinai su multimetru, gerai rodo? Nes teko susidurt, kad būna negyvų, bet mašina važiuoja, bet ne taip kaip priklauso ir trūkčioja.
Dar gal su kuru ne taip, slėgio reguliatorius gal nedirba kaip priklauso ir todėl pridūsta kai staigiai užmini.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 06 Nov 2013 19:07
by 1GNAS
Andrius S. wrote: Sklendės padėties dačiką tikrinai su multimetru, gerai rodo? Nes teko susidurt, kad būna negyvų, bet mašina važiuoja, bet ne taip kaip priklauso ir trūkčioja.
Dar gal su kuru ne taip, slėgio reguliatorius gal nedirba kaip priklauso ir todėl pridūsta kai staigiai užmini.
Sklendes padeties dacika pasikeiciau nuo savo kompakto m43 idejau, bet niekas nepakito. O slegio reguliatoriu taip pat itarineju, bet dar nebuvo kada patikrint :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 17 Nov 2013 18:14
by 1GNAS
Taigi variklio problemos dar nepasibaige.
Problema isliko ta pati: nuo laisvu gaza dugna imynus dusina varikli, uzpila, meta juodai melsva duma. Jei po truputi sukeli apsukas tada dugna reaguoja normaliai.
Pakeistas sklendes padeties daviklis, OSM, zvakes ir dangtelio tarpine kadangi bego tepalas i zvakes.
Pamatavau kuro slegi, anht laisvu 3,3 bar, duodant gazo pakyla iki 3.5 bar kaip ir priklauso (taip pat ir tuo metu kai dusina). Staigiai atleidus gaza pakrenta iki 3 bar ir velstovi 3,3.
LZ atjungus tas pats, temperaturinis gal vienas is variantu, taciau ir siltas ir saltas elgiasi vienodai. Atjungus OSM dar blogiau reaguoja i gazo pedala.
Tad iskilo klausimas, ar gali buti, kad netiketai kompas sustreikavo? I babinas tikrai nepanasu nes nevyksta jokie tralinimai. Gal kas esat susidures siuo klausimu?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 17 Nov 2013 23:56
by Mantasrm
man ta pati beda ant e34 4l dusta. tai kompa pakeiciau liko ta pati beda ir irgi nezinau kur ko ieskot

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 18 Nov 2013 17:00
by LowRider
Diagnostika pasidaryti manau greitesnis kelias bedos link :)