Page 2 of 6

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Nov 2013 20:06
by 1GNAS
Diagnostika parode grybaujanti LZ. Galvoju det naudota is vaziuojancios masinos? Nes tie pigus tai sudas, o BOSCH kazkas minejo jog itin nemazai kainuoja. O jei neispres ir tai problemos...

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Nov 2013 20:51
by LowRider
orginalas visada bus geriau,bet pries tai isitikink kad laidai nuo kompo iki lz sandarus ir pati fiske nedregna is vidaus kontaktu.man bedos su detonavimu pasibaige tik nukirpus laidus tik iseinancius is kompo i lz

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Nov 2013 21:20
by 1GNAS
Geras pastebejimas, reikes patikrint.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 00:30
by 1GNAS
Pamasciau gal kartais babinos grybauja, sudejau nuo kito motoro niekas nepasikeite. LZ dabar atjungtas, kadangi seniau buvo vazinejama isvis be jo ir vaziavo kuo puikiausiai. Cia video, kad aiskiau butu kas vyksta.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 17:31
by Mantasrm
man labai labai panasiai buvo ant e36 2.5 bet man numynus dugna atsigaudavo. tai buvo LZ kaltas.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 22:10
by 1GNAS
Na as dabar atjungiau LZ, taciau kitam kebule jis apskritai visada be lz veike ir kuo puikiausiai vaziavo. Del to ir suabejojau.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 23:14
by Manijakas
Jei bedos neisprendei pabandyk nuimt ta sportini oro filtra ir pora kartu pagazuot be jo :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 23:25
by 1GNAS
Jau buvo nuimtas, kai keiciau matuokles.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 23:37
by riciuxxx
tai LZ pakeitei ar ne? :S

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Dec 2013 23:40
by _marshall_
kam ji keist? Uztenka atjungt. Jeigu jis pajungtas ir yra blogas - gali but kad problema del lz. Jeigu jis atjungtas, tai lz galima atmesti.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 12 Dec 2013 22:13
by LowRider
LEV pasitikrink ar laisvai juda,gal sunkiai juda ir veluoja pagal droseli.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 13 Dec 2013 03:13
by _marshall_
Man rodos kai dugna numini ta menkute lev skylute pasidaro tokia nereiksminga, lyginant su droseliu, kad jos itakos nepajustum :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 13 Dec 2013 05:09
by Drulia
Lygiai tapati beda ir pas mane tik ant m20b25, diagnostika nieko neveikiancio neparodė, OSM keitinejau, LEV keitinejau ploviau , taspats Š... laukiu nesulaukiu kol surasi beda :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 13 Dec 2013 11:54
by 1GNAS
Keisiu pravodke, kas turit vietoj?
p.s. keiciau virsutini hola tas pats. O atjungus hola siek tiek geriau priema gaza. gal pravodke kur padilus patrukinejus

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 18 Dec 2013 00:57
by Alexassssss
benzo siurblys tikrai gywas? nes man tox varijantas buvo papuoles su E36 m50b20 is leto imdavo gaza o staigei nichuja arba isvis saudavo, irgi viskas apsoliucei kas ant variklio buvo bandyta keist ir nepadejo, tai po to sena siurbliuka nuweziau restauruot ir bedos baiges:) ir beje is pradziu buvo nupirktas kazkox naujes kinietiskas siurbliukas tai jis net menesio neatlaike:D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 18 Dec 2013 03:07
by Shilas
O prasidejo pries ar po kai ant sono vertem?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 18 Dec 2013 17:49
by 1GNAS
Po apvertimo suvazinejus komplekta. Bet kuro slegis tai geras. Na ant laisvu 3,2 bar gaza spaudziant iskart 3,5 bar.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 18 Dec 2013 22:39
by Manijakas
1GNAS wrote:Po apvertimo suvazinejus komplekta. Bet kuro slegis tai geras. Na ant laisvu 3,2 bar gaza spaudziant iskart 3,5 bar.
Pries pravodkes keitima pameginciau su siurbliuku pazaist dar o geriausia tai padaryt ant paduodamosios slangutes vietoj kuro filtro pakabint dyzelio magistralini ir jam pliusa tiesiai nuo akumo paduot ir tada pagazuot nes is po to siurbliuko turetu but ~5bar :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Dec 2013 01:46
by _marshall_
Manijakas wrote:
1GNAS wrote:Po apvertimo suvazinejus komplekta. Bet kuro slegis tai geras. Na ant laisvu 3,2 bar gaza spaudziant iskart 3,5 bar.
Pries pravodkes keitima pameginciau su siurbliuku pazaist dar o geriausia tai padaryt ant paduodamosios slangutes vietoj kuro filtro pakabint dyzelio magistralini ir jam pliusa tiesiai nuo akumo paduot ir tada pagazuot nes is po to siurbliuko turetu but ~5bar :)
Tai gal 20 bar padarom? :). Jeigu slegi pries pat magistrale pamatavo tai kam dar kist nagus ten, kur katik isitikinai kad viskas gerai..?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Dec 2013 09:15
by Andrius S.
1GNAS wrote:Po apvertimo suvazinejus komplekta. Bet kuro slegis tai geras. Na ant laisvu 3,2 bar gaza spaudziant iskart 3,5 bar.
Slėgį gal sukelia, bet kritęs pačio siurblio našumas, neprapumpuoja reikiamo kiekio kuro.