Page 3 of 6

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Dec 2013 18:59
by Karolis30
Andrius S. wrote:
1GNAS wrote:Po apvertimo suvazinejus komplekta. Bet kuro slegis tai geras. Na ant laisvu 3,2 bar gaza spaudziant iskart 3,5 bar.
Slėgį gal sukelia, bet kritęs pačio siurblio našumas, neprapumpuoja reikiamo kiekio kuro.
butent !

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Dec 2013 20:34
by Shilas
tai reik ziuret kiek yra slegio prie apkrovos

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 01:32
by Alexassssss
tai tiesiog nebutu lengviau susirast koki srotini siurbliuka is vaziuojencios masinos ir pabandyt isidet? nes darbo ten ne daugiau nei 10min ir td butu aisku :kos

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 09:50
by _marshall_
Jeigu zmogus nuspaudzia dugna, masina burbuliuoja ir prie purkstuku magistrales matuojant slegi tuo momentu matosi, kad jis nei kiek nekrenta, tai kokio dar nasumo jum truksta? :).

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 10:15
by Shilas
Ant trisakio pastacius pigiausia manometra viskas puikiausiai matos.
Gali buti ir kompas, draugeliui buvo kad staigiai uzspaudus uzgesdavo, knisos, kol galiausiai pasikeite kompa

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 10:37
by Andrius S.
_marshall_ wrote:Jeigu zmogus nuspaudzia dugna, masina burbuliuoja ir prie purkstuku magistrales matuojant slegi tuo momentu matosi, kad jis nei kiek nekrenta, tai kokio dar nasumo jum truksta? :).
Atsidaryk autodatą ir pamatysį per kiek laiko ir kiek kuro turi pravaryt siurbliukas, būna kad slėgis tvarkoj, bet davus apkrovą tam momentui jam pritrūksta našumo ir neprapumpuoja reikiamo kiekio, spaudžiant tolygiai jis tą kiekį pradeda varyt.
Tik yra skirtumas per kiek laiko tuos parametrus pasiekia.
Juk ir BNV bet koks ten gali įsibėgėt kaip ir koks feraris iki 100km/h tik va tas laiko tarpas daug ką pasako.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 10:57
by _marshall_
Andrius S. wrote:
_marshall_ wrote:Jeigu zmogus nuspaudzia dugna, masina burbuliuoja ir prie purkstuku magistrales matuojant slegi tuo momentu matosi, kad jis nei kiek nekrenta, tai kokio dar nasumo jum truksta? :).
Atsidaryk autodatą ir pamatysį per kiek laiko ir kiek kuro turi pravaryt siurbliukas, būna kad slėgis tvarkoj, bet davus apkrovą tam momentui jam pritrūksta našumo ir neprapumpuoja reikiamo kiekio, spaudžiant tolygiai jis tą kiekį pradeda varyt.
Tik yra skirtumas per kiek laiko tuos parametrus pasiekia.
Juk ir BNV bet koks ten gali įsibėgėt kaip ir koks feraris iki 100km/h tik va tas laiko tarpas daug ką pasako.
Jeigu neuztenka nasumo, tuo momentu ir slegis krenta, kai neuztenka nasumo, o slegi sukelia, tai ant laisvu dirba, slegis normalus, gaza nuspaudi, nasumo neuztenka ir slegis krenta. Cia juk paprasta kaip 2x2. Juk slegi tikrina ne tiesiog siurblio slanga uzglusine monometru, o pasijunge trisaki prie purkstuku magistrales ir gazuodami/vaziuodami.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 11:52
by rokanas
_marshall_ wrote: Jeigu neuztenka nasumo, tuo momentu ir slegis krenta, kai neuztenka nasumo, o slegi sukelia, tai ant laisvu dirba, slegis normalus, gaza nuspaudi, nasumo neuztenka ir slegis krenta. Cia juk paprasta kaip 2x2. Juk slegi tikrina ne tiesiog siurblio slanga uzglusine monometru, o pasijunge trisaki prie purkstuku magistrales ir gazuodami/vaziuodami.
nu as kai pirma kart su savo e30 turejau beda su siurbliuku ant vietos gazuojant rode viska ***, slegis normalus ir t.t. o va tik pradedi vaziuot.... nes iki salono atsivedes gauge buvau iskart slegis 1bar :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 13:53
by _marshall_
rokanas wrote: nu as kai pirma kart su savo e30 turejau beda su siurbliuku ant vietos gazuojant rode viska ***, slegis normalus ir t.t. o va tik pradedi vaziuot.... nes iki salono atsivedes gauge buvau iskart slegis 1bar :)
Ir tau gazuojant ant laisvu nebuvo jokiu problemu (ir slegi rode gera), o vaziuojant buvo (ir slegi rode normalu). O ignas gazuoja ant laisvu, motoras springsta, o slegi rodo gera. Tai prie ko siurblys? :). Jeigu jis tik prie apkrovos nepaveztu nesumo, o stovint gazuojant paveztu, tai jam variklis stovint gazuojant nespringtu...

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 18:44
by 1GNAS
Teisingai marshallas sako. Man stovint vietoj jau dusta. Vaziuojant duodant apkrova ant zemesniu apsuku diapazono dusta, o prie aukstu nuo 5,5 iki 7k jau praktiskai gerai jei pirmu antru begiu. Su aukstesne pavara jauciamas didesnis kruvis ir dusina. Po svenciu pasikeisiu pravodke bus matyt. Kompus tris pasikeiciau niekas nesikeicia. Kaip ir pakeitus virsutini holo davikli, nieko nedave. Atjungus virsutini hola dirba siek tiek geriau. Kol kas ziniu tiek. Siurbli atmeciau iskart kai pamaciau, jog vaziuoja ant aukstu sukiu beveik normaliai. Cia nesusizaidzia oras su kuru. Kazkuris daviklis blogai siuncia signala del to dusina ir meta juoda duma. Nemanau, kad 3 pakeistos matuokles ir du holai yra blogi, tad pakeitus pravodke turetu kazkaip nusvisti jo gyvenimas kitokiom spalvom. :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 19:21
by Drulia
Laukiu nesulaukiu žiniu iš tawo fronto. :) tikiuosi jog atsigaus tawo motoras :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Dec 2013 19:25
by aiwarazas
Gal ir kvailas spejimas,bet ar negali but alkuninio veleno daviklis?Draugui ant m50b20 panasei buvo.Vvaziuot vaziavo,bet netrauke ...

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 22 Dec 2013 12:50
by Andrius S.
O diagnostiką darei?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 22 Dec 2013 13:02
by 1GNAS
Dariau, diagnostika rode neiprasto diapazono LZ parodymus. Tada as ji atjungiau, bet niekas nepasikeite. Kitus daviklius rode normoj. Bet man kyla itarimas del holo veikimo. Kai pasikeiciau kita virsutini, jo nepajunges dar uzkuriau ir veike geriau negu su pajungtu, tad itariu pravodke dabar.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 24 Dec 2013 13:05
by Evaldaz
o kuro slėgio reguliatorius tikrintas? Nes jei kaip sakai juodas dūmas, tai perriebina mišinį, ko pasekoj ir lambda svaigsta. Gal ant aukštų apsukų pradeda kuro slėgio nereguliuot į purkštukus?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 24 Dec 2013 13:07
by 1GNAS
Auksciau minejau, jog matavau kuro slegi. Palaikomas slegis 3,5 bar kaip ir priklauso.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Dec 2013 19:25
by Evaldaz
gal patys purkštukai blogi?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Jan 2014 15:17
by ErX
Nu tik nemanau kad visi is karto blogi. Jeigu koks vienas ir blogas, tiesiog nedirbtu norm cilindras, taip kaip su bloga zvake, bet nemanau kad dusintu.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 09 Jan 2014 23:25
by nuplyshezz
drauguj buvo labai panasiai, m50 vanus rode diagnostika nesamones, iseme chipa tada parode kad kaltas holo daviklis, pasikeite ji isidejo atgal chipa ir vel gyvas motoras :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 10 Jan 2014 23:31
by 1GNAS
Buvau atmetes temp daviklio varianta taciau...vakar pagalvojau jog anksciau tik saltam buvau atjunges. Vakar leidau pasilti, tada atjungiau ji. Rezultatas geresnis, stovint vietoj imynus dugna dirba gerai. Tad siandien nulekiau i zeruti ir nusipirkau nauja. Pakeiciau, uzkuriu tas pats.. sunervino. Ok leidau uzsilt iki darbines kol stovejo. Paskui kelis kart atjungiau ir vel prijungiau, atjungiau akuma (gal kokios klaidos ar ka...). Uzkuriau vel, vuolia! Atrodo viskas gerai. Islekiu pravaziuot...nieko gero, vistiek bukas grybauja nuo zemu. Kita savaite vaziuoju i dar viena vieta diagnostika daryt. Kaip auksciau minejo del ECU, bandysiu daryt su dviem kompais, ziuresiu ka su vienu ka su kitu rodys. Kol kas tiek ziniu.

Hmm..o gal man per greitai sukyla kuro slegis? Bet nelabai, tada kodel gerai dirba nuo 4k minant dugna.. Nebezinau jau :D