Page 4 of 6

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 01:40
by rokanas
Zinai.... As ten facebook maciau kazkas v8 parduoda....... :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 17:06
by 1GNAS
rokanas wrote:Zinai.... As ten facebook maciau kazkas v8 parduoda....... :D
Kur???!!!

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 17:08
by Plyta
Statyk V8 ir bus ramu :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 18:00
by JayT
Plyta wrote:Statyk V8 ir bus ramu :D
Oj tik gink dieve ne v8. Nu nebent naujesnes kartos. Bet jei m60 tai galvos skausmas :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 19:38
by jablasbmw
kodel galvos skausmas.?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 19:40
by Plyta
JayT wrote:
Plyta wrote:Statyk V8 ir bus ramu :D
Oj tik gink dieve ne v8. Nu nebent naujesnes kartos. Bet jei m60 tai galvos skausmas :)
O kodėl čia taip apie M60? :(

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 21:57
by Trysdupenki
nes nivalit, sunku idet, durnai sukonstruotas (ne sportui..), nedesit nauju detonaciniu nes brangu, brangios dezes, brangios sankabos, visada kazkur kazkas bega ir tt ir panasiai

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 11 Jan 2014 22:12
by dow1das
nuisnekat

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 12 Jan 2014 02:34
by JayT
As asmeniskai uz naujesni varikli. m60 toks pats senas grabas kaip m50. Kiek kas isideda, visi skirtingai vaziuoja, pas viena velia, pas kita nevelia.... M52B28TU arba M54 serija LABAI tvarkingai isimontuoja i e36 kebula. Atrodo kaip ten buves, pajungimas paprastas ir pigus, o rezultate tikrai smagiai lekia. Dar nepamirskim, kad koks b28tu bus gan ekonomiskas.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 12 Jan 2014 12:15
by 1GNAS
Neterskim temos diskusijom del v8. Si sezona tikrai nesikeis variklis. Galbut kitam sezonui kazka darysiu, yra variantas turbo maut ant sito m50, arba det m54 ar kita koki varikli. Viskas priklausys nuo finansu:) Na o siam sezonui galios trukuma bandysiu kompensuoti pasodines CiCiNa ant dietos.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Jan 2014 15:40
by 1GNAS
Gal kas zinote kas TIKRAI gerai daro diagnostika Kaune. Kazkokia nesamone isimete pas mane. Beliko pakeisti apatini hola, purkstukus ir kuro slegio reguliatoriu. O gal isdile voztuvu gilzes ir dusta motorasdel to. Nebesuprantu kas cia darosi jam.
Klausimas visiems: Gal kas galetu paskolinti iranki kompresijai pasimatuoti, bei b25 kuro slegio reguliatoriu su visa magistrale ir purkstukais? Gal kas ardot ar pan.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 28 Jan 2014 08:01
by nuplyshezz
1GNAS wrote:Gal kas zinote kas TIKRAI gerai daro diagnostika Kaune. Kazkokia nesamone isimete pas mane. Beliko pakeisti apatini hola, purkstukus ir kuro slegio reguliatoriu. O gal isdile voztuvu gilzes ir dusta motorasdel to. Nebesuprantu kas cia darosi jam.
Klausimas visiems: Gal kas galetu paskolinti iranki kompresijai pasimatuoti, bei b25 kuro slegio reguliatoriu su visa magistrale ir purkstukais? Gal kas ardot ar pan.
jei yra kompas cipuotas, patarciau isideti stock kompa ir tada daryti diagnostika, tada parodys tiksliai kas negerai. isbandytas reikalas

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 29 Jan 2014 02:45
by Gedass
Dek stand alone ir baigsis bedos :D Su juo iskart pasimatys kur bedos, ar gelezy ar elektroj. Dar kaip bonusas daugiau vatu butu, ypac jei ant kokio spiriteliu dar paleidus :alc

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 30 Jan 2014 01:12
by Trysdupenki
Gedass wrote:Dek stand alone ir baigsis bedos :D Su juo iskart pasimatys kur bedos, ar gelezy ar elektroj. Dar kaip bonusas daugiau vatu butu, ypac jei ant kokio spiriteliu dar paleidus :alc
ir atsiras kitos bedos :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 18:57
by 1GNAS
Na ka gi. Ieskai bedu kirminuose, bet pasirodo bedos kur kas giliau. Taigi pasimatavau kompresija ir...likau laaaabai nustebes kaip jis vis dar taip gali vaziuoti, kadangi kompresija yra tokia:
1cil - 8,7
2cil - 8
3cil - 7,5
4cil - 7,7
5cil - 7,1
6cil - 8

Kokios isvados? :D Jamsim galva ziuresim kas ten gero like.

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:21
by Shilas
Nu va, gatavai suspaudimas rimtam turbo projektui!!! :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:38
by Mariuzzzz
Cia kompresija o ne suspaudimo laipsnis. :vis

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:40
by _marshall_
1GNAS wrote:Na ka gi. Ieskai bedu kirminuose, bet pasirodo bedos kur kas giliau. Taigi pasimatavau kompresija ir...likau laaaabai nustebes kaip jis vis dar taip gali vaziuoti, kadangi kompresija yra tokia:
1cil - 8,7
2cil - 8
3cil - 7,5
4cil - 7,7
5cil - 7,1
6cil - 8

Kokios isvados? :D Jamsim galva ziuresim kas ten gero like.
pasimatuok su kitu prietaisu. Gal koks pagedes papuole :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:43
by tadux
tikrai pamėgink su kitu prietaisu pasimatuot, aš nusipirkau kompresimetrą ale kažko labai optimistas ir visiem varikliams labai tolygia kompresiją rodė, pasirodo brokuotas vežiau pasikeist :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:50
by 1GNAS
As ir taip galvojau, bet kasetei pamatavau rode 13.5. Tai manau viskas aisku, o ir m50 amtavau kokius 6 kartus nes negalejau tiketi..Jis vis dar vaziuoja ant aukstu sukiu, dar geriau negu dauguma plytgaliu :D