Page 5 of 6

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 19:54
by Shilas
Mariuzzzz wrote:Cia kompresija o ne suspaudimo laipsnis. :vis
Ei, Entelekte, pasiguglink ka reiskia sarkazmas

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 20:09
by Mariuzzzz
Koks tu smaikstus :D O jau tikejaus, kad pulsi maike plesytis, kad cia vienas ir tas pats. Bet matomai pirma wikipedia pasinaudojai...

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 21:38
by aiwarazas
1GNAS wrote:As ir taip galvojau, bet kasetei pamatavau rode 13.5. Tai manau viskas aisku, o ir m50 amtavau kokius 6 kartus nes negalejau tiketi..Jis vis dar vaziuoja ant aukstu sukiu, dar geriau negu dauguma plytgaliu :D
Dauguma motoru pries mirti pradeda vaziuot :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 03 Feb 2014 23:03
by Karolis30
va va !!!! :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 00:43
by 1GNAS
Ir taip vaziavo tris metus (vien as tiek zinau tiktai) :D logiska

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 00:58
by xargentum
1GNAS wrote:Na ka gi. Ieskai bedu kirminuose, bet pasirodo bedos kur kas giliau. Taigi pasimatavau kompresija ir...likau laaaabai nustebes kaip jis vis dar taip gali vaziuoti, kadangi kompresija yra tokia:
1cil - 8,7
2cil - 8
3cil - 7,5
4cil - 7,7
5cil - 7,1
6cil - 8

Kokios isvados? :D Jamsim galva ziuresim kas ten gero like.
Istikruju kaip dabar apasna su tom plytom, atrodo valina o kompresijos ne kazka.. :kar :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 01:17
by 1GNAS
Sia savaite dar reikes istraukt, susukt koki video kaip dar vaziuoja Legendine plyta :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 09:06
by aiwarazas
1GNAS wrote:Ir taip vaziavo tris metus (vien as tiek zinau tiktai) :D logiska
Leta mirtis plytai papuole :D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 09:37
by Shilas
Yra svapas 2000Lt is e36, pries pora menesiu atsuko 200ag ir kazkiek nm (reik klaust seimininko), jei domins galesiu duot kontakta

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 04 Feb 2014 12:09
by Modee
Pries sukdamas video pafilmuok kompresija:)D

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 19 Apr 2014 00:05
by 1GNAS
Labai geros naujienos!
Problema rasta ir ispresta. Luzo virsutinis mazosios grandines itempejes, ko pasekoje pabego degimas, del ko taip nedirbo motoras. Nupirktas naujas itempejas, pakeistas, degimas pastatytas i vieta ir VUOLIA! Zirgu kaimene grizo i garda ir rytoj jau lekiam i Kedainius Street Lyga sturmuoti!

Kelios foto is sio sezono:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 20 Apr 2014 10:25
by Modee
Graziai vaziavai kedainiuose :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 24 Apr 2014 21:35
by LowRider
nu bignasijau pagirsiu,grazi kregzde.Nuo ko skardos ir kas gali tokias padaryti 10j?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 24 Apr 2014 22:02
by Ignas!
Opel Insignia'os skardos čia :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 25 Apr 2014 00:10
by robertass
liukas isimtas, ir kaip ten prisabacinta tas stiklas permatomas?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 25 Apr 2014 08:38
by Modee
ant silikono ir varztu statyta?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Apr 2014 08:52
by 1GNAS
Skardos nuo Opel insignios kaip ir minejo. Prieky 9j galas 10j. Platina akleksote prie seniavos kapiniu 867022000.
Liukui panaudotas organinis stiklas sodintas ant langu sandarinimo juostos ir varztu, kad veliau galeciau ji nusiimti kada reikes :)
Labai smagu ir sviesu salone patapo :)

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Apr 2014 09:00
by 1GNAS
Kelios foto is Kedainiu:

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 23 Sep 2014 22:34
by arnasmovie
Kaip ratu issisukima padariai?

Re: 1GNAS E36 320 -> 325 Sedan

Posted: 26 Sep 2014 11:20
by 1GNAS
Pervirintos stupicos buvo. Dabar dar ir custom sakes.