Schnitzer e36 325i

Moderators: AndriuxaBMW, Salis

Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais

Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Shilas » 07 Oct 2013 08:19

Jei jusu supratimas uzsibaigia ties jusu garazo durim, tai nuomones pasilaikykit sau, nes kvailai patys atrodot. Yra atsakingu konstrukciju spec virinimo technikos ir pan, ir gniuzdymo, lenkimo, tempimo testai skirti patikrinti suvirinima, bet cia jau krastutinumai. O ar tas vietas veikia dideles jegos galite paklaust lenco :)

User avatar
tadux
Posts: 1521
Joined: 19 Sep 2007 21:23
BMW: E30 m50b25, E30 318is touring
Location: Utena-Šiaulai
Contact:

Re: Schnitzer e36 325i

Post by tadux » 07 Oct 2013 10:45

Mariuzzzz wrote:Nesakau, kad nelaiko ar nelaikys. Bet teigti, kad virintas metalas ir metalo lidinis vienodai tvirtas-atsparus yra KVAILA. Siule truksta tik tada kai virinama kaire koja ir kopustu vietoj galvos visada normalus ar netgi labai geras gamyklinis virinimas truksta salia siules. Labai daug priklauso nuo metalo apdorojimo po virinimo. Sutinku kempas toj vietoj nelabai tinkamas. Ir isvis kempo privalumas tai kad jis prieinamas visiems paprastas naudojimas ir palyginus daugiafunkcionalus daigtas. Bet kaikur daugiau pliusu turi aftogiens :) ar netgi vadinama svarke. Jau nekalbu apie rimtus irenginius. Temos autoriui didelis + ir nenuleisk ranku jei kas nepavyks :alc g
Tai kad svarkes siule ziauriai kieta buna, o pusautomacio minkstesne. pemegink po svarkes patekint ka nors, tai tekinimo peilius keisi ir keisi, o pusautomatis ne tiek stiptiai perdegina ta metala, tiesiog reikia su tinakmom nuzuliom pusautomaciu virinti, kad butu stipri siule, nesigincuju dar viskas priklauso nuo irangos ir virintojo.
Turėjau viena e30 buvo viena bėda, įsigijau antra e30 įsigijau antrą bėda, o problemų trigubai :D

User avatar
robertass
Posts: 364
Joined: 20 Jan 2011 00:20

Re: Schnitzer e36 325i

Post by robertass » 07 Oct 2013 11:11

Rodė per autopilotą kažkada, buvo laida apie kėbulų atstatymą po avarijų, kalbėjo ekspertas ir sakė, kad viskas nuo svarsčiko priklauso, tada rodė testą suvirino metalo plokštę ar tai skardą ir su hidrauliniu aparatu ją traukė iš abiejų pusių, tada sutrūko ji pusiau, bet ne per virinimo vietą, matai, padaryt galima netgi stipriau ir nereikia net filmų žiūrėt ar ieškoti stebuklingų įrankių, metalo..[/quote]



ten jis paime kebulo dali ir rode kaip davirina kebulo detales, esme buvo, kad visi virina tik isorine dali todel ir truksta, o jis suvirino ir is vidaus, tada ir plyso kaip tu sakai, ne ten kur virinta, o kur spaustuvai suspaude buvo.

User avatar
Mariuzzzz
Posts: 1121
Joined: 10 Mar 2011 18:21
BMW: e28 524d

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Mariuzzzz » 08 Oct 2013 22:15

Shilas wrote:Jei jusu supratimas uzsibaigia ties jusu garazo durim, tai nuomones pasilaikykit sau, nes kvailai patys atrodot. Yra atsakingu konstrukciju spec virinimo technikos ir pan, ir gniuzdymo, lenkimo, tempimo testai skirti patikrinti suvirinima, bet cia jau krastutinumai. O ar tas vietas veikia dideles jegos galite paklaust lenco :)
Nesinervuok :) klausk ko tik nori, bet virintas metalas niekada neprilygs vienalyciam gabalui. Dar karta kartoju. Nesakau kad nelaikys.
Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo :D

User avatar
schnitzer
Posts: 48
Joined: 30 Mar 2013 11:01
BMW: E36 m50b25
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by schnitzer » 02 Nov 2013 18:46

Image

Tai va, pabūvotą rūkloje, sudegintos visos padangos, išdegintas visas kuras važiuot pramoktą sezonas baigtas.
Žiema nuspresta nevažiuot o tvarkyt-tobulint, kad kitais metais būtų galima sudalyvaut visuose putadieniuose ir visuose pasilakstymuose rukloje.
Bus:
Surenkami lankai
Pakeistos stabdžiu kaladėlės
Kitos lempos
Tikriausiai silikoninės šlangos
el. vintiletorius
Špilkos priekį, nes reik rastafkių
Rankinį perstatyt nes nėra itin patogu
short shifterį
Bus coil'ai dar nežinau Ta techik ar JOM skirtumo manau nėra vistiek tas pats Š
Strut bar'ai ir priekį ir gale
Standi vilktis ar kaškas panašaus

Dar norėtusi:
Flokuotos panelės
Galinių ///M lempų
Poros ratų su palange
Perdažyt variklio skyrių, saloną
Du lopšiai su diržais
Na lyg ir viskas :)
P.S foto daryta su donkratu
Pūūūūūūtąąąą!!

pakales
Posts: 107
Joined: 05 Oct 2011 20:00
BMW: E36 320 Touring E36 323 Compact
Location: Šiauliai

Re: Schnitzer e36 325i

Post by pakales » 02 Nov 2013 23:55

Gal geriau ant coil'ų netaupyk taip. Aš ant daily TA Technix susidėjęs, tai normaliai, bet driftai, abejoju ar laikys, plius per minkšti bus... Ne vienas, manau, tą patį pasakys.

kurz
Posts: 70
Joined: 05 Feb 2008 13:32
BMW: e36
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by kurz » 03 Nov 2013 00:09

temos autoriui siūlau važiuot kiek įmanoma daugiau. atsimink, kad vairavimo įgūdžiai tobulinami važiuojant, o ne garaže tobulinant automobilį..

User avatar
Mart.
Posts: 39
Joined: 20 Feb 2011 19:24
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Mart. » 03 Nov 2013 00:31

Tiek dėl coilų tiek ir dėl vairavimo įgūdžių tobulinimo pritarčiau kolegoms ;)

aiwarazas
Posts: 211
Joined: 27 Mar 2009 10:43
BMW: e34 3.0d 215kw e36 3.0d 170kw
Location: Kaunas
Contact:

Re: Schnitzer e36 325i

Post by aiwarazas » 03 Nov 2013 09:27

Jis dar moksleivis.Tai manau finansai pas ji labai riboti.Seip gal geriau tada vietoj coilu imt kietus amortizatorius ir sprandzinas zemas.
BMW e34 525TDS - Ex
BMW e34 525i - Ex
BMW e34 TDS Touring - Ex
BMW e30 320i Touring - Ex
BMW e30 3xx - gatvinis?? - Ex
BMW e30 330i Zemagrindis
BMW e34 3.0d - Daily
BMW e36/5 3.0d (Nezinau net pats kam)

User avatar
VeilSide
Posts: 147
Joined: 29 Jul 2010 08:43
BMW: E36 low&slow
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by VeilSide » 03 Nov 2013 09:33

ėėė, varysim žiemą šęrt, gali pamiršt laisvus žiemos savaitgalius.. :D
Nes jei užsisėdėsi garaže, tai taip ir bus kaip su kai kuriais.. Patiks labiau konstruot, nei važiuot. Taip ir eis į pardavimą sukonstruotas bmw. Kad to nebūtų, laukiam sniego. :poze
NP Team
www.npteam.lt

Drift Trikes Lithuania

User avatar
schnitzer
Posts: 48
Joined: 30 Mar 2013 11:01
BMW: E36 m50b25
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by schnitzer » 03 Nov 2013 09:50

Neis žiema šert vien del to nes mašina pasileis visa lankus dedant, pats noriu važiuot, bet finansai neleidzia. Kai lankus ir visas dalis gaunu už darbą tai per žiema pakaupsiu lt ant sezono.
Ignas juk važiuoja su TA technikais ir vargo nemato. Plius driftui nereik super kietos važiuoklės :)
Pūūūūūūtąąąą!!

User avatar
Mart.
Posts: 39
Joined: 20 Feb 2011 19:24
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Mart. » 03 Nov 2013 16:38

schnitzer wrote: Plius driftui nereik super kietos važiuoklės :)
Drįsčiau pasiginčyt ;) Pats važinėju kas dieną su Ta technix, tai jie tik tam ir tinkami, nes sportui jie per minkšti.

User avatar
1GNAS
Posts: 326
Joined: 28 Feb 2009 20:21
BMW: E34
Location: Kaunas
Contact:

Re: Schnitzer e36 325i

Post by 1GNAS » 03 Nov 2013 18:30

Priekis normaliai, galas tai per minkstas. Galui reguliuojami Koni amortikai butu pats tas :)

User avatar
Andrius S.
Posts: 1557
Joined: 01 Feb 2007 00:13

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Andrius S. » 03 Nov 2013 20:39

Rimtesnių stabilizatorių neužmirškit.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Shilas » 03 Nov 2013 23:44

Gale stabilniko nuo 325tds per akis, prieki isvis isimt, prieki ta technix tikrai pradziai uztenka, neuztenka tik klaviaturos drifteriams. Paciam hsd coilu sureguliavimas 7/16 priekis, 6/16 galas, jei darau kieciau- gale mazeja gripas, priekis jot pradeda. Man su sunkiu varikliu 5,5 camberiu ir 6,5 casteriu idealu gavos, jokio stumimo, akermanas per viduri nulinio ir standartinio, su plyta svelnesniu kampu pakanka.

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Shilas » 06 Nov 2013 12:08

Kas del HSD, tai man labai patiko dideles reguliavimo galimybes, atraminiai daug reguliuojasi tiek casteris tiek camberis, amortikas turi 16 kietumo padeciu, su pakankamai sunkiu varikliu kietuma ties viduriu naudoju. Jei komplektas 2300 su pristatymu gaunas, tai manau labai puikus variantas, vien jau atraminiai ko verti... O LT china shit coilai pagrinde be atraminiu eina ir kainuoja 600-1200Lt plius atraminiai. Patvaruma ju uzsienio forumai ir labai gerai vertina, principe turbut geriausias kainos/kokybes santykis. Kas del madinguju XYZ drift spec, tai e36 teko girdet, kad stipriai perkietos galines spiruokles.

User avatar
schnitzer
Posts: 48
Joined: 30 Mar 2013 11:01
BMW: E36 m50b25
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by schnitzer » 07 Nov 2013 12:16

Pašnekėta ir nusprest imti HSD Dualtech kaina gaunasi - 2149Lt su pristatymu. Manau kaina puiki :)
Pūūūūūūtąąąą!!

User avatar
schnitzer
Posts: 48
Joined: 30 Mar 2013 11:01
BMW: E36 m50b25
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by schnitzer » 16 Jan 2014 22:44

Nenufilmuota, ne dėl to, kad yra galimybe filmuoti. Paskutinius 2 kart buvo važiuojama ant šlapio, ant šlapio 4 šeriant nieko nenustebinsi. Tad sulaukiam sezono pradžios ir bus tas filmukas :)
Pūūūūūūtąąąą!!

User avatar
schnitzer
Posts: 48
Joined: 30 Mar 2013 11:01
BMW: E36 m50b25
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by schnitzer » 21 Apr 2014 14:19

Image
Sudalyvauta Kėdainiuose, trefkėse sekėsi neblogai, su mašina nesklandumų nebuvo,
deje kvalifikuotis nepavyko, kita kart bus tik geriau, tikslas sudalyvaut visuose etapuose,
dar truputi palengvinsim tiek priekį tiek galą, tai tiek :)
Pūūūūūūtąąąą!!

Jegeris
Posts: 401
Joined: 16 Jan 2006 15:05
BMW: E34 525td
Location: Kaunas

Re: Schnitzer e36 325i

Post by Jegeris » 21 Apr 2014 20:02

Viskas šaunu, svarbu stogas tvirtas :D

Locked