Page 1 of 5

Schnitzer e36 325i

Posted: 13 Jun 2013 22:05
by schnitzer
Sveiki, man 14m. esu iš Kauno.
Tėvam leidus susitaupiau ir nusipirkau kregždute su 2.5 motoru.
Paskirtis: Driftas.
Kadangi finansų neturiu labai daug tad viskas vyksta labai lėtai... :)
Štai taip atrodė katik nupirktas:
Image
Image
Kažkokie baranai žiurejo, kaip šonas atrodo nudažytas matinia juoda...
Image

Padaryti darbai:
Iškart išlupti maximiniai pėdalai
Atrestauruoti galiniai amortizatoriai (Buvo visai mire)
Išrinktas salonas
Išimti kilimai po kuriais rasta papilta alaus nemenkai tad teko ir dugna tvarkyti
Išskustos smalos
Nudažytas dugnas
Vairas su išnešimu
Hidraulinis rankinis
Šioks toks lopšys su diržais
Pakeistas reduktorius didesniu perdavimu (Virintas)
Image

Planai šiam sezonui:
Padidint išsukima
Pakeist priekines lempas i normalias (Asmeniškai šitos baisios)
Sutvarkyt lopšy arba jį pakeist geresniu
Short shifteris
Pasikeist tepalus
Perdažyt šona
Pramokt statys skersa :)

(Bus daugiau foto artimiausiu metu)
Image

Image
Nupirktos e46 šakės,
atrestauruoti šarnyrai,
užsakyti salenblokai :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 13 Jun 2013 22:46
by s.m.a.x.
Kažkokie baranai žiurejo, kaip šonas atrodo nudažytas matinia juoda...
Istikro tai manau,jog ten tiesiog yra pagruntuotas tas tavo sparno kampas ;)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 14 Jun 2013 00:19
by schnitzer
s.m.a.x. wrote:Kažkokie baranai žiurejo, kaip šonas atrodo nudažytas matinia juoda...
Istikro tai manau,jog ten tiesiog yra pagruntuotas tas tavo sparno kampas ;)
Deje, nudažyta flokoneliu ten :vis

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 14 Jun 2013 00:26
by meistrelis
nedazyk pakolkas, nes statydamas skersa manau tikrai brukstelsi dar ne karta :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 14 Jun 2013 10:04
by rokanas
schnitzer wrote:
s.m.a.x. wrote:Kažkokie baranai žiurejo, kaip šonas atrodo nudažytas matinia juoda...
Istikro tai manau,jog ten tiesiog yra pagruntuotas tas tavo sparno kampas ;)
Deje, nudažyta flokoneliu ten :vis
jei ten esi garantuotas kad tiesiog uzdazyta ant normaliu dazu tai nedidele beda tuos matinius nuvalyt

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 14 Jun 2013 11:33
by schnitzer
jei ten esi garantuotas kad tiesiog uzdazyta ant normaliu dazu tai nedidele beda tuos matinius nuvalyt
Nusveisti normalus dažai, ir nupusta...

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 15 Jun 2013 13:05
by Mindzis.e30
is vilniaus sita pirkai?kaip buvau paziuret,tai lavonas mirtinas,sklende neaisku nuo kokio modelio kaskokia mura nutepliota , ant laisvu pulsuot linkus,nevalit,o jai bandai isprevartaut,tai dar uzsigazuoja iki ribotuvo:Dnezinau kaip tau,apie kebulo isterliojimus nekalbu,

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 15 Jun 2013 16:58
by schnitzer
is vilniaus sita pirkai?kaip buvau paziuret,tai lavonas mirtinas,sklende neaisku nuo kokio modelio kaskokia mura nutepliota , ant laisvu pulsuot linkus,nevalit,o jai bandai isprevartaut,tai dar uzsigazuoja iki ribotuvo:Dnezinau kaip tau,apie kebulo isterliojimus nekalbu,
Iš vilniaus. Kažkiek pulsuoja kol šalta. Kas dėl valinimo tai tikrai valino + plius dar difas 3,15 buvo kuris netinka niekam, Dabar pakeistas i trumpesni 4,45 tai valins dar geriau :) Kėbulas geras: arkos neišpuve rūdžiu tik keletas ir tai nedidelės tik tas šonas nutepliotas. bet man jo ir nereik ledinio vistiek matys daug... Kaip dar už tokia kaina tai perfect! :f

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 18:34
by 1GNAS
schnitzer wrote: Iš vilniaus. Kažkiek pulsuoja kol šalta. Kas dėl valinimo tai tikrai valino + plius dar difas 3,15 buvo kuris netinka niekam, Dabar pakeistas i trumpesni 4,45 tai valins dar geriau :)
Su 4.45 tai nevalins geriau tik 3 ir 4 turetu lengviau sukt, bet tolkas nematau kad butu is to. Tik tas ispudis kai keiti begi kas pusantros sekundes nes apsukos vos pakrenta. Jei bent kiek gyvas 2.5 tai 3.45 pats optimaliausias variantas (bent jau man), atsizvelgiant i tai jog letesniuose posukiuose visada uzteks 2os pavaros, o didesniam greiciui 3ios. Kas su 4,45 darosi sunkiau, nes net ir letesniuose posukiuose buna neuztenka antro tai reikia durt i trecia, o tai dazniausiai buna nepatogu prie aukstu sukiu.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 20:48
by schnitzer
1GNAS wrote:
schnitzer wrote: Iš vilniaus. Kažkiek pulsuoja kol šalta. Kas dėl valinimo tai tikrai valino + plius dar difas 3,15 buvo kuris netinka niekam, Dabar pakeistas i trumpesni 4,45 tai valins dar geriau :)
Su 4.45 tai nevalins geriau tik 3 ir 4 turetu lengviau sukt, bet tolkas nematau kad butu is to. Tik tas ispudis kai keiti begi kas pusantros sekundes nes apsukos vos pakrenta. Jei bent kiek gyvas 2.5 tai 3.45 pats optimaliausias variantas (bent jau man), atsizvelgiant i tai jog letesniuose posukiuose visada uzteks 2os pavaros, o didesniam greiciui 3ios. Kas su 4,45 darosi sunkiau, nes net ir letesniuose posukiuose buna neuztenka antro tai reikia durt i trecia, o tai dazniausiai buna nepatogu prie aukstu sukiu.
Šiuo atvėju 2 pavara yra startui, 3 šėrimui jaj pritrūksta yra ir 4 :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 20:50
by Tadela
m50 4.27 difas vaziuota reikalingi tik 2 begiai t.y. 2 ir 5 :D vaziavimas be rysio 4.45 tai jauciu dar didesne tragedija :D

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 21:03
by schnitzer
peksinis wrote:m50 4.27 difas vaziuota reikalingi tik 2 begiai t.y. 2 ir 5 :D vaziavimas be rysio 4.45 tai jauciu dar didesne tragedija :D
na bus matyt pakeisti ji nėra sunku :D

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 21:34
by Mindzis.e30
Šiuo atvėju 2 pavara yra startui, 3 šėrimui jaj pritrūksta yra ir 4 :)
is kur tokie lukesciai is 2.5,nezine kiek likusiu AG dar 4 sert?:Dnebent ant ledo:)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 17 Jun 2013 23:46
by 1GNAS
Mindzis.e30 wrote: is kur tokie lukesciai is 2.5,nezine kiek likusiu AG dar 4 sert?:Dnebent ant ledo:)
Juk su 4,45 tai 4 pavara gaunasi kaip kokia 3 :) buvo ir pas mane toks dar kai buvo 2.0. Isidejus 2,5 reduktorius beveik sprogo per pirma test drive :D

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 18 Jun 2013 12:17
by Modee
Pirmai pradziai gerai:)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 18 Jun 2013 20:47
by Mindzis.e30
visvien neskaitant perdavimo,variklis turi turet jegos sukt,kaip vaziavau su situo paskutini kart,as jos neradau:)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 18 Jun 2013 21:15
by schnitzer
Mindzis.e30 wrote:visvien neskaitant perdavimo,variklis turi turet jegos sukt,kaip vaziavau su situo paskutini kart,as jos neradau:)
Na bus matyt :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 19 Jun 2013 12:57
by Bullitt
su sita masina geriausiu atveju antra saiba padriftuosi, trecia - misija neimanoma, nebent desi r15.60/165 padangas. Trumpas reduktorius sportui gerai - aukstesne pavara vaziuojant isuki daugiau galios.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 19 Jun 2013 16:49
by Trysdupenki
vel jus apie ta pati snekat ir vel nusisnekat. kas kaip megta, tas toki difa ir deda. jei kazkas su du puse nesugeba trecio ijungt su 4.45 , cia jau ne du puse beda.

tuoj dar kazkas saus kad sulinio dangti ant variklio uzdejus torkas pakils...


ka moderatoriai veikia?

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 20 Jun 2013 14:10
by Modee
Trysdupenki wrote:vel jus apie ta pati snekat ir vel nusisnekat. kas kaip megta, tas toki difa ir deda. jei kazkas su du puse nesugeba trecio ijungt su 4.45 , cia jau ne du puse beda.

tuoj dar kazkas saus kad sulinio dangti ant variklio uzdejus torkas pakils...


ka moderatoriai veikia?
Tam ir yra forumas kad dalintis savo mintis diskutuot ir bendraut:) :vis :vis