Page 4 of 5

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 07 Oct 2013 08:19
by Shilas
Jei jusu supratimas uzsibaigia ties jusu garazo durim, tai nuomones pasilaikykit sau, nes kvailai patys atrodot. Yra atsakingu konstrukciju spec virinimo technikos ir pan, ir gniuzdymo, lenkimo, tempimo testai skirti patikrinti suvirinima, bet cia jau krastutinumai. O ar tas vietas veikia dideles jegos galite paklaust lenco :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 07 Oct 2013 10:45
by tadux
Mariuzzzz wrote:Nesakau, kad nelaiko ar nelaikys. Bet teigti, kad virintas metalas ir metalo lidinis vienodai tvirtas-atsparus yra KVAILA. Siule truksta tik tada kai virinama kaire koja ir kopustu vietoj galvos visada normalus ar netgi labai geras gamyklinis virinimas truksta salia siules. Labai daug priklauso nuo metalo apdorojimo po virinimo. Sutinku kempas toj vietoj nelabai tinkamas. Ir isvis kempo privalumas tai kad jis prieinamas visiems paprastas naudojimas ir palyginus daugiafunkcionalus daigtas. Bet kaikur daugiau pliusu turi aftogiens :) ar netgi vadinama svarke. Jau nekalbu apie rimtus irenginius. Temos autoriui didelis + ir nenuleisk ranku jei kas nepavyks :alc g
Tai kad svarkes siule ziauriai kieta buna, o pusautomacio minkstesne. pemegink po svarkes patekint ka nors, tai tekinimo peilius keisi ir keisi, o pusautomatis ne tiek stiptiai perdegina ta metala, tiesiog reikia su tinakmom nuzuliom pusautomaciu virinti, kad butu stipri siule, nesigincuju dar viskas priklauso nuo irangos ir virintojo.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 07 Oct 2013 11:11
by robertass
Rodė per autopilotą kažkada, buvo laida apie kėbulų atstatymą po avarijų, kalbėjo ekspertas ir sakė, kad viskas nuo svarsčiko priklauso, tada rodė testą suvirino metalo plokštę ar tai skardą ir su hidrauliniu aparatu ją traukė iš abiejų pusių, tada sutrūko ji pusiau, bet ne per virinimo vietą, matai, padaryt galima netgi stipriau ir nereikia net filmų žiūrėt ar ieškoti stebuklingų įrankių, metalo..[/quote]



ten jis paime kebulo dali ir rode kaip davirina kebulo detales, esme buvo, kad visi virina tik isorine dali todel ir truksta, o jis suvirino ir is vidaus, tada ir plyso kaip tu sakai, ne ten kur virinta, o kur spaustuvai suspaude buvo.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 08 Oct 2013 22:15
by Mariuzzzz
Shilas wrote:Jei jusu supratimas uzsibaigia ties jusu garazo durim, tai nuomones pasilaikykit sau, nes kvailai patys atrodot. Yra atsakingu konstrukciju spec virinimo technikos ir pan, ir gniuzdymo, lenkimo, tempimo testai skirti patikrinti suvirinima, bet cia jau krastutinumai. O ar tas vietas veikia dideles jegos galite paklaust lenco :)
Nesinervuok :) klausk ko tik nori, bet virintas metalas niekada neprilygs vienalyciam gabalui. Dar karta kartoju. Nesakau kad nelaikys.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 02 Nov 2013 18:46
by schnitzer
Image

Tai va, pabūvotą rūkloje, sudegintos visos padangos, išdegintas visas kuras važiuot pramoktą sezonas baigtas.
Žiema nuspresta nevažiuot o tvarkyt-tobulint, kad kitais metais būtų galima sudalyvaut visuose putadieniuose ir visuose pasilakstymuose rukloje.
Bus:
Surenkami lankai
Pakeistos stabdžiu kaladėlės
Kitos lempos
Tikriausiai silikoninės šlangos
el. vintiletorius
Špilkos priekį, nes reik rastafkių
Rankinį perstatyt nes nėra itin patogu
short shifterį
Bus coil'ai dar nežinau Ta techik ar JOM skirtumo manau nėra vistiek tas pats Š
Strut bar'ai ir priekį ir gale
Standi vilktis ar kaškas panašaus

Dar norėtusi:
Flokuotos panelės
Galinių ///M lempų
Poros ratų su palange
Perdažyt variklio skyrių, saloną
Du lopšiai su diržais
Na lyg ir viskas :)
P.S foto daryta su donkratu

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 02 Nov 2013 23:55
by pakales
Gal geriau ant coil'ų netaupyk taip. Aš ant daily TA Technix susidėjęs, tai normaliai, bet driftai, abejoju ar laikys, plius per minkšti bus... Ne vienas, manau, tą patį pasakys.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 00:09
by kurz
temos autoriui siūlau važiuot kiek įmanoma daugiau. atsimink, kad vairavimo įgūdžiai tobulinami važiuojant, o ne garaže tobulinant automobilį..

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 00:31
by Mart.
Tiek dėl coilų tiek ir dėl vairavimo įgūdžių tobulinimo pritarčiau kolegoms ;)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 09:27
by aiwarazas
Jis dar moksleivis.Tai manau finansai pas ji labai riboti.Seip gal geriau tada vietoj coilu imt kietus amortizatorius ir sprandzinas zemas.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 09:33
by VeilSide
ėėė, varysim žiemą šęrt, gali pamiršt laisvus žiemos savaitgalius.. :D
Nes jei užsisėdėsi garaže, tai taip ir bus kaip su kai kuriais.. Patiks labiau konstruot, nei važiuot. Taip ir eis į pardavimą sukonstruotas bmw. Kad to nebūtų, laukiam sniego. :poze

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 09:50
by schnitzer
Neis žiema šert vien del to nes mašina pasileis visa lankus dedant, pats noriu važiuot, bet finansai neleidzia. Kai lankus ir visas dalis gaunu už darbą tai per žiema pakaupsiu lt ant sezono.
Ignas juk važiuoja su TA technikais ir vargo nemato. Plius driftui nereik super kietos važiuoklės :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 16:38
by Mart.
schnitzer wrote: Plius driftui nereik super kietos važiuoklės :)
Drįsčiau pasiginčyt ;) Pats važinėju kas dieną su Ta technix, tai jie tik tam ir tinkami, nes sportui jie per minkšti.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 18:30
by 1GNAS
Priekis normaliai, galas tai per minkstas. Galui reguliuojami Koni amortikai butu pats tas :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 20:39
by Andrius S.
Rimtesnių stabilizatorių neužmirškit.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 03 Nov 2013 23:44
by Shilas
Gale stabilniko nuo 325tds per akis, prieki isvis isimt, prieki ta technix tikrai pradziai uztenka, neuztenka tik klaviaturos drifteriams. Paciam hsd coilu sureguliavimas 7/16 priekis, 6/16 galas, jei darau kieciau- gale mazeja gripas, priekis jot pradeda. Man su sunkiu varikliu 5,5 camberiu ir 6,5 casteriu idealu gavos, jokio stumimo, akermanas per viduri nulinio ir standartinio, su plyta svelnesniu kampu pakanka.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 06 Nov 2013 12:08
by Shilas
Kas del HSD, tai man labai patiko dideles reguliavimo galimybes, atraminiai daug reguliuojasi tiek casteris tiek camberis, amortikas turi 16 kietumo padeciu, su pakankamai sunkiu varikliu kietuma ties viduriu naudoju. Jei komplektas 2300 su pristatymu gaunas, tai manau labai puikus variantas, vien jau atraminiai ko verti... O LT china shit coilai pagrinde be atraminiu eina ir kainuoja 600-1200Lt plius atraminiai. Patvaruma ju uzsienio forumai ir labai gerai vertina, principe turbut geriausias kainos/kokybes santykis. Kas del madinguju XYZ drift spec, tai e36 teko girdet, kad stipriai perkietos galines spiruokles.

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 07 Nov 2013 12:16
by schnitzer
Pašnekėta ir nusprest imti HSD Dualtech kaina gaunasi - 2149Lt su pristatymu. Manau kaina puiki :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 16 Jan 2014 22:44
by schnitzer
Nenufilmuota, ne dėl to, kad yra galimybe filmuoti. Paskutinius 2 kart buvo važiuojama ant šlapio, ant šlapio 4 šeriant nieko nenustebinsi. Tad sulaukiam sezono pradžios ir bus tas filmukas :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 21 Apr 2014 14:19
by schnitzer
Image
Sudalyvauta Kėdainiuose, trefkėse sekėsi neblogai, su mašina nesklandumų nebuvo,
deje kvalifikuotis nepavyko, kita kart bus tik geriau, tikslas sudalyvaut visuose etapuose,
dar truputi palengvinsim tiek priekį tiek galą, tai tiek :)

Re: Schnitzer e36 325i

Posted: 21 Apr 2014 20:02
by Jegeris
Viskas šaunu, svarbu stogas tvirtas :D