Shilas [e36] 318tds

Moderators: AndriuxaBMW, Salis

Forum rules
Jei manote, kad Jūsų komentaras nėra esminis ir įdomus kitiems forumiečiams (kaip kad "gražus automobilis") - pataupykite savo ir kitų laiką ir nerašykite jo. Toki pranešimai bus laikomi flood'u ir baudžiami įspėjimais arba ban'ais

Prieš kurdami naujas temas perskaitykite Taisykles
User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Shilas [e36] 318tds

Post by bachurs » 22 Dec 2014 20:02

paparnikas wrote:Tai pas tavo senajį 330d prie 1,6bar buvo 250ag o cia 190kw ir jau neįmanoma? Dėl stendo ar tiksliai pamatavo tai nezinia, bet po jų darbo auto vaziuoja normaliai, išsiaiškino visas bėdas ir t.t. ne taip kaip iš konkurentų išvažiavus.
nenoriu gincu- aisku gal kazkas padaro ir su 1,5bar 300Ag, bet labai abejoju ar tikrai pas sena 2,9D su 1,6bar yra 190kW...o kas mano seno 330D tai ten buvo 283Ag, paskui 298Ag(bet visa tai tikrai su daugiau nei 2bar) ;)

Image
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: Shilas [e36] 318tds

Post by Shilas » 23 Dec 2014 10:01

Na noretusi ir pas mane pustelt iki bent 2 bar, bet atsiranda backpressure perdidelis ir pradeda mazet galia, jei geometrijos valdymo koja trumpini. Tai dabar prie 1.6bar apie 2 bar ismetimo kolike, tiksliai pamatuot sunku, nes manometro skale labai sokineja, bandysiu i kokia didele talpa sudet stucerius ir pries manometra pajungt, gal stabilizuosis.

User avatar
bachurs
Posts: 1688
Joined: 30 May 2008 23:26
BMW: ex 20 Bmw,
Location: Kaunas
Contact:

Re: Shilas [e36] 318tds

Post by bachurs » 23 Dec 2014 13:48

tai is kolektoriaus reikia labai maza skylute daryt, kad nudroseliuotu tas vibracijas.
pas mane ismetime buvo iki 3,5bar, o isiurbime 2,3bar paskui ir daugiau.
Image
No Smoke- No Power!

User avatar
Trysdupenki
Posts: 998
Joined: 04 Jun 2009 17:55
BMW: 330d 335d
Location: Vilnius
Contact:

Re: Shilas [e36] 318tds

Post by Trysdupenki » 31 Dec 2014 20:32

sakei traukia nuo 2.5k rpm? kodel? pirmas begis isvis tuscias speju? Koki kuro slegi turit jei norit kelt oro slegi? Istikro idomu kas ten gaunas su kuru kai normaliai pili su 160kw purkstukais

User avatar
Shilas
Posts: 889
Joined: 22 Apr 2011 15:05
BMW: E36 m57 317tds
Location: Kaunas

Re: Shilas [e36] 318tds

Post by Shilas » 01 Jan 2015 23:21

Problema turboserviso pastatytame aktuaturiuje, pilnai neuzdaro geometrijos, todel pilnas boostas nuo 2.5 krpm, jei trumpinu koja- tada stipriai dideja slegis kolike, rezultate- staigiai uzsipucia, o po to kemsasi ir perputineja. Bet tam yra vaistu, o vaistam reik pinigu. Bet ir dabartiniu rezultatu tikrai negaliu skustis, nes treciu begiu nereikia rankinio, o uzsistacius rankiniu ar perspyrus sankaba- ir ketvirta vaziuoja. Video matos, kada tik stipriau spaudziamas pedalas. Kolkas, kol dar nezadu i PRO vaziuot, nera tikslo daugiau sukt.
https://www.facebook.com/video.php?v=75 ... =2&theater
Kai atsils, bandysiu testuotis Kacergoj, jei truks niutonu ar arkliu- atsuksim

Post Reply